Risto Mejide anuncia que es presentarà a les eleccions amb un nou partit polític

Risto Mejide al seu programa 'Todo es mentira'

Risto Mejide va fer l’anunci del seu partit | Cuatro

 

Risto Mejide es presenta a les eleccions de novembre amb un nou partit: PNLH (sigles de ‘Peor No Lo Haremos’) El publicista i presentador del programa ‘Todo es mentira’ de Cuatro, ja va avisar fa uns dies que, si es tornaven a convocar eleccions, no dubtaria en crear el seu partit.

 

Per tant, després de l’anunci electoral i del seu cabreig amb la classe política del país, Mejide ha fet l’anunci de la confirmació de la seua promesa. «Hui més que mai, els nostres polítics han sabut el que millor saben fer: decebre’ns. Este programa no pot parlar ni de lluny en nom de tots els espanyols. El que sí que podem, i devem, és denunciar el que hem sentit hui», explicava el presentador.

 

«La gent està farta de la política»

En eixe sentit, va seguir dient que: «La gent està farta de la política, estan farts que li prenguen el pèl. Que l’enganyen, que li diguen que volen pactar quan tots sabem que no és veritat. El que busquen és que els donem més vots per a no haver de pactar. La gent està farta que li diguen que no volen cadires quan vegem que vendrien a qui fora per a ficar els seus culs en un Consell de Ministres».

 

Fruit de la seua indignació, Mejide també va voler respondre a les paraules de Pedro Sánchez i li va enviar un clar i contundent missatge: «Ens va vindre a dir que no havíem votat bé. Que havíem de dir més clar el que volíem, com si no ho haguérem dit ja, en les urnes, fa escassos mesos. Si vol que siguem més clars, ho serem». D’esta manera, el publicista ha confirmat la consolidació del partit PNLH (sigles de ‘Peor No Lo Haremos’), que, de moment, només durarà una legislatura i que té com a objectiu «canviar les regles del joc».

 

Risto Mejide al seu programa 'Todo es mentira'

El programa ‘Todo es mentira’, de Risto Mejide, va comentar la nova convocatòria electoral | Cuatro

 

Les premisses del nou partit

El partit també renunciarà a qualsevol classe de jornal i té la premissa de millorar el país després dels problemes que hi ha en Espanya amb la classe política. Entre alguns dels punts que contempla el seu programa és el de la separació efectiva de poders, la suspensió de jornal a totes les senyories mentres no siguen capaces de crear un govern, que tots els condemnats per corrupció hagen de tornar els diners i acabar amb els jornals vitalicis d’alguns polítics. Finalment, Mejide ha convidat als espectadors del programa a seguir elaborant les propostes que conformaran les bases del nou PNLH.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.