El motiu pel que Ana Obregón encara no ha celebrat un funeral pel seu fill

Ana Obregón posant al costat de la piscina de casa seva

Ana Obregón es troba desolada després de la mort del seu fill | Instagram

 

Ana García Obregón està passant pel que probablement siga el pitjor moment de la seua vida. Després de la mort del seu fill Àlex Lequio amb només 27 anys, l’actriu es troba desolada. A pesar de què, al llarg d’estos dos últims anys, sempre s’ha mostrat molt positiva en la lluita contra el càncer del seu fill, la veritat és que poc queda d’esta Ana forta i alegre que tots coneixíem. Fonts pròximes a la família asseguren que es troba totalment abatuda després de la mort del seu fill i que té pensat celebrar en Madrid un funeral pel seu fill quan estiga en condicions.

 

Una cerimònia familiar

Pel que pareix, la intèrpret estaria pensant en fer una cerimònia familiar, d’acord amb les lleis sanitàries imposades per la pandèmia. Es tractaria d’una missa oberta que li permetera també rebre als amics del seu fill, d’ella i d’Alessandro Lequio, que sempre s’han mostrat al seu costat des de la mort del jove.

 

Sense dubte, un dels suports més grans d’Ana García Obregón en estos difícils moments és el col·laborador d»El programa de Ana Rosa’, que no ha dubtat a visitar-la en diferents ocasions al llarg d’este últim mes, quan s’intuïa el fatal desenllaç. De tornada a Madrid, Ana ha rebut en sa casa el suport d’Alessandro Lequio, present al costat d’ella en Barcelona este últim mes de lluita del seu fill per sobreviure.

 

L’aristòcrata també s’ha mostrat desolat, una cosa que sempre s’ha reflectit en les seues aparicions públiques després del decés. La proximitat dels seus familiars i amics en estos moments està sent el millor alleujament per a la intèrpret, que ja ha declarat que la seua vida «s’ha apagat per sempre» després de la mort del seu fill, Àlex Lequio.

Últimes notícies

Jean Montero, l’MVP que ha revolucionat el València Basket de Pedro Martínez

El dominicà Jean Montero ha sigut escollit MVP de la final de la Lliga Endesa conquistada pel València Basket davant el Barça, després de consolidar-se com a referent ofensiu i defensiu en el projecte de Pedro Martínez. El base, vinculat al club fins a 2028 però amb mitja Europa al darrere, ha trobat en València el salt definitiu a una carrera sense sostre aparent.

El Valencia Basket celebra la segona Lliga Endesa just abans dels 40 anys del club

El Valencia Basket s'ha proclamat campió de la Lliga Endesa este 24 de juny, el seu segon títol ACB que arriba a les portes del 40 aniversari del club i també el segon en quatre temporades amb Pedro Martínez en la banqueta.

Jean Montero destapa el secret del València Basket campió: joves, ambiciosos i sense títols previs

Jean Montero destaca que el títol de la Lliga Endesa del València Basket davant el Barça s’explica per un equip jove, ambiciós i sense experiència prèvia en grans trofeus. L’escolta dominicà, MVP de la final, evita parlar del seu futur mentre la Fonteta li demana que es quede.

La jove estrella de Larrea corona 20 hores màgiques: draft NBA i Lliga ACB amb el València Basket

Sergio De Larrea, base vallisoletà de 20 anys del València Basket, ha sigut triat en la primera ronda del draft de la NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB en només 20 hores.

Jean Montero, elegit MVP de la final de la Lliga Endesa guanyada pel València Basket

El dominicà Jean Montero ha sigut designat MVP de la final de la Lliga Endesa després del triomf del València Basket davant el Barça al Palau Blaugrana, tancant la sèrie en el quart partit.

Valencia Basket conquereix la Lliga Endesa amb una pallissa històrica al Barça

El Valencia Basket s'ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada després de guanyar el Barça per 84-108 en el quart partit de la final al Palau Blaugrana, amb una actuació decisiva de Kameron Taylor i Jean Montero.

La calor ofegant dispara fins als 38,2 graus les màximes a Anna i generalitza els més de 30 a la Comunitat

Les temperatures han superat els 30 graus en pràcticament tots els municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 38,2 graus a Anna, en una jornada de calor extrema que ha deixat també tres morts atribuïbles a l’onada de calor.

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.