Regala investigació sanitària per Nadal per un futur millor

 

L’Institut d’Investigació Sanitària INCLIVA, de l’Hospital Clínic de València, ha posat en marxa una campanya que convida a regalar investigació sanitària per Nadal.

La campanya ‘Aquest Nadal, regala investigació’, que finalitzarà el pròxim 6 de gener, té com a objectiu conscienciar als ciutadans sobre la transcendència de la investigació sanitària i plantejar-los la possibilitat que també ells -de manera particular i en la mesura en què puguen-, contribuïsquen mitjançant el seu donatiu a l’avanç de la ciència i a trobar solucions als problemes mèdics no resolts.

Qualsevol persona major de 18 anys que desitge participar en aquesta campanya -l’àmbit d’aplicació de la qual és tot el territori nacional- pot fer-lo d’una manera senzilla a través de la web d’INCLIVA (https://www.incliva.es/portfolio-items/esta-navidad-regala-investigacion/) i realitzar la seua donació, per a la qual no existeix un import mínim. En aquest sentit, es vol posar en relleu la importància de cada donatiu, per xicotet que siga, en la construcció d’un futur de salut i esperança per a milions de persones.

 

Premis a la solidaritat dels donants

 

La Fundació Valencia CF i l’Associació Valenciana d’Agricultors (AVA-ASAJA), ‘Ambaixadors d’honor’ d’INCLIVA, col·laboren en aquesta iniciativa proporcionant regals amb els quals es gratificarà l’actitud solidària dels participants.

Els premis que facilitarà la Fundació Valencia CF són: 1 samarreta del Valencia CF signada pels jugadors i personalitzada a l’esquena amb INCLIVA; 1 pilota signada pels jugadors del Valencia CF; 2 conjunts de bufanda i capell del Valencia CF; 2 Tour Mestalla; i 4 entrades per a participar en el campus ‘Jo vaig trepitjar Mestalla’.

AVA-ASAJA, per part seua, entregarà productes procedents de l’horta valenciana: 1 lot especial amb vi DO València, taronges i productes ecològics d’origen Comunitat Valenciana; 3 lots amb quatre botelles de vi ecològic de Cellers Énguera; 2 caixes de vi de DO València; 5 caixes de taronges origen Comunitat Valenciana; i 2 lots de productes ecològics d’origen Comunitat Valenciana.

Les dos donacions de major import tindran un obsequi directe. El donant que haja realitzat la major aportació podrà triar entre la samarreta signada pels jugadors del Valencia CF o el lot especial d’AVA-ASAJA. La segona donació de més quantia rebrà l’altre premi. La resta de premis se sortejaran entre els altres donants, segons les bases que figuren en la pàgina web (consultar bases)
Campanya ‘Jo done suport a la investigació’.

‘Aquest Nadal, regala investigació’ s’emmarca en la campanya ‘Jo done suport a la investigació’, del pla de Mecenatge d’INCLIVA, dirigida a sensibilitzar a entitats i ciutadans sobre la importància de la investigació sanitària i aconseguir fons per a aquesta causa. Amb aquesta campanya, que compta amb un llaç tricolor, amb els colors corporatius d’INCLIVA, i el lema ‘Jo done suport a la investigació’ –que està visible en les façanes de l’Hospital Clínic, xarxes socials i en altres suports com la pàgina web- es ressalta que la investigació sanitària és una gran inversió, beneficiosa per a la societat i per a cadascun dels seus ciutadans.

Els principals valors diferencials d’INCLIVA -que integra la labor investigadora de l’Hospital Clínic i el seu departament de Salut, grups d’investigació biomèdica de la Facultat de Medicina de la Universitat de València i la Fundació Igenomix-, és la investigació traslacional, que permet portar els resultats ‘del laboratori al llit del malalt’, i el fet que molts dels seus investigadors siguen clínics, és a dir, passen consulta diàriament, per la qual cosa mantenen un contacte personal directe amb els pacients.

INCLIVA, acreditat per l’Institut de Salut Carles III, ha estat participant activament, durant les seues més de vint anys d’existència, en programes d’investigació propis i en projectes internacionals –en àrees com l’oncologia, la salut cardiovascular, el metabolisme i el mal orgànic i la medicina reproductiva- que estan permetent detectar de manera precoç moltes malalties i avançar permanentment cap a una medicina de precisió amb tractaments cada vegada més personalitzats i amb menys efectes secundaris. Gràcies a la investigació, hui es curen patologies que fins fa poc es consideraven incurables i millorar la qualitat de vida dels pacients.

Actualment INCLIVA compta amb més de 600 investigadors de reconegut prestigi en la comunitat científica internacional i disposa de tecnologia de primer nivell per al desenvolupament d’una investigació de qualitat avalada per diferents certificacions.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU