Se suspén el juí contra els 5 detinguts per agredir un dona en la platja naturista de Cullera

Agressió Cullera

El Sevilla s’explica en la TV sobre els fets que van passar en la Platja Nudista | Telecinco

 

Més informació sobre el cas batejat com el de ‘la Manada de Cullera’. Hui havien de ser jutjats en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 de Sueca, que s’ha inhibit a favor del Jutjat número 1 també de Sueca perquè ja havia obert diligències i que haurà de ser qui els jutge, finalment.

 

Els mitjans han tret ja declaracions dels suposats agressors i un dels implicats, ‘el Sevilla’, s’ha explicat en ‘Tele5’, desmentint totalment la versió que els acusava i ha indicat que si l’espill del cotxe li va pegar a la dona va ser per accident. Ara per ara, encara està pendent de data del nou juí per a aclarir els fets i els detinguts han sigut posats en llibertat.

 

Una denúncia d’agressió en la Platja naturista de Cullera

La Guàrdia Civil havia detingut a cinc hòmens per un presumpte abús sexual a una dona en la platja naturista del Mareny de Sant Llorenç, en la localitat de Cullera (la Ribera, València). Els fets, segons informa la Benemèrita en un comunicat, es van produir el passat dissabte 15 de juny de 2019, en la platja del Mareny de Sant Llorenç.

 

La víctima, una dona de la localitat riberenca de Sueca, es trobava en la platja disfrutant del seu temps lliure i, quan se’n va anar cap a l’aparcament, un grup de cinc hòmens d’edats compreses entre els 45 i els 50 anys va començar, suposadament, a increpar-la amb frases vexatòries de contingut sexual. A més, la víctima assegura que, quan va passar per davant d’ells, va patir alguna classe de delicte d’abús sexual.

 

Una volta conseguit l’aparcament, la dona va buscar suport en una parella. Seguidament, els cinc hòmens van pujar al seu cotxe, van fer maniobres brusques i, segons l’explicació dels fets de la víctima, haurien intentat atropellar-la amb el vehicle.

  

La Guàrdia Civil es va desplaçar al lloc a on va passar tot per a procedir a la busca dels presumptes autors. Una volta estaven en seu policial, la dona va informar de tot el que havia passat als agents i va aportar proves per a la identificació dels individus.

 

Després d’«intenses investigacions i gestions», els agents van conseguir identificar als cinc hòmens, que van ser detinguts i posats a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.