Joaquín Sabina s’acaba de casar en secret. Qui és ella?

 

Boda sorpresa en Madrid. Joaquín Sabina s’acaba de casar als seus 71 anys. Ho ha fet amb Jimena Coronado este dilluns, 29 de juny, en una cerimònia íntima en el jutjat, després de 25 anys de relació.

 

La parella ha volgut compartir l’enllaç amb un grup d’amics, entre els que hi ha hagut Joan Manuel Serrat i el ministre d’Interior, Fernando Grande-Marlaska, també amic del cantant, segons ha avançat ‘El País’.

 

La nóvia ha decidit deixar a un costat el blanc nupcial i ha escollit un vestit blau fosc, a conjunt amb la vestimenta de Sabina, del mateix color, que l’artista ha complementat amb un barret de palla i unes deportives blanques. En la cerimònia tampoc ha faltat la mascareta, element que marcarà els casaments i l’estiu de 2020.

 

 

Una cerimoniosa petició en plena festa

La parella s’havia compromès justament en l’aniversari dels 50 anys de Coronado, tal com revelava el 2019 l’amic del nóvio, Joan Manuel Serrat, en una cadena de televisió argentina. El cantant detallava que Sabina s’havia agenollat davant de la peruana a la vista de tots els amics durant la festa d’aniversari, els mateixos amics que a hores d’ara compartixen un dinar de celebració amb Sabina i Coronado com a protagonistes. Un anell i una poesia van ser en aquell moment premonitoris del bonic dia que hui viu la parella.

 

Sabina i Coronado es van conéixer precisament en el país natal de la segona. El cantant va viatjar a Perú i Jimena va acudir al lloc a on es trobava com a fotògrafa d’un mitjà local per a fer un reportatge. Els dos tenien parella, però alguna cosa es crearia en aquell retrobament, ja que uns anys després reprendrien el contacte i començarien una relació que els ha conduït finalment al matrimoni.

 

Qui és Jimena Coronado?

A part de fotògrafa, Jimena Coronado és filla de l’expresident del Banc Central de Reserva del Perú. L’actual dona de Sabina ha sigut per al cantant un gran suport en moments complicats per la salut de l’artista, com en el 2001, quan patia un infart cerebral, a demés de servir-li de font inspiradora pels seus temes més romàntics.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.