Absolta d’haver captat a una xica per a prostituir-la en Castelló

L'edifici de l'Audiència Provincial de Castelló

Imatge d’arxiu de l’Audiència Provincial de Castelló | Google Maps

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha absolt a una dona, d’origen marroquí, que estava acusada d’haver captat a una compatriota per a explotar-la sexualment en Castelló, ja que el tribunal no veu que este delicte estiguera provat. 

 

La Fiscalia demanava 6 anys de presó i una indemnització de 12.000 euros a la víctima, ja que veia un delicte de tràfic de persones. Els fets van passar quan les dos dones es van conèixer per una coneguda en comú i la presumpta víctima va anar fins a Castelló, a on l’acusada l’havia acollit en sa casa, segons informa ‘Mediterráneo’. 

 

Una volta allí, la víctima li va preguntar que quan li buscaria la faena que li va dir, al que l’acusada va respondre que «podria dedicar-se al món de la prostitució en la casa, com feia ella mateixa sense que el propietari s’enterara». Davant esta situació, la víctima es va enfadar i l’acusada li va dir que se n’anara de casa. 

 

La condemnen per delicte lleu de lesions

El tribunal sí que ha considera provat que quan la víctima va tornar a casa, la dona investigada la va agarrar del coll i del monyo, pegant-li una espenta que va fer que es pegara contra la taula. Per este delicte lleu de lesions, la condemnen a pagar una multa de 744 euros i una ordre d’allunyament de 500 metres durant 6 mesos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ezequiel Ponce torna a l’Elx amb contracte fins 2027

L’argentí Ezequiel Ponce torna a l’Elx després del seu pas pel Houston Dynamo i firma fins juny de 2027, ampliable dos anys més.

Alerta taronja per pluges fortes a l’interior de Castelló i València este dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat per a dissabte l’alerta taronja per pluges i tronades a l’interior nord de Castelló i per pluges a l’interior nord de València, a més de diverses alertes grogues per pluja, tronades i temperatures altes al litoral.

Foios estrena un gran mural en homenatge a Ferran Torres al poliesportiu municipal

Foios ha estrenat un mural gegant al poliesportiu municipal dedicat a Ferran Torres, autor del gol que va donar a Espanya el seu segon Mundial. L’Ajuntament també ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

El PSPV acusa el Consell de encarir de nou la vivenda protegida i fer-la inassolible

El PSPV-PSOE ha acusat el Consell del PP d’haver encarit de nou el mòdul de vivenda protegida a la Comunitat Valenciana fins als 2.568 euros per metre quadrat, fet que, segons el partit, la fa cada vegada més inassolible per a famílies, jóvens i classes mitjanes. Els socialistes critiquen també l’oportunitat de la publicació en ple període vacacional i reclamen al president Juanfran Pérez Llorca que revertisca l’augment i revise la seua política d’habitatge.

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.