13.6 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Emma García mostra el seu secret més ben guardat: fa 20 anys

 

Emma García és una de les presentadores més valorades en Espanya, ja que fa molts anys que treballa en el món de la televisió i, en certa manera, gràcies al fet que la cadena principal de Paolo Vasile va apostar fortament per ella.

 

Actualment, la basca es troba presentant el programa ‘Viva la vida‘, a on va arribar l’any 2018 i que cada vegada se sent més còmoda, així ho demostra que hi haja fet algunes confessions de la seua vida privada.

 

Viva la vida‘ ha servit per descobrir a una Emma García diferent, molt més pròxima als seus col·laboradors i gràcies a esta complicitat, al llarg d’estos dos anys, els espectadors del programa han pogut saber un poc més de la seua vida familiar.

 

Una llarga carrera professional en Mediaset

En diferents ocasions, la presentadora ha parlat del seu marit i de la seua filla. Per tant, este és sens dubte el gran projecte de la periodista, que ja va despuntar en ‘A tu lado’ i en ‘Mujeres, Hombres y Viceversa‘ i, per este motiu, des del seu actual programa han volgut mostrar una imatge que ha fet posar roja a Emma García.

 

Torito, el col·laborador més extravertit del programa ha volgut mostrar als espectadors com eren els col·laboradors de fa anys, mostrant les primeres voltes de molts d’ells en la televisió.

 

En un primer moment li va demanar a Emma García que es tranquil·litzarà, ja que no anava a mostrar cap imatge seua, però, abans de finalitzar la seua secció, Torito no va tindre més remei que mostrar com va ser la primera vegada d’Emma García en Telecinco.

 

‘Viva la vida’ mostra el primer vídeo d’Emma García a Telecinco

Cal anar-se’n 21 anys enrere per vore el debut televisiu de la presentadora en Telecinco. La veritat és que físicament no ha canviat molt, ja que Emma manté la mateixa línia que fa dos dècades, l’únic que ha canviat ha sigut el seu pentinat.

 

Abans de vore les imàtgens, Emma García s’ha posat molt nerviosa, ja que s’esperava qualsevol cosa. El vídeo que ha mostrat ‘Viva la vida’ és de l’any 1999, any en què la periodista basca va arribar a Telecinco com a reportera de ‘Que punto’.

 

«El programa va acabar dos setmanes després d’arribar jo», va confessar entre riures la presentadora de ‘Viva la vida‘. Els col·laboradors del programa van elogiar molt a la presentadora, ja que està pràcticament igual.

 

En l’actualitat Emma García es troba en una de les seues millors etapes professionals i personals. La presentadora té un excel·lent contracte amb Telecinco, cadena amb la qual està vinculada des de 1999, i als seus 47 anys ha demostrat que els anys no passen per ella.

 

 

L’única cosa que han criticat els seus companys ha sigut el pentinat que tenia en el seu debut com a reportera. A favor seu, Emma García ha reconegut que li costava un gran treball pentinar-se i maquillar-se ella sola, ja que no tenia maquillador i, a demés, no estava acostumada a pentinar molt per sortir a la televisió. «Este pentinat requerix quilos d’escuma», li va dir Torito a manera de broma.

 

A pesar d’este detall, els tertulians han confessat que la seua presentadora està estupenda i que pareix que tingui la mateixa edat que el 1999. «És realment sorprenent, segur que tens la mateixa talla que fa 20 anys», han bromejat alguns col·laboradors com Marisa Martín-Blázquez o el mateix Torito.

 

Des que Emma García està en ‘Viva la vida’ s’ha mostrat diferent, més propera a tots, pel fet que en diferents ocasions ha deixat la seua timidesa de banda per parlar de qüestions més íntimes.

 

Es nota que este tipus de programa és el que més s’adequa a ella. Cal recordar que abans d’arribar a ‘Viva la vida‘, Emma García va estar cinc anys presentant ‘A tu lado’ i deu als comandaments de ‘Mujeres, Hombres y Viceversa‘.

Últimes notícies

Brabec assesta un colp definitiu i recupera el lideratge; Schareina s’aferma tercer

Ricky Brabec es va imposar en l'etapa 12 i va recuperar el lideratge del Dakar mancant una jornada. Tosha Schareina va ser tercer en l'etapa i va amarrar la tercera plaça general.

Marcelino veu en el Betis un examen per a reafirmar la candidatura del Vila-real a la Champions

El tècnic del Vila-real va assegurar que guanyar al Betis suposaria un altre colp sobre la taula i consolidaria la baralla per la Lliga de Campions davant un rival directe.

Detingut a Alacant després d’oblidar en un cotxe robat l’acte judicial que acabava de rebre

Un home de 41 anys ha sigut arrestat a Alacant després de deixar en un vehicle forçat l'acte de llibertat que li havien notificat hores abans. El document i una bossa policial amb les seues pertinences li van vincular a diversos robatoris en cotxes.

L’ocupació turística va marcar rècord en 2025 i la Comunitat Valenciana va liderar el creixement

L'ocupació turística va aconseguir 2,75 milions d'afiliats en 2025, un 2,4% més i el 12,7% del total. La Comunitat Valenciana va encapçalar l'avanç en percentatge.

Segona detenció d’una falsa doctora per teràpies inventades i receptes sense llicència

La Guàrdia Civil ha detingut de nou a Burgos a una dona que es feia passar per metgessa, al costat del seu fill i la seua exparella, per receptar sense llicència i vendre teràpies falses. Almenys deu víctimes a Astúries, Burgos, Guipúscoa i València han denunciat, i la investigació continua oberta.

Cap de setmana amb pluges, neu en el nord de Castelló i màximes en descens

El cap de setmana deixarà precipitacions en tota la Comunitat, amb episodis intensos en el nord de Castelló i cota de neu de 1.000-1.200 m. Les màximes baixaran i el vent anirà rolando, afavorint més nuvolositat.

0-1: El València pren avantatge al descans a Burgos

El València s'ha anat al vestuari per davant gràcies a una cabotada de Rubén Iranzo als deu minuts. El Burgos va generar ocasions, però l'eficàcia visitant va marcar la diferència.

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.