17 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Un ex de ‘Sálvame’, nou nòvio de la cantant de ‘La Oreja de Van Gogh’

 

Avui, el grup espanyol ‘La Oreja de Van Gogh‘ està d’actualitat perquè un dels seus membres està eixint amb algú de l’univers ‘Sálvame‘, concretament, es tractaria de la seua cantant, Leire Martínez, que pareix haver trobat l’amor en braços del que va ser saxofonista del programa, Miguel Sueiras, qui participava en la secció ‘Club del espectador’, presentada per Kiko Matamoros.

 

Sueiras és un artista que fa més de vint anys que treballa en el món de la música, i pareix que ha sigut la revista ‘Qué me dices!’ la que ha descobert la nova relació, convertint-la en protagonista de la seua última portada.

 

Leire Martínez, portada de revista

Amb una fotografia, a on l’artista i el músic passegen agarrats de la mà pel carrer, és com l’esmentada publicació compartix la seua història d’amor. Esta instantània es troba en la seua portada baix el següent titular: «La cantant de ‘La Oreja de Van Gogh‘ té nou nòvio».

 

Ja a les pàgines interiors de la revista s’explica que la parella ha sigut pillada molt acaramel·lada per Madrid, a on se l’ha pogut veure no només passejant sinó també prenent alguna cosa en una terrassa, i fins i tot visitant el Museu Reina Sofia.

 

I en tot moment Leire i Miguel no han amagat el seu amor, ja que no han deixat de prodigar-se gestos d’afecte. Fins al moment, es desconeix si fa molt que estan eixint o si és una història recent.

 

La cantant oblida els seus anteriors fracassos amorosos

És evident que Leire Martínez està feliç perquè ha tornat a trobar l’amor. Un amor que ha conseguit després que l’any 2018 se separarà del seu marit (Jacobo Bustamante), amb qui s’havia casat el 2014, després d’un any de relació i un fill en comú que té 5 anys.

 

No obstant això, potser la parella més coneguda de la cantant va ser l’actor granadí Antonio Velázquez. Un intèrpret famós, sobretot, pels seus papers en sèries com ‘Paquirri’, ‘Sin tetas no hay paraíso’ o ‘Tierra de lobos‘. Però, la seua relació només va durar tres anys, de 2010 a 2013.

 

Estes dos històries d’amor no van funcionar i van acabar en ruptura. No obstant això, l’artista basca ara torna a somriure i a creure en l’amor, el qual li ha arribat en un moment en què també està molt feliç professionalment perquè amb ‘La Oreja de Van Gogh‘, que va tenir com a primer vocalista a Amaia Montero, està recollint bons resultats amb l’últim disc: ‘Un susurro en la tormenta’.

 

Este àlbum va vore la llum el passat mes de setembre i ha conseguit estar en el número u en ‘iTunes’, a on el seu èxit es deu sobretot gràcies al seu primer ‘single’, que té per títol ‘Abrázame’.

 

Moment de màxima felicitat

A demés, la relació de Leire Martínez i Miguel Sueiras pareix que ha ajudat l’artista a estimar-se més que mai, ja que a l’última publicació que ha fet en el seu perfil d’Instagram ha pujat una fotografia de si mateixa, acompanyada d’un text en què parla del pas del temps i de la bellesa.

 

Així, aposta per estimar-se un mateix: «Accepta’t, ets meravellosa dona!!! I els matisos de l’edat t’aporten més personalitat!!! A demés, sempre pots envoltar-te de gent que t’estime i t’ajude a vore’t més bonica del que ja ets!!! (Com em passa a mi)». És clar, que Leire està encantada en tots els sentits per l’etapa que està vivint.

 

Últimes notícies

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.

La gigafactoria de PowerCo acaba el primer bloc i començarà a produir en 2026

La planta de cel·les de Sagunt finalitzarà l'obra civil del primer bloc abans de tancar l'any i instal·larà les sales blanques per a iniciar la producció al setembre de 2026. La logística per tren i carretera quedarà preparada i el segon bloc avança cap a 2027.