Nous rumors sobre una crisi entre Felip i Letícia

La reina Letícia, durant la visita al Centre Educatiu Escoles Professionals Sagrada Família-Fundació Peñaflor, el 6 de febrer del 2020

La reina Letícia en la visita a Écija | GTRES

Com cada dimecres, les principals revistes del cor, espanyoles i europees es poden trobar en els quioscos amb totes les novetats dels principals personatges famosos i de l’àmbit social, inclosos els reis, Felip i Letícia. Estos visitaven Écija fa pocs dies en un nou acte a on rebien l’afecte i l’estima dels veïns d’este poble sevillà. Però hi va haver un detall d’aquell dia que es va escapar a la premsa espanyola: Letícia no duia anell

 

És sabut que Zarzuela va confirmar fa anys que la reina Letícia no el lluïx en actes públics. Fonts de Casa Reial, explicaven que acabava tenint ferides en la mà, de tant rebre salutacions i agarrar mans.

 

Fa uns 10 anys que va prendre la decisió de no dur l’aliança de casada. Això no ha aturat a la premsa francesa, ja que són diferents els mitjans que arrepleguen hui que l’absència d’anell no és més que la confirmació d’una nova crisi matrimonial. Algunes com ‘Public’ arriben a afirmar que esta imatge «planteja moltes preguntes».

 

Continuen els rumors de crisi matrimonial

Cal recordar, a demés, que hi ha un altre motiu turbulent pel que Letícia no duu ja este anell: es va comprar amb una targeta de crèdit de la fundació Nóos. I és que va ser Iñaki Urdangarin qui va fer d’intermediari per a conseguir l’aliança per 3.000 euros

 

A pesar d’això, l’hermetisme al voltant de la relació entre el rei Felip i la seua dona fa difícil saber que passar realment entre ells. Sempre s’ha especulat que la reina Letícia, coneguda pel seu fort caràcter, no aprova certs comportaments de membres de la Família Reial. La premsa gal·la, tot i que no parla de divorci, sí que veu problemes en la parella arran d’un començament d’any convuls.  

 

És ben cert que, tot i que han passat prou anys, Letícia encara s’incomoda amb l’exposició mediàtica, però això no l’hauria d’impedir ser més afectuosa amb Felip i demostrar que són un matrimoni i no una mera parella protocol·lària. Els espanyols ho agrairíem i el rei també.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.