Anuncios

Nous rumors sobre una crisi entre Felip i Letícia

La reina Letícia, durant la visita al Centre Educatiu Escoles Professionals Sagrada Família-Fundació Peñaflor, el 6 de febrer del 2020

La reina Letícia en la visita a Écija | GTRES

Com cada dimecres, les principals revistes del cor, espanyoles i europees es poden trobar en els quioscos amb totes les novetats dels principals personatges famosos i de l’àmbit social, inclosos els reis, Felip i Letícia. Estos visitaven Écija fa pocs dies en un nou acte a on rebien l’afecte i l’estima dels veïns d’este poble sevillà. Però hi va haver un detall d’aquell dia que es va escapar a la premsa espanyola: Letícia no duia anell

 

Anuncios

És sabut que Zarzuela va confirmar fa anys que la reina Letícia no el lluïx en actes públics. Fonts de Casa Reial, explicaven que acabava tenint ferides en la mà, de tant rebre salutacions i agarrar mans.

 

Fa uns 10 anys que va prendre la decisió de no dur l’aliança de casada. Això no ha aturat a la premsa francesa, ja que són diferents els mitjans que arrepleguen hui que l’absència d’anell no és més que la confirmació d’una nova crisi matrimonial. Algunes com ‘Public’ arriben a afirmar que esta imatge «planteja moltes preguntes».

 

Continuen els rumors de crisi matrimonial

Cal recordar, a demés, que hi ha un altre motiu turbulent pel que Letícia no duu ja este anell: es va comprar amb una targeta de crèdit de la fundació Nóos. I és que va ser Iñaki Urdangarin qui va fer d’intermediari per a conseguir l’aliança per 3.000 euros

 

A pesar d’això, l’hermetisme al voltant de la relació entre el rei Felip i la seua dona fa difícil saber que passar realment entre ells. Sempre s’ha especulat que la reina Letícia, coneguda pel seu fort caràcter, no aprova certs comportaments de membres de la Família Reial. La premsa gal·la, tot i que no parla de divorci, sí que veu problemes en la parella arran d’un començament d’any convuls.  

 

És ben cert que, tot i que han passat prou anys, Letícia encara s’incomoda amb l’exposició mediàtica, però això no l’hauria d’impedir ser més afectuosa amb Felip i demostrar que són un matrimoni i no una mera parella protocol·lària. Els espanyols ho agrairíem i el rei també.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios