Joaquín Sabina s’acaba de casar en secret. Qui és ella?

 

Boda sorpresa en Madrid. Joaquín Sabina s’acaba de casar als seus 71 anys. Ho ha fet amb Jimena Coronado este dilluns, 29 de juny, en una cerimònia íntima en el jutjat, després de 25 anys de relació.

 

La parella ha volgut compartir l’enllaç amb un grup d’amics, entre els que hi ha hagut Joan Manuel Serrat i el ministre d’Interior, Fernando Grande-Marlaska, també amic del cantant, segons ha avançat ‘El País’.

 

La nóvia ha decidit deixar a un costat el blanc nupcial i ha escollit un vestit blau fosc, a conjunt amb la vestimenta de Sabina, del mateix color, que l’artista ha complementat amb un barret de palla i unes deportives blanques. En la cerimònia tampoc ha faltat la mascareta, element que marcarà els casaments i l’estiu de 2020.

 

 

Una cerimoniosa petició en plena festa

La parella s’havia compromès justament en l’aniversari dels 50 anys de Coronado, tal com revelava el 2019 l’amic del nóvio, Joan Manuel Serrat, en una cadena de televisió argentina. El cantant detallava que Sabina s’havia agenollat davant de la peruana a la vista de tots els amics durant la festa d’aniversari, els mateixos amics que a hores d’ara compartixen un dinar de celebració amb Sabina i Coronado com a protagonistes. Un anell i una poesia van ser en aquell moment premonitoris del bonic dia que hui viu la parella.

 

Sabina i Coronado es van conéixer precisament en el país natal de la segona. El cantant va viatjar a Perú i Jimena va acudir al lloc a on es trobava com a fotògrafa d’un mitjà local per a fer un reportatge. Els dos tenien parella, però alguna cosa es crearia en aquell retrobament, ja que uns anys després reprendrien el contacte i començarien una relació que els ha conduït finalment al matrimoni.

 

Qui és Jimena Coronado?

A part de fotògrafa, Jimena Coronado és filla de l’expresident del Banc Central de Reserva del Perú. L’actual dona de Sabina ha sigut per al cantant un gran suport en moments complicats per la salut de l’artista, com en el 2001, quan patia un infart cerebral, a demés de servir-li de font inspiradora pels seus temes més romàntics.

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.