Detingut per robar en un cotxe aparcat en l’estació de tren de Castelló

Els robatoris en cotxes a Barcelona han augmentat considerablement enguany

Trenca el cristall d’un cotxe i furta objectes del seu interior | Shutterstock

 

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut la passada matinada del dimecres 29 de gener a un xic de 24 anys per un presumpte delicte de robatori amb força en les coses després de trencar el cristall d’un cotxe aparcat en una zona pròxima a l’estació de tren de Castelló.

 

La Policia va ser alertada per un veí que va vore com el xic anava cap al cotxe i, després de trencar una de les finestres del cotxe amb una pedra, va entrar dins i va furtar diferents objectes de valor. A demés, va intentar trencar un altre cristall d’altre vehicle, però no va poder i se’n va anar d’allí.

 

El testimoni va telefonar al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències i va facilitar als agents la descripció de l’autor del delicte. Ràpidament, el cos es va presentar en la zona i van trobar a l’autor del robatori encara allí, i el van detindre.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.