La propietària d’Aldi va desheretar els seus néts i la seua nora

 

Logotip d'Aldi, la famosa cadena de supermercats alemanys

Logotip d’Aldi, la famosa cadena de supermercats alemanys | ALDI

 

Cäcilie Albrecht, la cap de família d’una de les cases amb més fortuna d’Alemanya, va morir el passat mes de novembre. L’empresària estava al capdavant de la cadena de supermercats Aldi, i la seua família havia de rebre, suposadament, el seu patrimoni i propietats. No obstant això, Albrecht va prendre la decisió de desheretar als seus néts i a la seua nora dies abans de morir.

 

La seua venjança

Albrecht va fundar juntament amb el seu marit Theo Albrecht l’empresa de supermercats Aldi, amb molts diners i determinació. Tot i això, sembla que no estava molt convençuda que la seua nora i els seus néts estigueren preparats per a estar al capdavant de la cadena d’alimentació quan ella no hi siga. Es pensava que una gran quantitat de l’herència estaria destinada a Babette, la viuda d’un fill difunt de Cäcilie Albrecht, i als fills que el matrimoni tenia en comú, però no ha sigut així.

 

El testament d’Albrecht s’ha pogut llegir a diferents mitjans de comunicació alemanys: «M’estic ocupant de mantindre la filosofia de la nostra família per servir i promoure les companyies d’Aldi Nord». Amb aquesta declaració la matriarca deixava entendre que no veia del tot clar donar les rendes de l’empresa a la seua nora i als seus néts.

 

Aldi ha tingut pèrdues durant l'any 2018

Aldi ha tingut pèrdues durant l’any 2018 | ALDI

 

Diferents filosofies de vida

Sembla que Albrecht no estava d’acord amb la filosofia de vida de la seua nora i dels seus descendents, ja que no seguia el comportament que a Cäcilie la va conduir a fer créixer un dels supermercats amb més èxit d’Alemanya.

 

Fèrria defensora d’un estil de vida rígid i senzill, Albrecht desaprovava les conductes dels suposats hereus, i no tenia confiança en ells perquè foren capaços d’assumir qualsevol responsabilitat amb l’empresa: «Els fills de Berthold , el seu fill difunt, han decidit conscientment ignorar aquesta filosofia, el desig dels seus pares i utilitzar la Fundació Jakobus només pels seus interessos, no estan capacitats per assumir responsabilitats en la gestió de la Fundació Markus», afirmava en el seu testament.

 

Polèmica dins la família

Tan tensa és la situació dins la família que ni la seua nora ni els seus néts van assistir al funeral de la propietària d’Aldi. L’any 2016 el seu fill Theo Albrecht va confessar en una entrevista que l’ambient familiar no era del tot confortable, arribant a ser fins i tot hostil. Sembla que Babette no era acceptada per Theo, ja que aquest també tenia interés a dirigir les fundacions que conformen Aldi. La companyia sencera compta amb un volum d’empreses que ultrapassa les desenes de milers de milions d’euros.

 

Seguint el testament de Cäcilie, els seus néts i la seua nora haurien malbaratat milers d’euros de la Fundació Jakobus amb interessos aliens a l’empresa. «Com a membres de la presidència de la Fundació Markus, portant a la Fundació Markus de la mateixa manera que han fet amb la Fundació Jakobus, m’ompli de tristesa i preocupació».

 

Amb aquestes paraules es pot entendre la veritable raó per la qual els supermercats Aldi estaven enregistrant pèrdues econòmiques des de l’any 2018. La reacció dels seus néts i de Babette ha sigut immediata, i s’han posat de seguida en contacte amb el seu advocat Andreas Urban per trobar una solució.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una eixordadora mascletà ha donat principi a València a 19 dies de Falles

La primera mascletà en la plaça de l'Ajuntament ha encés 19 dies de Falles a València. Pirotècnia Peñarroja va cremar 141 quilos en menys de cinc minuts i va superar els 130 decibels.

Emergències reconeix el treball del voluntariat en el Dia de la Protecció Civil

El conseller Juan Carlos Valderrama ha posat en valor el paper del voluntariat en la Comunitat Valenciana amb motiu del Dia Internacional de la Protecció Civil. La xarxa suma 185 agrupacions i les ajudes per a equips i assegurances han crescut enfront de 2024.

Pérez Llorca complix tres mesos amb 133 actes i el focus en la baixada d’impostos

El president ha tancat el seu primer trimestre amb 133 actes i una agenda centrada en la rebaixa fiscal, el diàleg institucional i mesures per a jóvens, vivenda, sanitat i agricultura.

Controlat l’incendi en una nau industrial abandonada de Biar

Els bombers han donat per controlat l'incendi declarat el dijous en una nau abandonada de Biar. Es va controlar a les 22.40 del dissabte i seguixen les labors d'extinció, sense ferits.

Les Corts constituiran la comissió per a investigar les VPP d’Alacant i debatran sobre els ‘privilegis’ dels expresidents

Les Corts constituiran el dijous la comissió que investigarà les adjudicacions de VPP a Alacant i debatran la proposta de Compromís per a suprimir privilegis als expresidents. El ple inclourà la segona sessió de control, noves comissions sol·licitades per l'oposició i votacions pendents en transparència.

L’extrem Tunde renova amb el Llevant fins a juny de 2029

El Llevant i Kareem Tunde seguiran vinculats fins a juny de 2029 després d'ampliar l'extrem el seu contracte per tres temporades més. El jove ja ha sumat deu partits amb el primer equip des del seu debut al desembre.

SISPYL, el sistema que fa més segurs els barandats d’algeps laminat en un terratrémol

La UPV ha patentat SISPYL, un aïllament sísmic per a barandats d'algeps laminat que ha sigut validat a escala real i reduïx danys en desacoblar-los de l'estructura. El sistema manté les prestacions enfront del foc i ha despertat l'interés de multinacionals.

La Comunitat Valenciana inicia març amb núvols, temperatures sense canvis i pluges febles

L'inici de març arriba amb intervals nuvolosos i possibles pluges febles en el sud de València, que poden aconseguir el nord d'Alacant, amb pols en suspensió en el sud. Demà la nuvolositat augmentarà de sud a nord i les precipitacions podrien ser més persistents en el sud de València i nord d'Alacant.