10.3 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Ix a la llum el secret millor guardat de Bigote Arrocet

 

Bigote Arrocet continua en el centre dels mitjans de comunicació. En este cas, el jutge l’ha citat per segona volta per prendre-li mostres d’ADN i comparar-les amb les que ja tenen d’Alexis Parcerisa Ledgard.

 

Alexis va demandar fa pràcticament un any a Arrocet assegurant que era el seu fill. Ara la data de la vista oral s’aproxima: el 17 de febrer en l’Institut Nacional de Toxicologia de Las Rozas, en Madrid.

 

Si no es presenta, el jutge aplicarà l’article 767.4 de la Llei d’Enjudiciament Civil i se’l declararà directament pare d’Alexis. De fet, Arrocet ja va evitar comparéixer davant el jutge la tardor passada per este assumpte.

 

Alexis no vol diners

Fernando Osuna, advocat d’Alexis, és expert en esta classe de litigis, amb èxits a l’esquena com el reconeixement de paternitat d”El Cordobés‘ o Javier Santos com a novè fill de Julio Iglesias. «Va contactar amb el despatx a finals de febrer d’enguany per a explicar-nos el seu cas. Entenem que hi ha motius més que suficients per creure’l i d’eixa manera ho hem comprovat», ha explicat en ‘La Vanguardia‘.

 

Segons l’advocat, Alexis no busca cap classe de compensació econòmica. Només vol que la justícia convertisca una veritat real en una veritat judicial. Va ser en el 2016 quan Alexis va destapar per primera volta la notícia a través dels mitjans de comunicació.

 

Però Bigote Arrocet sempre ha rebutjat tal afirmació i no ha volgut respondre mai a la premsa sobre l’assumpte, tot i que alguna volta se l’ha vist passejant junt amb Alexis. Falta vore com gestiona Arrocet esta segona oportunitat d’aclarir la història.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alacant viu el seu Nadal més plujós en quasi un segle amb fins a 30 l/m²

La ciutat ha viscut el seu dia de Nadal més plujós en quasi un segle. La pluja feble i persistent ha deixat 28 l/m² en l'observatori i més de 30 a la Vega Baixa.

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.