La propietària d’Aldi va desheretar els seus néts i la seua nora

 

Logotip d'Aldi, la famosa cadena de supermercats alemanys

Logotip d’Aldi, la famosa cadena de supermercats alemanys | ALDI

 

Cäcilie Albrecht, la cap de família d’una de les cases amb més fortuna d’Alemanya, va morir el passat mes de novembre. L’empresària estava al capdavant de la cadena de supermercats Aldi, i la seua família havia de rebre, suposadament, el seu patrimoni i propietats. No obstant això, Albrecht va prendre la decisió de desheretar als seus néts i a la seua nora dies abans de morir.

 

La seua venjança

Albrecht va fundar juntament amb el seu marit Theo Albrecht l’empresa de supermercats Aldi, amb molts diners i determinació. Tot i això, sembla que no estava molt convençuda que la seua nora i els seus néts estigueren preparats per a estar al capdavant de la cadena d’alimentació quan ella no hi siga. Es pensava que una gran quantitat de l’herència estaria destinada a Babette, la viuda d’un fill difunt de Cäcilie Albrecht, i als fills que el matrimoni tenia en comú, però no ha sigut així.

 

El testament d’Albrecht s’ha pogut llegir a diferents mitjans de comunicació alemanys: «M’estic ocupant de mantindre la filosofia de la nostra família per servir i promoure les companyies d’Aldi Nord». Amb aquesta declaració la matriarca deixava entendre que no veia del tot clar donar les rendes de l’empresa a la seua nora i als seus néts.

 

Aldi ha tingut pèrdues durant l'any 2018

Aldi ha tingut pèrdues durant l’any 2018 | ALDI

 

Diferents filosofies de vida

Sembla que Albrecht no estava d’acord amb la filosofia de vida de la seua nora i dels seus descendents, ja que no seguia el comportament que a Cäcilie la va conduir a fer créixer un dels supermercats amb més èxit d’Alemanya.

 

Fèrria defensora d’un estil de vida rígid i senzill, Albrecht desaprovava les conductes dels suposats hereus, i no tenia confiança en ells perquè foren capaços d’assumir qualsevol responsabilitat amb l’empresa: «Els fills de Berthold , el seu fill difunt, han decidit conscientment ignorar aquesta filosofia, el desig dels seus pares i utilitzar la Fundació Jakobus només pels seus interessos, no estan capacitats per assumir responsabilitats en la gestió de la Fundació Markus», afirmava en el seu testament.

 

Polèmica dins la família

Tan tensa és la situació dins la família que ni la seua nora ni els seus néts van assistir al funeral de la propietària d’Aldi. L’any 2016 el seu fill Theo Albrecht va confessar en una entrevista que l’ambient familiar no era del tot confortable, arribant a ser fins i tot hostil. Sembla que Babette no era acceptada per Theo, ja que aquest també tenia interés a dirigir les fundacions que conformen Aldi. La companyia sencera compta amb un volum d’empreses que ultrapassa les desenes de milers de milions d’euros.

 

Seguint el testament de Cäcilie, els seus néts i la seua nora haurien malbaratat milers d’euros de la Fundació Jakobus amb interessos aliens a l’empresa. «Com a membres de la presidència de la Fundació Markus, portant a la Fundació Markus de la mateixa manera que han fet amb la Fundació Jakobus, m’ompli de tristesa i preocupació».

 

Amb aquestes paraules es pot entendre la veritable raó per la qual els supermercats Aldi estaven enregistrant pèrdues econòmiques des de l’any 2018. La reacció dels seus néts i de Babette ha sigut immediata, i s’han posat de seguida en contacte amb el seu advocat Andreas Urban per trobar una solució.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.