El maldecap del rei Felip VI amb son pare

El rey Felipe VI no ve con buenos ojos el permiso de Urdangarín

Imatge d’arxiu del rei Felip VI | La Coctelera

 

Felip VI ha de fixar el sou que rebrà son pare, Joan Carles, l’any 2020. L’emèrit ara mateix rep 194.232 euros anuals. De moment a Zarzuela ningú diu res sobre este tema, ja que encara es desconeix quina decisió prendrà Felip VI respecte del salari del son pare.

 

El que si està clar és que la Casa Reial continuarà disposant dels 7.887.150,00 euros que es van establir l’any passat. Estos diners servixen per a pagar les despeses del personal, els viatges oficials o els actes públics, entre d’altres. Dins d’este pressupost també entra el salari dels membres de la Família Reial. L’assignació del sou depén del rei Felip, qui de moment rep 242.769 euros anuals, mentres que la seua dona guanya 133.530 euros a l’any.

 

Possible escàndol econòmic

Joan Carles de moment cobra 194.232 euros anuals, tot i que esta xifra podria canviar de cara l’any vinent, ja que l’emèrit s’ha retirat de la vida pública. Segons el mitjà ‘El Español’ un gran escàndol econòmic podria afectar al rei Joan Carles i, per tant, al seu fill Felip, ja que és el doble hereu del seu pare. «La filtració de la fortuna de Joan Carles actuaria com una bomba amb efectes incalculables sobre la imatge de Felip VI i l’estabilitat de la monarquia mateixa, en ser doble hereu del seu pare: de la corona i dels diners quan es morga», expliquen des del mitjà.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.