Detingut per robar en un cotxe aparcat en l’estació de tren de Castelló

Els robatoris en cotxes a Barcelona han augmentat considerablement enguany

Trenca el cristall d’un cotxe i furta objectes del seu interior | Shutterstock

 

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut la passada matinada del dimecres 29 de gener a un xic de 24 anys per un presumpte delicte de robatori amb força en les coses després de trencar el cristall d’un cotxe aparcat en una zona pròxima a l’estació de tren de Castelló.

 

La Policia va ser alertada per un veí que va vore com el xic anava cap al cotxe i, després de trencar una de les finestres del cotxe amb una pedra, va entrar dins i va furtar diferents objectes de valor. A demés, va intentar trencar un altre cristall d’altre vehicle, però no va poder i se’n va anar d’allí.

 

El testimoni va telefonar al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències i va facilitar als agents la descripció de l’autor del delicte. Ràpidament, el cos es va presentar en la zona i van trobar a l’autor del robatori encara allí, i el van detindre.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Veïns d’Alacant criden a manifestar-se contra el model turístic el 19 de setembre

Diverses plataformes de vivenda d’Alacant han convocat per al 19 de setembre una manifestació contra el model turístic actual i per una ciutat més habitable. Critiquen la precarietat laboral i l’encariment de la vivenda que, segons afirmen, genera el monocultiu turístic.

Schinocca defensa el mercat de l’Elx i la venda milionària d’Affengruber

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha tancat un mercat de fitxatges excel·lent, amb una plantilla compensada, i justifica la venda del central David Affengruber per prop de 12 milions d’euros.

Compromís acusa Mazón de burlar-se de les víctimes de la DANA

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón de continuar burlant-se de les víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 i critica que el PP el mantinga com a diputat autonòmic aforat.

Extingit l’incendi de Segorbe després de cremar 630 hectàrees i desallotjar Gàtova

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha donat per extingit l’incendi declarat el 20 d’agost a Segorbe, que ha cremat 630 hectàrees de la Serra Calderona i ha obligat a desallotjar durant dos dies el municipi de Gàtova.

Una biotecnològica de Paterna obté 15 milions per avançar el diagnòstic de complicacions en l’embaràs

La biotecnològica iPremom, amb seu a Paterna, ha tancat una ronda inicial de 15 milions per impulsar MaiRa, una plataforma de diagnòstic molecular precoç de complicacions de l’embaràs com la preeclàmpsia.

Dimecres amb ruixats forts a la vesprada a l’interior de Castelló

L’oratge d’este dimecres preveu cels poc nuvolosos a la Comunitat Valenciana, però amb ruixats o tempestes localment fortes a la vesprada a l’interior de Castelló. Temperatures lleugerament més altes a l’interior i vents fluixos de direcció variable, tendint a component este.

L’atur puja en agost en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana

L’atur registrat en agost ha augmentat en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana, un 2,03 %, fins a les 294.519. Tot i això, hi ha 2.235 aturats menys que en agost de 2025.

Presó sense fiança per a la dona acusada de matar a ganivetades un home en un bar de València

Una jutgessa d Instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per a una dona de 35 anys acusada de matar presumptament a ganivetades un home de 45 anys en un bar del barri de l Olivereta el passat cap de setmana.