Oferta d’ocupació a Bunyol per a socorristes, taquillers i personal de neteja

Bunyol ha publicat una oferta d’ocupació per a socorristes, taquillers i personal de neteja, el termini d’inscripció de la qual ja està obert per a participar en ella.

En concret, es tracta d’un procés de selecció que publica l’empresa municipal BUINSA per a treballar durant la campanya d’estiu en la Piscina Municipal de Bunyol.

D’aquesta manera, en les bases publicades en la pàgina web de BUINSA s’especifica tant els llocs que necessiten cobrir com el nombre de candidats que seran seleccionats.

En total, es contractaran set persones repartides en tres categories professionals:
Dos socorristes
Dos taquillers
Un lloc de neteja
Com es detalla en les bases del procés, les persones interessades en els dos llocs de socorrista hauran d’estar en possessió del títol de socorrista aquàtic i almenys el títol d’Educació Secundària Obligatòria.

El títol de l’ESO o equivalent també és el requisit mínim formatiu per a accedir a les dos vacants per a taquillers i la de personal de neteja.

A més, en tots els casos, els aspirants hauran d’aportar un certificat que acredite la manca d’antecedents per delictes de naturalesa sexual.

El procés de selecció es durà a terme mitjançant la valoració dels mèrits aportats per cada candidat i una entrevista personal.
Punxa ací per a accedir a les bases d’aquests tres processos selectius disponibles en BUINSA per a treballar durant la campanya d’estiu en la Piscina Municipal de Bunyol.

El termini de presentació de sol·licituds estarà disponible fins al pròxim 26 de maig a les 14 hores.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.