Oferta d’ocupació a Bunyol per a socorristes, taquillers i personal de neteja

Bunyol ha publicat una oferta d’ocupació per a socorristes, taquillers i personal de neteja, el termini d’inscripció de la qual ja està obert per a participar en ella.

En concret, es tracta d’un procés de selecció que publica l’empresa municipal BUINSA per a treballar durant la campanya d’estiu en la Piscina Municipal de Bunyol.

D’aquesta manera, en les bases publicades en la pàgina web de BUINSA s’especifica tant els llocs que necessiten cobrir com el nombre de candidats que seran seleccionats.

En total, es contractaran set persones repartides en tres categories professionals:
Dos socorristes
Dos taquillers
Un lloc de neteja
Com es detalla en les bases del procés, les persones interessades en els dos llocs de socorrista hauran d’estar en possessió del títol de socorrista aquàtic i almenys el títol d’Educació Secundària Obligatòria.

El títol de l’ESO o equivalent també és el requisit mínim formatiu per a accedir a les dos vacants per a taquillers i la de personal de neteja.

A més, en tots els casos, els aspirants hauran d’aportar un certificat que acredite la manca d’antecedents per delictes de naturalesa sexual.

El procés de selecció es durà a terme mitjançant la valoració dels mèrits aportats per cada candidat i una entrevista personal.
Punxa ací per a accedir a les bases d’aquests tres processos selectius disponibles en BUINSA per a treballar durant la campanya d’estiu en la Piscina Municipal de Bunyol.

El termini de presentació de sol·licituds estarà disponible fins al pròxim 26 de maig a les 14 hores.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.