11 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Tavernes alça la veu per a reclamar solucions definitives a les seues platges

Concentració en la platja de Tavernes de la Valldigna per posar solucions a les seues platges

L’alcalde de Tavernes, Sergi González, i la corporació municipal al complet han encapçalat la mobilització ciutadana, que ha comptat també amb el suport de diferents autoritats d’àmbit estatal i autonòmic.

Tavernes de la Valldigna ha dit prou i ha alçat la veu per a reclamar a la Demarcació de Costes i al Ministeri de Transició Ecològica solucions definitives a la regressió que pateixen la platja de la Goleta i la platja de Tavernes. La concentració ciutadana ha reunit al voltant de 1.000 persones a la vora de la platja de la Goleta, la zona de costa vallera més afectada, on s’ha desplegat una pancarta amb el lema ‘A Tavernes estem amb l’aigua al coll‘.

L’alcalde de Tavernes, Sergi González, i la corporació municipal al complet han encapçalat la mobilització ciutadana, que ha comptat també amb el suport de diferents autoritats d’àmbit estatal i autonòmic.

Tavernes ha alçat la veu davant la falta d’actuacions per part de la Demarcació de Costes, i seguirà reclamant i mobilitzant-se mentre no arriben solucions definitives a la greu problemàtica de la regressió de la costa vallera.

A més, l’Ajuntament de Tavernes prepara accions legals contra la Demarcació de Costes, l’organisme competent del manteniment de la costa, davant la mancança d’actuacions i solucions definitives en els últims anys.

L’alcalde, Sergi González, ha manifestat que “hui ens hem unit per a alçar la veu i reclamar la solució definitiva que necessita la costa de Tavernes. La nostra paciència s’ha esgotat i estem cansats de promeses incomplides mentre la situació a la nostra platja cada vegada és més insostenible. Per tant, seguirem portant endavant les accions que siguen necessàries perquè pensem que les platges de Tavernes mereixen un tracte just”.

Pancarta

Platja Tavernes de la Valldigna

La platja Tavernes de la Valldigna, sorgida a l’abric d’un petit poblat marítim, d’ambient familiar, reuneix excel·lents qualitats per al bany i la pràctica d’esports nàutics: una platja de sorra fina i més de dos quilòmetres de longitud, en un entorn dominat per tarongers. La seua tranquil·litat i el règim de vents estiuencs la fan idònia per a la pràctica de kitesurf, igual que alguna de les pròximes platges de Gandia, situades al nord del terme municipal. Alberga instal·lacions temporals on és possible llogar material per a la pràctica de totes estes noves i populars activitats nàutiques.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.