Sopars de Nadal per a persones que se senten a soles en Riba-roja

cena navidad rituales solotarot

Taula preparada per a un sopar de Nadal | SOLOTAROT.COM

 

L’Ajuntament de Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp de Túria (València) ha organitzat sopars gratuïts destinats a persones majors a partir de 65 anys que se senten a soles durant la nit de Nadal i Nit de Cap d’Any.

 

La iniciativa ‘Nadal en Companyia’ pretén «fer més suportable la soledat d’estes persones en unes dates tan assenyalades i que a voltes pot suposar un trastorn per la falta de companyia», han assegurat des del consistori.

 

La iniciativa consisteix en l’elaboració d’un menú gratuït per a les persones majors de 65 i que acrediten que estan a soles per a que celebren eixes dates tan importants en companyia d’altres persones. L’Ajuntament s’encarregarà d’arreplegar a les persones en les seues cases, traslladar-les a la Botaia –edifici a on es celebrarà el sopar– i, finalment, retornar-los novament una volta haja acabat tot.

 

En el cas de la Nit de Nadal, el sopar s’iniciarà a les 20.00 hores i acabarà cap a les 23.00 hores. D’altra banda, la jornada de la Nit de Cap d’Any començarà a les 21.00 hores i acabarà a les 00.30 hores. En els dos casos, el sopar s’acompanyarà de diferents activitats d’oci i entreteniment per als assistents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet activa l’avís taronja al sud de València per màximes de fins a 40 graus

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís taronja al sud de la província de València per temperatures de fins a 40 graus, i el groc en altres zones de la Comunitat Valenciana.

On farà més calor hui a la Comunitat Valenciana: fins a 40 °C en zones de València i Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts una jornada molt calorosa, amb cels poc nuvolosos i màximes que poden superar els 40 graus al prelitoral de València i punts d’Alacant.

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.