Les xarxes critiquen la segona eixida dels reis durant l’estat d’alarma pel coronavirus

 

En plena crisi del coronavirus qualsevol actuació de la monarquia està sotmesa a l’estricta lupa dels ciutadans. I més quan encara ressona la polèmica crisi institucional que va eixir per l’escàndol dels comptes estrangers de Joan Carles I.

 

Treball en els despatxos

Després de decretar-se l’estat d’alarma el passat 14 de març, els reis d’Espanya han optat per treballar principalment des dels despatxos ubicats en la Zarzuela. La seua habitual i intensa agenda d’actes es va suspendre durant la crisi sanitària, prioritzant el teletreball.

 

D’eixa manera, hem pogut vore en nombroses ocasions a Felip i Letícia mantenint reunions via telemàtica amb diferents agents socials i sectors econòmics per a valorar l’abast de la crisi del coronavirus. L’estratègia de comunicació de la Casa Reial ha sigut clara des d’eixe moment. Les contínues publicacions en les xarxes socials tenen com a objectiu visibilitzar l’activitat dels reis per a reforçar la seua figura durant esta situació tan excepcional.

 

 

Dos eixides durant l’estat d’alarma

No obstant això, en les últimes setmanes els reis han decidit fer en conjunt dos eixides. La primera va ser una visita a l’Agència de Seguretat i Emergències de Madrid, mentres que la segona es va produir el passat dijous, 7 de maig, durant la seua visita al Centre de Control del Sistema Elèctric d’Espanya, a on han sigut informats de l’evolució de la demanda elèctrica durant la crisi sanitària.

 

 

En la seua arribada a la seu situada en Alcobendas, (Madrid), Felip i Letícia han sigut rebuts per la vicepresidenta quarta de Govern i ministra per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic, Teresa Ribera, i altres càrrecs importants dins del govern madrileny i el mateix Grup Red Eléctrica .

 

Durant esta segona visita, els reis van lluir novament guants i mascaretes, a demés d’un ‘look’ sobri amb peces de color gris i blau marí com a símbol de respecte a la situació actual i als morts per coronavirus. Tot i complir amb els protocols de protecció, estes eixides dels reis han siguts criticades per nombrosos usuaris en xarxes socials, que veuen en estes visites desplaçaments innecessaris que només busquen enaltir la figura dels reis durant la crisi.

 

Alguns usuaris han aprofitat la visita dels reis per a recordar la polèmica de Joan Carles, assenyalar el salari que perceben els reis i sol·licitar la baixada de preus a la xarxa elèctrica.

 

 

 

Últimes notícies

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.

Fer Niño confia en un Elx competitiu i assegura que l’afició “gaudirà molt”

El davanter gadità Fer Niño ha sigut presentat amb l’Elx i admet que l’equip pot patir per la permanència, però confia plenament en la plantilla i en fer gaudir l’afició en la tornada a Primera Divisió.