7.4 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Ix a la llum el secret millor guardat de Bigote Arrocet

 

Bigote Arrocet continua en el centre dels mitjans de comunicació. En este cas, el jutge l’ha citat per segona volta per prendre-li mostres d’ADN i comparar-les amb les que ja tenen d’Alexis Parcerisa Ledgard.

 

Alexis va demandar fa pràcticament un any a Arrocet assegurant que era el seu fill. Ara la data de la vista oral s’aproxima: el 17 de febrer en l’Institut Nacional de Toxicologia de Las Rozas, en Madrid.

 

Si no es presenta, el jutge aplicarà l’article 767.4 de la Llei d’Enjudiciament Civil i se’l declararà directament pare d’Alexis. De fet, Arrocet ja va evitar comparéixer davant el jutge la tardor passada per este assumpte.

 

Alexis no vol diners

Fernando Osuna, advocat d’Alexis, és expert en esta classe de litigis, amb èxits a l’esquena com el reconeixement de paternitat d”El Cordobés‘ o Javier Santos com a novè fill de Julio Iglesias. «Va contactar amb el despatx a finals de febrer d’enguany per a explicar-nos el seu cas. Entenem que hi ha motius més que suficients per creure’l i d’eixa manera ho hem comprovat», ha explicat en ‘La Vanguardia‘.

 

Segons l’advocat, Alexis no busca cap classe de compensació econòmica. Només vol que la justícia convertisca una veritat real en una veritat judicial. Va ser en el 2016 quan Alexis va destapar per primera volta la notícia a través dels mitjans de comunicació.

 

Però Bigote Arrocet sempre ha rebutjat tal afirmació i no ha volgut respondre mai a la premsa sobre l’assumpte, tot i que alguna volta se l’ha vist passejant junt amb Alexis. Falta vore com gestiona Arrocet esta segona oportunitat d’aclarir la història.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Doblet de Chimy Ávila i remuntada que fica al Betis en quarts

El Betis va véncer 2-1 a l'Elx en La Cartoixa amb dos gols de Chimy Ávila entre el 68 i el 80, després del 0-1 de Pétrot. Va patir, però va certificar el passe a quarts.

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.