Ix a la llum el secret millor guardat de Bigote Arrocet

 

Bigote Arrocet continua en el centre dels mitjans de comunicació. En este cas, el jutge l’ha citat per segona volta per prendre-li mostres d’ADN i comparar-les amb les que ja tenen d’Alexis Parcerisa Ledgard.

 

Alexis va demandar fa pràcticament un any a Arrocet assegurant que era el seu fill. Ara la data de la vista oral s’aproxima: el 17 de febrer en l’Institut Nacional de Toxicologia de Las Rozas, en Madrid.

 

Si no es presenta, el jutge aplicarà l’article 767.4 de la Llei d’Enjudiciament Civil i se’l declararà directament pare d’Alexis. De fet, Arrocet ja va evitar comparéixer davant el jutge la tardor passada per este assumpte.

 

Alexis no vol diners

Fernando Osuna, advocat d’Alexis, és expert en esta classe de litigis, amb èxits a l’esquena com el reconeixement de paternitat d»El Cordobés‘ o Javier Santos com a novè fill de Julio Iglesias. «Va contactar amb el despatx a finals de febrer d’enguany per a explicar-nos el seu cas. Entenem que hi ha motius més que suficients per creure’l i d’eixa manera ho hem comprovat», ha explicat en ‘La Vanguardia‘.

 

Segons l’advocat, Alexis no busca cap classe de compensació econòmica. Només vol que la justícia convertisca una veritat real en una veritat judicial. Va ser en el 2016 quan Alexis va destapar per primera volta la notícia a través dels mitjans de comunicació.

 

Però Bigote Arrocet sempre ha rebutjat tal afirmació i no ha volgut respondre mai a la premsa sobre l’assumpte, tot i que alguna volta se l’ha vist passejant junt amb Alexis. Falta vore com gestiona Arrocet esta segona oportunitat d’aclarir la història.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.

Controlat l’incendi forestal a Cheste que ha mobilitzat mitjans aeris

Els bombers han controlat a les 14.51 hores un incendi forestal declarat este divendres a una zona de munt de Cheste, que ha obligat a mobilitzar dos mitjans aeris i diversos equips terrestres.

La Vila Joiosa dona nom al nou projecte mundialista de ciclocròs de Felipe Orts i la Fundació Euskadi

La Vila Joiosa s’ha convertit en patrocinador principal del nou equip de ciclocròs de la Fundació Euskadi, liderat per Felipe Orts, amb la Copa del Món 2026-2027 i el Mundial com a grans objectius.

Setembre exigent per al Villarreal: torna a La Ceràmica i debuta en la Champions

El Villarreal afronta un setembre intens amb quatre partits de Lliga, tres a La Ceràmica, i el debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund en només quinze dies.

La Vuelta impulsa economia, turisme i imatge de la Comunitat Valenciana

La Vuelta Ciclista a España ha tornat a recórrer municipis de la Comunitat Valenciana, un fet que, segons el president de la Generalitat, genera un important impacte econòmic, turístic i de promoció del territori. Juanfran Pérez Llorca ha destacat també la col·laboració institucional i la presència de l’únic ciclista valencià en esta edició, Pau Martí, de Moixent.