El motiu pel que Ana Obregón encara no ha celebrat un funeral pel seu fill

Ana Obregón posant al costat de la piscina de casa seva

Ana Obregón es troba desolada després de la mort del seu fill | Instagram

 

Ana García Obregón està passant pel que probablement siga el pitjor moment de la seua vida. Després de la mort del seu fill Àlex Lequio amb només 27 anys, l’actriu es troba desolada. A pesar de què, al llarg d’estos dos últims anys, sempre s’ha mostrat molt positiva en la lluita contra el càncer del seu fill, la veritat és que poc queda d’esta Ana forta i alegre que tots coneixíem. Fonts pròximes a la família asseguren que es troba totalment abatuda després de la mort del seu fill i que té pensat celebrar en Madrid un funeral pel seu fill quan estiga en condicions.

 

Una cerimònia familiar

Pel que pareix, la intèrpret estaria pensant en fer una cerimònia familiar, d’acord amb les lleis sanitàries imposades per la pandèmia. Es tractaria d’una missa oberta que li permetera també rebre als amics del seu fill, d’ella i d’Alessandro Lequio, que sempre s’han mostrat al seu costat des de la mort del jove.

 

Sense dubte, un dels suports més grans d’Ana García Obregón en estos difícils moments és el col·laborador d»El programa de Ana Rosa’, que no ha dubtat a visitar-la en diferents ocasions al llarg d’este últim mes, quan s’intuïa el fatal desenllaç. De tornada a Madrid, Ana ha rebut en sa casa el suport d’Alessandro Lequio, present al costat d’ella en Barcelona este últim mes de lluita del seu fill per sobreviure.

 

L’aristòcrata també s’ha mostrat desolat, una cosa que sempre s’ha reflectit en les seues aparicions públiques després del decés. La proximitat dels seus familiars i amics en estos moments està sent el millor alleujament per a la intèrpret, que ja ha declarat que la seua vida «s’ha apagat per sempre» després de la mort del seu fill, Àlex Lequio.

Últimes notícies

Aemet activa avís taronja per 39 graus i tempestes en l’interior de València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per temperatures de fins a 39 graus i l’avís groc per tempestes i calor en diverses zones de València i Alacant.

Ferran Torres dedica el gol del Mundial a tot Espanya: “Ha sigut de 47 milions de persones”

El valencià Ferran Torres ha assegurat després de marcar en la final del Mundial 2026 que el gol és de tota Espanya i ha recordat les crítiques patides durant el torneig, destacant que el destí estava escrit.

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.