Vols treballar en Renfe? Estos són els requisits i les condicions

 

La companyia Renfe ha convocat 305 places d’ocupació pública per a operadors comercials, de les quals 17 estan reservades per a persones amb discapacitat. Segons han indicat des de l’operadora, 55 places seran per a treballar a Catalunya, 4 per a persones amb discapacitat, i 250 per a la resta d’Espanya, comptant amb 13 places destinades a discapacitats.

Els que vulguen aspirar a esta oferta de treball hauran de presentar-se a la convocatòria fins al 25 de juny i han de comptar almenys amb una titulació equivalent al Batxillerat, estar disposats a treballar per torn

s i amb mobilitat geogràfica.
L’empresa valorarà positivament el coneixement d’idiomes com a francés, anglés, alemany i català, en cas d’oferir per a eixa comunitat autònoma.

La convocatòria de Renfe està dirigida a l’ingrés de nou personal laboral fix i han indicat que «promouran l’equilibri de gènere, fomentant en la mesura del possible l’increment de gènere subrepresentat dins de la seua plantilla».

Des de la companyia han informat els candidats que acudisquen a la secció ‘Ocupació i Talent‘ per a presentar les seues sol·licituds, i també recorden que han d’estar atents davant possibles noves ofertes de treball.

Ofertes persones amb discapacitat

 

Quant a les places oferides de Renfe per a les persones amb discapacitat, estes han d’informar de la seua minusvalidesa en l’apartat «Grau minusvalidesa igual o superior al 33%».

També hauran d’indicar si precisen o no d’adaptació especial a més de realitzar un abonament econòmic de 15 euros amb el concepte de «drets de participació«. Es denegaran i exclouran del procés d’inscripció a aquells que no realitzen l’esmentat ingrés.

Tots els llocs de treball oferits tenen les condicions laborals i retributives establides en el Conveni Col·lectiu del Grup Renfe.

Últimes notícies

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.