Ortega Cano: La telefonada anònima que ho canvia tot i fa començar una ‘guerra’

José Ortega Cano en una foto de archivo

Ortega Cano | València Diari

 

En el programa ‘Viva la vida’ d’este dissabte dia 9, una telefonada ha causat que Ortega Cano s’enfade. I és que el programa va parlar amb una suposada extreballadora de José Ortega Cano, que ha explicat que la seua dona Ana María tenia una molt mala relació amb l’entorn del seu home.

 

«Ella al principi no era propietària i senyora de res. Després ell li va anar donant el seu lloc. José Ortega Cano hui en dia encara seguix enamorat de Rocío Jurado» revelava l’extreballadora, amb una veu distorsionada, però amb un accent del nord bastant notable. No obstant això, va assegurar que Ortega Cano «es desvivia pel xiquet», el fill que té amb Ana María. 

 

  

Mala relació amb Gloria Camila i José Fernando

A demés, també ha assegurat que Ana María i Gloria Camila es portaven molt malament: «Glorita i Ana María es tiraven dels pèls. Ana María no podia vore a José Fernando. Bé, és que Ana María es portava a matar amb la seua pròpia filla, amb Gema, qui li deia: Què m’estàs dient, que amb la teua edat no saps el que és un preservatiu?».

 

L’ extreballadora posar l‘accent principalment en la relació d’Ana María amb José Fernando, assegurant que va arribar a escoltar: «Si  el portes per a casa i isc per l’altra porta amb el meu fill», assegurant també que els oncles de la seua pròpia família tampoc «podien vore» a José Fernando, «deien que li havien d’haver incapacitat».

 

  

Ella va assegurar que «José Fernando és un xiquet que té un cor d’or» i que «s’aprofiten d’ell». Per part seua, ha dit «jo vaig passar moltes nits amb Gloria i a mi eixa xiqueta em feia molta pena», assegurant que li faltava afecte. 

 

 

Ortega Cano podria prendre accions legals

Segons el mitjà ‘La Razón’, José Ortega Cano va posar el crit en el cel en escoltar este testimoniatge, i possiblement ja sap quina és la identitat de l’extreballadora. A demés, podria prendre accions legals contra ella després del confinament.

 

Suposadament, esta podia accedir als comptes d’Ortega Cano, en haver ocupat un «lloc de responsabilitat en el terreny administratiu» de la família. No obstant això, Ortega Cano ha negat rotundament el suposat rebuig dels seus fills cap a Ana María, i que està fart de les informacions ‘nocives’ i negatives que, segons ell, no són veritat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.