La soprano Ainhoa Arteta confessa que va ser violada

Ainhoa Arteta és una soprano coneguda internacionalment

Ainhoa Arteta és una soprano coneguda internacionalment | INSTAGRAM

 

Ainhoa Arteta està d’actualitat i no per la seua carrera musical, sinó per la confessió que va realitzar fa pocs dies en el programa d’Isabel Gemio ‘Retratos con Alma’ de TVE. La soprano va parlar de la violació que va patir l’any 1990 en Nova York, unint-se d’eixa manera al gran número de famoses que, a través del moviment de denúncia pública #MeToo, han confessat haver patit abusos sexuals o violacions durant la seua vida, amb l’objectiu de visibilitzar esta xacra social i erradicar-la de la societat.

 

D’eixa manera, la soprano confessava en una entrevista amb Isabel Gemio que quan vivia en Nova York i treballava de babysitter mentres es feia un lloc en el món de l’òpera, va ser víctima d’una violació en els carrers de la ciutat: «Ja no només em va violar, sinó que quasi me mata», explicava la soprano, que prosseguia amb el relat detallant la resposta que es va trobar per part de la policia quan va anar a denunciar els fets: «em van dir que podia estar contenta que no m’hagueren mort».

 

La soprano ha relatat la seva història a 'Retratos del alma'

La soprano ha relatat la seua història en ‘Retratos del alma’ | TVE

 

L’intèrpret d’òpera va seguir explicant que, per aquella època vivia en un barri que de nit s’omplia de drogues i prostitució, i que eixe tràgic succés li va passar en un moment clau de la seua carrera, cosa que la va obligar a mirar avant sense lamentar-se ni un sol moment: «Això em va passar el dia que em van donar el meu primer paper en l’òpera. Me n’anava cap a casa amb la partitura de Clorinda i me l’havia d’aprendre en quatre dies perquè l’havia d’interpretar en Palm Beach. Em va passar això i l’endemà no vaig tindre temps ni de fer el dol ni d’assimilar què m’havia passat».

 

L’artista també va revelar que la violació li va deixar seqüeles, provocant-li canvis en la seua actitud cap als hòmens, sobretot, d’aquells que se li acostaven amb interés sexual, a qui rebutjava de manera brusca i, fins i tot, amb mala educació.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.