El ‘xoc’ de Belén Esteban amb Anabel Pantoja per defendre a Mila

Belén Esteban en 'Sálvame'

Belén Esteban | Telecinco

La no defensa de Belén Esteban a Mila pel seu concurs en ‘GH VIP’ li està passant factura a la ‘princesa del poble’, que fins i tot s’ha arribat a barallar amb la seua companya de programa, la col·laboradora Anabel Pantoja.

 

 

Va ser Kiko Hernández l’encarregat de treure a col·lació este episodi, que havia passat fora de càmeres, quan va vore que elles dos no es parlaven i que cap persona volia parlar del que havia passat entre elles. Kiko però, tenia informació al respecte: «Em pareix que en una reunió Belén i Anabel van renyir per ‘GH VIP 7’». La causa seria, ni més ni menys, que Anabel Pantoja ha decidit defendre a Mila Ximénez mentres que ‘la princesa del poble’ preferix que siga Adara la guanyadora.

 

Belén Esteban fa callar a Anabel Pantoja

Anabel Pantoja, en sentir-se al·ludida, va voler explicar la seua versió: «Crec que va ser un malentés. Jo vaig dir una frase i li demane disculpes perquè esta frase no anava contra ella», ha afirmat la neboda d’Isabel Pantoja. Però després, ha sigut Belén Esteban la que li ha contestat sense embuts: «Tu em vas acusar de què em molestava que tu defengueres a Mila quan jo a cap col·laborador li he dit a qui ha de defendre, em va doldre molt que em digueres això davant dels directors i dels meus companys.», ha relatat l’Esteban.

 

Belén Esteban i Mila Ximénez a 'Sálvame'

Belén Esteban ha criticat el concurs de Mila Ximénez | València Diari

 

«Més em va doldre a mi que em digueres que callara. No et preocupes que no tornarà a passar», li va contestar Anabel Pantoja. Açò va fer que Belén acabara per no resoldre el conflicte, amb un taxatiu: «Tingues clar que no tornarà a passar. Ni això ni res».

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.