Absolta d’haver captat a una xica per a prostituir-la en Castelló

L'edifici de l'Audiència Provincial de Castelló

Imatge d’arxiu de l’Audiència Provincial de Castelló | Google Maps

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha absolt a una dona, d’origen marroquí, que estava acusada d’haver captat a una compatriota per a explotar-la sexualment en Castelló, ja que el tribunal no veu que este delicte estiguera provat. 

 

La Fiscalia demanava 6 anys de presó i una indemnització de 12.000 euros a la víctima, ja que veia un delicte de tràfic de persones. Els fets van passar quan les dos dones es van conèixer per una coneguda en comú i la presumpta víctima va anar fins a Castelló, a on l’acusada l’havia acollit en sa casa, segons informa ‘Mediterráneo’. 

 

Una volta allí, la víctima li va preguntar que quan li buscaria la faena que li va dir, al que l’acusada va respondre que «podria dedicar-se al món de la prostitució en la casa, com feia ella mateixa sense que el propietari s’enterara». Davant esta situació, la víctima es va enfadar i l’acusada li va dir que se n’anara de casa. 

 

La condemnen per delicte lleu de lesions

El tribunal sí que ha considera provat que quan la víctima va tornar a casa, la dona investigada la va agarrar del coll i del monyo, pegant-li una espenta que va fer que es pegara contra la taula. Per este delicte lleu de lesions, la condemnen a pagar una multa de 744 euros i una ordre d’allunyament de 500 metres durant 6 mesos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Universitat de València reivindica el llegat democràtic i científic de Joan Baptista Peset

La Universitat de València ha retut homenatge a Joan Baptista Peset Aleixandre en el 85 aniversari del seu afusellament, destacant el seu compromís democràtic, la seua labor científica i el seu paper com a referent de la memòria històrica.

Controlat l’incendi a l’Hospital de Torrevieja, amb un ferit greu en l’UCI

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha sigut controlat després de la intervenció de diverses dotacions de bombers. Una persona roman ingressada en l'UCI per inhalació de fum i diverses més han resultat afectades.

José María Ángel es mostra tranquil després de declarar davant el jutge per la presumpta falsificació del seu títol

José María Ángel, excomisionado del Govern per a la DANA, declara com investigat per la presumpta falsificació d'un títol universitari amb el qual hauria promocionat com a funcionari i assegura que ha intentat traslladar la seua veritat al jutge.

Corberán promet que el València ho donarà tot per Europa davant el Barcelona

Carlos Corberán assegura que el València ho donarà tot per a aconseguir la classificació a la Lliga Conferència, encara que reconeix que no depenen de si mateixos i han de guanyar al Barcelona i esperar altres resultats.

Castro afronta davant el Betis el partit decisiu per a la permanència del Llevant

Luís Castro reconeix que el Llevant arriba a l'escenari que desitjava, depenent de si mateix davant el Betis per a certificar la permanència, i exigix al seu equip màxima concentració.

El València es juga la Conference davant un Barcelona ja campió

El València necessita guanyar a un Barcelona ja sense objectius i esperar les ensopegades de Getafe i Raig per a aconseguir la plaça de Lliga Conferència en l'última jornada.

Morant acusa a Pérez Llorca d’absentar-se de la crisi educativa i compara la seua actitud amb la de Mazón en la dana

Diana Morant retrau a Juanfran Pérez Llorca que no s'implique en la vaga del professorat i li critica per no revertir beneficis fiscals ni subvencions, mentres exigix explicacions pel cas de les vivendes públiques dels Naus a Alacant.