Jutgen a una parella per abusar, maltractar i drogar als seus cinc fills a Castelló

Hui comença el judici contra una parella acusada de maltractar, abusar sexualment i drogar als seus cinc fills d’edats compreses entre els tres i els deu anys a Castelló.

La Fiscalia manté en el seu escrit d’acusació que els processaments van incomplir de manera greu i reiterada la cura dels menors als quals agredien i usaven per a robar. A més, els encausats consumien substàncies estupefaents, mantenien relacions sexuals i exhibien pel·lícules de contingut pornogràfic davant d’ells.

Una de les filles va patir abusos i agressions sexuals per part d’un familiar i d’una parella de la mare, sense que la seua progenitora ho impedira ni actuara sobre aquest tema.

L’acusació pública demana per a ell una pena de 15 anys de presó i per a ella de 30 anys de presó pels delictes d’agressions sexuals, lesions, exhibició de material pornogràfic, exhibicionisme i maltractaments habituals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.