10 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Risto Mejide anuncia que es presentarà a les eleccions amb un nou partit polític

Risto Mejide al seu programa 'Todo es mentira'

Risto Mejide va fer l’anunci del seu partit | Cuatro

 

Risto Mejide es presenta a les eleccions de novembre amb un nou partit: PNLH (sigles de ‘Peor No Lo Haremos’) El publicista i presentador del programa ‘Todo es mentira’ de Cuatro, ja va avisar fa uns dies que, si es tornaven a convocar eleccions, no dubtaria en crear el seu partit.

 

Per tant, després de l’anunci electoral i del seu cabreig amb la classe política del país, Mejide ha fet l’anunci de la confirmació de la seua promesa. «Hui més que mai, els nostres polítics han sabut el que millor saben fer: decebre’ns. Este programa no pot parlar ni de lluny en nom de tots els espanyols. El que sí que podem, i devem, és denunciar el que hem sentit hui», explicava el presentador.

 

«La gent està farta de la política»

En eixe sentit, va seguir dient que: «La gent està farta de la política, estan farts que li prenguen el pèl. Que l’enganyen, que li diguen que volen pactar quan tots sabem que no és veritat. El que busquen és que els donem més vots per a no haver de pactar. La gent està farta que li diguen que no volen cadires quan vegem que vendrien a qui fora per a ficar els seus culs en un Consell de Ministres».

 

Fruit de la seua indignació, Mejide també va voler respondre a les paraules de Pedro Sánchez i li va enviar un clar i contundent missatge: «Ens va vindre a dir que no havíem votat bé. Que havíem de dir més clar el que volíem, com si no ho haguérem dit ja, en les urnes, fa escassos mesos. Si vol que siguem més clars, ho serem». D’esta manera, el publicista ha confirmat la consolidació del partit PNLH (sigles de ‘Peor No Lo Haremos’), que, de moment, només durarà una legislatura i que té com a objectiu «canviar les regles del joc».

 

Risto Mejide al seu programa 'Todo es mentira'

El programa ‘Todo es mentira’, de Risto Mejide, va comentar la nova convocatòria electoral | Cuatro

 

Les premisses del nou partit

El partit també renunciarà a qualsevol classe de jornal i té la premissa de millorar el país després dels problemes que hi ha en Espanya amb la classe política. Entre alguns dels punts que contempla el seu programa és el de la separació efectiva de poders, la suspensió de jornal a totes les senyories mentres no siguen capaces de crear un govern, que tots els condemnats per corrupció hagen de tornar els diners i acabar amb els jornals vitalicis d’alguns polítics. Finalment, Mejide ha convidat als espectadors del programa a seguir elaborant les propostes que conformaran les bases del nou PNLH.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.