Un ex de ‘Sálvame’, nou nòvio de la cantant de ‘La Oreja de Van Gogh’

 

Avui, el grup espanyol ‘La Oreja de Van Gogh‘ està d’actualitat perquè un dels seus membres està eixint amb algú de l’univers ‘Sálvame‘, concretament, es tractaria de la seua cantant, Leire Martínez, que pareix haver trobat l’amor en braços del que va ser saxofonista del programa, Miguel Sueiras, qui participava en la secció ‘Club del espectador’, presentada per Kiko Matamoros.

 

Sueiras és un artista que fa més de vint anys que treballa en el món de la música, i pareix que ha sigut la revista ‘Qué me dices!’ la que ha descobert la nova relació, convertint-la en protagonista de la seua última portada.

 

Leire Martínez, portada de revista

Amb una fotografia, a on l’artista i el músic passegen agarrats de la mà pel carrer, és com l’esmentada publicació compartix la seua història d’amor. Esta instantània es troba en la seua portada baix el següent titular: «La cantant de ‘La Oreja de Van Gogh‘ té nou nòvio».

 

Ja a les pàgines interiors de la revista s’explica que la parella ha sigut pillada molt acaramel·lada per Madrid, a on se l’ha pogut veure no només passejant sinó també prenent alguna cosa en una terrassa, i fins i tot visitant el Museu Reina Sofia.

 

I en tot moment Leire i Miguel no han amagat el seu amor, ja que no han deixat de prodigar-se gestos d’afecte. Fins al moment, es desconeix si fa molt que estan eixint o si és una història recent.

 

La cantant oblida els seus anteriors fracassos amorosos

És evident que Leire Martínez està feliç perquè ha tornat a trobar l’amor. Un amor que ha conseguit després que l’any 2018 se separarà del seu marit (Jacobo Bustamante), amb qui s’havia casat el 2014, després d’un any de relació i un fill en comú que té 5 anys.

 

No obstant això, potser la parella més coneguda de la cantant va ser l’actor granadí Antonio Velázquez. Un intèrpret famós, sobretot, pels seus papers en sèries com ‘Paquirri’, ‘Sin tetas no hay paraíso’ o ‘Tierra de lobos‘. Però, la seua relació només va durar tres anys, de 2010 a 2013.

 

Estes dos històries d’amor no van funcionar i van acabar en ruptura. No obstant això, l’artista basca ara torna a somriure i a creure en l’amor, el qual li ha arribat en un moment en què també està molt feliç professionalment perquè amb ‘La Oreja de Van Gogh‘, que va tenir com a primer vocalista a Amaia Montero, està recollint bons resultats amb l’últim disc: ‘Un susurro en la tormenta’.

 

Este àlbum va vore la llum el passat mes de setembre i ha conseguit estar en el número u en ‘iTunes’, a on el seu èxit es deu sobretot gràcies al seu primer ‘single’, que té per títol ‘Abrázame’.

 

Moment de màxima felicitat

A demés, la relació de Leire Martínez i Miguel Sueiras pareix que ha ajudat l’artista a estimar-se més que mai, ja que a l’última publicació que ha fet en el seu perfil d’Instagram ha pujat una fotografia de si mateixa, acompanyada d’un text en què parla del pas del temps i de la bellesa.

 

Així, aposta per estimar-se un mateix: «Accepta’t, ets meravellosa dona!!! I els matisos de l’edat t’aporten més personalitat!!! A demés, sempre pots envoltar-te de gent que t’estime i t’ajude a vore’t més bonica del que ja ets!!! (Com em passa a mi)». És clar, que Leire està encantada en tots els sentits per l’etapa que està vivint.

 

Últimes notícies

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.

Alerta taronja per calor extrema en onze comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dijous el nivell de risc taronja per calor en municipis d’onze comarques de València i Castelló, mentres Emergències manté el risc extrem d’incendis a l’interior.

Vint atesos pel dispositiu de l’eclipsi a la Comunitat Valenciana i dotze trasllats a hospitals

El dispositiu especial per l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana ha atés 20 persones per incidències lleus, dotze de les quals han sigut traslladades a hospitals i centres de salut. La jornada s’ha desenvolupat amb normalitat gràcies a la coordinació d’emergències i al comportament de la ciutadania.

Aemet activa més avisos per tempestes i calor extrema a l’interior de València

Aemet ha ampliat per a esta vesprada l’avís groc per pluges intenses, tempestes amb granís i ratxes molt fortes de vent a l’interior nord de València, on també s’esperen fins a 38 graus. Les alertes s’estén al sud de València i a l’interior de Castelló, i continuaran demà divendres.

L’estrena d’Iñigo Pérez amb el Villarreal arriba després de dos inicis de Lliga guanyadors

Iñigo Pérez debuta en Lliga amb el Villarreal a El Sardinero després d’haver guanyat els seus dos anteriors inicis de campionat, tots dos fora de casa amb el Rayo Vallecano.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa hàbitats protegits a la Serra d’Espadà

L’incendi declarat en juliol a la Vall d’Uixó ha cremat més de 9.500 hectàrees i ha afectat greument espais Red Natura 2000 i el Parc Natural de la Serra d’Espadà, segons SEO/BirdLife. L’entitat alerta del risc d’erosió, de la pèrdua d’hàbitats per a aus rapinyaires i forestals i reclama una recuperació basada en criteris científics.

Un estudi de la UPV desvela quan va començar a cremar la ‘Porta de l’Infern’ de Darvaza

Un equip del grup LARS-IIAMA de la UPV ha reconstruit per primera vegada la història del cràter de gas de Darvaza, a Turkmenistan, i ha quantificat que ha emés més de 900.000 tones de metà en cinc dècades. El treball situa l’inici del foc entre setembre de 1987 i febrer de 1988 i destaca este punt com una de les fonts persistents de metà més importants detectades des de satèl·lit.