17.4 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Las mejores curiosidades sobre los perros para celebrar el Día del Perro

 

Este 18 de julio se ha celebrado el Día del Perro, y para celebrarlo hemos recogido en una lista algunas de las curiosidades sobre nuestros compañeros peludos que quizás no sabíais.

 

– Es un mito que los perros no ven en color. Ven colores, con la diferencia de que no vívidos como los vemos los humanos, es decir, como si nosotros viéramos una versión del color más oscuro.

 

  

 

  

– La canción de los Beatles, “A day in the life” contiene un silbato que sólo pueden oír los perros. Paul McCartney lo introdujo a la canción para su perro.

 

 

  

– Estados Unidos tiene la mayor población de perros del planeta.

 

 

– Un perro de ciudad vive de promedio tres años más que un perro de pueblo.

 

  

 

  

– Un perro de un año es físicamente igual de maduro que un joven de 15 años.

 

 

  

 

  

– Son los mamíferos con más diversidad del planeta.

 

 

  

 

  

– Los perros también sudan, pero sólo por los cojinetes que tienen bajo las patas.

 

 

  

 

  

– Su hocico es como nuestra huella dactular: cada uno es único.

 

 

  

 

  

– Los perros galgos son los más rápidos del mundo: pueden correr a más de 45 kilómetros por hora. Además, también es la única raza de perro que se menciona en la Biblia.

 

 

  

 

  

– Los perros pueden ser entrenados para detectar ataques epilépticos.

 

 

  

 

  

– La raza de perro Saluki es la más antigua del mundo.

 

 

  

 

  

– Tres perros sobrevivieron al hundimiento del Titanic.

 

 

  

 

  

– La obesidad es el principal problema de salud de los perros.

 

 

  

 

  

– En el año 1957 la perra Laika fue el primer ser vivo que fue al espacio.

 

 

  

 

  

– Los perros también sufren depresiones.

 

 

  

 

  

– Los perros no perciben el concepto del paso del tiempo.

 

 

  

 

  

– Las razas de perro más inteligentes son el Border Collie, el caniche y el Golden Retriever.

 

 

  

 

  

– La raza de perro menos inteligente es el perro galgo afgano.

 

 

  

 

  

– El olfato de un perro es 100.000 veces más fuerte que el de un humano.

 

 

  

 

  

– Los perros juzgan los objetos primero por su movimiento, después por su brillo y por último por su forma.

 

 

  

 

  

– Todos los perros son exactamente igual anatómicamente: 321 huesos y 42 dientes permanentes.

 

 

  

 

  

– Los perros viven 15 años de media.

 

 

  

 

  

– Louis Dobermann creó la raza de perro Dobermann porque el protegiera: era recaudador de impuestos.

 

 

  

 

  

– Los perros pueden llegar a entender hasta 250 palabras.

 

Últimes notícies

Un equip tècnic treballa per a restablir la calefacció en l’IES 25 d’Abril d’Alfafar

Dos empreses treballen des de primera hora en la reparació de la calefacció de l'IES 25 d'Abril després de les queixes per falta de temperatura i talls elèctrics. La consellera ha visitat el centre i manté equips en alerta davant noves incidències.

Marta García i Eilish McColgan, pels rècords en el 10K de València

L'espanyola i la britànica atacaran este diumenge les plusmarques de 10 km a València, en una edició amb nivell internacional, eixides escalonades i 18.000 dorsals.

La UV impulsa un projecte europeu per a entendre el dolor crònic a través de l’eix intestí-cervell

La Universitat de València lidera el projecte europeu 'PainGutPFC' per a estudiar l'eix intestí-cervell en el dolor crònic, amb estudis en humans des de gener a València. L'objectiu és traduir les troballes en teràpies personalitzades que reduïsquen fàrmacs i la càrrega emocional.

Feijóo afirma que Sánchez va influir per a no declarar l’emergència nacional en la DANA de València

Feijóo ha declarat davant la jutgessa que Carlos Mazón li va traslladar que Sánchez preferia mantindre la direcció des de València i que per això no es va declarar l'emergència nacional. Ha defés que el Govern central degué assumir la gestió i ha detallat el seu intercanvi de missatges i la seua arribada primerenca al centre d'emergències.

Pactada la composició de la Comissió Mixta per la dana; primera reunió en setmanes

Generalitat i Govern han pactat la composició i el funcionament de la Comissió Mixta per a coordinar la reconstrucció després de la dana en la Comunitat Valenciana. La primera reunió es preveu en les pròximes setmanes, amb grups de treball reduïts i una agenda proposada pels ajuntaments.

Arriben a Madrid els cinc espanyols alliberats a Veneçuela

Els cinc espanyols alliberats a Veneçuela han aterrat a Barajas procedents de Bogotà i s'han retrobat amb les seues famílies. Albares celebra la seua arribada.

El Consell ha aprovat la creació de l’Acadèmia de Ciències Veterinàries per a reforçar la investigació i l’assessorament

El Consell ha aprovat la creació de la ACVCV, una corporació pública i científica per a impulsar la investigació, la divulgació i l'assessorament en veterinària. La mesura alinea la ciència valenciana amb l'enfocament 'One Health' i entrarà en vigor després de la seua publicació en el DOGV

Rovira afirma que el Govern no ha transferit fons a la Generalitat per a la reconstrucció

Rovira sosté que l'Executiu central no ha enviat diners per a la reconstrucció després de la DANA de 2024 i que només va autoritzar la Comunitat a endeutar-se. Respon així a Morant, que va denunciar que el Consell no va executar la mitat dels fons.