Vols treballar en Renfe? Estos són els requisits i les condicions

 

La companyia Renfe ha convocat 305 places d’ocupació pública per a operadors comercials, de les quals 17 estan reservades per a persones amb discapacitat. Segons han indicat des de l’operadora, 55 places seran per a treballar a Catalunya, 4 per a persones amb discapacitat, i 250 per a la resta d’Espanya, comptant amb 13 places destinades a discapacitats.

Els que vulguen aspirar a esta oferta de treball hauran de presentar-se a la convocatòria fins al 25 de juny i han de comptar almenys amb una titulació equivalent al Batxillerat, estar disposats a treballar per torn

s i amb mobilitat geogràfica.
L’empresa valorarà positivament el coneixement d’idiomes com a francés, anglés, alemany i català, en cas d’oferir per a eixa comunitat autònoma.

La convocatòria de Renfe està dirigida a l’ingrés de nou personal laboral fix i han indicat que «promouran l’equilibri de gènere, fomentant en la mesura del possible l’increment de gènere subrepresentat dins de la seua plantilla».

Des de la companyia han informat els candidats que acudisquen a la secció ‘Ocupació i Talent‘ per a presentar les seues sol·licituds, i també recorden que han d’estar atents davant possibles noves ofertes de treball.

Ofertes persones amb discapacitat

 

Quant a les places oferides de Renfe per a les persones amb discapacitat, estes han d’informar de la seua minusvalidesa en l’apartat «Grau minusvalidesa igual o superior al 33%».

També hauran d’indicar si precisen o no d’adaptació especial a més de realitzar un abonament econòmic de 15 euros amb el concepte de «drets de participació«. Es denegaran i exclouran del procés d’inscripció a aquells que no realitzen l’esmentat ingrés.

Tots els llocs de treball oferits tenen les condicions laborals i retributives establides en el Conveni Col·lectiu del Grup Renfe.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.