Tavernes alça la veu per a reclamar solucions definitives a les seues platges

Concentració en la platja de Tavernes de la Valldigna per posar solucions a les seues platges

L’alcalde de Tavernes, Sergi González, i la corporació municipal al complet han encapçalat la mobilització ciutadana, que ha comptat també amb el suport de diferents autoritats d’àmbit estatal i autonòmic.

Tavernes de la Valldigna ha dit prou i ha alçat la veu per a reclamar a la Demarcació de Costes i al Ministeri de Transició Ecològica solucions definitives a la regressió que pateixen la platja de la Goleta i la platja de Tavernes. La concentració ciutadana ha reunit al voltant de 1.000 persones a la vora de la platja de la Goleta, la zona de costa vallera més afectada, on s’ha desplegat una pancarta amb el lema ‘A Tavernes estem amb l’aigua al coll‘.

L’alcalde de Tavernes, Sergi González, i la corporació municipal al complet han encapçalat la mobilització ciutadana, que ha comptat també amb el suport de diferents autoritats d’àmbit estatal i autonòmic.

Tavernes ha alçat la veu davant la falta d’actuacions per part de la Demarcació de Costes, i seguirà reclamant i mobilitzant-se mentre no arriben solucions definitives a la greu problemàtica de la regressió de la costa vallera.

A més, l’Ajuntament de Tavernes prepara accions legals contra la Demarcació de Costes, l’organisme competent del manteniment de la costa, davant la mancança d’actuacions i solucions definitives en els últims anys.

L’alcalde, Sergi González, ha manifestat que «hui ens hem unit per a alçar la veu i reclamar la solució definitiva que necessita la costa de Tavernes. La nostra paciència s’ha esgotat i estem cansats de promeses incomplides mentre la situació a la nostra platja cada vegada és més insostenible. Per tant, seguirem portant endavant les accions que siguen necessàries perquè pensem que les platges de Tavernes mereixen un tracte just».

Pancarta

Platja Tavernes de la Valldigna

La platja Tavernes de la Valldigna, sorgida a l’abric d’un petit poblat marítim, d’ambient familiar, reuneix excel·lents qualitats per al bany i la pràctica d’esports nàutics: una platja de sorra fina i més de dos quilòmetres de longitud, en un entorn dominat per tarongers. La seua tranquil·litat i el règim de vents estiuencs la fan idònia per a la pràctica de kitesurf, igual que alguna de les pròximes platges de Gandia, situades al nord del terme municipal. Alberga instal·lacions temporals on és possible llogar material per a la pràctica de totes estes noves i populars activitats nàutiques.

Últimes notícies

Educació s’obri a totes les reunions necessàries per a tancar un acord amb el professorat en vaga

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, defén en Les Corts que mantindrà totes les reunions necessàries per a tancar un acord sobre la vaga indefinida del professorat i prioritza el dret de l'alumnat de segon de Batxillerat.

Pedro Martínez reivindica el seu perfil dialogant abans de mesurar-se al Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez rebutja l'etiqueta de tècnic conflictiu i subratlla la bona relació amb Sergio Scariolo, mentres València Basket i Reial Madrid afinen la seua mentalitat per a la Final a Quatre de l'Eurolliga.

Els sindicats de docents criden a una gran manifestació a València el dissabte

Els sindicats docents convoquen una gran manifestació a València este dissabte dins de la vaga indefinida que mantenen des de l'11 de maig per a reclamar millores en l'educació pública. La protesta recorrerà el centre de la ciutat sota el lema 'La comunitat educativa alça la veu'.

Scariolo es reivindica abans de la Final Four: encara puc ajudar un equip a aconseguir grans resultats

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga amb el Reial Madrid com un repte personal per a demostrar que seguix capacitat per a guiar a un equip a grans resultats i reivindica el valor de l'experiència i l'equilibri emocional.

Catalá reclama unitat i fermesa social davant la violència masclista després del crim de Dolores

María José Catalá reclama unitat, fermesa i compromís de tota la societat contra la violència masclista després de l'assassinat d'una dona i el seu fill a Dolores (Alacant). L'Ajuntament de València va guardar un minut de silenci en record de les víctimes.

El Govern detalla les pautes per a observar de manera segura el pròxim eclipsi solar

La Comissió Interministerial per al trio d'eclipsis solars de 2026, 2027 i 2028 ha publicat un document amb pautes sanitàries, logístiques i ambientals per a garantir una observació segura d'estos fenòmens.

El Suprem tomba el registre únic de lloguers turístics però manté la finestreta digital

El Tribunal Suprem anul·la el registre únic estatal de lloguers de curta duració per invasió competencial, però manté la finestreta digital i les obligacions de dades a les plataformes.

València Basket debuta en una Final Four d’Eurolliga sense experiència prèvia a Atenes

València Basket afronta a Atenes la seua primera Final Four de l'Eurolliga sense experiència prèvia ni en el club, ni en la plantilla, ni en la banqueta, un escenari inèdit que només han viscut pocs equips com el Zalgiris.