El motiu pel que Ana Obregón encara no ha celebrat un funeral pel seu fill

Ana Obregón posant al costat de la piscina de casa seva

Ana Obregón es troba desolada després de la mort del seu fill | Instagram

 

Ana García Obregón està passant pel que probablement siga el pitjor moment de la seua vida. Després de la mort del seu fill Àlex Lequio amb només 27 anys, l’actriu es troba desolada. A pesar de què, al llarg d’estos dos últims anys, sempre s’ha mostrat molt positiva en la lluita contra el càncer del seu fill, la veritat és que poc queda d’esta Ana forta i alegre que tots coneixíem. Fonts pròximes a la família asseguren que es troba totalment abatuda després de la mort del seu fill i que té pensat celebrar en Madrid un funeral pel seu fill quan estiga en condicions.

 

Una cerimònia familiar

Pel que pareix, la intèrpret estaria pensant en fer una cerimònia familiar, d’acord amb les lleis sanitàries imposades per la pandèmia. Es tractaria d’una missa oberta que li permetera també rebre als amics del seu fill, d’ella i d’Alessandro Lequio, que sempre s’han mostrat al seu costat des de la mort del jove.

 

Sense dubte, un dels suports més grans d’Ana García Obregón en estos difícils moments és el col·laborador d»El programa de Ana Rosa’, que no ha dubtat a visitar-la en diferents ocasions al llarg d’este últim mes, quan s’intuïa el fatal desenllaç. De tornada a Madrid, Ana ha rebut en sa casa el suport d’Alessandro Lequio, present al costat d’ella en Barcelona este últim mes de lluita del seu fill per sobreviure.

 

L’aristòcrata també s’ha mostrat desolat, una cosa que sempre s’ha reflectit en les seues aparicions públiques després del decés. La proximitat dels seus familiars i amics en estos moments està sent el millor alleujament per a la intèrpret, que ja ha declarat que la seua vida «s’ha apagat per sempre» després de la mort del seu fill, Àlex Lequio.

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.