Ix a la llum el secret millor guardat de Bigote Arrocet

 

Bigote Arrocet continua en el centre dels mitjans de comunicació. En este cas, el jutge l’ha citat per segona volta per prendre-li mostres d’ADN i comparar-les amb les que ja tenen d’Alexis Parcerisa Ledgard.

 

Alexis va demandar fa pràcticament un any a Arrocet assegurant que era el seu fill. Ara la data de la vista oral s’aproxima: el 17 de febrer en l’Institut Nacional de Toxicologia de Las Rozas, en Madrid.

 

Si no es presenta, el jutge aplicarà l’article 767.4 de la Llei d’Enjudiciament Civil i se’l declararà directament pare d’Alexis. De fet, Arrocet ja va evitar comparéixer davant el jutge la tardor passada per este assumpte.

 

Alexis no vol diners

Fernando Osuna, advocat d’Alexis, és expert en esta classe de litigis, amb èxits a l’esquena com el reconeixement de paternitat d»El Cordobés‘ o Javier Santos com a novè fill de Julio Iglesias. «Va contactar amb el despatx a finals de febrer d’enguany per a explicar-nos el seu cas. Entenem que hi ha motius més que suficients per creure’l i d’eixa manera ho hem comprovat», ha explicat en ‘La Vanguardia‘.

 

Segons l’advocat, Alexis no busca cap classe de compensació econòmica. Només vol que la justícia convertisca una veritat real en una veritat judicial. Va ser en el 2016 quan Alexis va destapar per primera volta la notícia a través dels mitjans de comunicació.

 

Però Bigote Arrocet sempre ha rebutjat tal afirmació i no ha volgut respondre mai a la premsa sobre l’assumpte, tot i que alguna volta se l’ha vist passejant junt amb Alexis. Falta vore com gestiona Arrocet esta segona oportunitat d’aclarir la història.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ingressa en presó a Ceutí l’home detingut pel tiroteig amb un ferit greu a la Vila Joiosa

Un home de 65 anys ha sigut detingut a Ceutí com a presumpte autor del tiroteig de març de 2025 a la Vila Joiosa, en què un conductor va resultar ferit greu. El jutge ha decretat el seu ingrés en presó provisional mentre es determinen les seues responsabilitats.

Detingut a la Plana Baixa per diversos robatoris de gasoil i coure i per fingir que li havien furtat el camió

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 42 anys relacionat amb robatoris de gasoil i cable de coure a Burriana i Onda, i amb una denúncia falsa pel suposat robatori del seu camió.

Desarticulada una xarxa xinesa de prostitució amb 16 detinguts i 26 dones alliberades

La Policia Nacional ha detingut 16 integrants d'una xarxa xinesa de prostitució i ha alliberat 26 dones explotades sexualment en sis províncies, entre elles València, on s'han produït quatre arrestos i s'han clausurat onze prostíbuls.

Dos anys de presó per agredir sexualment una dona coneguda a través d’una app a Busot

Un home de 43 anys ha sigut condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment una dona que havia conegut per una aplicació de contactes i a la qual va obligar a mantindre relacions sexuals en contra de la seua voluntat al domicili d’ella, a Busot (Alacant). La pena queda en suspens durant dos anys i inclou una indemnització de 8.000 euros, llibertat vigilada i ordre d’allunyament.

Extingit l’incendi forestal de Beniarbeig després de més de set hores de treball

Els bombers han donat per extingit a les 22.18 hores l’incendi declarat a primera hora de la vesprada a Beniarbeig, a la Marina Alta, en una zona de canyar i matoll prop del riu Girona.

Dos anys de presó per agredir sexualment una dona coneguda en una aplicació de cites

Un home de 43 anys ha sigut condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment una dona que havia conegut en una aplicació de contactes. La pena ha quedat en suspens durant dos anys i inclou una indemnització de 8.000 euros i cinc anys d’allunyament i llibertat vigilada.

Extingit l’incendi forestal de Beniarbeig, a la vora del riu Girona

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat a Beniarbeig, a la Marina Alta, a les 22.18 hores de dijous.

Desmantellades sis fàbriques il·legals de tabac amb més de 20 milions de cigarrets

La Guàrdia Civil ha detingut 50 persones i ha desmantellat sis fàbriques clandestines de tabac en una macrooperació internacional amb seu en diverses províncies, entre elles Alacant, amb més de 20 milions de cigarrets i 38,4 tones de tabac intervinguts.