Mor Enrique Senent, regidor del PP de Massamagrell durant 21 anys

 

Enrique Senent, regidor del Partit Popular en l’Ajuntament de Massamagrell durant 21 anys i president de l’Associació Cultural el Camí del Sant Grial, ha mort este diumenge en sa casa, en la localitat de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord (València). Han sigut les dos entitats les que han informat de la seua defunció i han mostrat els seus respectius missatges de condol.

 

Senent, que ocupà el càrrec de Primer Tinent d’Alcalde durant 12 anys i va ser regidor en el consistori massamagrellenc durant 21 anys, serà despedit este mateix dilluns, 22 de juny. La família estarà en el tanatori de Massamagrell a partir de les 11 i la missa serà a les 17.30 hores en l’Església de Sant Joan Evangelista.

 

L’Ajuntament de la seua localitat natal ha volgut donar el condol a la família en el mateix comunicat: «L’Ajuntament de Massamagrell se suma al dolor de la família i declara dos dies de dol oficial».

 

 

Per la seua banda, l’Associació Cultural el Camí del Sant Grial, de la que n’era el president, també han mostrat la seua tristor: «La seua pèrdua ens ompli de tristesa el cor. Una gran persona que va treballar incansablement per a deixar un món millor. Un projecte que revitalitzarà i donarà moltes oportunitats a les generacions esdevenidores tant en Aragó com en la Comunitat Valenciana».

Últimes notícies

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.