Olvido Hormigos se sent identificada amb el tràgic succés d’Iveco

Olvido Hormigos se sent identificada amb el cas de l'empresa Iveco

Olvido Hormigos se sent identificada amb el cas de l’empresa Iveco | TELECINCO

 

El cas del vídeo sexual de Verónica, una treballadora de l’empresa Iveco, ha fet la volta món i, per eixe motiu, diferents famosos han volgut reflexionar sobre este cas i donar la seua versió al respecte de la polèmica creada. El fet ha commocionat a tot el món perquè la víctima, de 32 anys i que ha deixat a dos fills de només 4 anys i 9 mesos respectivament, no va poder suportar la pressió dels seus companys i es va suïcidar.

 

Davant de la falta de proves que haurien assenyalat l’exparella de Verónica com al responsable de difondre el vídeo eròtic de la jove, tenint com a motiu principal la venjança, ja que ella no volia refer la seua relació sentimental i era feliç amb la seua actual parella, finalment, ha sigut posat en llibertat sense càrrecs.

 

I com succeïx en molts successos d’esta classe, sempre hi ha gent que se sent identificada amb el relat de la història. Eixe ha sigut el cas d’Olvido Hormigos qui, en ser coneixedora de la tràgica notícia, va recordar tot el que li va tocar viure a ella mateixa fa set anys.

 

Olvido Hormigos parla sobre el cas de la treballadora d’Iveco   | Cedida

 

Olvido Hormigos se sent identificada

La política va viure, fa aproximadament set anys, un fet molt similar al de Verónica, ja que es van difondre unes imàtgens d’ella, a on apareixia masturbant-se. En aquells temps no existia una llei que regulara esta classe de casos i, per eixe motiu, es va fer creure que la mateixa Olvido havia enviat les imàtgens de forma voluntària.

 

Tot i que va ser insultada i menyspreada pels veïns del seu poble, la política va superar aquella situació amb molta dignitat. A més, conscient del patiment que una situació com eixa pot generar, l’exconcursant de ‘GH VIP’ ha volgut dir la seua respecte al cas de la treballadora d’Iveco: «M’hauria encantat que esta xica m’haguera tocat per telèfon. En aquell moment arribes a creure que eres fem, sents vergonya per tu i per la teua família i t’arribes a creure els insults que t’escopixen».

 

De fet, encara que hui en dia ix molt barat desacreditar a algú d’eixa manera –entre sis mesos i un any de presó– el cas d’Olvido va suposar un gran impuls al canvi de llei, fet pel que Hormigos es mostrava orgullosa tot i que no va arribar a temps per al seu cas: «Estic orgullosa de què gràcies al meu cas es canviara la llei», va assegurar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.