17.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

El sorprenent nou ‘look’ de la reina Letícia en una entrega de premis

Letícia Ortiz durant el seu viatge a Cuba

Letícia Ortiz  | GTRES

 

La reina Letícia ha sorprés amb un nou ‘look’ en la seua última aparició pública, a on totes les mirades estaven posades en el seu estilisme, com ja és habitual. El rei Felip i la reina Letícia assistien a l’entrega de premis Francisco Cerecedo, la seua cita anual amb el periodisme i la reina no va decebre en la seua aposta personal per les últimes tendències, que en este cas va destacar per un monyo amb un efecte òptic particular.

 

La reina Letícia en un acte protocolari

La reina Letícia canvia de ‘look’ | GTRES

 

Per a esta ocasió la reina va estrenar un vestit de la firma Dries Von Noten d’estil oriental, de color negre amb un estampat floral de tons daurats. Un vestit molt elegant que va destacar sense cap dubte com un dels millors d’este any 2019 i que la reina va completar amb unes sandàlies de tacó de color negre i daurat de Magrit, una de les seues firmes preferides.

 

El seu monyo, el toc més original del seu estilisme

El 'look' complet de Letícia amb el seu pentinat original

El ‘look’ complet de Letícia amb el seu monyo original | CatalunyaDiari.cat

 

Però el detall que va captar l’atenció de tots els presents en l’event va ser el monyo que va lluir la reina, que per un moment pareixia que se l’havia tallat en dur-lo curt i per damunt de les esquenes; però tot va resultar ser un efecte òptic provocat per un recollit que s’anomena ‘fals bob’ i que recrea el famós tall de monyo ‘bob’ que està tan de moda ara.

 

 

Este ‘truc’ de perruqueria consistix en fer un recollit en la part del bescoll amagant el monyo per baix i d’esta forma provocar la impressió d’haver-se’l tallat. Amb això la reina ha demostrat una volta més que és una experta en les últimes tendències i que sempre acaba sorprenent amb els seus originals estilismes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El jurat declara culpable a l’acusat de l’assassinat del canonge de València

Un jurat popular ha declarat culpable per majoria a l'acusat de l'assassinat del canonge emèrit de València i ha rebutjat l'indult; la Fiscalia demana penes de presó.

Avís groc a Alacant per fenòmens costaners: vent de força 7 i ones de 3 a 4 metres

Aemet ha establit avís groc a Alacant este dimecres per fenòmens costaners, amb vent del sud-oest de força 7 i ones de fins a 3 metres. El dijous hi haurà avisos per vents de fins a 80 km/h i per onatge de 3 a 4 metres en diferents trams del litoral alacantí.

Reubicats en altres centres els xiquets de la guarderia d’Algemesí després de la detenció de la seua propietària per possible maltractament

Educació garantix la reubicació dels alumnes d'una guarderia d'Algemesí després de la detenció de la propietària per presumpte maltractament. La dona ha quedat en llibertat provisional amb prohibicions d'acostament i de treballar amb menors.

València Basket es juga la vida a Venècia per a seguir en l’Eurolliga femenina

L'equip taronja tanca la segona ronda en la pista del Umana Reyer amb un 6-5 i la necessitat de guanyar per a entrar en els encreuaments. Burgos apel·la a la mentalitat.

El Vila-real agita el mercat d’hivern amb cinc operacions

El club tanca un inusual gener amb tres eixides i dos incorporacions. Les baixes en les bandes i la lesió de Juan Foyth acceleren els reforços.

La Policia Nacional ha detingut a 14 jóvens a Ontinyent per assetjament transfòbic i amenaces

Catorze jóvens d'entre 15 i 20 anys han sigut detinguts a Ontinyent per un presumpte assetjament transfòbic amb agressions i amenaces. La investigació va verificar atacs reiterats en l'àmbit escolar i en espais d'oci; tots van quedar en llibertat excepte un menor internat a petició de Fiscalia.

Un detingut a Formentera del Segura per integrar un grup que feia ‘bolcades’ a Alacant

Un home de 31 anys ha sigut detingut com a suposat enllaç a Espanya d'una banda estrangera especialitzada en 'bolcades'. Se'l relaciona amb un assalt a Orihuela en el qual dos hòmens van ser torturats i tirotejats al juliol.

El València tanca el mercat amb tres fitxatges contrastats en LaLiga i sense eixides

El València va tancar el mercat d'hivern amb Sadiq Umar, Guido Rodríguez i Unai Núñez, tres reforços amb experiència en LaLiga. No es va produir cap eixida i es van completar les dos fitxes lliures després de la baixa de Diakhaby.