Risto Mejide anuncia que es presentarà a les eleccions amb un nou partit polític

Risto Mejide al seu programa 'Todo es mentira'

Risto Mejide va fer l’anunci del seu partit | Cuatro

 

Risto Mejide es presenta a les eleccions de novembre amb un nou partit: PNLH (sigles de ‘Peor No Lo Haremos’) El publicista i presentador del programa ‘Todo es mentira’ de Cuatro, ja va avisar fa uns dies que, si es tornaven a convocar eleccions, no dubtaria en crear el seu partit.

 

Per tant, després de l’anunci electoral i del seu cabreig amb la classe política del país, Mejide ha fet l’anunci de la confirmació de la seua promesa. «Hui més que mai, els nostres polítics han sabut el que millor saben fer: decebre’ns. Este programa no pot parlar ni de lluny en nom de tots els espanyols. El que sí que podem, i devem, és denunciar el que hem sentit hui», explicava el presentador.

 

«La gent està farta de la política»

En eixe sentit, va seguir dient que: «La gent està farta de la política, estan farts que li prenguen el pèl. Que l’enganyen, que li diguen que volen pactar quan tots sabem que no és veritat. El que busquen és que els donem més vots per a no haver de pactar. La gent està farta que li diguen que no volen cadires quan vegem que vendrien a qui fora per a ficar els seus culs en un Consell de Ministres».

 

Fruit de la seua indignació, Mejide també va voler respondre a les paraules de Pedro Sánchez i li va enviar un clar i contundent missatge: «Ens va vindre a dir que no havíem votat bé. Que havíem de dir més clar el que volíem, com si no ho haguérem dit ja, en les urnes, fa escassos mesos. Si vol que siguem més clars, ho serem». D’esta manera, el publicista ha confirmat la consolidació del partit PNLH (sigles de ‘Peor No Lo Haremos’), que, de moment, només durarà una legislatura i que té com a objectiu «canviar les regles del joc».

 

Risto Mejide al seu programa 'Todo es mentira'

El programa ‘Todo es mentira’, de Risto Mejide, va comentar la nova convocatòria electoral | Cuatro

 

Les premisses del nou partit

El partit també renunciarà a qualsevol classe de jornal i té la premissa de millorar el país després dels problemes que hi ha en Espanya amb la classe política. Entre alguns dels punts que contempla el seu programa és el de la separació efectiva de poders, la suspensió de jornal a totes les senyories mentres no siguen capaces de crear un govern, que tots els condemnats per corrupció hagen de tornar els diners i acabar amb els jornals vitalicis d’alguns polítics. Finalment, Mejide ha convidat als espectadors del programa a seguir elaborant les propostes que conformaran les bases del nou PNLH.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.