Ortega Cano: La telefonada anònima que ho canvia tot i fa començar una ‘guerra’

José Ortega Cano en una foto de archivo

Ortega Cano | València Diari

 

En el programa ‘Viva la vida’ d’este dissabte dia 9, una telefonada ha causat que Ortega Cano s’enfade. I és que el programa va parlar amb una suposada extreballadora de José Ortega Cano, que ha explicat que la seua dona Ana María tenia una molt mala relació amb l’entorn del seu home.

 

«Ella al principi no era propietària i senyora de res. Després ell li va anar donant el seu lloc. José Ortega Cano hui en dia encara seguix enamorat de Rocío Jurado» revelava l’extreballadora, amb una veu distorsionada, però amb un accent del nord bastant notable. No obstant això, va assegurar que Ortega Cano «es desvivia pel xiquet», el fill que té amb Ana María. 

 

  

Mala relació amb Gloria Camila i José Fernando

A demés, també ha assegurat que Ana María i Gloria Camila es portaven molt malament: «Glorita i Ana María es tiraven dels pèls. Ana María no podia vore a José Fernando. Bé, és que Ana María es portava a matar amb la seua pròpia filla, amb Gema, qui li deia: Què m’estàs dient, que amb la teua edat no saps el que és un preservatiu?».

 

L’ extreballadora posar l‘accent principalment en la relació d’Ana María amb José Fernando, assegurant que va arribar a escoltar: «Si  el portes per a casa i isc per l’altra porta amb el meu fill», assegurant també que els oncles de la seua pròpia família tampoc «podien vore» a José Fernando, «deien que li havien d’haver incapacitat».

 

  

Ella va assegurar que «José Fernando és un xiquet que té un cor d’or» i que «s’aprofiten d’ell». Per part seua, ha dit «jo vaig passar moltes nits amb Gloria i a mi eixa xiqueta em feia molta pena», assegurant que li faltava afecte. 

 

 

Ortega Cano podria prendre accions legals

Segons el mitjà ‘La Razón’, José Ortega Cano va posar el crit en el cel en escoltar este testimoniatge, i possiblement ja sap quina és la identitat de l’extreballadora. A demés, podria prendre accions legals contra ella després del confinament.

 

Suposadament, esta podia accedir als comptes d’Ortega Cano, en haver ocupat un «lloc de responsabilitat en el terreny administratiu» de la família. No obstant això, Ortega Cano ha negat rotundament el suposat rebuig dels seus fills cap a Ana María, i que està fart de les informacions ‘nocives’ i negatives que, segons ell, no són veritat.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.