Se suspén el juí contra els 5 detinguts per agredir un dona en la platja naturista de Cullera

Agressió Cullera

El Sevilla s’explica en la TV sobre els fets que van passar en la Platja Nudista | Telecinco

 

Més informació sobre el cas batejat com el de ‘la Manada de Cullera’. Hui havien de ser jutjats en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 de Sueca, que s’ha inhibit a favor del Jutjat número 1 també de Sueca perquè ja havia obert diligències i que haurà de ser qui els jutge, finalment.

 

Els mitjans han tret ja declaracions dels suposats agressors i un dels implicats, ‘el Sevilla’, s’ha explicat en ‘Tele5’, desmentint totalment la versió que els acusava i ha indicat que si l’espill del cotxe li va pegar a la dona va ser per accident. Ara per ara, encara està pendent de data del nou juí per a aclarir els fets i els detinguts han sigut posats en llibertat.

 

Una denúncia d’agressió en la Platja naturista de Cullera

La Guàrdia Civil havia detingut a cinc hòmens per un presumpte abús sexual a una dona en la platja naturista del Mareny de Sant Llorenç, en la localitat de Cullera (la Ribera, València). Els fets, segons informa la Benemèrita en un comunicat, es van produir el passat dissabte 15 de juny de 2019, en la platja del Mareny de Sant Llorenç.

 

La víctima, una dona de la localitat riberenca de Sueca, es trobava en la platja disfrutant del seu temps lliure i, quan se’n va anar cap a l’aparcament, un grup de cinc hòmens d’edats compreses entre els 45 i els 50 anys va començar, suposadament, a increpar-la amb frases vexatòries de contingut sexual. A més, la víctima assegura que, quan va passar per davant d’ells, va patir alguna classe de delicte d’abús sexual.

 

Una volta conseguit l’aparcament, la dona va buscar suport en una parella. Seguidament, els cinc hòmens van pujar al seu cotxe, van fer maniobres brusques i, segons l’explicació dels fets de la víctima, haurien intentat atropellar-la amb el vehicle.

  

La Guàrdia Civil es va desplaçar al lloc a on va passar tot per a procedir a la busca dels presumptes autors. Una volta estaven en seu policial, la dona va informar de tot el que havia passat als agents i va aportar proves per a la identificació dels individus.

 

Després d’«intenses investigacions i gestions», els agents van conseguir identificar als cinc hòmens, que van ser detinguts i posats a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Palau de la Música celebrarà 40 anys amb 60 grans concerts i la continuïtat d’Alexander Liebreich

El Palau de la Música de València commemorà en la temporada 2026-2027 el seu 40é aniversari amb quasi 60 concerts i la renovació del director de l’Orquestra de València, Alexander Liebreich, mentre Compromís i PSPV-PSOE critiquen el model de gestió i programació.

La reserva d’aigua baixa en plena onada de calor: el Xúquer queda al 62,4% i el Segura al 57,2%

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3%. La conca del Xúquer se situa al 62,4% de capacitat i la del Segura al 57,2%, el nivell més baix entre totes les conques.

Sanitat trenca rècord i oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027

La Conselleria de Sanitat oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a la convocatòria de 2027, la xifra més alta fins ara, amb un fort augment a València i especial èmfasi en Urgències i Emergències.

La reserva d’aigua baixa però el Júcar i el Segura mantenen nivells elevats

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3 % de la seua capacitat, amb el Júcar al 62,4 % i el Segura al 57,2 %, tot i les últimes pluges.

Les places de formació sanitària especialitzada arriben a un rècord de 1.284 per a 2027

Sanitat ha oferit 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027, la xifra més alta de la història, amb un fort increment a València i en Urgències i Emergències.

València recupera el llegat barroc d’Antonio Palomino amb una gran mostra al MuBAV

El Museu de Belles Arts de València ha obert la mostra ‘Antonio Palomino y la noche barroca’, primera exposició monogràfica sobre el pintor i teòric barroc, amb 65 obres de 20 museus i institucions.

Sant Vicent Màrtir i Sant Vicent Ferrer, festius locals proposats a València per a 2027

La Comissió de Benestar Social de València ha proposat com a festius locals de 2027 el 22 de gener, dia de Sant Vicent Màrtir, i el 5 d’abril, dia de Sant Vicent Ferrer. La decisió encara necessita l’aprovació definitiva del ple municipal.

24 detinguts per drogues i armes en festivals de música de València i Gandia

La Policia Nacional ha detingut 24 persones en dos festivals de música a València i Gandia en dispositius contra el tràfic de drogues i la tinença il·lícita d’armes, i ha alçat prop de 300 actes per drogues.