10.9 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

Regala investigació sanitària per Nadal per un futur millor

 

L’Institut d’Investigació Sanitària INCLIVA, de l’Hospital Clínic de València, ha posat en marxa una campanya que convida a regalar investigació sanitària per Nadal.

La campanya ‘Aquest Nadal, regala investigació’, que finalitzarà el pròxim 6 de gener, té com a objectiu conscienciar als ciutadans sobre la transcendència de la investigació sanitària i plantejar-los la possibilitat que també ells -de manera particular i en la mesura en què puguen-, contribuïsquen mitjançant el seu donatiu a l’avanç de la ciència i a trobar solucions als problemes mèdics no resolts.

Qualsevol persona major de 18 anys que desitge participar en aquesta campanya -l’àmbit d’aplicació de la qual és tot el territori nacional- pot fer-lo d’una manera senzilla a través de la web d’INCLIVA (https://www.incliva.es/portfolio-items/esta-navidad-regala-investigacion/) i realitzar la seua donació, per a la qual no existeix un import mínim. En aquest sentit, es vol posar en relleu la importància de cada donatiu, per xicotet que siga, en la construcció d’un futur de salut i esperança per a milions de persones.

 

Premis a la solidaritat dels donants

 

La Fundació Valencia CF i l’Associació Valenciana d’Agricultors (AVA-ASAJA), ‘Ambaixadors d’honor’ d’INCLIVA, col·laboren en aquesta iniciativa proporcionant regals amb els quals es gratificarà l’actitud solidària dels participants.

Els premis que facilitarà la Fundació Valencia CF són: 1 samarreta del Valencia CF signada pels jugadors i personalitzada a l’esquena amb INCLIVA; 1 pilota signada pels jugadors del Valencia CF; 2 conjunts de bufanda i capell del Valencia CF; 2 Tour Mestalla; i 4 entrades per a participar en el campus ‘Jo vaig trepitjar Mestalla’.

AVA-ASAJA, per part seua, entregarà productes procedents de l’horta valenciana: 1 lot especial amb vi DO València, taronges i productes ecològics d’origen Comunitat Valenciana; 3 lots amb quatre botelles de vi ecològic de Cellers Énguera; 2 caixes de vi de DO València; 5 caixes de taronges origen Comunitat Valenciana; i 2 lots de productes ecològics d’origen Comunitat Valenciana.

Les dos donacions de major import tindran un obsequi directe. El donant que haja realitzat la major aportació podrà triar entre la samarreta signada pels jugadors del Valencia CF o el lot especial d’AVA-ASAJA. La segona donació de més quantia rebrà l’altre premi. La resta de premis se sortejaran entre els altres donants, segons les bases que figuren en la pàgina web (consultar bases)
Campanya ‘Jo done suport a la investigació’.

‘Aquest Nadal, regala investigació’ s’emmarca en la campanya ‘Jo done suport a la investigació’, del pla de Mecenatge d’INCLIVA, dirigida a sensibilitzar a entitats i ciutadans sobre la importància de la investigació sanitària i aconseguir fons per a aquesta causa. Amb aquesta campanya, que compta amb un llaç tricolor, amb els colors corporatius d’INCLIVA, i el lema ‘Jo done suport a la investigació’ –que està visible en les façanes de l’Hospital Clínic, xarxes socials i en altres suports com la pàgina web- es ressalta que la investigació sanitària és una gran inversió, beneficiosa per a la societat i per a cadascun dels seus ciutadans.

Els principals valors diferencials d’INCLIVA -que integra la labor investigadora de l’Hospital Clínic i el seu departament de Salut, grups d’investigació biomèdica de la Facultat de Medicina de la Universitat de València i la Fundació Igenomix-, és la investigació traslacional, que permet portar els resultats ‘del laboratori al llit del malalt’, i el fet que molts dels seus investigadors siguen clínics, és a dir, passen consulta diàriament, per la qual cosa mantenen un contacte personal directe amb els pacients.

INCLIVA, acreditat per l’Institut de Salut Carles III, ha estat participant activament, durant les seues més de vint anys d’existència, en programes d’investigació propis i en projectes internacionals –en àrees com l’oncologia, la salut cardiovascular, el metabolisme i el mal orgànic i la medicina reproductiva- que estan permetent detectar de manera precoç moltes malalties i avançar permanentment cap a una medicina de precisió amb tractaments cada vegada més personalitzats i amb menys efectes secundaris. Gràcies a la investigació, hui es curen patologies que fins fa poc es consideraven incurables i millorar la qualitat de vida dels pacients.

Actualment INCLIVA compta amb més de 600 investigadors de reconegut prestigi en la comunitat científica internacional i disposa de tecnologia de primer nivell per al desenvolupament d’una investigació de qualitat avalada per diferents certificacions.

Últimes notícies

La mort de l’anglés, novel·la

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana explica que el valencià emprat en la novel·la segueix els criteris de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, amb preferència per formes genuïnes i habituals

La magrana mollar d’Elx arribarà este nadal a valencians que viuen fora

La DOP de la magrana mollar d'Elx enviarà 200 caixes per a acostar els sabors de la terra a valencians que residixen a Espanya i a la UE. L'acció forma part de 'El Nostre Nadal' i inclourà una postal.

El Govern ha autoritzat l’alliberament definitiu del peatge de l’AP-7 en la circumval·lació d’Alacant

El Consell de Ministres ha autoritzat l'alliberament definitiu del peatge en la circumval·lació d'Alacant després de la prova de gratuïtat iniciada en 2024. L'AP-7 queda com a alternativa permanent per a alleujar l'A-70, amb transició de la gestió de SEITT a la Direcció General de Carreteres.

El Consell aprova el projecte per a condonar deute autonòmic: 11.210 milions per a la Comunitat Valenciana

El Consell de Ministres ha aprovat el projecte de llei per a condonar 83.252 milions de deute a les autonomies del règim comú. La Comunitat Valenciana tindria 11.210 milions i la iniciativa passa ara al Congrés, amb rebuig de governs del PP.

L’Audiència de València demana identificar a agents mediambientals per la dana com a possibles testimonis

La Secció Segona estima parcialment un recurs i demana la identificació dels agents que van actuar el 29 d'octubre de 2024 per a poder citar-los com a testimonis. A més, readmet a una acusació particular i confirma un altre acte, i rebutja indagar sobre una junta de la CHJ per no guardar relació amb els fets.

El balanç anual denúncia demores a migrants en la renda d’inclusió i cobraments per tractaments de càncer

El tercer balanç sobre discriminació quotidiana a València documenta retards de més d'un any en la Renda Valenciana d'Inclusió i reclamacions de 30.000 euros per teràpies oncològiques a persones migrants. L'informe identifica barreres en padró, vivenda, servicis socials, ocupació, educació i el CIE de Sapadors.

El Deleste confirma per a 2026 a Primal Scream, Apparat i Kerala Dust

El Deleste ha anunciat les seues primeres confirmacions per a 2026 amb Primal Scream, Apparat, Kerala Dust, Holy Fuck, Els Invaders i Billy Nomates. El festival se celebrarà el 22 i 23 de maig als Jardins de Vivers.

El PP demanarà a València el cessament immediat de Pilar Bernabé per casos d’assetjament en el PSOE

El PP va anunciar que exigirà en el ple de València el cessament immediat de Pilar Bernabé per la seua actitud que consideren negligent davant denúncies d'assetjament en el PSOE. La iniciativa, defesa per Juan Carlos Caballero, retrau silenci i doble moral i busca un posicionament clar de la resta de grups.