Mor Enrique Senent, regidor del PP de Massamagrell durant 21 anys

 

Enrique Senent, regidor del Partit Popular en l’Ajuntament de Massamagrell durant 21 anys i president de l’Associació Cultural el Camí del Sant Grial, ha mort este diumenge en sa casa, en la localitat de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord (València). Han sigut les dos entitats les que han informat de la seua defunció i han mostrat els seus respectius missatges de condol.

 

Senent, que ocupà el càrrec de Primer Tinent d’Alcalde durant 12 anys i va ser regidor en el consistori massamagrellenc durant 21 anys, serà despedit este mateix dilluns, 22 de juny. La família estarà en el tanatori de Massamagrell a partir de les 11 i la missa serà a les 17.30 hores en l’Església de Sant Joan Evangelista.

 

L’Ajuntament de la seua localitat natal ha volgut donar el condol a la família en el mateix comunicat: «L’Ajuntament de Massamagrell se suma al dolor de la família i declara dos dies de dol oficial».

 

 

Per la seua banda, l’Associació Cultural el Camí del Sant Grial, de la que n’era el president, també han mostrat la seua tristor: «La seua pèrdua ens ompli de tristesa el cor. Una gran persona que va treballar incansablement per a deixar un món millor. Un projecte que revitalitzarà i donarà moltes oportunitats a les generacions esdevenidores tant en Aragó com en la Comunitat Valenciana».

Últimes notícies

Alacant impulsa una fundació per a organitzar el centenari de les Fogueres en 2028

L'Ajuntament d'Alacant posarà en marxa una fundació adscrita a Festes per a coordinar els actes del centenari de les Fogueres de Sant Joan en 2028 i reforçar la seua protecció cultural.

Blasco Ibáñez renaix en format inclusiu: un guió inèdit es transforma en audiollibre bilingüe

Audiollibre bilingüe de Blasco Ibáñez amb guió recuperat; un projecte accessible amb música, il·lustracions i format digital EPUB.

Deu moments que expliquen la gesta històrica del València Basket en l’Eurolliga

El València Basket firma una remuntada inèdita davant el Panathinaikos per a ficar-se per primera vegada en una Final a Quatre de l'Eurolliga, en una sèrie carregada de tensió, gestos virals i un ambient elèctric.

Morant recolza la vaga educativa i urgix al Consell a atendre les demandes dels docents

Diana Morant recolza la vaga educativa en la Comunitat Valenciana i exigix al Consell que escolte les demandes de la comunitat docent, des de la reducció de ràtios fins a millores salarials.

Costa Blanca reforça la seua estratègia per a atraure al turista nord-americà

El Patronat de Turisme Costa Blanca participa en unes jornades a Mont-real per a consolidar la seua presència en el mercat nord-americà i millorar la connectivitat aèria amb la província.

Detingut a Alzira un home per dos robatoris violents a una embarassada i a una anciana

La Policia Nacional ha detingut a Alzira a un home de 34 anys acusat de dos robatoris amb violència contra una dona embarassada i una anciana, a més d'un robatori amb força en un vehicle.

El pare d’Enrique Riquelme evita aclarir si el seu fill es presentarà contra Florentino Pérez en el Reial Madrid

El pare d'Enrique Riquelme insistix que el seu fill és molt madridista i destaca la seua joventut i trajectòria empresarial, però rehúye confirmar si encapçalarà una candidatura enfront de Florentino Pérez.

Presó provisional per a un home reclamat per tràfic de drogues detingut a Altea

Un jutjat ha ordenat l'ingrés a la presó provisional d'un home de 29 anys reclamat internacionalment per tràfic de drogues, detingut a Altea després d'identificar-se amb documentació presumptament falsa.