El motiu pel que Ana Obregón encara no ha celebrat un funeral pel seu fill

Ana Obregón posant al costat de la piscina de casa seva

Ana Obregón es troba desolada després de la mort del seu fill | Instagram

 

Ana García Obregón està passant pel que probablement siga el pitjor moment de la seua vida. Després de la mort del seu fill Àlex Lequio amb només 27 anys, l’actriu es troba desolada. A pesar de què, al llarg d’estos dos últims anys, sempre s’ha mostrat molt positiva en la lluita contra el càncer del seu fill, la veritat és que poc queda d’esta Ana forta i alegre que tots coneixíem. Fonts pròximes a la família asseguren que es troba totalment abatuda després de la mort del seu fill i que té pensat celebrar en Madrid un funeral pel seu fill quan estiga en condicions.

 

Una cerimònia familiar

Pel que pareix, la intèrpret estaria pensant en fer una cerimònia familiar, d’acord amb les lleis sanitàries imposades per la pandèmia. Es tractaria d’una missa oberta que li permetera també rebre als amics del seu fill, d’ella i d’Alessandro Lequio, que sempre s’han mostrat al seu costat des de la mort del jove.

 

Sense dubte, un dels suports més grans d’Ana García Obregón en estos difícils moments és el col·laborador d»El programa de Ana Rosa’, que no ha dubtat a visitar-la en diferents ocasions al llarg d’este últim mes, quan s’intuïa el fatal desenllaç. De tornada a Madrid, Ana ha rebut en sa casa el suport d’Alessandro Lequio, present al costat d’ella en Barcelona este últim mes de lluita del seu fill per sobreviure.

 

L’aristòcrata també s’ha mostrat desolat, una cosa que sempre s’ha reflectit en les seues aparicions públiques després del decés. La proximitat dels seus familiars i amics en estos moments està sent el millor alleujament per a la intèrpret, que ja ha declarat que la seua vida «s’ha apagat per sempre» després de la mort del seu fill, Àlex Lequio.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.