El sorprenent perfil d’un xic de Tinder que s’ha fet viral en internet

Les xarxes socials acostumen a mostrar coses realment curioses, que a voltes es fan virals. En este cas, un usuari de Tinder, aplicació que servix per a conéixer gent, ha popularitzat el seu perfil gràcies a la seua originalitat per a descriure's.

 

El xicon es diu Javi o, com a mínim això mostra al seu perfil, i té 22 anys. En la seua descripció apareix que viu en Còrdova i estudia en la Universitat de Màlaga. Fins ahí tot normal, però el perfil del xic és molt curiós, ja que ha utilitzat diferents plantilles a on es descriu de la manera més original possible. El jove fa unes quantes categories, a on en algunes explica característiques extraordinàries molt originals.

 

Esta aplicació és utilitzada per molts, alguns simplement la utilitzen per a fer amistats, altres busquen parelles, i altres busquen persones per a mantindre relacions sexuals. Cada u la utilitza de la manera que vol, com el cas d'este jove que ha sorprés a tot el món.

  

«Va de cinèfil i no té ni idea», o «No et posarà les banyes encara que ho intente, qui el voldria?», són alguns dels comentaris que fa per a vendre's a ell mateixa. Dins del perfil, el jove fa referència als seus desavantatges, amb frases tan gracioses com: «La seua cara (tardes ren acostumar-te)», o «El primer dia no, però després sempre arriba tard». També enumera les seues virtuts, és un xic que dona sang, té una gata i «agarra les referències dels Simpsons».

 

El perfil del xic s'ha fet popular en Twitter

Javi ha creat una nova manera de descriure's i les xarxes socials com Twitter ja s'han fet eco d'eixa nova tendència, a on la persona se sincera i explica totes les seues virtuts, característiques i preferències d'una manera diferent del que s'acostuma a vore en les aplicacions per a conéixer gent.

També pots llegir…

Últimes notícies

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.