Laura Escanes i Risto Mejide ja són pares

Laura Escanes i Risto Mejide són pares per primer cop

Laura Escanes i Risto Mejide són pares per primera volta| Instagram

 

Enhorabona a Laura Escanes i Risto Mejide. La mediàtica parella ja són pares de la seua primera filla, la menuda Roma ha nascut a última hora d’este dimecres 2 d’octubre, dos anys després d’haver-se casat. Els dos han compartit la bona nova a través de les xarxes socials durant la matinada: «#BienvenidaRoma».

 

Roma, filla de Laura i Risto

Segons ha comunicat tant Laura Escanes com Risto Mejide en les seues xarxes socials, la xiqueta ha nascut a les 23.52 hores de la nit d’este dimecres 2 d’octubre i ha pesat 3,555 quilograms. Els pares han indicat quins han sigut els «primers números» de la menuda Roma, primera filla de Laura i segona de Risto, ja que el publicista té un fill de 9 anys, Julio, de la relació que va tindre amb la presentadora Ruth Jiménez.

 

Durant tot l’embaràs, Laura Escanes ha anat compartit amb els seus seguidors detalls del seu estat com, per exemple, el pes que ha anat guanyant, i donant consells a altres mares: «He pujat 16 quilos, fent deport i menjant bé. Però depén de cada cos. No t’obsessiones. L’important és que el metge et diga que està tot bé. En el meu cas, tinc molta retenció de líquids, i estos últims dies, més». La ‘influencer’ va eixir de comptes dilluns passat, quan estava de quaranta setmanes: «No hi ha cap risc per ara i és millor que siga espontani», referint-se al part.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ya estás aquí

Una publicación compartida de Laura Escanes (@lauraescanes) el

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tus primeros números. #BienvenidaRoma

Una publicación compartida de Risto Mejide (@ristomejide) el

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.