Anuncios

El motiu pel que Ana Obregón encara no ha celebrat un funeral pel seu fill

Ana Obregón posant al costat de la piscina de casa seva

Ana Obregón es troba desolada després de la mort del seu fill | Instagram

 

Ana García Obregón està passant pel que probablement siga el pitjor moment de la seua vida. Després de la mort del seu fill Àlex Lequio amb només 27 anys, l’actriu es troba desolada. A pesar de què, al llarg d’estos dos últims anys, sempre s’ha mostrat molt positiva en la lluita contra el càncer del seu fill, la veritat és que poc queda d’esta Ana forta i alegre que tots coneixíem. Fonts pròximes a la família asseguren que es troba totalment abatuda després de la mort del seu fill i que té pensat celebrar en Madrid un funeral pel seu fill quan estiga en condicions.

 

Una cerimònia familiar

Pel que pareix, la intèrpret estaria pensant en fer una cerimònia familiar, d’acord amb les lleis sanitàries imposades per la pandèmia. Es tractaria d’una missa oberta que li permetera també rebre als amics del seu fill, d’ella i d’Alessandro Lequio, que sempre s’han mostrat al seu costat des de la mort del jove.

 

Sense dubte, un dels suports més grans d’Ana García Obregón en estos difícils moments és el col·laborador d”El programa de Ana Rosa’, que no ha dubtat a visitar-la en diferents ocasions al llarg d’este últim mes, quan s’intuïa el fatal desenllaç. De tornada a Madrid, Ana ha rebut en sa casa el suport d’Alessandro Lequio, present al costat d’ella en Barcelona este últim mes de lluita del seu fill per sobreviure.

 

L’aristòcrata també s’ha mostrat desolat, una cosa que sempre s’ha reflectit en les seues aparicions públiques després del decés. La proximitat dels seus familiars i amics en estos moments està sent el millor alleujament per a la intèrpret, que ja ha declarat que la seua vida «s’ha apagat per sempre» després de la mort del seu fill, Àlex Lequio.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.