Olvido Hormigos se sent identificada amb el tràgic succés d’Iveco

Olvido Hormigos se sent identificada amb el cas de l'empresa Iveco

Olvido Hormigos se sent identificada amb el cas de l’empresa Iveco | TELECINCO

 

El cas del vídeo sexual de Verónica, una treballadora de l’empresa Iveco, ha fet la volta món i, per eixe motiu, diferents famosos han volgut reflexionar sobre este cas i donar la seua versió al respecte de la polèmica creada. El fet ha commocionat a tot el món perquè la víctima, de 32 anys i que ha deixat a dos fills de només 4 anys i 9 mesos respectivament, no va poder suportar la pressió dels seus companys i es va suïcidar.

 

Davant de la falta de proves que haurien assenyalat l’exparella de Verónica com al responsable de difondre el vídeo eròtic de la jove, tenint com a motiu principal la venjança, ja que ella no volia refer la seua relació sentimental i era feliç amb la seua actual parella, finalment, ha sigut posat en llibertat sense càrrecs.

 

I com succeïx en molts successos d’esta classe, sempre hi ha gent que se sent identificada amb el relat de la història. Eixe ha sigut el cas d’Olvido Hormigos qui, en ser coneixedora de la tràgica notícia, va recordar tot el que li va tocar viure a ella mateixa fa set anys.

 

Olvido Hormigos parla sobre el cas de la treballadora d’Iveco   | Cedida

 

Olvido Hormigos se sent identificada

La política va viure, fa aproximadament set anys, un fet molt similar al de Verónica, ja que es van difondre unes imàtgens d’ella, a on apareixia masturbant-se. En aquells temps no existia una llei que regulara esta classe de casos i, per eixe motiu, es va fer creure que la mateixa Olvido havia enviat les imàtgens de forma voluntària.

 

Tot i que va ser insultada i menyspreada pels veïns del seu poble, la política va superar aquella situació amb molta dignitat. A més, conscient del patiment que una situació com eixa pot generar, l’exconcursant de ‘GH VIP’ ha volgut dir la seua respecte al cas de la treballadora d’Iveco: «M’hauria encantat que esta xica m’haguera tocat per telèfon. En aquell moment arribes a creure que eres fem, sents vergonya per tu i per la teua família i t’arribes a creure els insults que t’escopixen».

 

De fet, encara que hui en dia ix molt barat desacreditar a algú d’eixa manera –entre sis mesos i un any de presó– el cas d’Olvido va suposar un gran impuls al canvi de llei, fet pel que Hormigos es mostrava orgullosa tot i que no va arribar a temps per al seu cas: «Estic orgullosa de què gràcies al meu cas es canviara la llei», va assegurar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dimitrievski confia en el cansament de l’Atlètic i demana estrényer a Mestalla

Stole Dimitrievski considera que l'Atlètic de Madrid arribarà més cansat a Mestalla per la Champions i demana al València un partit intens per a aprofitar l'ocasió.

Detingut en l’aeroport d’Alacant-Elx amb 3,5 quilos de cocaïna ocults en una maleta

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 27 anys en l'aeroport d'Alacant-Elx després de trobar 3,5 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta, classificada com a equipatge rush.

La comissió de vivenda d’Alacant seguix malgrat l’informe que limita les compareixences

La comissió municipal sobre les irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan manté les seues sessions de l'11 i 22 de maig malgrat un informe del secretari que desaconsella citacions i restringix les compareixences.

L’Audiència de València rebutja la recusació de la jutgessa que investiga la DANA

L'Audiència de València ha desestimat l'intent d'una acusació particular d'apartar a la jutgessa que investiga la gestió de la DANA i ha avalat la seua decisió de no tramitar l'incident de recusació.

Jupol denuncia la tardana mobilització de la Policia Nacional durant la dana de 2024 a València

El sindicat Jupol acusa la Direcció Superior de València de reaccionar tard davant la dana de 2024 i de deixar sense desplegar a unitats preparades mentres es derivava als agents al 112 com a voluntaris per a retirar fang.

El pallasso alacantí David García Coll lidera Kurios, l’espectacle de Circ del Sol a Alacant

L'artista alacantí David García Coll encarna a un científic idealista del segle XIX en Kurios, el muntatge de Circ del Sol que arribarà a la Platja de Sant Joan del 16 de juliol al 23 d'agost.

L’Eurocambra alça la immunitat a Alvise Pérez perquè siga jutjat per assetjament a la fiscal Gisbert

El Parlament Europeu ha alçat la immunitat parlamentària de Luis Alvise Pérez, líder des Va acabar la Festa, perquè el Tribunal Suprem puga investigar-li per presumpte assetjament a la fiscal de delictes d'odi Susana Gisbert.

La jutgessa que investiga la DANA citarà a Carlos Mazón com a testimoni després de la decisió de l’Audiència

La jutgessa del Jutjat 3 de Catarroja posposa la citació com a testimoni del expresident de la Generalitat Carlos Mazón fins que l'Audiència de València resolga el seu recurs per a personar-se en la causa per la DANA.