Mastodon
31.2 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

Ortega Cano: La telefonada anònima que ho canvia tot i fa començar una ‘guerra’

José Ortega Cano en una foto de archivo

Ortega Cano | València Diari

 

En el programa ‘Viva la vida’ d’este dissabte dia 9, una telefonada ha causat que Ortega Cano s’enfade. I és que el programa va parlar amb una suposada extreballadora de José Ortega Cano, que ha explicat que la seua dona Ana María tenia una molt mala relació amb l’entorn del seu home.

 

«Ella al principi no era propietària i senyora de res. Després ell li va anar donant el seu lloc. José Ortega Cano hui en dia encara seguix enamorat de Rocío Jurado» revelava l’extreballadora, amb una veu distorsionada, però amb un accent del nord bastant notable. No obstant això, va assegurar que Ortega Cano «es desvivia pel xiquet», el fill que té amb Ana María. 

 

  

Mala relació amb Gloria Camila i José Fernando

A demés, també ha assegurat que Ana María i Gloria Camila es portaven molt malament: «Glorita i Ana María es tiraven dels pèls. Ana María no podia vore a José Fernando. Bé, és que Ana María es portava a matar amb la seua pròpia filla, amb Gema, qui li deia: Què m’estàs dient, que amb la teua edat no saps el que és un preservatiu?».

 

L’ extreballadora posar l‘accent principalment en la relació d’Ana María amb José Fernando, assegurant que va arribar a escoltar: «Si  el portes per a casa i isc per l’altra porta amb el meu fill», assegurant també que els oncles de la seua pròpia família tampoc «podien vore» a José Fernando, «deien que li havien d’haver incapacitat».

 

  

Ella va assegurar que «José Fernando és un xiquet que té un cor d’or» i que «s’aprofiten d’ell». Per part seua, ha dit «jo vaig passar moltes nits amb Gloria i a mi eixa xiqueta em feia molta pena», assegurant que li faltava afecte. 

 

 

Ortega Cano podria prendre accions legals

Segons el mitjà ‘La Razón’, José Ortega Cano va posar el crit en el cel en escoltar este testimoniatge, i possiblement ja sap quina és la identitat de l’extreballadora. A demés, podria prendre accions legals contra ella després del confinament.

 

Suposadament, esta podia accedir als comptes d’Ortega Cano, en haver ocupat un «lloc de responsabilitat en el terreny administratiu» de la família. No obstant això, Ortega Cano ha negat rotundament el suposat rebuig dels seus fills cap a Ana María, i que està fart de les informacions ‘nocives’ i negatives que, segons ell, no són veritat.

Últimes notícies

València reconeix pel 9 d’Octubre a Joaquín Prat, el mestre Serrano, Max Aub i Gómez Perretta

L'Ajuntament entregarà el 6 d'octubre els Honors i Distincions amb motiu del 9 d'Octubre, després de la seua aprovació en ple, amb reconeixements a figures i entitats.

Compromís alerta de fins a 30 morts més a l’any per l’augment del trànsit a València

Compromís sosté que el trànsit ha crescut un 4,9% a València i que este repunt pot afegir 20-30 morts anuals per contaminació. El govern el rebat.

Mestalla acollirà el capítol 200 del València-Athletic

El dissabte, Mestalla albergarà el dol oficial número 200 entre València i Athletic. L'historial està igualadísimo: 76-74-49 i 308 gols per equip.

Mor una dona ofegada a la platja de Muchavista (El Campello)

Una dona ha mort per ofegament a la platja de Muchavista, al Campello, malgrat un ampli operatiu sanitari. L'autòpsia determinara les causes.

El PSPV titlla de deplorables les declaracions de Mazón sobre les víctimes de la DANA

El PSPV critica el to de Carlos Mazón sobre les víctimes de la DANA i li reclama escoltar les associacions, donar-los veu en Les Corts i assumir responsabilitats.

Cambrer nega ocultació sobre els vídeos del Cecopi i promet col·laboració amb la jutgessa

La vicepresidenta del Consell rebutja que s'haja ocultat material del Cecopi sobre la DANA i recalca la col·laboració amb la jutgessa. També demana celeritat en les ajudes estatals i reforça el contacte amb les víctimes.

El Consell suma cinc municipis al pla per a retirar enderrocs després de la DANA

La Generalitat amplia el pla de xoc per a assumir la retirada de residus i enderrocs a Albal, Benetússer, Catadau, Xirivella i L'Alcúdia. El dispositiu, dotat amb 180 milions, ja ha retirat més d'un milió de tones i ara cobrirà també residus d'obra i reparació.

À Punt oferix a la jutgessa la gravació del Cecopi i advertix de riscos legals si es difon sense orde

La cadena pública manté el seu oferiment d'entregar al jutjat la reunió del 29 d'octubre i els bruts de la dana, però alerta que la seua difusió voluntària podria implicar responsabilitats. A més, denunciarà la sostracció i filtració del vídeo difós amb àudio.