Vols treballar en Renfe? Estos són els requisits i les condicions

 

La companyia Renfe ha convocat 305 places d’ocupació pública per a operadors comercials, de les quals 17 estan reservades per a persones amb discapacitat. Segons han indicat des de l’operadora, 55 places seran per a treballar a Catalunya, 4 per a persones amb discapacitat, i 250 per a la resta d’Espanya, comptant amb 13 places destinades a discapacitats.

Els que vulguen aspirar a esta oferta de treball hauran de presentar-se a la convocatòria fins al 25 de juny i han de comptar almenys amb una titulació equivalent al Batxillerat, estar disposats a treballar per torn

s i amb mobilitat geogràfica.
L’empresa valorarà positivament el coneixement d’idiomes com a francés, anglés, alemany i català, en cas d’oferir per a eixa comunitat autònoma.

La convocatòria de Renfe està dirigida a l’ingrés de nou personal laboral fix i han indicat que «promouran l’equilibri de gènere, fomentant en la mesura del possible l’increment de gènere subrepresentat dins de la seua plantilla».

Des de la companyia han informat els candidats que acudisquen a la secció ‘Ocupació i Talent‘ per a presentar les seues sol·licituds, i també recorden que han d’estar atents davant possibles noves ofertes de treball.

Ofertes persones amb discapacitat

 

Quant a les places oferides de Renfe per a les persones amb discapacitat, estes han d’informar de la seua minusvalidesa en l’apartat «Grau minusvalidesa igual o superior al 33%».

També hauran d’indicar si precisen o no d’adaptació especial a més de realitzar un abonament econòmic de 15 euros amb el concepte de «drets de participació«. Es denegaran i exclouran del procés d’inscripció a aquells que no realitzen l’esmentat ingrés.

Tots els llocs de treball oferits tenen les condicions laborals i retributives establides en el Conveni Col·lectiu del Grup Renfe.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.