Olvido Hormigos se sent identificada amb el tràgic succés d’Iveco

Olvido Hormigos se sent identificada amb el cas de l'empresa Iveco

Olvido Hormigos se sent identificada amb el cas de l’empresa Iveco | TELECINCO

 

El cas del vídeo sexual de Verónica, una treballadora de l’empresa Iveco, ha fet la volta món i, per eixe motiu, diferents famosos han volgut reflexionar sobre este cas i donar la seua versió al respecte de la polèmica creada. El fet ha commocionat a tot el món perquè la víctima, de 32 anys i que ha deixat a dos fills de només 4 anys i 9 mesos respectivament, no va poder suportar la pressió dels seus companys i es va suïcidar.

 

Davant de la falta de proves que haurien assenyalat l’exparella de Verónica com al responsable de difondre el vídeo eròtic de la jove, tenint com a motiu principal la venjança, ja que ella no volia refer la seua relació sentimental i era feliç amb la seua actual parella, finalment, ha sigut posat en llibertat sense càrrecs.

 

I com succeïx en molts successos d’esta classe, sempre hi ha gent que se sent identificada amb el relat de la història. Eixe ha sigut el cas d’Olvido Hormigos qui, en ser coneixedora de la tràgica notícia, va recordar tot el que li va tocar viure a ella mateixa fa set anys.

 

Olvido Hormigos parla sobre el cas de la treballadora d’Iveco   | Cedida

 

Olvido Hormigos se sent identificada

La política va viure, fa aproximadament set anys, un fet molt similar al de Verónica, ja que es van difondre unes imàtgens d’ella, a on apareixia masturbant-se. En aquells temps no existia una llei que regulara esta classe de casos i, per eixe motiu, es va fer creure que la mateixa Olvido havia enviat les imàtgens de forma voluntària.

 

Tot i que va ser insultada i menyspreada pels veïns del seu poble, la política va superar aquella situació amb molta dignitat. A més, conscient del patiment que una situació com eixa pot generar, l’exconcursant de ‘GH VIP’ ha volgut dir la seua respecte al cas de la treballadora d’Iveco: «M’hauria encantat que esta xica m’haguera tocat per telèfon. En aquell moment arribes a creure que eres fem, sents vergonya per tu i per la teua família i t’arribes a creure els insults que t’escopixen».

 

De fet, encara que hui en dia ix molt barat desacreditar a algú d’eixa manera –entre sis mesos i un any de presó– el cas d’Olvido va suposar un gran impuls al canvi de llei, fet pel que Hormigos es mostrava orgullosa tot i que no va arribar a temps per al seu cas: «Estic orgullosa de què gràcies al meu cas es canviara la llei», va assegurar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.