Sonen campanes de boda entre Chenoa i Miguel Sánchez

Rumors de boda entre Chenoa i Miguel Sánchez

Rumors de boda entre Chenoa i Miguel Sánchez | València Diari

 

La relació sentimental entre la cantant Chenoa i l’uròleg Miguel Sánchez Encinas pareix que va per bon camí. La notícia que la parella mantenia una relació sentimental, va saltar a la llum fa uns mesos i, posteriorment, ha estat confirmada indirectament per ells quan se’ls ha pogut vore junts en el teatre o sopant amb els amics de la cantant i exconcursants d’’Operación Triunfo’,  Natalia, Gisela i Núria Fergó, tal com van publicar en les seues xarxes socials.

 

Però ara, l’expectació cap a la parella ha augmentat molt més i el motiu no és un altre que un possible compromís matrimonial entre els dos. Tots els rumors s’han descontrolat fa pocs dies, i tot i que ells solen ser molt discrets amb la seua vida privada, els fans i els mitjans es fixen amb detall en cada aparició de la cantant. Esta volta, han trobat un detall que ha fet saltar totes les alarmes: un anell al dit de la cantant.

 

La seva relació estable podria passar per l'altar

La seua relació estable podria passar per l’altar | INSTAGRAM

 

Chenoa lluïx un anell que pareix de compromís

Sí, estos últims dies s’ha vist a Chenoa lluint un anell molt especial, tant en les xarxes com en els programes en què col·labora, i que els seus seguidors han relacionat immediatament amb un anell de compromís. De fet, algunes especulacions indiquen que la boda podria ser imminent.  

 

Chenoa llueix un anell motl especial

Chenoa lluïx un anell molt especial | INSTAGRAM

 

Els seguidors, amb ganes de tindre tots els detalls d’una possible boda, ja han començat a fer comentaris a la cantant a través de les xarxes socials per a que ella s’atrevisca a donar la notícia tan esperada: «Eixe anellet, que potser s’ha de donar alguna notícia?»; «I eixe anell?» eren les preguntes dels seus seguidors intrigats. Però de moment cap dels dos ha confirmat ni desmentit la notícia, de manera que haurem d’esperar per a vore com evolucionen les coses i si finalment hi ha boda, o no.

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.