Tavernes alça la veu per a reclamar solucions definitives a les seues platges

Concentració en la platja de Tavernes de la Valldigna per posar solucions a les seues platges

L’alcalde de Tavernes, Sergi González, i la corporació municipal al complet han encapçalat la mobilització ciutadana, que ha comptat també amb el suport de diferents autoritats d’àmbit estatal i autonòmic.

Tavernes de la Valldigna ha dit prou i ha alçat la veu per a reclamar a la Demarcació de Costes i al Ministeri de Transició Ecològica solucions definitives a la regressió que pateixen la platja de la Goleta i la platja de Tavernes. La concentració ciutadana ha reunit al voltant de 1.000 persones a la vora de la platja de la Goleta, la zona de costa vallera més afectada, on s’ha desplegat una pancarta amb el lema ‘A Tavernes estem amb l’aigua al coll‘.

L’alcalde de Tavernes, Sergi González, i la corporació municipal al complet han encapçalat la mobilització ciutadana, que ha comptat també amb el suport de diferents autoritats d’àmbit estatal i autonòmic.

Tavernes ha alçat la veu davant la falta d’actuacions per part de la Demarcació de Costes, i seguirà reclamant i mobilitzant-se mentre no arriben solucions definitives a la greu problemàtica de la regressió de la costa vallera.

A més, l’Ajuntament de Tavernes prepara accions legals contra la Demarcació de Costes, l’organisme competent del manteniment de la costa, davant la mancança d’actuacions i solucions definitives en els últims anys.

L’alcalde, Sergi González, ha manifestat que “hui ens hem unit per a alçar la veu i reclamar la solució definitiva que necessita la costa de Tavernes. La nostra paciència s’ha esgotat i estem cansats de promeses incomplides mentre la situació a la nostra platja cada vegada és més insostenible. Per tant, seguirem portant endavant les accions que siguen necessàries perquè pensem que les platges de Tavernes mereixen un tracte just”.

Pancarta

Platja Tavernes de la Valldigna

La platja Tavernes de la Valldigna, sorgida a l’abric d’un petit poblat marítim, d’ambient familiar, reuneix excel·lents qualitats per al bany i la pràctica d’esports nàutics: una platja de sorra fina i més de dos quilòmetres de longitud, en un entorn dominat per tarongers. La seua tranquil·litat i el règim de vents estiuencs la fan idònia per a la pràctica de kitesurf, igual que alguna de les pròximes platges de Gandia, situades al nord del terme municipal. Alberga instal·lacions temporals on és possible llogar material per a la pràctica de totes estes noves i populars activitats nàutiques.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.