Oferta d’ocupació: Es busquen conductors d’autobús amb sous de 1.500 euros

 

Es necessiten conductors per a una empresa d’autobusos a Espanya. Alsa té obertes diverses ofertes d’ocupació. Després que els viatges es paralitzaren per la pandèmia de coronavirus, el sector torna a repuntar amb la relaxació de les restriccions.

L’empresa Alsa cerca conductors per a viatges, però també per a transport escolar en algunes comunitats. El sou per a estos llocs de treball ronda els 1.500 euros, en algunes ofertes és superior.

A més de conductors, també hi ha ofertes de treball per al personal de taller: electricista, mecànic. A continuació, detallem quins són els requisits per a aplicar a l’oferta laboral com a conductor.

 

Requisits per al treball

 

La majoria d’ofertes per a conductors publicades en Alsa requereixen el següent:

 Tindre permís de conduir classe D, Targeta CAP de viatgers en vigor, Targeta Tacògraf i 12 punts mínim en permís de conduir.

 Acreditar experiència en conducció d’autobusos

 Residir a les ciutats de l’oferta o llocs pròxims.

 Experiència de cara al públic i capacitat per a oferir una atenció positiva i de qualitat.

L’empresa s’encarregarà de la formació contínua al llarg de la teua carrera professional. Els contractes són temporals i, en alguns casos, per a trajectes de llarg recorregut, a excepció dels quals són per a transport d’escolars.

 

Com puc enviar el meu CV?

 

Les vacants es troben en la web i en el següent enllaç, des d’on es pot aplicar a l’oferta en l’opció ‘sol·licitar ara’. A continuació, haurà d’emplenar les dades que es demanen: dades personals, de contacte, respondre a algunes preguntes i adjuntar el CV.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els cinc funcionaris citats planten la comissió de Les Naus a Alacant

Els tècnics citats no han comparegut en la segona sessió i l’oposició reclama més documentació sobre l’adjudicació de vivendes públiques

Detinguda a València una cuidadora per vendre droga en casa d’una anciana

La dona, de 32 anys, va ser sorpresa quan intentava desfer-se de substàncies estupefaents en la vivenda on treballava com a cuidadora d’una anciana

Immobilitzen a València un autobús turístic després de donar positiu en cocaïna el conductor

El xofer havia d’arreplegar 25 turistes al centre històric després d’haver-los deixat visitant la ciutat

Detinguts dos joves per agredir persones migrants a Aldaia

Els arrestats, de 18 i 20 anys, estan acusats de delictes d’odi, lesions i contra la seguretat vial després d’atacs gravats en vídeo

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.