Sopars de Nadal per a persones que se senten a soles en Riba-roja

cena navidad rituales solotarot

Taula preparada per a un sopar de Nadal | SOLOTAROT.COM

 

L’Ajuntament de Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp de Túria (València) ha organitzat sopars gratuïts destinats a persones majors a partir de 65 anys que se senten a soles durant la nit de Nadal i Nit de Cap d’Any.

 

La iniciativa ‘Nadal en Companyia’ pretén «fer més suportable la soledat d’estes persones en unes dates tan assenyalades i que a voltes pot suposar un trastorn per la falta de companyia», han assegurat des del consistori.

 

La iniciativa consisteix en l’elaboració d’un menú gratuït per a les persones majors de 65 i que acrediten que estan a soles per a que celebren eixes dates tan importants en companyia d’altres persones. L’Ajuntament s’encarregarà d’arreplegar a les persones en les seues cases, traslladar-les a la Botaia –edifici a on es celebrarà el sopar– i, finalment, retornar-los novament una volta haja acabat tot.

 

En el cas de la Nit de Nadal, el sopar s’iniciarà a les 20.00 hores i acabarà cap a les 23.00 hores. D’altra banda, la jornada de la Nit de Cap d’Any començarà a les 21.00 hores i acabarà a les 00.30 hores. En els dos casos, el sopar s’acompanyarà de diferents activitats d’oci i entreteniment per als assistents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.