Mor Enrique Senent, regidor del PP de Massamagrell durant 21 anys

 

Enrique Senent, regidor del Partit Popular en l’Ajuntament de Massamagrell durant 21 anys i president de l’Associació Cultural el Camí del Sant Grial, ha mort este diumenge en sa casa, en la localitat de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord (València). Han sigut les dos entitats les que han informat de la seua defunció i han mostrat els seus respectius missatges de condol.

 

Senent, que ocupà el càrrec de Primer Tinent d’Alcalde durant 12 anys i va ser regidor en el consistori massamagrellenc durant 21 anys, serà despedit este mateix dilluns, 22 de juny. La família estarà en el tanatori de Massamagrell a partir de les 11 i la missa serà a les 17.30 hores en l’Església de Sant Joan Evangelista.

 

L’Ajuntament de la seua localitat natal ha volgut donar el condol a la família en el mateix comunicat: «L’Ajuntament de Massamagrell se suma al dolor de la família i declara dos dies de dol oficial».

 

 

Per la seua banda, l’Associació Cultural el Camí del Sant Grial, de la que n’era el president, també han mostrat la seua tristor: «La seua pèrdua ens ompli de tristesa el cor. Una gran persona que va treballar incansablement per a deixar un món millor. Un projecte que revitalitzarà i donarà moltes oportunitats a les generacions esdevenidores tant en Aragó com en la Comunitat Valenciana».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.