Absolta d’haver captat a una xica per a prostituir-la en Castelló

L'edifici de l'Audiència Provincial de Castelló

Imatge d’arxiu de l’Audiència Provincial de Castelló | Google Maps

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha absolt a una dona, d’origen marroquí, que estava acusada d’haver captat a una compatriota per a explotar-la sexualment en Castelló, ja que el tribunal no veu que este delicte estiguera provat. 

 

La Fiscalia demanava 6 anys de presó i una indemnització de 12.000 euros a la víctima, ja que veia un delicte de tràfic de persones. Els fets van passar quan les dos dones es van conèixer per una coneguda en comú i la presumpta víctima va anar fins a Castelló, a on l’acusada l’havia acollit en sa casa, segons informa ‘Mediterráneo’. 

 

Una volta allí, la víctima li va preguntar que quan li buscaria la faena que li va dir, al que l’acusada va respondre que «podria dedicar-se al món de la prostitució en la casa, com feia ella mateixa sense que el propietari s’enterara». Davant esta situació, la víctima es va enfadar i l’acusada li va dir que se n’anara de casa. 

 

La condemnen per delicte lleu de lesions

El tribunal sí que ha considera provat que quan la víctima va tornar a casa, la dona investigada la va agarrar del coll i del monyo, pegant-li una espenta que va fer que es pegara contra la taula. Per este delicte lleu de lesions, la condemnen a pagar una multa de 744 euros i una ordre d’allunyament de 500 metres durant 6 mesos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.