Mor Enrique Senent, regidor del PP de Massamagrell durant 21 anys

 

Enrique Senent, regidor del Partit Popular en l’Ajuntament de Massamagrell durant 21 anys i president de l’Associació Cultural el Camí del Sant Grial, ha mort este diumenge en sa casa, en la localitat de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord (València). Han sigut les dos entitats les que han informat de la seua defunció i han mostrat els seus respectius missatges de condol.

 

Senent, que ocupà el càrrec de Primer Tinent d’Alcalde durant 12 anys i va ser regidor en el consistori massamagrellenc durant 21 anys, serà despedit este mateix dilluns, 22 de juny. La família estarà en el tanatori de Massamagrell a partir de les 11 i la missa serà a les 17.30 hores en l’Església de Sant Joan Evangelista.

 

L’Ajuntament de la seua localitat natal ha volgut donar el condol a la família en el mateix comunicat: «L’Ajuntament de Massamagrell se suma al dolor de la família i declara dos dies de dol oficial».

 

 

Per la seua banda, l’Associació Cultural el Camí del Sant Grial, de la que n’era el president, també han mostrat la seua tristor: «La seua pèrdua ens ompli de tristesa el cor. Una gran persona que va treballar incansablement per a deixar un món millor. Un projecte que revitalitzarà i donarà moltes oportunitats a les generacions esdevenidores tant en Aragó com en la Comunitat Valenciana».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.