Nous rumors sobre una crisi entre Felip i Letícia

La reina Letícia, durant la visita al Centre Educatiu Escoles Professionals Sagrada Família-Fundació Peñaflor, el 6 de febrer del 2020

La reina Letícia en la visita a Écija | GTRES

Com cada dimecres, les principals revistes del cor, espanyoles i europees es poden trobar en els quioscos amb totes les novetats dels principals personatges famosos i de l’àmbit social, inclosos els reis, Felip i Letícia. Estos visitaven Écija fa pocs dies en un nou acte a on rebien l’afecte i l’estima dels veïns d’este poble sevillà. Però hi va haver un detall d’aquell dia que es va escapar a la premsa espanyola: Letícia no duia anell

 

És sabut que Zarzuela va confirmar fa anys que la reina Letícia no el lluïx en actes públics. Fonts de Casa Reial, explicaven que acabava tenint ferides en la mà, de tant rebre salutacions i agarrar mans.

 

Fa uns 10 anys que va prendre la decisió de no dur l’aliança de casada. Això no ha aturat a la premsa francesa, ja que són diferents els mitjans que arrepleguen hui que l’absència d’anell no és més que la confirmació d’una nova crisi matrimonial. Algunes com ‘Public’ arriben a afirmar que esta imatge «planteja moltes preguntes».

 

Continuen els rumors de crisi matrimonial

Cal recordar, a demés, que hi ha un altre motiu turbulent pel que Letícia no duu ja este anell: es va comprar amb una targeta de crèdit de la fundació Nóos. I és que va ser Iñaki Urdangarin qui va fer d’intermediari per a conseguir l’aliança per 3.000 euros

 

A pesar d’això, l’hermetisme al voltant de la relació entre el rei Felip i la seua dona fa difícil saber que passar realment entre ells. Sempre s’ha especulat que la reina Letícia, coneguda pel seu fort caràcter, no aprova certs comportaments de membres de la Família Reial. La premsa gal·la, tot i que no parla de divorci, sí que veu problemes en la parella arran d’un començament d’any convuls.  

 

És ben cert que, tot i que han passat prou anys, Letícia encara s’incomoda amb l’exposició mediàtica, però això no l’hauria d’impedir ser més afectuosa amb Felip i demostrar que són un matrimoni i no una mera parella protocol·lària. Els espanyols ho agrairíem i el rei també.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desmantellen a Elx un cultiu interior de marihuana amb més de 126 quilos de cabdells

El detingut va ser interceptat quan transportava una gran càrrega de droga en una furgoneta després d’una persecució pels carrers del municipi

Marcelino reclama més agressivitat al Vila-real lluny de La Ceràmica

Marcelino García Toral reclama al seu Vila-real major incisividad a domicili abans de visitar a l'Athletic en San Mamés i reivindica la temporada de l'equip malgrat la baixada com a visitant.

Marcelino considera normal que es parle del seu relleu i ajorna la seua decisió sobre el Vila-real a juny

Marcelino García Toral assumix com a normal que es parle de possibles substituts mentres no renove amb el Vila-real i remitent qualsevol decisió sobre el seu futur al final de temporada.

Desarticulada una xarxa que estafava bancs amb documents falsos i retirades en salons de joc a Vinaròs i Benicarló

La Guàrdia Civil atribueix a l’organització 484 operacions fraudulentes i un perjuí de 266.815 euros en diverses províncies

L’alcalde d’Alcoi se sotmet a una moció de confiança després de tombar l’oposició el pressupost de 2026

L'oposició d'Alcoi tomba el pressupost municipal de 2026 i força a l'alcalde Toni Frances a vincular la seua continuïtat a una moció de confiança lligada a l'aprovació dels comptes.

Morant reivindica la memòria democràtica enfront dels negacionistes en l’exposició Roses de Paterna

Diana Morant assegura que el Govern mantindrà la defensa de la memòria democràtica enfront dels negacionistes durant la seua visita a l'exposició Roses de Paterna, que recorda a dones afusellades en la paredassa del municipi.

Morant acusa a Pérez Llorca de servilisme a Vox per a mantindre’s en la butaca

Diana Morant acusa el president Juanfran Pérez Llorca i al PP valencià d'actuar amb servilisme cap a Vox per a conservar el poder i critica les seues decisions en avortament, memòria democràtica, fiscalitat i sanitat.

Cau a Castelló una xarxa d’estafes bancàries amb quatre detinguts i 266.815 euros defraudats

La Guàrdia Civil deté a quatre persones i investiga a altres cinc per una organització que va obrir 58 comptes amb documentació falsa i va realitzar 484 operacions fraudulentes.