Les xarxes critiquen la segona eixida dels reis durant l’estat d’alarma pel coronavirus

 

En plena crisi del coronavirus qualsevol actuació de la monarquia està sotmesa a l’estricta lupa dels ciutadans. I més quan encara ressona la polèmica crisi institucional que va eixir per l’escàndol dels comptes estrangers de Joan Carles I.

 

Treball en els despatxos

Després de decretar-se l’estat d’alarma el passat 14 de març, els reis d’Espanya han optat per treballar principalment des dels despatxos ubicats en la Zarzuela. La seua habitual i intensa agenda d’actes es va suspendre durant la crisi sanitària, prioritzant el teletreball.

 

D’eixa manera, hem pogut vore en nombroses ocasions a Felip i Letícia mantenint reunions via telemàtica amb diferents agents socials i sectors econòmics per a valorar l’abast de la crisi del coronavirus. L’estratègia de comunicació de la Casa Reial ha sigut clara des d’eixe moment. Les contínues publicacions en les xarxes socials tenen com a objectiu visibilitzar l’activitat dels reis per a reforçar la seua figura durant esta situació tan excepcional.

 

 

Dos eixides durant l’estat d’alarma

No obstant això, en les últimes setmanes els reis han decidit fer en conjunt dos eixides. La primera va ser una visita a l’Agència de Seguretat i Emergències de Madrid, mentres que la segona es va produir el passat dijous, 7 de maig, durant la seua visita al Centre de Control del Sistema Elèctric d’Espanya, a on han sigut informats de l’evolució de la demanda elèctrica durant la crisi sanitària.

 

 

En la seua arribada a la seu situada en Alcobendas, (Madrid), Felip i Letícia han sigut rebuts per la vicepresidenta quarta de Govern i ministra per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic, Teresa Ribera, i altres càrrecs importants dins del govern madrileny i el mateix Grup Red Eléctrica .

 

Durant esta segona visita, els reis van lluir novament guants i mascaretes, a demés d’un ‘look’ sobri amb peces de color gris i blau marí com a símbol de respecte a la situació actual i als morts per coronavirus. Tot i complir amb els protocols de protecció, estes eixides dels reis han siguts criticades per nombrosos usuaris en xarxes socials, que veuen en estes visites desplaçaments innecessaris que només busquen enaltir la figura dels reis durant la crisi.

 

Alguns usuaris han aprofitat la visita dels reis per a recordar la polèmica de Joan Carles, assenyalar el salari que perceben els reis i sol·licitar la baixada de preus a la xarxa elèctrica.

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat Valenciana recorrerà el decret estatal de regularització d’immigrants

La Generalitat Valenciana presentarà un recurs contra el decret del Govern per a regularitzar a immigrants, en considerar que arriba sense finançament ni planificació i que saturarà els servicis públics autonòmics.

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.