Oferta d’ocupació: Es busquen conductors d’autobús amb sous de 1.500 euros

Ejemplo de shortcode con estilo
  Es necessiten conductors per a una empresa d’autobusos a Espanya. Alsa té obertes diverses ofertes d’ocupació. Després que els viatges es paralitzaren per la pandèmia de coronavirus, el sector torna a repuntar amb la relaxació de les restriccions. L’empresa Alsa cerca conductors per a viatges, però també per a transport escolar en algunes comunitats. El sou per a […]

 

Es necessiten conductors per a una empresa d’autobusos a Espanya. Alsa té obertes diverses ofertes d’ocupació. Després que els viatges es paralitzaren per la pandèmia de coronavirus, el sector torna a repuntar amb la relaxació de les restriccions.

L’empresa Alsa cerca conductors per a viatges, però també per a transport escolar en algunes comunitats. El sou per a estos llocs de treball ronda els 1.500 euros, en algunes ofertes és superior.

A més de conductors, també hi ha ofertes de treball per al personal de taller: electricista, mecànic. A continuació, detallem quins són els requisits per a aplicar a l’oferta laboral com a conductor.

 

Requisits per al treball

 

La majoria d’ofertes per a conductors publicades en Alsa requereixen el següent:

 Tindre permís de conduir classe D, Targeta CAP de viatgers en vigor, Targeta Tacògraf i 12 punts mínim en permís de conduir.

 Acreditar experiència en conducció d’autobusos

 Residir a les ciutats de l’oferta o llocs pròxims.

 Experiència de cara al públic i capacitat per a oferir una atenció positiva i de qualitat.

L’empresa s’encarregarà de la formació contínua al llarg de la teua carrera professional. Els contractes són temporals i, en alguns casos, per a trajectes de llarg recorregut, a excepció dels quals són per a transport d’escolars.

 

Com puc enviar el meu CV?

 

Les vacants es troben en la web i en el següent enllaç, des d’on es pot aplicar a l’oferta en l’opció ‘sol·licitar ara’. A continuació, haurà d’emplenar les dades que es demanen: dades personals, de contacte, respondre a algunes preguntes i adjuntar el CV.

Últimes notícies

Mor un xiquet de 20 mesos ofegat en una piscina de Tous

Un xiquet de 20 mesos ha mort ofegat i un altre, de 3 anys, ha sigut reanimat després de caure en una piscina privada de Tous.

Catalá demana el vot per a una majoria que aparte Sánchez de la Moncloa

María José Catalá ha demanat que cada vot contribuïsca a una majoria ferma per a apartar Pedro Sánchez de la Moncloa. La candidata del PP ha defensat el paper de València en les eleccions generals del 29 de novembre.

Pérez Llorca confia en Feijóo per a resoldre els problemes valencians

Juanfran Pérez Llorca ha acusat Pedro Sánchez de viure alié als problemes ciutadans i ha expressat la seua confiança en Alberto Núñez Feijóo. El president ha participat en un míting del PP a València davant de 1.500 assistents.

Mompó promet omplir la plaça de bous de València abans del 29 de novembre

Vicent Mompó s’ha compromés a omplir la plaça de bous de València en un acte electoral abans del 29 de novembre. Ho ha anunciat en la precampanya del PP, davant d’Alberto Núñez Feijóo i 1.500 persones.

Presó provisional per a l’arrestat per apunyalar l’exparella a Benicarló

El jutjat ha decretat presó provisional sense fiança per a l'home detingut per apunyalar presumptament la seua exparella a Benicarló. La víctima continua ingressada després d'una intervenció d'urgència.

Alliberats dos detinguts a Oliva després de quedar fora de termini judicial

L’Audiència Nacional ha decretat la llibertat provisional de dos fugitius buscats a Turquia, detinguts a Oliva després d’un presumpte robatori. Els arrestats han arribat davant del jutge 72 hores després de la detenció, fora del termini legal de 24 hores.

Bernabé i Catalá avancen la pugna per València a les generals

Pilar Bernabé i María José Catalá encapçalaran les candidatures del PSOE i el PP per València el 29 de novembre. La disputa anticipa la batalla per l’alcaldia de 2027.

Cirio reclama una Europa que proteja a las empresas y les permita competir

Alberto Cirio y Marián Cano han pedido en València que las regiones participen más en la política industrial europea y que las empresas compitan con reglas iguales.