13 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Detingut per robar en un cotxe aparcat en l’estació de tren de Castelló

Els robatoris en cotxes a Barcelona han augmentat considerablement enguany

Trenca el cristall d’un cotxe i furta objectes del seu interior | Shutterstock

 

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut la passada matinada del dimecres 29 de gener a un xic de 24 anys per un presumpte delicte de robatori amb força en les coses després de trencar el cristall d’un cotxe aparcat en una zona pròxima a l’estació de tren de Castelló.

 

La Policia va ser alertada per un veí que va vore com el xic anava cap al cotxe i, després de trencar una de les finestres del cotxe amb una pedra, va entrar dins i va furtar diferents objectes de valor. A demés, va intentar trencar un altre cristall d’altre vehicle, però no va poder i se’n va anar d’allí.

 

El testimoni va telefonar al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències i va facilitar als agents la descripció de l’autor del delicte. Ràpidament, el cos es va presentar en la zona i van trobar a l’autor del robatori encara allí, i el van detindre.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.

La Diputació de València aprova un protocol intern davant emergències climàtiques

La Diputació de València ha aprovat un protocol intern per a ordenar l'actuació del personal davant alertes groga, taronja i roja. El ple ha recolzat a més iniciatives sobre el sector citrícola i el patrimoni ceràmic.

L’aeroport d’Alacant cancel·la un vol i registra retards per les ratxes de vent

L'aeroport d'Alacant ha cancel·lat un vol a Palma i registra retards per ratxes de vent. Bombers comptabilitzen 144 incidències i reforços en diversos municipis.

Dolor i ràbia a Sueca en l’últim adeu a Álex, el menor assassinat

Sueca acomiada a Álex, de 13 anys, en un funeral multitudinari marcat pel silenci i la indignació. El jutjat va acordar presó provisional per al detingut.

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La façana de la vivenda on es va cometre el crim ha aparegut amb pintades de 'assassí' i 'justícia per a Àlex' i seguix precintada. El detingut, de 48 anys, ha passat la seua primera nit a la presó provisional sense fiança.

50 soldats de la Brigada Canàries XVI, condecorats per la seua ajuda en la DANA de València

Cinquanta militars han sigut distingits per la seua intervenció immediata després de la DANA de 2024 a València, on van treballar sota coordinació de la UME a Algemesí. La Brigada afronta ara noves comeses a l'Iraq i l'Euro Battle Group.

Veïns i afins acomiaden amb dolor al menor assassinat a Sueca (València)

El funeral d'Álex, de 13 anys, s'ha celebrat a l'església de La nostra Senyora de Fàtima amb gran afluència i mostres de dolor. El jutge va acordar l'ingrés a la presó provisional sense fiança del detingut pel presumpte assassinat.