Laura Escanes i Risto Mejide ja són pares

Laura Escanes i Risto Mejide són pares per primer cop

Laura Escanes i Risto Mejide són pares per primera volta| Instagram

 

Enhorabona a Laura Escanes i Risto Mejide. La mediàtica parella ja són pares de la seua primera filla, la menuda Roma ha nascut a última hora d’este dimecres 2 d’octubre, dos anys després d’haver-se casat. Els dos han compartit la bona nova a través de les xarxes socials durant la matinada: «#BienvenidaRoma».

 

Roma, filla de Laura i Risto

Segons ha comunicat tant Laura Escanes com Risto Mejide en les seues xarxes socials, la xiqueta ha nascut a les 23.52 hores de la nit d’este dimecres 2 d’octubre i ha pesat 3,555 quilograms. Els pares han indicat quins han sigut els «primers números» de la menuda Roma, primera filla de Laura i segona de Risto, ja que el publicista té un fill de 9 anys, Julio, de la relació que va tindre amb la presentadora Ruth Jiménez.

 

Durant tot l’embaràs, Laura Escanes ha anat compartit amb els seus seguidors detalls del seu estat com, per exemple, el pes que ha anat guanyant, i donant consells a altres mares: «He pujat 16 quilos, fent deport i menjant bé. Però depén de cada cos. No t’obsessiones. L’important és que el metge et diga que està tot bé. En el meu cas, tinc molta retenció de líquids, i estos últims dies, més». La ‘influencer’ va eixir de comptes dilluns passat, quan estava de quaranta setmanes: «No hi ha cap risc per ara i és millor que siga espontani», referint-se al part.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ya estás aquí

Una publicación compartida de Laura Escanes (@lauraescanes) el

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tus primeros números. #BienvenidaRoma

Una publicación compartida de Risto Mejide (@ristomejide) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.