Joaquín Sabina s’acaba de casar en secret. Qui és ella?

 

Boda sorpresa en Madrid. Joaquín Sabina s’acaba de casar als seus 71 anys. Ho ha fet amb Jimena Coronado este dilluns, 29 de juny, en una cerimònia íntima en el jutjat, després de 25 anys de relació.

 

La parella ha volgut compartir l’enllaç amb un grup d’amics, entre els que hi ha hagut Joan Manuel Serrat i el ministre d’Interior, Fernando Grande-Marlaska, també amic del cantant, segons ha avançat ‘El País’.

 

La nóvia ha decidit deixar a un costat el blanc nupcial i ha escollit un vestit blau fosc, a conjunt amb la vestimenta de Sabina, del mateix color, que l’artista ha complementat amb un barret de palla i unes deportives blanques. En la cerimònia tampoc ha faltat la mascareta, element que marcarà els casaments i l’estiu de 2020.

 

 

Una cerimoniosa petició en plena festa

La parella s’havia compromès justament en l’aniversari dels 50 anys de Coronado, tal com revelava el 2019 l’amic del nóvio, Joan Manuel Serrat, en una cadena de televisió argentina. El cantant detallava que Sabina s’havia agenollat davant de la peruana a la vista de tots els amics durant la festa d’aniversari, els mateixos amics que a hores d’ara compartixen un dinar de celebració amb Sabina i Coronado com a protagonistes. Un anell i una poesia van ser en aquell moment premonitoris del bonic dia que hui viu la parella.

 

Sabina i Coronado es van conéixer precisament en el país natal de la segona. El cantant va viatjar a Perú i Jimena va acudir al lloc a on es trobava com a fotògrafa d’un mitjà local per a fer un reportatge. Els dos tenien parella, però alguna cosa es crearia en aquell retrobament, ja que uns anys després reprendrien el contacte i començarien una relació que els ha conduït finalment al matrimoni.

 

Qui és Jimena Coronado?

A part de fotògrafa, Jimena Coronado és filla de l’expresident del Banc Central de Reserva del Perú. L’actual dona de Sabina ha sigut per al cantant un gran suport en moments complicats per la salut de l’artista, com en el 2001, quan patia un infart cerebral, a demés de servir-li de font inspiradora pels seus temes més romàntics.

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU