El sorprenent perfil d’un xic de Tinder que s’ha fet viral en internet

Les xarxes socials acostumen a mostrar coses realment curioses, que a voltes es fan virals. En este cas, un usuari de Tinder, aplicació que servix per a conéixer gent, ha popularitzat el seu perfil gràcies a la seua originalitat per a descriure's.

 

El xicon es diu Javi o, com a mínim això mostra al seu perfil, i té 22 anys. En la seua descripció apareix que viu en Còrdova i estudia en la Universitat de Màlaga. Fins ahí tot normal, però el perfil del xic és molt curiós, ja que ha utilitzat diferents plantilles a on es descriu de la manera més original possible. El jove fa unes quantes categories, a on en algunes explica característiques extraordinàries molt originals.

 

Esta aplicació és utilitzada per molts, alguns simplement la utilitzen per a fer amistats, altres busquen parelles, i altres busquen persones per a mantindre relacions sexuals. Cada u la utilitza de la manera que vol, com el cas d'este jove que ha sorprés a tot el món.

  

«Va de cinèfil i no té ni idea», o «No et posarà les banyes encara que ho intente, qui el voldria?», són alguns dels comentaris que fa per a vendre's a ell mateixa. Dins del perfil, el jove fa referència als seus desavantatges, amb frases tan gracioses com: «La seua cara (tardes ren acostumar-te)», o «El primer dia no, però després sempre arriba tard». També enumera les seues virtuts, és un xic que dona sang, té una gata i «agarra les referències dels Simpsons».

 

El perfil del xic s'ha fet popular en Twitter

Javi ha creat una nova manera de descriure's i les xarxes socials com Twitter ja s'han fet eco d'eixa nova tendència, a on la persona se sincera i explica totes les seues virtuts, característiques i preferències d'una manera diferent del que s'acostuma a vore en les aplicacions per a conéixer gent.

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llibertat provisional per al conductor de l’accident mortal amb dos morts a Ontinyent

El jutjat d'Ontinyent decreta llibertat provisional per al conductor del vehicle que va caure al riu Clariano i va causar la mort de dos ocupants, amb mesures cautelars i causa oberta per homicidi i delictes contra la seguretat viària.

El Govern garantix resoldre en tres mesos totes les sol·licituds de regularització d’immigrants

El Govern assegura que totes les sol·licituds del procés extraordinari de regularització d'immigrants presentades fins al 30 de juny es tramitaran en un màxim de tres mesos, amb una autorització provisional en quinze dies hàbils.

Seguretat Social celebrarà els seus 45 anys amb un gran concert en el Roig Arena en 2027

Seguretat Social llança el senzill 'Pertot arreu et veig', avançament del seu àlbum i llibre 'Vaig a Mart', i anuncia un gran concert pels seus 45 anys en el Roig Arena de València al maig de 2027.

Arcadi España reafirma com a prioritat la reforma del finançament autonòmic i la quitació de deute

Arcadi España situa entre les seues prioritats la reforma del model de finançament autonòmic dissenyat per María Jesús Montero i la quitació de deute a les comunitats, ja en tramitació en el Congrés.

Vox manté la prioritat nacional i el PP desplaça el debat a l’arrelament en les ajudes socials

Vox defén que els nacionals tinguen prioritat en l'accés a ajudes socials mentres el PP centra la discussió a exigir arrelament. PSPV i Compromís alerten que el concepte de prioritat nacional és inconstitucional i racista.

El Govern reforça les ajudes fiscals als afectats per la dana de València i els incendis forestals

El Govern aprova un reial decret llei amb millores financeres i exempcions fiscals per als afectats per la dana a València i pels incendis forestals del passat estiu, amb més de 9.200 milions mobilitzats entre 2024 i 2025.

Rubén Burgos apel·la al compromís total del València Basket abans de l’inici del playoff

Rubén Burgos destaca la il·lusió i el compromís del València Basket abans dels quarts de final de la Lliga Femenina davant Ensino Lugo i confia a barallar per revalidar el títol.

Matías Dituro es consolida com el porter de confiança de Sarabia a l’Elx

Matías Dituro acumula 17 partits de Lliga amb l'Elx i supera a Iñaki Peña en minuts disputats, consolidant-se com el portera de confiança de Sarabia en plena reacció de l'equip il·licità.