15.1 C
València
Dilluns, 27 octubre, 2025

Una seguidora critica a Laura Escanes per com porta l’embaràs

Laura Escanes presumeix de panxa

Laura Escanes presumix de panxa | Instagram | @lauraescanes

 

Laura Escanes i Risto Mejide estan vivint un dels moments més bonicos de sa vida i no han dubtat en expressar-ho als quatre vents a través de les xarxes socials. A finals de febrer, la parella anunciava l’embaràs amb unes imàtgens molt tendres i, si tot va bé, Roma, la seua primera filla en comú, naixerà en setembre.

 

Tot i l’especial moment que estan vivint, la parella ha hagut d’aguantar moltes crítiques que no han parat des del moment en què van anunciar la seua relació ara ja fa quatre anys. En esta ocasió, Escanes ha sigut criticada per com porta l’embaràs, en este cas, a través d’un missatge directe d’Instagram: «Mira bonica, les que hem sigut mares no hem donat tant de ‘bombo’ a una cosa tan natural com un embaràs» començava el text amb to arrogant.

 

La seguidora ha esclafit i, pareix que, cansada de vore les constants fotos i comentaris que la model penja al seu compte, ha seguit: «No te’n passes, guapa; no eres l’única embarassada del món! I no és una malaltia. És un estat natural. Res especial, ‘fotre’!». Encara que la ‘influencer’ no acostuma a contestar davant de les numeroses crítiques que rep dia sí i dia també, esta volta ha decidit fer-ho directament «cada una que porte el SEU embaràs com li done la gana» li respon a la seguidora per missatge.

Crítica a Laura Escanes

La crítica de la seguidora a Laura Escanes | Instagram | @lauraescanes

 

Escanes ha decidit compartir la resposta amb tots els seus seguidors

Però, a més, per a deixar les coses clares, Escanes ha decidit compartir amb els seus seguidors el comentari, l’ha penjat en les seues històries i ha aprofitat per a tirar una nova contesta: «Quan he dit jo que siga una malaltia? He pogut fer exercici durant tot l’embaràs i així ho he transmés en les meues xarxes socials» comença Escanes.

 

Finalment, la ‘influencer’ ha decidit tallar en sec a la que la criticava: «I te corregiré, per a mi, sí que està sent especial. Per a cada una serà d’una manera diferent: no som iguals i cada una sentirà coses diferents» seguix la futura mare, i li diu «jo no jutge com l’has viscut tu, tu no jutges com l’estic vivint jo».

 

Crítica a Laura Escanes

Laura Escanes ha contestat penjant-ho en la seua història | Instagram | @lauraescanes

 

No és la primera volta que Laura Escanes és durament criticada per la seua forma de fer les coses o per les imàtgens que penja en les xarxes i tampoc és la primera volta que decidix compartir-ho amb tots els usuaris, ja que ho ha fet en altres ocasions. Esperem que la ‘influencer’ ens seguisca informant de les últimes novetats de la seua vida per molt temps més. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Desconectar para conectar

Una publicación compartida de Laura Escanes (@lauraescanes) el

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida de Laura Escanes (@lauraescanes) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La gal·la Tornem celebra la recuperació del futbol valencià entre emoció i orgull

La FFCV va celebrar la gal·la 'Tornem!' a Aldaia per a destacar la recuperació del futbol valencià després de la dana. Va haver-hi homenatges, premis i record a Ochotorena.

Un bosc d’acer i veles recorda a les onze víctimes de la DANA a Torrent

L'Ajuntament ha inaugurat un bosc d'acer en la rotonda del Mas del Jutge per a honrar a les onze víctimes de la DANA del 29 d'octubre de 2024. Les famílies van encendre ciris i van depositar flors mentres els noms es projecten de nit en el monument.

El futbol valencià celebra la seua recuperació en la gal·la Tornem!

La FFCV va celebrar a Aldaia la gal·la Tornem! per a posar en valor la volta a la normalitat després de la dana, amb reconeixements i un minut de silenci per Ochotorena.

El Congrés inaugura una mostra fotogràfica sobre el ‘després’ de la DANA de València

S'ha inaugurat en el Congrés l'exposició 'Un any de la dana', amb 45 imatges sobre el després de la tragèdia a València. La mostra honra a les víctimes i reconeix el treball dels fotoperiodistes.

Oliver destaca la labor de la Fundació Trinidad Alfonso i de la premsa després de la dana

Miguel Ángel Oliver va entregar un reconeixement a la Fundació Trinidad Alfonso i a la premsa esportiva valenciana pel seu paper en la reconstrucció i en la visibilització de la catàstrofe després de la dana. L'acte es va celebrar en la gala anual de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana.

Oliver destaca la labor de la Fundació Trinidad Alfonso i la premsa després de la dana

Miguel Ángel Oliver va entregar un premi a la Fundació Trinidad Alfonso pel seu impuls a la reconstrucció després de la dana i va reconéixer a la premsa esportiva valenciana. La gala de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana va subratllar el paper del mecenatge i la visibilització de la catàstrofe.

Salva Gomar celebra la reactivació dels camps després de la DANA i confirma tres obres pendents

Salva Gomar va valorar la reactivació de quasi tots els camps danyats per la dana i va destacar que la competició va tornar a la normalitat. Només queden tres obres en marxa.

Pablo Sánchez buida dubtes sobre la renovació de Carlos Álvarez: es farà sense problemes

El president del Llevant va expressar confiança total a tancar la renovació de Carlos Álvarez, amb contracte fins a 2027. També va valorar positivament l'inici de lliga i la lluita per la permanència.