Absolta d’haver captat a una xica per a prostituir-la en Castelló

L'edifici de l'Audiència Provincial de Castelló

Imatge d’arxiu de l’Audiència Provincial de Castelló | Google Maps

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha absolt a una dona, d’origen marroquí, que estava acusada d’haver captat a una compatriota per a explotar-la sexualment en Castelló, ja que el tribunal no veu que este delicte estiguera provat. 

 

La Fiscalia demanava 6 anys de presó i una indemnització de 12.000 euros a la víctima, ja que veia un delicte de tràfic de persones. Els fets van passar quan les dos dones es van conèixer per una coneguda en comú i la presumpta víctima va anar fins a Castelló, a on l’acusada l’havia acollit en sa casa, segons informa ‘Mediterráneo’. 

 

Una volta allí, la víctima li va preguntar que quan li buscaria la faena que li va dir, al que l’acusada va respondre que «podria dedicar-se al món de la prostitució en la casa, com feia ella mateixa sense que el propietari s’enterara». Davant esta situació, la víctima es va enfadar i l’acusada li va dir que se n’anara de casa. 

 

La condemnen per delicte lleu de lesions

El tribunal sí que ha considera provat que quan la víctima va tornar a casa, la dona investigada la va agarrar del coll i del monyo, pegant-li una espenta que va fer que es pegara contra la taula. Per este delicte lleu de lesions, la condemnen a pagar una multa de 744 euros i una ordre d’allunyament de 500 metres durant 6 mesos.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.