Joaquín Sabina s’acaba de casar en secret. Qui és ella?

 

Boda sorpresa en Madrid. Joaquín Sabina s’acaba de casar als seus 71 anys. Ho ha fet amb Jimena Coronado este dilluns, 29 de juny, en una cerimònia íntima en el jutjat, després de 25 anys de relació.

 

La parella ha volgut compartir l’enllaç amb un grup d’amics, entre els que hi ha hagut Joan Manuel Serrat i el ministre d’Interior, Fernando Grande-Marlaska, també amic del cantant, segons ha avançat ‘El País’.

 

La nóvia ha decidit deixar a un costat el blanc nupcial i ha escollit un vestit blau fosc, a conjunt amb la vestimenta de Sabina, del mateix color, que l’artista ha complementat amb un barret de palla i unes deportives blanques. En la cerimònia tampoc ha faltat la mascareta, element que marcarà els casaments i l’estiu de 2020.

 

 

Una cerimoniosa petició en plena festa

La parella s’havia compromès justament en l’aniversari dels 50 anys de Coronado, tal com revelava el 2019 l’amic del nóvio, Joan Manuel Serrat, en una cadena de televisió argentina. El cantant detallava que Sabina s’havia agenollat davant de la peruana a la vista de tots els amics durant la festa d’aniversari, els mateixos amics que a hores d’ara compartixen un dinar de celebració amb Sabina i Coronado com a protagonistes. Un anell i una poesia van ser en aquell moment premonitoris del bonic dia que hui viu la parella.

 

Sabina i Coronado es van conéixer precisament en el país natal de la segona. El cantant va viatjar a Perú i Jimena va acudir al lloc a on es trobava com a fotògrafa d’un mitjà local per a fer un reportatge. Els dos tenien parella, però alguna cosa es crearia en aquell retrobament, ja que uns anys després reprendrien el contacte i començarien una relació que els ha conduït finalment al matrimoni.

 

Qui és Jimena Coronado?

A part de fotògrafa, Jimena Coronado és filla de l’expresident del Banc Central de Reserva del Perú. L’actual dona de Sabina ha sigut per al cantant un gran suport en moments complicats per la salut de l’artista, com en el 2001, quan patia un infart cerebral, a demés de servir-li de font inspiradora pels seus temes més romàntics.

Últimes notícies

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.

València trasllada el Village dels Gai Games 2026 per a garantir el descans veïnal

L'Ajuntament de València traslladarà el Village dels Gai Games 2026 de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'entorn de l'estadi Ciutat de València per a garantir el descans dels veïns després d'una sentència judicial.

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.

Un caminador que es convertix amb carro de la compra desperta l’interés de Rolser

Un jove dissenyador ha creat Rondine, un caminador que també funciona com a carro de la compra i que ha cridat l'atenció de Rolser, interessada a desenrotllar el concepte en el futur.

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.