Un ex de ‘Sálvame’, nou nòvio de la cantant de ‘La Oreja de Van Gogh’

 

Avui, el grup espanyol ‘La Oreja de Van Gogh‘ està d’actualitat perquè un dels seus membres està eixint amb algú de l’univers ‘Sálvame‘, concretament, es tractaria de la seua cantant, Leire Martínez, que pareix haver trobat l’amor en braços del que va ser saxofonista del programa, Miguel Sueiras, qui participava en la secció ‘Club del espectador’, presentada per Kiko Matamoros.

 

Sueiras és un artista que fa més de vint anys que treballa en el món de la música, i pareix que ha sigut la revista ‘Qué me dices!’ la que ha descobert la nova relació, convertint-la en protagonista de la seua última portada.

 

Leire Martínez, portada de revista

Amb una fotografia, a on l’artista i el músic passegen agarrats de la mà pel carrer, és com l’esmentada publicació compartix la seua història d’amor. Esta instantània es troba en la seua portada baix el següent titular: «La cantant de ‘La Oreja de Van Gogh‘ té nou nòvio».

 

Ja a les pàgines interiors de la revista s’explica que la parella ha sigut pillada molt acaramel·lada per Madrid, a on se l’ha pogut veure no només passejant sinó també prenent alguna cosa en una terrassa, i fins i tot visitant el Museu Reina Sofia.

 

I en tot moment Leire i Miguel no han amagat el seu amor, ja que no han deixat de prodigar-se gestos d’afecte. Fins al moment, es desconeix si fa molt que estan eixint o si és una història recent.

 

La cantant oblida els seus anteriors fracassos amorosos

És evident que Leire Martínez està feliç perquè ha tornat a trobar l’amor. Un amor que ha conseguit després que l’any 2018 se separarà del seu marit (Jacobo Bustamante), amb qui s’havia casat el 2014, després d’un any de relació i un fill en comú que té 5 anys.

 

No obstant això, potser la parella més coneguda de la cantant va ser l’actor granadí Antonio Velázquez. Un intèrpret famós, sobretot, pels seus papers en sèries com ‘Paquirri’, ‘Sin tetas no hay paraíso’ o ‘Tierra de lobos‘. Però, la seua relació només va durar tres anys, de 2010 a 2013.

 

Estes dos històries d’amor no van funcionar i van acabar en ruptura. No obstant això, l’artista basca ara torna a somriure i a creure en l’amor, el qual li ha arribat en un moment en què també està molt feliç professionalment perquè amb ‘La Oreja de Van Gogh‘, que va tenir com a primer vocalista a Amaia Montero, està recollint bons resultats amb l’últim disc: ‘Un susurro en la tormenta’.

 

Este àlbum va vore la llum el passat mes de setembre i ha conseguit estar en el número u en ‘iTunes’, a on el seu èxit es deu sobretot gràcies al seu primer ‘single’, que té per títol ‘Abrázame’.

 

Moment de màxima felicitat

A demés, la relació de Leire Martínez i Miguel Sueiras pareix que ha ajudat l’artista a estimar-se més que mai, ja que a l’última publicació que ha fet en el seu perfil d’Instagram ha pujat una fotografia de si mateixa, acompanyada d’un text en què parla del pas del temps i de la bellesa.

 

Així, aposta per estimar-se un mateix: «Accepta’t, ets meravellosa dona!!! I els matisos de l’edat t’aporten més personalitat!!! A demés, sempre pots envoltar-te de gent que t’estime i t’ajude a vore’t més bonica del que ja ets!!! (Com em passa a mi)». És clar, que Leire està encantada en tots els sentits per l’etapa que està vivint.

 

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.