14.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

El maldecap del rei Felip VI amb son pare

El rey Felipe VI no ve con buenos ojos el permiso de Urdangarín

Imatge d’arxiu del rei Felip VI | La Coctelera

 

Felip VI ha de fixar el sou que rebrà son pare, Joan Carles, l’any 2020. L’emèrit ara mateix rep 194.232 euros anuals. De moment a Zarzuela ningú diu res sobre este tema, ja que encara es desconeix quina decisió prendrà Felip VI respecte del salari del son pare.

 

El que si està clar és que la Casa Reial continuarà disposant dels 7.887.150,00 euros que es van establir l’any passat. Estos diners servixen per a pagar les despeses del personal, els viatges oficials o els actes públics, entre d’altres. Dins d’este pressupost també entra el salari dels membres de la Família Reial. L’assignació del sou depén del rei Felip, qui de moment rep 242.769 euros anuals, mentres que la seua dona guanya 133.530 euros a l’any.

 

Possible escàndol econòmic

Joan Carles de moment cobra 194.232 euros anuals, tot i que esta xifra podria canviar de cara l’any vinent, ja que l’emèrit s’ha retirat de la vida pública. Segons el mitjà ‘El Español’ un gran escàndol econòmic podria afectar al rei Joan Carles i, per tant, al seu fill Felip, ja que és el doble hereu del seu pare. «La filtració de la fortuna de Joan Carles actuaria com una bomba amb efectes incalculables sobre la imatge de Felip VI i l’estabilitat de la monarquia mateixa, en ser doble hereu del seu pare: de la corona i dels diners quan es morga», expliquen des del mitjà.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.

El futbol sala valencià tanca 2025 entre títols, ascensos i dificultats per la permanència

Peníscola va firmar un curs històric amb la Copa d'Espanya i el lideratge de la fase regular, mentres l'Alzira va pujar a Primera. El tancament d'any arriba amb el campió fora de la Copa i el debutant com a cuer.

La xiqueta rescatada en el naufragi d’Indonèsia viatjarà a València en els pròxims dies

La menor salvada del naufragi a l'illa de Padar tornarà a València amb el seu pare després d'obtindre el visat. La seua mare romandrà a Indonèsia per a seguir la busca.

El València encadena Lligues amb més derrotes que victòries des de 2020

Des de la temporada 2019-20 el València no tanca una Lliga amb més triomfs que caigudes. El repàs per campanyes i entrenadors confirma una tendència sostinguda.