Mor Enrique Senent, regidor del PP de Massamagrell durant 21 anys

 

Enrique Senent, regidor del Partit Popular en l’Ajuntament de Massamagrell durant 21 anys i president de l’Associació Cultural el Camí del Sant Grial, ha mort este diumenge en sa casa, en la localitat de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord (València). Han sigut les dos entitats les que han informat de la seua defunció i han mostrat els seus respectius missatges de condol.

 

Senent, que ocupà el càrrec de Primer Tinent d’Alcalde durant 12 anys i va ser regidor en el consistori massamagrellenc durant 21 anys, serà despedit este mateix dilluns, 22 de juny. La família estarà en el tanatori de Massamagrell a partir de les 11 i la missa serà a les 17.30 hores en l’Església de Sant Joan Evangelista.

 

L’Ajuntament de la seua localitat natal ha volgut donar el condol a la família en el mateix comunicat: «L’Ajuntament de Massamagrell se suma al dolor de la família i declara dos dies de dol oficial».

 

 

Per la seua banda, l’Associació Cultural el Camí del Sant Grial, de la que n’era el president, també han mostrat la seua tristor: «La seua pèrdua ens ompli de tristesa el cor. Una gran persona que va treballar incansablement per a deixar un món millor. Un projecte que revitalitzarà i donarà moltes oportunitats a les generacions esdevenidores tant en Aragó com en la Comunitat Valenciana».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.