Tavernes alça la veu per a reclamar solucions definitives a les seues platges

Ejemplo de shortcode con estilo
L’alcalde de Tavernes, Sergi González, i la corporació municipal al complet han encapçalat la mobilització ciutadana, que ha comptat també amb el suport de diferents autoritats d’àmbit estatal i autonòmic. Tavernes de la Valldigna ha dit prou i ha alçat la veu per a reclamar a la Demarcació de Costes i al Ministeri de Transició […]
Concentració en la platja de Tavernes de la Valldigna per posar solucions a les seues platges

L’alcalde de Tavernes, Sergi González, i la corporació municipal al complet han encapçalat la mobilització ciutadana, que ha comptat també amb el suport de diferents autoritats d’àmbit estatal i autonòmic.

Tavernes de la Valldigna ha dit prou i ha alçat la veu per a reclamar a la Demarcació de Costes i al Ministeri de Transició Ecològica solucions definitives a la regressió que pateixen la platja de la Goleta i la platja de Tavernes. La concentració ciutadana ha reunit al voltant de 1.000 persones a la vora de la platja de la Goleta, la zona de costa vallera més afectada, on s’ha desplegat una pancarta amb el lema ‘A Tavernes estem amb l’aigua al coll‘.

L’alcalde de Tavernes, Sergi González, i la corporació municipal al complet han encapçalat la mobilització ciutadana, que ha comptat també amb el suport de diferents autoritats d’àmbit estatal i autonòmic.

Tavernes ha alçat la veu davant la falta d’actuacions per part de la Demarcació de Costes, i seguirà reclamant i mobilitzant-se mentre no arriben solucions definitives a la greu problemàtica de la regressió de la costa vallera.

A més, l’Ajuntament de Tavernes prepara accions legals contra la Demarcació de Costes, l’organisme competent del manteniment de la costa, davant la mancança d’actuacions i solucions definitives en els últims anys.

L’alcalde, Sergi González, ha manifestat que «hui ens hem unit per a alçar la veu i reclamar la solució definitiva que necessita la costa de Tavernes. La nostra paciència s’ha esgotat i estem cansats de promeses incomplides mentre la situació a la nostra platja cada vegada és més insostenible. Per tant, seguirem portant endavant les accions que siguen necessàries perquè pensem que les platges de Tavernes mereixen un tracte just».

Pancarta

Platja Tavernes de la Valldigna

La platja Tavernes de la Valldigna, sorgida a l’abric d’un petit poblat marítim, d’ambient familiar, reuneix excel·lents qualitats per al bany i la pràctica d’esports nàutics: una platja de sorra fina i més de dos quilòmetres de longitud, en un entorn dominat per tarongers. La seua tranquil·litat i el règim de vents estiuencs la fan idònia per a la pràctica de kitesurf, igual que alguna de les pròximes platges de Gandia, situades al nord del terme municipal. Alberga instal·lacions temporals on és possible llogar material per a la pràctica de totes estes noves i populars activitats nàutiques.

Últimes notícies

València i Athletic empaten a zero en un Mestalla sense gols

València CF i Athletic Club han signat un 0-0 a Mestalla en un partit de dues parts ben diferenciades. Els locals continuen en descens malgrat l'embranzida mostrada en la segona mitat amb Javier Aguirre.

Gayà fa història en Lliga en arribar als 350 partits amb el València

José Luis Gayà ha arribat als 350 partits en Lliga amb el València CF en el duel contra l'Athletic i es queda a només un encontre d'igualar David Albelda com a tercer jugador amb més partits en la competició de la història del club.

Iñigo Pérez lamenta la falta de gol del Vila-real en l’empat contra l’Elx

Iñigo Pérez ha assegurat que el Vila-real ha fet una primera part excel·lent contra l’Elx, però ha admés frustració per la falta d’encert davant la porteria en l’empat sense gols a LaLiga.

Aldaia alça barreres contra les inundacions i la UPV tanca els seus campus pel temporal

Aldaia ha instal·lat barreres antiinundacions al barranc de la Saleta i la UPV ha suspés tota l’activitat als seus tres campus pel risc de pluges torrencials. Cultura també ha cancel·lat funcions teatrals i projeccions de la Filmoteca.

Anselmi destaca l’empat de l’Elx a Vila-real com un resultat molt meritori

Martín Anselmi ha valorat com a molt meritori l’empat sense gols de l’Elx al camp del Villarreal, un rival que ha definit com a equip amb molta jerarquia. El tècnic ha subratllat el bon treball defensiu, el partit de Dituro i ha confirmat un fort esquinç de turmell de Marc Aguado.

Repartiment de punts entre Villarreal i Elche a La Ceràmica

Villarreal i Elche han empatat 0-0 a l'estadi de la Ceràmica en un partit on els groguets han anat de més a menys i l'equip il·licità ha sabut patir per traure un punt valuós.

Manises ompli el camp per al II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del Torneig Tornem!, que ha reunit centenars de xiquets i famílies per a celebrar la recuperació del futbol valencià dos anys després de la dana. La selecció valenciana sub-12 i el Levante UD han alçat els títols en una jornada festiva marcada també per l’avís de pluges intenses.

Manises ompli el Ciutat de l’Oci amb el II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del torneig Tornem!, que recorda la dana i celebra la recuperació del futbol base valencià, amb protagonisme per a xiquets i xiquetes de zones afectades.