Laura Escanes i Risto Mejide ja són pares

Laura Escanes i Risto Mejide són pares per primer cop

Laura Escanes i Risto Mejide són pares per primera volta| Instagram

 

Enhorabona a Laura Escanes i Risto Mejide. La mediàtica parella ja són pares de la seua primera filla, la menuda Roma ha nascut a última hora d’este dimecres 2 d’octubre, dos anys després d’haver-se casat. Els dos han compartit la bona nova a través de les xarxes socials durant la matinada: «#BienvenidaRoma».

 

Roma, filla de Laura i Risto

Segons ha comunicat tant Laura Escanes com Risto Mejide en les seues xarxes socials, la xiqueta ha nascut a les 23.52 hores de la nit d’este dimecres 2 d’octubre i ha pesat 3,555 quilograms. Els pares han indicat quins han sigut els «primers números» de la menuda Roma, primera filla de Laura i segona de Risto, ja que el publicista té un fill de 9 anys, Julio, de la relació que va tindre amb la presentadora Ruth Jiménez.

 

Durant tot l’embaràs, Laura Escanes ha anat compartit amb els seus seguidors detalls del seu estat com, per exemple, el pes que ha anat guanyant, i donant consells a altres mares: «He pujat 16 quilos, fent deport i menjant bé. Però depén de cada cos. No t’obsessiones. L’important és que el metge et diga que està tot bé. En el meu cas, tinc molta retenció de líquids, i estos últims dies, més». La ‘influencer’ va eixir de comptes dilluns passat, quan estava de quaranta setmanes: «No hi ha cap risc per ara i és millor que siga espontani», referint-se al part.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ya estás aquí

Una publicación compartida de Laura Escanes (@lauraescanes) el

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tus primeros números. #BienvenidaRoma

Una publicación compartida de Risto Mejide (@ristomejide) el

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.