Ortega Cano: La telefonada anònima que ho canvia tot i fa començar una ‘guerra’

José Ortega Cano en una foto de archivo

Ortega Cano | València Diari

 

En el programa ‘Viva la vida’ d’este dissabte dia 9, una telefonada ha causat que Ortega Cano s’enfade. I és que el programa va parlar amb una suposada extreballadora de José Ortega Cano, que ha explicat que la seua dona Ana María tenia una molt mala relació amb l’entorn del seu home.

 

«Ella al principi no era propietària i senyora de res. Després ell li va anar donant el seu lloc. José Ortega Cano hui en dia encara seguix enamorat de Rocío Jurado» revelava l’extreballadora, amb una veu distorsionada, però amb un accent del nord bastant notable. No obstant això, va assegurar que Ortega Cano «es desvivia pel xiquet», el fill que té amb Ana María. 

 

  

Mala relació amb Gloria Camila i José Fernando

A demés, també ha assegurat que Ana María i Gloria Camila es portaven molt malament: «Glorita i Ana María es tiraven dels pèls. Ana María no podia vore a José Fernando. Bé, és que Ana María es portava a matar amb la seua pròpia filla, amb Gema, qui li deia: Què m’estàs dient, que amb la teua edat no saps el que és un preservatiu?».

 

L’ extreballadora posar l‘accent principalment en la relació d’Ana María amb José Fernando, assegurant que va arribar a escoltar: «Si  el portes per a casa i isc per l’altra porta amb el meu fill», assegurant també que els oncles de la seua pròpia família tampoc «podien vore» a José Fernando, «deien que li havien d’haver incapacitat».

 

  

Ella va assegurar que «José Fernando és un xiquet que té un cor d’or» i que «s’aprofiten d’ell». Per part seua, ha dit «jo vaig passar moltes nits amb Gloria i a mi eixa xiqueta em feia molta pena», assegurant que li faltava afecte. 

 

 

Ortega Cano podria prendre accions legals

Segons el mitjà ‘La Razón’, José Ortega Cano va posar el crit en el cel en escoltar este testimoniatge, i possiblement ja sap quina és la identitat de l’extreballadora. A demés, podria prendre accions legals contra ella després del confinament.

 

Suposadament, esta podia accedir als comptes d’Ortega Cano, en haver ocupat un «lloc de responsabilitat en el terreny administratiu» de la família. No obstant això, Ortega Cano ha negat rotundament el suposat rebuig dels seus fills cap a Ana María, i que està fart de les informacions ‘nocives’ i negatives que, segons ell, no són veritat.

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.