Oferta d’ocupació a Bunyol per a socorristes, taquillers i personal de neteja

Bunyol ha publicat una oferta d’ocupació per a socorristes, taquillers i personal de neteja, el termini d’inscripció de la qual ja està obert per a participar en ella.

En concret, es tracta d’un procés de selecció que publica l’empresa municipal BUINSA per a treballar durant la campanya d’estiu en la Piscina Municipal de Bunyol.

D’aquesta manera, en les bases publicades en la pàgina web de BUINSA s’especifica tant els llocs que necessiten cobrir com el nombre de candidats que seran seleccionats.

En total, es contractaran set persones repartides en tres categories professionals:
Dos socorristes
Dos taquillers
Un lloc de neteja
Com es detalla en les bases del procés, les persones interessades en els dos llocs de socorrista hauran d’estar en possessió del títol de socorrista aquàtic i almenys el títol d’Educació Secundària Obligatòria.

El títol de l’ESO o equivalent també és el requisit mínim formatiu per a accedir a les dos vacants per a taquillers i la de personal de neteja.

A més, en tots els casos, els aspirants hauran d’aportar un certificat que acredite la manca d’antecedents per delictes de naturalesa sexual.

El procés de selecció es durà a terme mitjançant la valoració dels mèrits aportats per cada candidat i una entrevista personal.
Punxa ací per a accedir a les bases d’aquests tres processos selectius disponibles en BUINSA per a treballar durant la campanya d’estiu en la Piscina Municipal de Bunyol.

El termini de presentació de sol·licituds estarà disponible fins al pròxim 26 de maig a les 14 hores.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.