El sorprenent perfil d’un xic de Tinder que s’ha fet viral en internet

Les xarxes socials acostumen a mostrar coses realment curioses, que a voltes es fan virals. En este cas, un usuari de Tinder, aplicació que servix per a conéixer gent, ha popularitzat el seu perfil gràcies a la seua originalitat per a descriure's.

 

El xicon es diu Javi o, com a mínim això mostra al seu perfil, i té 22 anys. En la seua descripció apareix que viu en Còrdova i estudia en la Universitat de Màlaga. Fins ahí tot normal, però el perfil del xic és molt curiós, ja que ha utilitzat diferents plantilles a on es descriu de la manera més original possible. El jove fa unes quantes categories, a on en algunes explica característiques extraordinàries molt originals.

 

Esta aplicació és utilitzada per molts, alguns simplement la utilitzen per a fer amistats, altres busquen parelles, i altres busquen persones per a mantindre relacions sexuals. Cada u la utilitza de la manera que vol, com el cas d'este jove que ha sorprés a tot el món.

  

«Va de cinèfil i no té ni idea», o «No et posarà les banyes encara que ho intente, qui el voldria?», són alguns dels comentaris que fa per a vendre's a ell mateixa. Dins del perfil, el jove fa referència als seus desavantatges, amb frases tan gracioses com: «La seua cara (tardes ren acostumar-te)», o «El primer dia no, però després sempre arriba tard». També enumera les seues virtuts, és un xic que dona sang, té una gata i «agarra les referències dels Simpsons».

 

El perfil del xic s'ha fet popular en Twitter

Javi ha creat una nova manera de descriure's i les xarxes socials com Twitter ja s'han fet eco d'eixa nova tendència, a on la persona se sincera i explica totes les seues virtuts, característiques i preferències d'una manera diferent del que s'acostuma a vore en les aplicacions per a conéixer gent.

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.