15.5 C
València
Dissabte, 8 novembre, 2025

Shakira sorprén amb el seu nou ‘look’

 

Els fans de Shakira han esclafit en les xarxes socials després de vore una fotografia de l’artista amb un ‘look’ totalment diferent de l’habitual. La colombiana es troba en un moment professional molt bo, ja que el pròxim 13 de novembre estrenarà la pel·lícula ‘El Dorado’.

 

Nou ‘look’ de Shakira

Amb motiu de l’estrena de la seua pel·lícula, Shakira ha volgut mostrar als seus seguidors, a través d’Instagram, una imatge que ha sorprés a tot el món. El monyo de la colombiana ha passat d’estar ple de caragols, a estar completament llis.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Shoot day / día de rodaje para el #ShakiraFilm

A post shared by Shakira (@shakira) on

 

Shakira causa furor en les xarxes socials

La publicació, en menys de 24 hores, ha superat els 884.000 ‘m’agrada’ i té més de 6.200 comentaris. Entre ells, poden llegir-se molts missatges dels seus seguidors més incondicionals, que s’han dividit entre els que opinen que el monyo llis li afavorix molt i els que s’han quedat molt sorpresos perquè no l’han vist amb la seua característica cabellera rulla.

 

«Nou look!» «Ja n’hi ha prou de ser tan bella, t’estime, eixe monyo ho és tot», «Que bé et queda el monyo llis, però a tu tot et queda bé», «T’has pentinat», «M’agrades més amb el monyo rull», són alguns dels comentaris que han fet els seus seguidors.

 

La colombiana, últimament, està provant diferents estils, ja que fa uns dies en Nova York acompanyada de la seua parella, el futbolista Gerard Piqué, va lluir unes trenes. De fet, la cantant, al llarg de la seua carrera artística, ha passat per ‘looks’ molt diferents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aitana i Ed Sheeran brillen en uns Los40 Music Awards il·luminats per LUX de Rosalía

Ed Sheeran suma tres guardons i Aitana aconseguix dos en una gala marcada per l'estrena en directe de LUX de Rosalía i pels missatges de suport a València després de la dana.

Oyarzabal rescata a la Reial Societat amb un penal a Elx (1-1)

Un penal transformat per Mikel Oyarzabal a dos minuts del final ha permés a la Reial Societat empatar en el Martínez Valero. L'Elx continua invicte a casa, encara que acumula cinc jornades sense guanyar.

Rosalía estrena en directe LUX en Los40 Music Awards amb orquestra i veles

L'artista ha presentat per primera vegada en viu el seu quart àlbum en el Roig Arena de València amb 'Relíquia' com a obertura, orquestra i ciris. El públic ha embogit amb un xou breu i intens.

Rosalía revoluciona la catifa roja del Roig Arena el dia que estrena LUX

La cantant ha acaparat l'atenció en Los40 Music Awards Santander 2025 amb una arribada que va paralitzar la catifa roja, coincidint amb l'estrena del seu quart àlbum, LUX.

Rescaten a diverses persones i dos gossos en un incendi a Vinaròs: cinc ferits

Els bombers han evacuat a tres persones d'un tercer pis —una amb mobilitat reduïda— i a dos ocupants del quart, a més de dos gossos. Quatre han patit inhalació de fum i una dona presenta cremades de segon grau.

Rosalía revoluciona la catifa roja del Roig Arena a València amb l’estrena de LUX

L'arribada de Rosalía a Los40 Music Awards 2025 ha detingut la catifa roja en el Roig Arena i ha coincidit amb l'estrena del seu quart àlbum, LUX. Col·legues com Bombai i Nil Moliner han elogiat el disc i el significat de celebrar la gala a València.

Vox demana al PP que propose un candidat per a rellevar a Mazón en la Generalitat Valenciana

Vox ha demanat al PP que designe un candidat a la Generalitat Valenciana per a negociar amb ell les polítiques del nou Executiu. La petició arriba després de la dimissió de Mazón i la publicació en el BOE del seu cessament.

Sánchez demana eleccions a la Comunitat Valenciana per a trencar la majoria negacionista

El president del Govern ha reclamat comicis a la Comunitat Valenciana per a trencar la majoria de PP i Vox, a la qual ha vinculat amb l'impacte de la dana. Ha advertit que les negociacions entre els dos partits poden desmantellar l'agenda climàtica al Mediterrani.