El sorprenent perfil d’un xic de Tinder que s’ha fet viral en internet

Les xarxes socials acostumen a mostrar coses realment curioses, que a voltes es fan virals. En este cas, un usuari de Tinder, aplicació que servix per a conéixer gent, ha popularitzat el seu perfil gràcies a la seua originalitat per a descriure's.

 

El xicon es diu Javi o, com a mínim això mostra al seu perfil, i té 22 anys. En la seua descripció apareix que viu en Còrdova i estudia en la Universitat de Màlaga. Fins ahí tot normal, però el perfil del xic és molt curiós, ja que ha utilitzat diferents plantilles a on es descriu de la manera més original possible. El jove fa unes quantes categories, a on en algunes explica característiques extraordinàries molt originals.

 

Esta aplicació és utilitzada per molts, alguns simplement la utilitzen per a fer amistats, altres busquen parelles, i altres busquen persones per a mantindre relacions sexuals. Cada u la utilitza de la manera que vol, com el cas d'este jove que ha sorprés a tot el món.

  

«Va de cinèfil i no té ni idea», o «No et posarà les banyes encara que ho intente, qui el voldria?», són alguns dels comentaris que fa per a vendre's a ell mateixa. Dins del perfil, el jove fa referència als seus desavantatges, amb frases tan gracioses com: «La seua cara (tardes ren acostumar-te)», o «El primer dia no, però després sempre arriba tard». També enumera les seues virtuts, és un xic que dona sang, té una gata i «agarra les referències dels Simpsons».

 

El perfil del xic s'ha fet popular en Twitter

Javi ha creat una nova manera de descriure's i les xarxes socials com Twitter ja s'han fet eco d'eixa nova tendència, a on la persona se sincera i explica totes les seues virtuts, característiques i preferències d'una manera diferent del que s'acostuma a vore en les aplicacions per a conéixer gent.

També pots llegir…

Últimes notícies

El Levante busca reaccionar davant l’Athletic després de la desfeta contra el Barça

El Levante rep este dimecres l’Athletic Club al Ciutat de València amb la intenció de refer-se de la derrota contra el Barça i consolidar una zona tranquil·la a la taula, mentre els bascos busquen reprendre la seua bona dinàmica després de l’empat davant l’Elche.

La reserva d’aigua cau però el Júcar i el Segura es mantenen per damunt del 50 %

Els embassaments espanyols estan al 61,8 % de capacitat després de perdre 446 hm³ en una setmana. Les conques del Júcar i el Segura baixen lleugerament però es mantenen al voltant del 53 %.

La Fiscalia manté fins a 1 any i 9 mesos de presó per a 4 jóvens que van increpar un diputat de Vox a...

La Fiscalia ha mantingut la petició d’1 any i 9 mesos de presó per a quatre jóvens acusats d’atemptat per increpar i empentar el diputat de Vox David García en un acte a la Universitat d’Alacant, mentre que l’acusació particular reclama fins a 3 anys i 6 mesos i les defenses demanen l’absolució.

La pujada tèrmica ompli la platja del Postiguet abans del retorn de les pluges

La lleugera pujada de temperatures, amb valors pròxims als 30 graus, ha omplit este dimarts de banyistes la platja del Postiguet a Alacant abans de l’arribada de noves pluges prevista per a dijous, segons Aemet.

Luís Castro admet que no està satisfet amb el partit del Levante contra el Barça

L’entrenador del Levante, Luís Castro, ha admés que no està content amb el resultat contra el Barça tot i el bon joc del seu equip i ja mira al duel davant l’Athletic Club, al qual considera un dels millors equips de LaLiga.

Gonzalo Corbalán afronta el repte del València Basket amb nervis positius

L’escolta argentí Gonzalo Corbalán s’ha presentat com a nou jugador del València Basket i ha assegurat que se sent preparat per al salt de nivell que suposa la Euroliga, malgrat reconéixer nervis en clau positiva. El jugador també ha valorat la Supercopa Endesa i l’arribada de Nikola Mirotic com a reforç de pes.

1.270 milions per a modernitzar els aeroports valencians en cinc anys

El DORA 2027-2031 preveu 1.270 milions per als aeroports d’Alacant-Elx Miguel Hernández i València, dins d’un pla estatal de 13.000 milions que Aena finançarà amb ingressos propis.

Iberdrola destina 2.100 milions fins a 2031 per blindar la xarxa elèctrica després de la DANA

Iberdrola ha redissenyat la xarxa elèctrica danyada per la DANA del 29 d’octubre de 2024 amb 100 milions i anuncia 2.000 milions més fins a 2031 a la Comunitat Valenciana. El pla ha rehabilitat estacions, comptadors, centres de transformació i torres elèctriques a la província de València.