Olvido Hormigos se sent identificada amb el tràgic succés d’Iveco

Olvido Hormigos se sent identificada amb el cas de l'empresa Iveco

Olvido Hormigos se sent identificada amb el cas de l’empresa Iveco | TELECINCO

 

El cas del vídeo sexual de Verónica, una treballadora de l’empresa Iveco, ha fet la volta món i, per eixe motiu, diferents famosos han volgut reflexionar sobre este cas i donar la seua versió al respecte de la polèmica creada. El fet ha commocionat a tot el món perquè la víctima, de 32 anys i que ha deixat a dos fills de només 4 anys i 9 mesos respectivament, no va poder suportar la pressió dels seus companys i es va suïcidar.

 

Davant de la falta de proves que haurien assenyalat l’exparella de Verónica com al responsable de difondre el vídeo eròtic de la jove, tenint com a motiu principal la venjança, ja que ella no volia refer la seua relació sentimental i era feliç amb la seua actual parella, finalment, ha sigut posat en llibertat sense càrrecs.

 

I com succeïx en molts successos d’esta classe, sempre hi ha gent que se sent identificada amb el relat de la història. Eixe ha sigut el cas d’Olvido Hormigos qui, en ser coneixedora de la tràgica notícia, va recordar tot el que li va tocar viure a ella mateixa fa set anys.

 

Olvido Hormigos parla sobre el cas de la treballadora d’Iveco   | Cedida

 

Olvido Hormigos se sent identificada

La política va viure, fa aproximadament set anys, un fet molt similar al de Verónica, ja que es van difondre unes imàtgens d’ella, a on apareixia masturbant-se. En aquells temps no existia una llei que regulara esta classe de casos i, per eixe motiu, es va fer creure que la mateixa Olvido havia enviat les imàtgens de forma voluntària.

 

Tot i que va ser insultada i menyspreada pels veïns del seu poble, la política va superar aquella situació amb molta dignitat. A més, conscient del patiment que una situació com eixa pot generar, l’exconcursant de ‘GH VIP’ ha volgut dir la seua respecte al cas de la treballadora d’Iveco: «M’hauria encantat que esta xica m’haguera tocat per telèfon. En aquell moment arribes a creure que eres fem, sents vergonya per tu i per la teua família i t’arribes a creure els insults que t’escopixen».

 

De fet, encara que hui en dia ix molt barat desacreditar a algú d’eixa manera –entre sis mesos i un any de presó– el cas d’Olvido va suposar un gran impuls al canvi de llei, fet pel que Hormigos es mostrava orgullosa tot i que no va arribar a temps per al seu cas: «Estic orgullosa de què gràcies al meu cas es canviara la llei», va assegurar.

Últimes notícies

Catalá posa el focus en les urnes davant un possible congrés del PP valencià

L'alcaldessa de València, María José Catalá, rebutja entrar en el debat sobre un congrés regional del PP i insistix que la prioritat és preparar-se per a les pròximes eleccions, descartant alhora una candidatura seua a la Generalitat.

PSPV i Compromís acusen PP i Vox de tindre Les Corts segrestades i frenar el control al Consell

PSPV i Compromís denuncien que PP i Vox tenen Les Corts 'segrestades', amb unes 600 preguntes i peticions sense resposta i limitant la tasca de l'oposició. PP i Vox neguen el bloqueig i acusen l'esquerra de fer teatre parlamentari.

Alliberen un peix lluna atrapat en una xarxa de pesca il·legal a El Campello

La Guàrdia Civil ha alliberat un jove peix lluna atrapat en una xarxa de pesca il·legal a la deriva davant la costa dEl Campello, on també han trobat sis dorades mortes i una gavina sense vida.

Els docents de la concertada protesten a Les Corts per exigir avanços en la jubilació parcial

Cinc sindicats de l’ensenyament concertat es concentren davant Les Corts en plena jornada de vaga per denunciar la falta d’avanços en la jubilació parcial, les plantilles i l’ordre de pagament delegat.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 superen el primer tràmit en Les Corts

Els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions d’euros, continuen la tramitació en Les Corts després que PP i Vox hagen tombat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís, que en demanaven la devolució al Consell.

Awa Fam, del València Basket a la WNBA: així viu el seu somni americà

La pívot valenciana Awa Fam s’ha guanyat en pocs dies un lloc com a titular en les Seattle Storm i ja pensa en el Mundial FIBA de setembre a Alemanya.

Awa Fam, de València a la WNBA: la pívot que ja triomfa amb Seattle Storm

La pívot alacantina Awa Fam ha fet el salt de València Basket a la WNBA i ja s’ha consolidat com a titular a Seattle Storm, mentre mira al Mundial de setembre com un altre gran somni per complir.

Taxistes valencians es visten de negre i escenifiquen un enterrament contra el decret del Consell

Centenars de taxistes de la Comunitat Valenciana han protestat a València, vestits de negre i amb un taüt simbòlic, contra el decret del Consell que regularitza els VTC i permet trajectes urbans sense temps d’espera.