La propietària d’Aldi va desheretar els seus néts i la seua nora

 

Logotip d'Aldi, la famosa cadena de supermercats alemanys

Logotip d’Aldi, la famosa cadena de supermercats alemanys | ALDI

 

Cäcilie Albrecht, la cap de família d’una de les cases amb més fortuna d’Alemanya, va morir el passat mes de novembre. L’empresària estava al capdavant de la cadena de supermercats Aldi, i la seua família havia de rebre, suposadament, el seu patrimoni i propietats. No obstant això, Albrecht va prendre la decisió de desheretar als seus néts i a la seua nora dies abans de morir.

 

La seua venjança

Albrecht va fundar juntament amb el seu marit Theo Albrecht l’empresa de supermercats Aldi, amb molts diners i determinació. Tot i això, sembla que no estava molt convençuda que la seua nora i els seus néts estigueren preparats per a estar al capdavant de la cadena d’alimentació quan ella no hi siga. Es pensava que una gran quantitat de l’herència estaria destinada a Babette, la viuda d’un fill difunt de Cäcilie Albrecht, i als fills que el matrimoni tenia en comú, però no ha sigut així.

 

El testament d’Albrecht s’ha pogut llegir a diferents mitjans de comunicació alemanys: «M’estic ocupant de mantindre la filosofia de la nostra família per servir i promoure les companyies d’Aldi Nord». Amb aquesta declaració la matriarca deixava entendre que no veia del tot clar donar les rendes de l’empresa a la seua nora i als seus néts.

 

Aldi ha tingut pèrdues durant l'any 2018

Aldi ha tingut pèrdues durant l’any 2018 | ALDI

 

Diferents filosofies de vida

Sembla que Albrecht no estava d’acord amb la filosofia de vida de la seua nora i dels seus descendents, ja que no seguia el comportament que a Cäcilie la va conduir a fer créixer un dels supermercats amb més èxit d’Alemanya.

 

Fèrria defensora d’un estil de vida rígid i senzill, Albrecht desaprovava les conductes dels suposats hereus, i no tenia confiança en ells perquè foren capaços d’assumir qualsevol responsabilitat amb l’empresa: «Els fills de Berthold , el seu fill difunt, han decidit conscientment ignorar aquesta filosofia, el desig dels seus pares i utilitzar la Fundació Jakobus només pels seus interessos, no estan capacitats per assumir responsabilitats en la gestió de la Fundació Markus», afirmava en el seu testament.

 

Polèmica dins la família

Tan tensa és la situació dins la família que ni la seua nora ni els seus néts van assistir al funeral de la propietària d’Aldi. L’any 2016 el seu fill Theo Albrecht va confessar en una entrevista que l’ambient familiar no era del tot confortable, arribant a ser fins i tot hostil. Sembla que Babette no era acceptada per Theo, ja que aquest també tenia interés a dirigir les fundacions que conformen Aldi. La companyia sencera compta amb un volum d’empreses que ultrapassa les desenes de milers de milions d’euros.

 

Seguint el testament de Cäcilie, els seus néts i la seua nora haurien malbaratat milers d’euros de la Fundació Jakobus amb interessos aliens a l’empresa. «Com a membres de la presidència de la Fundació Markus, portant a la Fundació Markus de la mateixa manera que han fet amb la Fundació Jakobus, m’ompli de tristesa i preocupació».

 

Amb aquestes paraules es pot entendre la veritable raó per la qual els supermercats Aldi estaven enregistrant pèrdues econòmiques des de l’any 2018. La reacció dels seus néts i de Babette ha sigut immediata, i s’han posat de seguida en contacte amb el seu advocat Andreas Urban per trobar una solució.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.