El maldecap del rei Felip VI amb son pare

El rey Felipe VI no ve con buenos ojos el permiso de Urdangarín

Imatge d’arxiu del rei Felip VI | La Coctelera

 

Felip VI ha de fixar el sou que rebrà son pare, Joan Carles, l’any 2020. L’emèrit ara mateix rep 194.232 euros anuals. De moment a Zarzuela ningú diu res sobre este tema, ja que encara es desconeix quina decisió prendrà Felip VI respecte del salari del son pare.

 

El que si està clar és que la Casa Reial continuarà disposant dels 7.887.150,00 euros que es van establir l’any passat. Estos diners servixen per a pagar les despeses del personal, els viatges oficials o els actes públics, entre d’altres. Dins d’este pressupost també entra el salari dels membres de la Família Reial. L’assignació del sou depén del rei Felip, qui de moment rep 242.769 euros anuals, mentres que la seua dona guanya 133.530 euros a l’any.

 

Possible escàndol econòmic

Joan Carles de moment cobra 194.232 euros anuals, tot i que esta xifra podria canviar de cara l’any vinent, ja que l’emèrit s’ha retirat de la vida pública. Segons el mitjà ‘El Español’ un gran escàndol econòmic podria afectar al rei Joan Carles i, per tant, al seu fill Felip, ja que és el doble hereu del seu pare. «La filtració de la fortuna de Joan Carles actuaria com una bomba amb efectes incalculables sobre la imatge de Felip VI i l’estabilitat de la monarquia mateixa, en ser doble hereu del seu pare: de la corona i dels diners quan es morga», expliquen des del mitjà.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.