Vols treballar en Renfe? Estos són els requisits i les condicions

 

La companyia Renfe ha convocat 305 places d’ocupació pública per a operadors comercials, de les quals 17 estan reservades per a persones amb discapacitat. Segons han indicat des de l’operadora, 55 places seran per a treballar a Catalunya, 4 per a persones amb discapacitat, i 250 per a la resta d’Espanya, comptant amb 13 places destinades a discapacitats.

Els que vulguen aspirar a esta oferta de treball hauran de presentar-se a la convocatòria fins al 25 de juny i han de comptar almenys amb una titulació equivalent al Batxillerat, estar disposats a treballar per torn

s i amb mobilitat geogràfica.
L’empresa valorarà positivament el coneixement d’idiomes com a francés, anglés, alemany i català, en cas d’oferir per a eixa comunitat autònoma.

La convocatòria de Renfe està dirigida a l’ingrés de nou personal laboral fix i han indicat que «promouran l’equilibri de gènere, fomentant en la mesura del possible l’increment de gènere subrepresentat dins de la seua plantilla».

Des de la companyia han informat els candidats que acudisquen a la secció ‘Ocupació i Talent‘ per a presentar les seues sol·licituds, i també recorden que han d’estar atents davant possibles noves ofertes de treball.

Ofertes persones amb discapacitat

 

Quant a les places oferides de Renfe per a les persones amb discapacitat, estes han d’informar de la seua minusvalidesa en l’apartat «Grau minusvalidesa igual o superior al 33%».

També hauran d’indicar si precisen o no d’adaptació especial a més de realitzar un abonament econòmic de 15 euros amb el concepte de «drets de participació«. Es denegaran i exclouran del procés d’inscripció a aquells que no realitzen l’esmentat ingrés.

Tots els llocs de treball oferits tenen les condicions laborals i retributives establides en el Conveni Col·lectiu del Grup Renfe.

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.