13.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Olvido Hormigos se sent identificada amb el tràgic succés d’Iveco

Olvido Hormigos se sent identificada amb el cas de l'empresa Iveco

Olvido Hormigos se sent identificada amb el cas de l’empresa Iveco | TELECINCO

 

El cas del vídeo sexual de Verónica, una treballadora de l’empresa Iveco, ha fet la volta món i, per eixe motiu, diferents famosos han volgut reflexionar sobre este cas i donar la seua versió al respecte de la polèmica creada. El fet ha commocionat a tot el món perquè la víctima, de 32 anys i que ha deixat a dos fills de només 4 anys i 9 mesos respectivament, no va poder suportar la pressió dels seus companys i es va suïcidar.

 

Davant de la falta de proves que haurien assenyalat l’exparella de Verónica com al responsable de difondre el vídeo eròtic de la jove, tenint com a motiu principal la venjança, ja que ella no volia refer la seua relació sentimental i era feliç amb la seua actual parella, finalment, ha sigut posat en llibertat sense càrrecs.

 

I com succeïx en molts successos d’esta classe, sempre hi ha gent que se sent identificada amb el relat de la història. Eixe ha sigut el cas d’Olvido Hormigos qui, en ser coneixedora de la tràgica notícia, va recordar tot el que li va tocar viure a ella mateixa fa set anys.

 

Olvido Hormigos parla sobre el cas de la treballadora d’Iveco   | Cedida

 

Olvido Hormigos se sent identificada

La política va viure, fa aproximadament set anys, un fet molt similar al de Verónica, ja que es van difondre unes imàtgens d’ella, a on apareixia masturbant-se. En aquells temps no existia una llei que regulara esta classe de casos i, per eixe motiu, es va fer creure que la mateixa Olvido havia enviat les imàtgens de forma voluntària.

 

Tot i que va ser insultada i menyspreada pels veïns del seu poble, la política va superar aquella situació amb molta dignitat. A més, conscient del patiment que una situació com eixa pot generar, l’exconcursant de ‘GH VIP’ ha volgut dir la seua respecte al cas de la treballadora d’Iveco: «M’hauria encantat que esta xica m’haguera tocat per telèfon. En aquell moment arribes a creure que eres fem, sents vergonya per tu i per la teua família i t’arribes a creure els insults que t’escopixen».

 

De fet, encara que hui en dia ix molt barat desacreditar a algú d’eixa manera –entre sis mesos i un any de presó– el cas d’Olvido va suposar un gran impuls al canvi de llei, fet pel que Hormigos es mostrava orgullosa tot i que no va arribar a temps per al seu cas: «Estic orgullosa de què gràcies al meu cas es canviara la llei», va assegurar.

Últimes notícies

L’AVL firmarà un conveni amb el Congrés per a la difusió del valencià

L'AVL firmarà el dimecres a València un conveni amb el Congrés destinat a la formació, el coneixement i la difusió del valencià. A l'acte assistiran Verònica Cantó i Francina Armengol i es produirà una setmana després de l'elecció de Juanfran Pérez Llorca.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la DANA podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu concloure al juny de 2026 les 17 obres d'emergència iniciades després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. El pla de resiliència aspira a estar en execució en 2030.

València Basket i Ethan Happ rescindixen el seu contracte

València Basket i el pivot Ethan Happ han pactat la seua desvinculació del club. La decisió arriba després d'una llarga inactivitat per lesió i setmanes de negociació.

Zulima Pérez demana a Martínez Mus explicacions per la retirada en FGV d’una campanya del Govern sobre la reconstrucció postdana

La comissionada per a la reconstrucció després de la dana ha reclamat al vicepresident segon en funcions que aclarisca per quin FGV va retirar abans d'hora una campanya institucional, una decisió que ha vinculat amb censura per la falta d'explicacions.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura al seu pas per Orihuela

Els bombers han recuperat el cos d'un home en el riu Segura, a Orihuela, i la Policia Nacional ha obert una investigació. A l'espera de l'autòpsia, no s'han apreciat signes aparents de violència.

Ramazani no viatja a Vallecas i és baixa per al València-Raig

L'extrem belga va quedar fora de la llista i no va viatjar per al València-Raig després de valorar les seues sensacions en l'últim assaig. Diakhaby va seguir de baixa.

El Vila-real encadena tres victòries a domicili dos anys i mig després

El Vila-real va guanyar 2-3 a la Reial Societat i va encadenar el seu tercer triomf seguit com a visitant, alguna cosa que no aconseguia des de feia més de dos anys i mig. La sèrie es va iniciar amb dos 0-2 a Mestalla i Cornellà.

Desmantellada la primera cèl·lula de The Base a Espanya: tres detinguts a Castelló

La Policia Nacional ha detingut a tres presumptes membres de la primera cèl·lula de The Base a Espanya a la província de Castelló. El líder va ingressar a la presó i es van intervindre armes, material paramilitar i propaganda neonazi.