Oferta d’ocupació a Bunyol per a socorristes, taquillers i personal de neteja

Bunyol ha publicat una oferta d’ocupació per a socorristes, taquillers i personal de neteja, el termini d’inscripció de la qual ja està obert per a participar en ella.

En concret, es tracta d’un procés de selecció que publica l’empresa municipal BUINSA per a treballar durant la campanya d’estiu en la Piscina Municipal de Bunyol.

D’aquesta manera, en les bases publicades en la pàgina web de BUINSA s’especifica tant els llocs que necessiten cobrir com el nombre de candidats que seran seleccionats.

En total, es contractaran set persones repartides en tres categories professionals:
Dos socorristes
Dos taquillers
Un lloc de neteja
Com es detalla en les bases del procés, les persones interessades en els dos llocs de socorrista hauran d’estar en possessió del títol de socorrista aquàtic i almenys el títol d’Educació Secundària Obligatòria.

El títol de l’ESO o equivalent també és el requisit mínim formatiu per a accedir a les dos vacants per a taquillers i la de personal de neteja.

A més, en tots els casos, els aspirants hauran d’aportar un certificat que acredite la manca d’antecedents per delictes de naturalesa sexual.

El procés de selecció es durà a terme mitjançant la valoració dels mèrits aportats per cada candidat i una entrevista personal.
Punxa ací per a accedir a les bases d’aquests tres processos selectius disponibles en BUINSA per a treballar durant la campanya d’estiu en la Piscina Municipal de Bunyol.

El termini de presentació de sol·licituds estarà disponible fins al pròxim 26 de maig a les 14 hores.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.