11.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

3 encaputxats li peguen foc a 2 autobusos en el polígon de Castelló

Viajes Equus Autocares Meseguer Castelló

Els autobusos eren de Viajes Equus | Autocares Meseguer | Maps

 

Este dijous de nit, cap a les 23.00 hores, uns encaputxats han entrat en la seu de Viajes Equus (Autocares Meseguer) i –presumptament– li han pegat foc a dos autobusos de l’empresa, en el C/ d’Holanda de Castelló, per la zona de la Salera.

 

Tal com avança el diari ‘Mediterráneo’, una dona que estava pel lloc dels fets va vore com tres encaputxats saltaven la tanca i va tocar al 112. Agents de la Policia Local, la Policia Nacional i efectius dels Bombers de Castelló van acordonar la zona i van treballar en apagar el foc. Els dos autobusos tenien més de 10 anys i eren models de 70 i 55 places respectivament.

 

Incendi Almassora

Imatge d’arxiu d’un bomber de Castelló treballant en un incendi | Bombers de Castelló

 

Segons pareix, les càmeres de seguretat de l’empresa confirmen que tres persones amb la cara tapada van ser responsables dels fets.

Últimes notícies

Tota la Comunitat, en avís groc per pluges després de cancel·lar-se el taronja a Castelló

Aemet ha rebaixat a groc l'avís per pluges en el sud de Castelló, de manera que tota la Comunitat Valenciana manté nivell groc fins a les 18 hores. Es preveuen 20 litres per metre quadrat en una hora o 60 en dotze hores.

Dilluns de ruixats a Castelló i València i lleu pujada de les màximes

Cel molt nuvolós i ruixats localment forts a València i Castelló, que aniran remetent de sud a nord. Les màximes pujaran lleugerament i el vent rolará a oest.

Les pluges nocturnes deixen dos acovardisques i una palmera incendiada per un llamp a Alacant

Les pluges i tempestes han activat als bombers a Alacant amb dos acovardisques a Orihuela i Daya Nueva i un incendi de palmera per llamp en Callosa del Segura. A València i Castelló no s'han registrat incidències destacades.

Les pluges deixen 149 l/m² a La Font d’en Carròs i 113 a Borriana este diumenge

La borrasca Emilia va deixar els majors acumulats a La Font d'en Carròs (149,1 l/m²) i en el club nàutic de Borriana (113), amb registres generalitzats a Castelló.

Finalitza l’alerta roja a València i es manté la taronja en el sud de Castelló

L'alerta roja per pluges en el litoral de València ha finalitzat a les 6 hores. El nivell màxim passa a ser taronja a l'interior i litoral sud de Castelló fins a les 18 hores.

Finalitza l’alerta roja per pluges a València i es manté la taronja a Castelló

L'alerta roja en el litoral de València ha finalitzat a les 6.00 i el focus es trasllada a Castelló, amb nivell taronja fins a les 18.00 i fins a 100 l/m². La resta de la Comunitat seguix en nivell groc per pluges i amb avisos per tempestes a Alacant, València i Castelló.

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².