El maldecap del rei Felip VI amb son pare

El rey Felipe VI no ve con buenos ojos el permiso de Urdangarín

Imatge d’arxiu del rei Felip VI | La Coctelera

 

Felip VI ha de fixar el sou que rebrà son pare, Joan Carles, l’any 2020. L’emèrit ara mateix rep 194.232 euros anuals. De moment a Zarzuela ningú diu res sobre este tema, ja que encara es desconeix quina decisió prendrà Felip VI respecte del salari del son pare.

 

El que si està clar és que la Casa Reial continuarà disposant dels 7.887.150,00 euros que es van establir l’any passat. Estos diners servixen per a pagar les despeses del personal, els viatges oficials o els actes públics, entre d’altres. Dins d’este pressupost també entra el salari dels membres de la Família Reial. L’assignació del sou depén del rei Felip, qui de moment rep 242.769 euros anuals, mentres que la seua dona guanya 133.530 euros a l’any.

 

Possible escàndol econòmic

Joan Carles de moment cobra 194.232 euros anuals, tot i que esta xifra podria canviar de cara l’any vinent, ja que l’emèrit s’ha retirat de la vida pública. Segons el mitjà ‘El Español’ un gran escàndol econòmic podria afectar al rei Joan Carles i, per tant, al seu fill Felip, ja que és el doble hereu del seu pare. «La filtració de la fortuna de Joan Carles actuaria com una bomba amb efectes incalculables sobre la imatge de Felip VI i l’estabilitat de la monarquia mateixa, en ser doble hereu del seu pare: de la corona i dels diners quan es morga», expliquen des del mitjà.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Troben a la platja de l’Almadrava un bust romà d’època altoimperial en excel·lent estat

Unes obres de regeneració a la platja de l'Almadrava, a Alacant, han tret a la llum un bust romà de marbre blanc dels segles I-II d. C., probablement vinculat a la deessa Venus.

Una cort indonèsia anunciarà el dilluns la sentència pel naufragi de la família valenciana en Komodo

El tribunal de Labuan Baix comunicarà el dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana.

Pérez Llorca anuncia un nou Pla de Ciència lligat a una llei de Ciència i Innovació en la Comunitat

El Consell treballa en un nou Pla de Ciència vinculat a la futura llei de la Ciència i la Innovació, acompanyat d'un acord plurianual de finançament universitari i mesures per a reforçar talent i beques.

Hugo Duro veu la classificació europea com un gran premi per a acomiadar Mestalla

Hugo Duro confia que el València aprofite el seu opcion d'entrar en la Lliga Conferència davant el Barcelona i convertir el comiat de Mestalla en un gran premi per a la aficion.

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana reafirma el seu suport total a Zapatero i la seua confiança en la Justícia

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, reitera el seu suport total a l'expresident José Luis Rodríguez Zapatero i subratlla la seua confiança plena en la Justícia després de la seua imputació en la causa sobre Plus ultra.

L’Habitació Roja celebra 30 anys amb un concert indie simfònic al costat de l’Orquestra de València

L'Habitació Roja celebra el seu 30 aniversari amb un concert especial en el Palau de la Música, on reinterpretarà el seu repertori en format indie simfònic al costat de l'Orquestra de València sota la direcció de Daniel Abad.

El 78% del professorat rebutja la proposta d’Educació i la majoria vol seguir la vaga

Un 78% del professorat rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 60% vol mantindre la vaga indefinida i les mobilitzacions en l'ensenyança pública valenciana.

El Vila-real acomiada a Alfonso Pedraza després de 15 anys i més de 200 partits

Alfonso Pedraza tanca una etapa de 15 anys al Vila-real, on va arribar amb 15 anys, es va consolidar en el primer equip i va formar part de la generació que va conquistar la Lliga Europa.