El sorprenent perfil d’un xic de Tinder que s’ha fet viral en internet

Les xarxes socials acostumen a mostrar coses realment curioses, que a voltes es fan virals. En este cas, un usuari de Tinder, aplicació que servix per a conéixer gent, ha popularitzat el seu perfil gràcies a la seua originalitat per a descriure's.

 

El xicon es diu Javi o, com a mínim això mostra al seu perfil, i té 22 anys. En la seua descripció apareix que viu en Còrdova i estudia en la Universitat de Màlaga. Fins ahí tot normal, però el perfil del xic és molt curiós, ja que ha utilitzat diferents plantilles a on es descriu de la manera més original possible. El jove fa unes quantes categories, a on en algunes explica característiques extraordinàries molt originals.

 

Esta aplicació és utilitzada per molts, alguns simplement la utilitzen per a fer amistats, altres busquen parelles, i altres busquen persones per a mantindre relacions sexuals. Cada u la utilitza de la manera que vol, com el cas d'este jove que ha sorprés a tot el món.

  

«Va de cinèfil i no té ni idea», o «No et posarà les banyes encara que ho intente, qui el voldria?», són alguns dels comentaris que fa per a vendre's a ell mateixa. Dins del perfil, el jove fa referència als seus desavantatges, amb frases tan gracioses com: «La seua cara (tardes ren acostumar-te)», o «El primer dia no, però després sempre arriba tard». També enumera les seues virtuts, és un xic que dona sang, té una gata i «agarra les referències dels Simpsons».

 

El perfil del xic s'ha fet popular en Twitter

Javi ha creat una nova manera de descriure's i les xarxes socials com Twitter ja s'han fet eco d'eixa nova tendència, a on la persona se sincera i explica totes les seues virtuts, característiques i preferències d'una manera diferent del que s'acostuma a vore en les aplicacions per a conéixer gent.

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.