Sopars de Nadal per a persones que se senten a soles en Riba-roja

cena navidad rituales solotarot

Taula preparada per a un sopar de Nadal | SOLOTAROT.COM

 

L’Ajuntament de Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp de Túria (València) ha organitzat sopars gratuïts destinats a persones majors a partir de 65 anys que se senten a soles durant la nit de Nadal i Nit de Cap d’Any.

 

La iniciativa ‘Nadal en Companyia’ pretén «fer més suportable la soledat d’estes persones en unes dates tan assenyalades i que a voltes pot suposar un trastorn per la falta de companyia», han assegurat des del consistori.

 

La iniciativa consisteix en l’elaboració d’un menú gratuït per a les persones majors de 65 i que acrediten que estan a soles per a que celebren eixes dates tan importants en companyia d’altres persones. L’Ajuntament s’encarregarà d’arreplegar a les persones en les seues cases, traslladar-les a la Botaia –edifici a on es celebrarà el sopar– i, finalment, retornar-los novament una volta haja acabat tot.

 

En el cas de la Nit de Nadal, el sopar s’iniciarà a les 20.00 hores i acabarà cap a les 23.00 hores. D’altra banda, la jornada de la Nit de Cap d’Any començarà a les 21.00 hores i acabarà a les 00.30 hores. En els dos casos, el sopar s’acompanyarà de diferents activitats d’oci i entreteniment per als assistents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.