20.4 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Ortega Cano: La telefonada anònima que ho canvia tot i fa començar una ‘guerra’

José Ortega Cano en una foto de archivo

Ortega Cano | València Diari

 

En el programa ‘Viva la vida’ d’este dissabte dia 9, una telefonada ha causat que Ortega Cano s’enfade. I és que el programa va parlar amb una suposada extreballadora de José Ortega Cano, que ha explicat que la seua dona Ana María tenia una molt mala relació amb l’entorn del seu home.

 

«Ella al principi no era propietària i senyora de res. Després ell li va anar donant el seu lloc. José Ortega Cano hui en dia encara seguix enamorat de Rocío Jurado» revelava l’extreballadora, amb una veu distorsionada, però amb un accent del nord bastant notable. No obstant això, va assegurar que Ortega Cano «es desvivia pel xiquet», el fill que té amb Ana María. 

 

  

Mala relació amb Gloria Camila i José Fernando

A demés, també ha assegurat que Ana María i Gloria Camila es portaven molt malament: «Glorita i Ana María es tiraven dels pèls. Ana María no podia vore a José Fernando. Bé, és que Ana María es portava a matar amb la seua pròpia filla, amb Gema, qui li deia: Què m’estàs dient, que amb la teua edat no saps el que és un preservatiu?».

 

L’ extreballadora posar l‘accent principalment en la relació d’Ana María amb José Fernando, assegurant que va arribar a escoltar: «Si  el portes per a casa i isc per l’altra porta amb el meu fill», assegurant també que els oncles de la seua pròpia família tampoc «podien vore» a José Fernando, «deien que li havien d’haver incapacitat».

 

  

Ella va assegurar que «José Fernando és un xiquet que té un cor d’or» i que «s’aprofiten d’ell». Per part seua, ha dit «jo vaig passar moltes nits amb Gloria i a mi eixa xiqueta em feia molta pena», assegurant que li faltava afecte. 

 

 

Ortega Cano podria prendre accions legals

Segons el mitjà ‘La Razón’, José Ortega Cano va posar el crit en el cel en escoltar este testimoniatge, i possiblement ja sap quina és la identitat de l’extreballadora. A demés, podria prendre accions legals contra ella després del confinament.

 

Suposadament, esta podia accedir als comptes d’Ortega Cano, en haver ocupat un «lloc de responsabilitat en el terreny administratiu» de la família. No obstant això, Ortega Cano ha negat rotundament el suposat rebuig dels seus fills cap a Ana María, i que està fart de les informacions ‘nocives’ i negatives que, segons ell, no són veritat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Roman tancat el centre de salut de Benicàssim després de l’assassinat d’una infermera per la seua exparella

L'ambulatori suspén la seua activitat mentres un equip de salut mental fa costat al personal. L'exparella de la víctima, de 70 anys, ha sigut detinguda.

La Fundació Broseta rebutja la semillibertat per a Txeroki per falta de penediment

La Fundació Professor Manuel Broseta ha condemnat la concessió de semillibertat a Garikoiz Aspiazu, Txeroki, en considerar que no ha mostrat penediment. Reclama decisions transparents i ajustades als requisits reforçats per a delictes de terrorisme.

Mor una infermera apunyalada en un centre de salut de Benicàssim per la seua exparella, ja detingut

Una sanitària de 64 anys ha sigut atacada amb una arma blanca en el seu lloc de treball i ha mort després de ser traslladada a l'Hospital General de Castelló. La Guàrdia Civil ha detingut a la seua exparella, de 70 anys, i manté oberta la investigació.

Mor una infermera apunyalada per la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Una dona de 64 anys ha mort després de ser apunyalada en el seu lloc de treball a Benicàssim. La seua exparella, de 70 anys, ha sigut detingut i la Guàrdia Civil investiga.

La jutgessa demana a Telegram i WhatsApp els missatges de l’excap de gabinet de Mazón del 29-O

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha demanat a Telegram i WhatsApp els missatges del 29-O de l'excap de Gabinet de Mazón i amplia les diligències. A més, cita a testimonis i rebutja investigar la presa de Forata per falta de relació amb les defuncions.

Aemet activa l’avís groc per vent de fins a 80 km/h a Alacant i l’interior nord de Castelló fins a la matinada del dimarts

Aemet ha activat l'avís groc per vent a Alacant i l'interior nord de Castelló fins a les 6.00 del dimarts, amb ratxes de fins a 80 km/h. També hi ha avisos a València per vent i fenòmens costaners.

El Llevant investigarà de manera interna el botellazo a Cömert

El club anuncia una revisió interna dels incidents després del derbi davant el València, inclòs el botellazo a Eray Cömert, i reforça el seu missatge de respecte.

La jutgessa de la DANA demana a Telegram i WhatsApp els missatges de Conca del 29-O

La magistrada demana per via internacional a Telegram i a WhatsApp els missatges de José Manuel Cuenca del 29-O. La mesura seguix a un informe de la Guàrdia Civil sobre les dificultats per a recuperar-los.