9.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Laura Escanes i Risto Mejide ja són pares

Laura Escanes i Risto Mejide són pares per primer cop

Laura Escanes i Risto Mejide són pares per primera volta| Instagram

 

Enhorabona a Laura Escanes i Risto Mejide. La mediàtica parella ja són pares de la seua primera filla, la menuda Roma ha nascut a última hora d’este dimecres 2 d’octubre, dos anys després d’haver-se casat. Els dos han compartit la bona nova a través de les xarxes socials durant la matinada: «#BienvenidaRoma».

 

Roma, filla de Laura i Risto

Segons ha comunicat tant Laura Escanes com Risto Mejide en les seues xarxes socials, la xiqueta ha nascut a les 23.52 hores de la nit d’este dimecres 2 d’octubre i ha pesat 3,555 quilograms. Els pares han indicat quins han sigut els «primers números» de la menuda Roma, primera filla de Laura i segona de Risto, ja que el publicista té un fill de 9 anys, Julio, de la relació que va tindre amb la presentadora Ruth Jiménez.

 

Durant tot l’embaràs, Laura Escanes ha anat compartit amb els seus seguidors detalls del seu estat com, per exemple, el pes que ha anat guanyant, i donant consells a altres mares: «He pujat 16 quilos, fent deport i menjant bé. Però depén de cada cos. No t’obsessiones. L’important és que el metge et diga que està tot bé. En el meu cas, tinc molta retenció de líquids, i estos últims dies, més». La ‘influencer’ va eixir de comptes dilluns passat, quan estava de quaranta setmanes: «No hi ha cap risc per ara i és millor que siga espontani», referint-se al part.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ya estás aquí

Una publicación compartida de Laura Escanes (@lauraescanes) el

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tus primeros números. #BienvenidaRoma

Una publicación compartida de Risto Mejide (@ristomejide) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Basset espera tancar este dilluns la seua declaració sobre la dana

José Miguel Basset, ex inspector cap del Consorci Provincial de Bombers, ha représ el seu testimoniatge en el Jutjat de Catarroja i confia a finalitzar hui. La sessió es reprén després de quasi huit hores de preguntes el divendres.

Roberto Bautista cau davant Shang i s’acomiada en la primera ronda d’Austràlia

L'espanyol va perdre en quatre sets (6-4, 6-7(2), 6-4 i 6-0) en 2h56 després d'una baixada física en el tram final. Shang va avançar i espera rival en segona ronda.

Cancel·lat l’AVE València-Sevilla després de l’accident de Adamuz

L'accident ferroviari de Adamuz, amb almenys 39 morts, ha obligat a cancel·lar este dilluns l'únic AVE diari entre València i Sevilla. La circulació seguix interrompuda en la zona.

La tragèdia ferroviària de Adamuz ha suspés les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha suspés la majoria d'actes públics després de l'accident ferroviari de Adamuz, amb minuts de silenci a les 12 hores a València i Alacant.

Basset espera concloure este dilluns la seua declaració sobre la DANA i ‘tancar este episodi’

Basset reprén la seua compareixença com a testimoni en Instrucció 3 de Catarroja després de quasi huit hores de preguntes el divendres. Confia a 'tancar este episodi'.

La tragèdia ferroviària de Adamuz suspén les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La majoria d'actes públics de Generalitat, Delegació del Govern i Ajuntament de València ha quedat suspesa després del sinistre en Adamuz, amb almenys 39 morts. A les 12 es guardarà un minut de silenci davant l'Ajuntament en resposta a la convocatòria de la FEMP.

La borrasca Harry deixarà hui pluges fortes a Castelló i neu a l’interior

El pas de la borrasca Harry intensificarà esta vesprada la pluja en el nord de Castelló i deixarà nevades significatives a l'interior a partir de 1.000-1.400 m. El dimarts les precipitacions es generalitzaran i el vent del nord refermarà en el litoral.

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.