19.9 C
València
Dissabte, 19 abril, 2025

«El dia que Felip va parar el colp d’estat, Letícia es va tornar a enamorar»

 

Federico Jiménez Losantos ha aprofitat l’espai rosa del seu programa per a parlar de la reina Letícia i la seua situació sentimental amb el rei Felip a on, segons ell, estan passant per un dels seus millors moments.

 

Letícia es va tornar a enamorar de Felip

Segons Federico J. Losantos, la Reina està ara «millor que mai» en tots els aspectes, igual que el rei. Moltes poden ser les causes però, segons el periodista, eixa excel·lent situació naix d’un dia concret. «El dia que va eixir Felip i va parar el colp d’estat, Letícia es va tornar a enamorar. Perquè ella ha d’admirar a un home per a voler-lo», va declarar Jiménez Losantos.

 

Durant la tertúlia, els diferents periodistes experts en la premsa del cor i en la casa reial van coincidir en què la reina va tindre una actitud impecable durant el dia de les Forces Armades, a més d’acertar amb el seu vestit. «El to d’ell i d’ella és que estan contents. Les xiquetes es crien molt bé i en els Princesa d’Astúries del divendres ho faran bé», han comentat els diferents col·laboradors amb Federico Jiménez Losantos.

 

En els premis Princesa d’Astúries, la princesa Elionor pronunciarà el seu primer gran discurs, sent son pare Felip VI l’encarregat d’obrir i clausurar la cerimònia en el Teatre Campoamor d’Oviedo, motiu pel que la reina i el rei estan molt il·lusionats de vore a la seua primogènita.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Disparen dos tirs per l’esquena al propietari d’un restaurant a Alfafar

La víctima, de 46 anys, va poder arribar al centre de salut amb dos ferides de bala

Mor un home de 69 anys després de ser envestit per un bou a Dos Aguas

La víctima, de 69 anys, patia lesions en el tòrax i la cuixa, contusions i traumatisme cranioencefàlic

Emergències en Setmana Santa a València: reforç especial en zones de muntanya, parcs naturals i àrees recreatives

La Generalitat activa un pla fins al 28 d’abril per a evitar incendis i accidents a la província de València

Pocs núvols i pugen les temperatures màximes a València este Divendres Sant

La Comunitat registrarà vent fluix de ponent, però canviarà a sud-oest a la vesprada

És naufragi, una novel·la de qualitat i desimbolta

El llibre és una història de dones que no es resignen a enyorar el que no va ser. I que duen als muscles el pes del seu coratge a través de totes les èpoques

Detencions a Alacant: Un segon arrest relacionat amb la mort d’un home a una baralla

La Policia Nacional ha detingut una segona persona en connexió amb la mort d'un home a Alacant, ferit amb arma blanca durant una baralla. Un altre ferit es troba a l'UCI. Les investigacions continuen.

Incendi a Gandia obliga a desallotjar un edifici de quatre plantes

Un incendi declarat aquesta matinada ha provocat l'evacuació d'un edifici de quatre plantes al carrer Poeta Francesc Miret de Gandia, afectant greument l'immoble i requerint la intervenció dels bombers.

Cullera incrementa a 21 les llicències de taxis per millorar els serveis de transport

Cullera es proposa sumar sis noves llicències de taxis per respondre a l'augment de població i turisme, millorant els serveis de transport urbà de la ciutat.