Vols treballar en Renfe? Estos són els requisits i les condicions

 

La companyia Renfe ha convocat 305 places d’ocupació pública per a operadors comercials, de les quals 17 estan reservades per a persones amb discapacitat. Segons han indicat des de l’operadora, 55 places seran per a treballar a Catalunya, 4 per a persones amb discapacitat, i 250 per a la resta d’Espanya, comptant amb 13 places destinades a discapacitats.

Els que vulguen aspirar a esta oferta de treball hauran de presentar-se a la convocatòria fins al 25 de juny i han de comptar almenys amb una titulació equivalent al Batxillerat, estar disposats a treballar per torn

s i amb mobilitat geogràfica.
L’empresa valorarà positivament el coneixement d’idiomes com a francés, anglés, alemany i català, en cas d’oferir per a eixa comunitat autònoma.

La convocatòria de Renfe està dirigida a l’ingrés de nou personal laboral fix i han indicat que «promouran l’equilibri de gènere, fomentant en la mesura del possible l’increment de gènere subrepresentat dins de la seua plantilla».

Des de la companyia han informat els candidats que acudisquen a la secció ‘Ocupació i Talent‘ per a presentar les seues sol·licituds, i també recorden que han d’estar atents davant possibles noves ofertes de treball.

Ofertes persones amb discapacitat

 

Quant a les places oferides de Renfe per a les persones amb discapacitat, estes han d’informar de la seua minusvalidesa en l’apartat «Grau minusvalidesa igual o superior al 33%».

També hauran d’indicar si precisen o no d’adaptació especial a més de realitzar un abonament econòmic de 15 euros amb el concepte de «drets de participació«. Es denegaran i exclouran del procés d’inscripció a aquells que no realitzen l’esmentat ingrés.

Tots els llocs de treball oferits tenen les condicions laborals i retributives establides en el Conveni Col·lectiu del Grup Renfe.

Últimes notícies

Axel Werner renova amb l’Elx fins a 2028 i se’n va cedit a Rosario Central

El porter argentí Axel Werner ha renovat amb l’Elx fins a juny de 2028 i jugarà cedit la pròxima temporada en Rosario Central, on ja ha militat anteriorment.

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.