Sopars de Nadal per a persones que se senten a soles en Riba-roja

cena navidad rituales solotarot

Taula preparada per a un sopar de Nadal | SOLOTAROT.COM

 

L’Ajuntament de Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp de Túria (València) ha organitzat sopars gratuïts destinats a persones majors a partir de 65 anys que se senten a soles durant la nit de Nadal i Nit de Cap d’Any.

 

La iniciativa ‘Nadal en Companyia’ pretén «fer més suportable la soledat d’estes persones en unes dates tan assenyalades i que a voltes pot suposar un trastorn per la falta de companyia», han assegurat des del consistori.

 

La iniciativa consisteix en l’elaboració d’un menú gratuït per a les persones majors de 65 i que acrediten que estan a soles per a que celebren eixes dates tan importants en companyia d’altres persones. L’Ajuntament s’encarregarà d’arreplegar a les persones en les seues cases, traslladar-les a la Botaia –edifici a on es celebrarà el sopar– i, finalment, retornar-los novament una volta haja acabat tot.

 

En el cas de la Nit de Nadal, el sopar s’iniciarà a les 20.00 hores i acabarà cap a les 23.00 hores. D’altra banda, la jornada de la Nit de Cap d’Any començarà a les 21.00 hores i acabarà a les 00.30 hores. En els dos casos, el sopar s’acompanyarà de diferents activitats d’oci i entreteniment per als assistents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.

Els museus valencians celebren el seu dia amb horaris ampliats i activitats gratuïtes

Els principals museus valencians se sumen al Dia Internacional dels Museus amb horaris ampliats, entrada gratuïta i una programació especial que s'estendrà diversos dies.

El València Basket busca tancar en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga en el Roig Arena el quint i decisiu partit d'habitacions d'Eurolliga davant el Panathinaikos, després d'igualar un 0-2 amb dos triomfs a Atenes. El bitllet suposaria la primera Final a Quatre de la seua història.

La jutgessa exigix a l’Ajuntament d’Alacant l’expedient complet per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La magistrada que investiga les presumptes irregularitats en el repartiment de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan exigix a l'Ajuntament d'Alacant l'expedient complet de la parcel·la i més documentació a la cooperativa promotora.

El Consell veu en el fort creixement de passatgers la prova que urgix ampliar els aeroports valencians

La Generalitat subratlla que el fort augment de passatgers en els aeroports de València i Alacant-Elx Miguel Hernández confirma la urgència d'escometre les ampliacions previstes per a evitar colls de botella i mantindre la competitivitat turística.

El Palau de la Música presenta l’estrena absoluta de l’òpera Medea de Sánchez-Verdú

El Palau de la Música de València estrena l'òpera Medea de José María Sánchez-Verdú, una proposta monodramática i experimental que integra al públic en un ritual sonor, al costat de la Simfonia núm. 1 de Beethoven.

La jutgessa manté el veto al fet que Rovira i Barrachina declaren per la gestió de la dana

La magistrada que investiga la gestió de la dana en la Comunitat Valenciana confirma que no cridarà a declarar com a testimonis als consellers José Antonio Rovira i Miguel Barrachina, malgrat la petició de Compromís i de la Fiscalia.

Alacant recorrerà l’anul·lació parcial dels plecs del contracte d’autobusos urbans

L'Ajuntament d'Alacant anuncia que recorrerà davant el TSJCV la sentència que tomba part dels plecs del contracte d'autobusos urbans per considerar excessives les exigències de solvència.