13 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Nous rumors sobre una crisi entre Felip i Letícia

La reina Letícia, durant la visita al Centre Educatiu Escoles Professionals Sagrada Família-Fundació Peñaflor, el 6 de febrer del 2020

La reina Letícia en la visita a Écija | GTRES

Com cada dimecres, les principals revistes del cor, espanyoles i europees es poden trobar en els quioscos amb totes les novetats dels principals personatges famosos i de l’àmbit social, inclosos els reis, Felip i Letícia. Estos visitaven Écija fa pocs dies en un nou acte a on rebien l’afecte i l’estima dels veïns d’este poble sevillà. Però hi va haver un detall d’aquell dia que es va escapar a la premsa espanyola: Letícia no duia anell

 

És sabut que Zarzuela va confirmar fa anys que la reina Letícia no el lluïx en actes públics. Fonts de Casa Reial, explicaven que acabava tenint ferides en la mà, de tant rebre salutacions i agarrar mans.

 

Fa uns 10 anys que va prendre la decisió de no dur l’aliança de casada. Això no ha aturat a la premsa francesa, ja que són diferents els mitjans que arrepleguen hui que l’absència d’anell no és més que la confirmació d’una nova crisi matrimonial. Algunes com ‘Public’ arriben a afirmar que esta imatge «planteja moltes preguntes».

 

Continuen els rumors de crisi matrimonial

Cal recordar, a demés, que hi ha un altre motiu turbulent pel que Letícia no duu ja este anell: es va comprar amb una targeta de crèdit de la fundació Nóos. I és que va ser Iñaki Urdangarin qui va fer d’intermediari per a conseguir l’aliança per 3.000 euros

 

A pesar d’això, l’hermetisme al voltant de la relació entre el rei Felip i la seua dona fa difícil saber que passar realment entre ells. Sempre s’ha especulat que la reina Letícia, coneguda pel seu fort caràcter, no aprova certs comportaments de membres de la Família Reial. La premsa gal·la, tot i que no parla de divorci, sí que veu problemes en la parella arran d’un començament d’any convuls.  

 

És ben cert que, tot i que han passat prou anys, Letícia encara s’incomoda amb l’exposició mediàtica, però això no l’hauria d’impedir ser més afectuosa amb Felip i demostrar que són un matrimoni i no una mera parella protocol·lària. Els espanyols ho agrairíem i el rei també.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Museu de Belles Arts de València supera les 250.000 visites en 2025

El MuBAV ha aconseguit 250.949 visites en 2025, un 5% més que l'any anterior. L'últim trimestre va ser el més concorregut i el 59% del públic va ser estranger.

La Va unir demana a Agricultura un estudi per la baixada de rendiment de la xufa

La Va unir ha detectat una caiguda sostinguda de la productivitat de la xufa i ha sol·licitat a la Generalitat un estudi integral per a identificar causes i solucions. L'organització alerta de riscos per a la viabilitat del cultiu en la DOP de València.

La Policia d’Indonèsia investiga possible negligència en el naufragi d’un vaixell turístic amb espanyols

La Policia ha obert una investigació per possible negligència després de l'enfonsament d'un vaixell turístic en la zona de Komodo amb sis espanyols a bord. Una menor va morir i tres espanyols seguixen desapareguts després de huit dies de busca.

Condemnat a 2 anys i 9 mesos per patronejar una pastera amb 14 migrants en risc d’enfonsament

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a 2 anys i 9 mesos per pilotar una pastera amb 14 compatriotes des d'Algèria, en condicions precàries i amb perill d'enfonsament. L'embarcació va quedar a la deriva i va ser localitzada per un veler abans del rescat per Salvament Marítim.

La Comunitat Valenciana va rebre 11,7 milions de turistes estrangers fins a novembre i el gasto va créixer quasi un 6%

La Comunitat Valenciana va sumar 11,7 milions de visitants internacionals entre gener i novembre de 2025 (+4,18%). El gasto turístic va avançar prop d'un 6%, amb fort repunt al novembre.

Tres detinguts, un menor, per 15 robatoris amb força a Albal, Catarroja i Massanassa

La Guàrdia Civil ha detingut a tres hòmens, un d'ells menor d'edat, per 15 robatoris amb força en comerços d'hostaleria i alimentació d'Albal, Catarroja i Massanassa. El presumpte capitost ha ingressat a la presó provisional.

Els càmpings valencians van liderar novembre amb un 3,2% més de pernoctacions i la major ocupació

La Comunitat Valenciana va encapçalar el turisme en càmpings al novembre amb més de 630.000 nits, un 3,2% més interanual, i va registrar la major ocupació, del 60,1%. La Costa Blanca va destacar amb 329.000 pernoctacions i un 81,2% d'ocupació.

El primer mes de Juanfran Pérez Llorca: perdó a les víctimes, nou Consell i diàleg

Es complix un mes des de la presa de possessió de Juanfran Pérez Llorca. Claus: disculpa a les víctimes de la dana, reordenació del Consell, comissió mixta amb el Govern, gestora en el PP i anomenada al diàleg.