Regala investigació sanitària per Nadal per un futur millor

 

L’Institut d’Investigació Sanitària INCLIVA, de l’Hospital Clínic de València, ha posat en marxa una campanya que convida a regalar investigació sanitària per Nadal.

La campanya ‘Aquest Nadal, regala investigació’, que finalitzarà el pròxim 6 de gener, té com a objectiu conscienciar als ciutadans sobre la transcendència de la investigació sanitària i plantejar-los la possibilitat que també ells -de manera particular i en la mesura en què puguen-, contribuïsquen mitjançant el seu donatiu a l’avanç de la ciència i a trobar solucions als problemes mèdics no resolts.

Qualsevol persona major de 18 anys que desitge participar en aquesta campanya -l’àmbit d’aplicació de la qual és tot el territori nacional- pot fer-lo d’una manera senzilla a través de la web d’INCLIVA (https://www.incliva.es/portfolio-items/esta-navidad-regala-investigacion/) i realitzar la seua donació, per a la qual no existeix un import mínim. En aquest sentit, es vol posar en relleu la importància de cada donatiu, per xicotet que siga, en la construcció d’un futur de salut i esperança per a milions de persones.

 

Premis a la solidaritat dels donants

 

La Fundació Valencia CF i l’Associació Valenciana d’Agricultors (AVA-ASAJA), ‘Ambaixadors d’honor’ d’INCLIVA, col·laboren en aquesta iniciativa proporcionant regals amb els quals es gratificarà l’actitud solidària dels participants.

Els premis que facilitarà la Fundació Valencia CF són: 1 samarreta del Valencia CF signada pels jugadors i personalitzada a l’esquena amb INCLIVA; 1 pilota signada pels jugadors del Valencia CF; 2 conjunts de bufanda i capell del Valencia CF; 2 Tour Mestalla; i 4 entrades per a participar en el campus ‘Jo vaig trepitjar Mestalla’.

AVA-ASAJA, per part seua, entregarà productes procedents de l’horta valenciana: 1 lot especial amb vi DO València, taronges i productes ecològics d’origen Comunitat Valenciana; 3 lots amb quatre botelles de vi ecològic de Cellers Énguera; 2 caixes de vi de DO València; 5 caixes de taronges origen Comunitat Valenciana; i 2 lots de productes ecològics d’origen Comunitat Valenciana.

Les dos donacions de major import tindran un obsequi directe. El donant que haja realitzat la major aportació podrà triar entre la samarreta signada pels jugadors del Valencia CF o el lot especial d’AVA-ASAJA. La segona donació de més quantia rebrà l’altre premi. La resta de premis se sortejaran entre els altres donants, segons les bases que figuren en la pàgina web (consultar bases)
Campanya ‘Jo done suport a la investigació’.

‘Aquest Nadal, regala investigació’ s’emmarca en la campanya ‘Jo done suport a la investigació’, del pla de Mecenatge d’INCLIVA, dirigida a sensibilitzar a entitats i ciutadans sobre la importància de la investigació sanitària i aconseguir fons per a aquesta causa. Amb aquesta campanya, que compta amb un llaç tricolor, amb els colors corporatius d’INCLIVA, i el lema ‘Jo done suport a la investigació’ –que està visible en les façanes de l’Hospital Clínic, xarxes socials i en altres suports com la pàgina web- es ressalta que la investigació sanitària és una gran inversió, beneficiosa per a la societat i per a cadascun dels seus ciutadans.

Els principals valors diferencials d’INCLIVA -que integra la labor investigadora de l’Hospital Clínic i el seu departament de Salut, grups d’investigació biomèdica de la Facultat de Medicina de la Universitat de València i la Fundació Igenomix-, és la investigació traslacional, que permet portar els resultats ‘del laboratori al llit del malalt’, i el fet que molts dels seus investigadors siguen clínics, és a dir, passen consulta diàriament, per la qual cosa mantenen un contacte personal directe amb els pacients.

INCLIVA, acreditat per l’Institut de Salut Carles III, ha estat participant activament, durant les seues més de vint anys d’existència, en programes d’investigació propis i en projectes internacionals –en àrees com l’oncologia, la salut cardiovascular, el metabolisme i el mal orgànic i la medicina reproductiva- que estan permetent detectar de manera precoç moltes malalties i avançar permanentment cap a una medicina de precisió amb tractaments cada vegada més personalitzats i amb menys efectes secundaris. Gràcies a la investigació, hui es curen patologies que fins fa poc es consideraven incurables i millorar la qualitat de vida dels pacients.

Actualment INCLIVA compta amb més de 600 investigadors de reconegut prestigi en la comunitat científica internacional i disposa de tecnologia de primer nivell per al desenvolupament d’una investigació de qualitat avalada per diferents certificacions.

Últimes notícies

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.