Emma García mostra el seu secret més ben guardat: fa 20 anys

 

Emma García és una de les presentadores més valorades en Espanya, ja que fa molts anys que treballa en el món de la televisió i, en certa manera, gràcies al fet que la cadena principal de Paolo Vasile va apostar fortament per ella.

 

Actualment, la basca es troba presentant el programa ‘Viva la vida‘, a on va arribar l’any 2018 i que cada vegada se sent més còmoda, així ho demostra que hi haja fet algunes confessions de la seua vida privada.

 

Viva la vida‘ ha servit per descobrir a una Emma García diferent, molt més pròxima als seus col·laboradors i gràcies a esta complicitat, al llarg d’estos dos anys, els espectadors del programa han pogut saber un poc més de la seua vida familiar.

 

Una llarga carrera professional en Mediaset

En diferents ocasions, la presentadora ha parlat del seu marit i de la seua filla. Per tant, este és sens dubte el gran projecte de la periodista, que ja va despuntar en ‘A tu lado’ i en ‘Mujeres, Hombres y Viceversa‘ i, per este motiu, des del seu actual programa han volgut mostrar una imatge que ha fet posar roja a Emma García.

 

Torito, el col·laborador més extravertit del programa ha volgut mostrar als espectadors com eren els col·laboradors de fa anys, mostrant les primeres voltes de molts d’ells en la televisió.

 

En un primer moment li va demanar a Emma García que es tranquil·litzarà, ja que no anava a mostrar cap imatge seua, però, abans de finalitzar la seua secció, Torito no va tindre més remei que mostrar com va ser la primera vegada d’Emma García en Telecinco.

 

‘Viva la vida’ mostra el primer vídeo d’Emma García a Telecinco

Cal anar-se’n 21 anys enrere per vore el debut televisiu de la presentadora en Telecinco. La veritat és que físicament no ha canviat molt, ja que Emma manté la mateixa línia que fa dos dècades, l’únic que ha canviat ha sigut el seu pentinat.

 

Abans de vore les imàtgens, Emma García s’ha posat molt nerviosa, ja que s’esperava qualsevol cosa. El vídeo que ha mostrat ‘Viva la vida’ és de l’any 1999, any en què la periodista basca va arribar a Telecinco com a reportera de ‘Que punto’.

 

«El programa va acabar dos setmanes després d’arribar jo», va confessar entre riures la presentadora de ‘Viva la vida‘. Els col·laboradors del programa van elogiar molt a la presentadora, ja que està pràcticament igual.

 

En l’actualitat Emma García es troba en una de les seues millors etapes professionals i personals. La presentadora té un excel·lent contracte amb Telecinco, cadena amb la qual està vinculada des de 1999, i als seus 47 anys ha demostrat que els anys no passen per ella.

 

 

L’única cosa que han criticat els seus companys ha sigut el pentinat que tenia en el seu debut com a reportera. A favor seu, Emma García ha reconegut que li costava un gran treball pentinar-se i maquillar-se ella sola, ja que no tenia maquillador i, a demés, no estava acostumada a pentinar molt per sortir a la televisió. «Este pentinat requerix quilos d’escuma», li va dir Torito a manera de broma.

 

A pesar d’este detall, els tertulians han confessat que la seua presentadora està estupenda i que pareix que tingui la mateixa edat que el 1999. «És realment sorprenent, segur que tens la mateixa talla que fa 20 anys», han bromejat alguns col·laboradors com Marisa Martín-Blázquez o el mateix Torito.

 

Des que Emma García està en ‘Viva la vida’ s’ha mostrat diferent, més propera a tots, pel fet que en diferents ocasions ha deixat la seua timidesa de banda per parlar de qüestions més íntimes.

 

Es nota que este tipus de programa és el que més s’adequa a ella. Cal recordar que abans d’arribar a ‘Viva la vida‘, Emma García va estar cinc anys presentant ‘A tu lado’ i deu als comandaments de ‘Mujeres, Hombres y Viceversa‘.

Últimes notícies

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.

Processen 38 persones pel cas Azud, entre elles l’exnúmero dos de Rita Barberá

El Jutjat d’Instrucció 13 de València ha tancat la instrucció del cas Azud amb 38 processats, inclosos Alfonso Grau i el cunyat de Rita Barberá, José Corbín, per presumptes comissions il·lícites.

Tres de cada quatre xiquets valencians tenen alguna alteració visual

Un 72,8 % dels xiquets i adolescents de la Comunitat Valenciana tenen alguna alteració visual diagnosticada, sobretot miopia, segons el Baròmetre de la Salut Visual 2025 del COOCV. Els experts alerten que la primera revisió arriba massa tard, cap als 10 anys de mitjana.

Gourlay defensa la seua gestió al València, demana temps i rebutja dimitir

El CEO de futbol del València, Ron Gourlay, ha defensat la seua tasca i el mercat de fitxatges, ha descartat dimitir i ha assegurat que el club no necessita un director esportiu. També ha reivindicat el projecte del Nou Mestalla com a clau per al futur econòmic de l'entitat.

Més ajudes als pobles afectats pels incendis de Tírig i Sogorb

El Govern valencià ha ampliat fins als 17,9 milions les ajudes urgents pels danys dels incendis de la Vall d’Uixó, Tírig i Sogorb, que arribaran també a set municipis de Castelló i València. El Consell estudia plans específics de recuperació i reforestació per a totes les zones afectades este estiu, inclosa El Saler.

València revisarà els tallafocs de la Devesa després de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València ha acordat revisar els tallafocs i la gestió forestal de la Devesa després de l’incendi d’El Saler, i preparar un pla tècnic de reforestació per a recuperar la zona afectada.

El Valencia CF es conjura per reaccionar i dona plena confiança a Corberán

El conseller delegat de futbol del Valencia CF, Ron Gourlay, ha ratificat la seua confiança total en Carlos Corberán malgrat l’inici de Lliga i ha fixat com a meta de la temporada avançar i millorar els resultats de l’últim curs.