16.9 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Oferta d’ocupació a Bunyol per a socorristes, taquillers i personal de neteja

Bunyol ha publicat una oferta d’ocupació per a socorristes, taquillers i personal de neteja, el termini d’inscripció de la qual ja està obert per a participar en ella.

En concret, es tracta d’un procés de selecció que publica l’empresa municipal BUINSA per a treballar durant la campanya d’estiu en la Piscina Municipal de Bunyol.

D’aquesta manera, en les bases publicades en la pàgina web de BUINSA s’especifica tant els llocs que necessiten cobrir com el nombre de candidats que seran seleccionats.

En total, es contractaran set persones repartides en tres categories professionals:
Dos socorristes
Dos taquillers
Un lloc de neteja
Com es detalla en les bases del procés, les persones interessades en els dos llocs de socorrista hauran d’estar en possessió del títol de socorrista aquàtic i almenys el títol d’Educació Secundària Obligatòria.

El títol de l’ESO o equivalent també és el requisit mínim formatiu per a accedir a les dos vacants per a taquillers i la de personal de neteja.

A més, en tots els casos, els aspirants hauran d’aportar un certificat que acredite la manca d’antecedents per delictes de naturalesa sexual.

El procés de selecció es durà a terme mitjançant la valoració dels mèrits aportats per cada candidat i una entrevista personal.
Punxa ací per a accedir a les bases d’aquests tres processos selectius disponibles en BUINSA per a treballar durant la campanya d’estiu en la Piscina Municipal de Bunyol.

El termini de presentació de sol·licituds estarà disponible fins al pròxim 26 de maig a les 14 hores.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.