10.1 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Laura Escanes i Risto Mejide ja són pares

Laura Escanes i Risto Mejide són pares per primer cop

Laura Escanes i Risto Mejide són pares per primera volta| Instagram

 

Enhorabona a Laura Escanes i Risto Mejide. La mediàtica parella ja són pares de la seua primera filla, la menuda Roma ha nascut a última hora d’este dimecres 2 d’octubre, dos anys després d’haver-se casat. Els dos han compartit la bona nova a través de les xarxes socials durant la matinada: «#BienvenidaRoma».

 

Roma, filla de Laura i Risto

Segons ha comunicat tant Laura Escanes com Risto Mejide en les seues xarxes socials, la xiqueta ha nascut a les 23.52 hores de la nit d’este dimecres 2 d’octubre i ha pesat 3,555 quilograms. Els pares han indicat quins han sigut els «primers números» de la menuda Roma, primera filla de Laura i segona de Risto, ja que el publicista té un fill de 9 anys, Julio, de la relació que va tindre amb la presentadora Ruth Jiménez.

 

Durant tot l’embaràs, Laura Escanes ha anat compartit amb els seus seguidors detalls del seu estat com, per exemple, el pes que ha anat guanyant, i donant consells a altres mares: «He pujat 16 quilos, fent deport i menjant bé. Però depén de cada cos. No t’obsessiones. L’important és que el metge et diga que està tot bé. En el meu cas, tinc molta retenció de líquids, i estos últims dies, més». La ‘influencer’ va eixir de comptes dilluns passat, quan estava de quaranta setmanes: «No hi ha cap risc per ara i és millor que siga espontani», referint-se al part.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ya estás aquí

Una publicación compartida de Laura Escanes (@lauraescanes) el

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tus primeros números. #BienvenidaRoma

Una publicación compartida de Risto Mejide (@ristomejide) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.