Ix a la llum el secret millor guardat de Bigote Arrocet

 

Bigote Arrocet continua en el centre dels mitjans de comunicació. En este cas, el jutge l’ha citat per segona volta per prendre-li mostres d’ADN i comparar-les amb les que ja tenen d’Alexis Parcerisa Ledgard.

 

Alexis va demandar fa pràcticament un any a Arrocet assegurant que era el seu fill. Ara la data de la vista oral s’aproxima: el 17 de febrer en l’Institut Nacional de Toxicologia de Las Rozas, en Madrid.

 

Si no es presenta, el jutge aplicarà l’article 767.4 de la Llei d’Enjudiciament Civil i se’l declararà directament pare d’Alexis. De fet, Arrocet ja va evitar comparéixer davant el jutge la tardor passada per este assumpte.

 

Alexis no vol diners

Fernando Osuna, advocat d’Alexis, és expert en esta classe de litigis, amb èxits a l’esquena com el reconeixement de paternitat d”El Cordobés‘ o Javier Santos com a novè fill de Julio Iglesias. «Va contactar amb el despatx a finals de febrer d’enguany per a explicar-nos el seu cas. Entenem que hi ha motius més que suficients per creure’l i d’eixa manera ho hem comprovat», ha explicat en ‘La Vanguardia‘.

 

Segons l’advocat, Alexis no busca cap classe de compensació econòmica. Només vol que la justícia convertisca una veritat real en una veritat judicial. Va ser en el 2016 quan Alexis va destapar per primera volta la notícia a través dels mitjans de comunicació.

 

Però Bigote Arrocet sempre ha rebutjat tal afirmació i no ha volgut respondre mai a la premsa sobre l’assumpte, tot i que alguna volta se l’ha vist passejant junt amb Alexis. Falta vore com gestiona Arrocet esta segona oportunitat d’aclarir la història.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un incendi arrasa una nau de tractament d’ametla de 10.000 m² a la Vall d’Alba

Un incendi declarat en una empresa de tractament d'ametles a la Vall d'Alba ha calcinat una nau de 10.000 metres quadrats i ha provocat el col·lapse de la seua estructura, sense causar ferits.

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.

Les XV Jornades de Còmic de València tornen a la Nau amb firmes, tallers i més de 70 expositors

Les XV Jornades de Còmic de València se celebren del 22 al 24 de maig en La Nau amb firmes d'autors, tallers infantils, jocs de taula i més de 70 estands.

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.

Els museus valencians celebren el seu dia amb horaris ampliats i activitats gratuïtes

Els principals museus valencians se sumen al Dia Internacional dels Museus amb horaris ampliats, entrada gratuïta i una programació especial que s'estendrà diversos dies.