Detingut per abusar de la seua neboda de 4 anys en València

La xiqueta va dir que son tio li tocava per darrere amb ‘un punxó’   | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 29 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual després de, pel que pareix, havera contagiat una classe de berruga genital a la seua neboda de quatre anys, quan la xiqueta es va quedar al seu càrrec en alguna ocasió. Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies que els pares d’una xiqueta de quatre anys havien observat que la menuda presentava una ferida en la zona anal i, en no saber com podia haver-se-la fet, la van portar a la pediatra.

 

Durant les investigacions, els agents van tindre coneixement que la víctima havia sigut assistida en un hospital de València a on li havien fet una biòpsia. El resultat de la prova mèdica va concloure que patia un berruga genital causada pel contacte de pell amb pell amb una altra persona que patira eixa malaltia, sent la manera de transmetre’s sexualment, amb la necessitat de frega-se directament.

 

Continuant amb les investigacions, els policies van descobrir que el tio de la víctima s’havia d’ell en alguna ocasió en febrer, quan la xiqueta encara no havia complit els quatre anys. A partir d’eixe moment, els pares es van donar compte que la xiqueta tenia eixes lesions anals i,a més, ja no volia quedar-se amb son tio. I, més encara, quan li van preguntar a la menor com jugava amb son tio, ella els va dir que apagava el llum i li tocava amb un punxó senyalant-se la part de darrere.

 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van descobrir la identitat del sospitós que, després de tindre coneiximent que estava sent buscat pels policies, es va presentar en una comissaria a on va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial i ha ingressat en la presó.

 

  

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt torna a vetar a les dones en les processons

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt ha rebutjat de nou l'entrada de dones, després d'una votació amb àmplia majoria en contra, la qual cosa posa en risc la declaració de Festa d'Interés Turístic Nacional i obri la porta a una possible batalla judicial.

El Govern inicia el procés per a retirar l’Interés Turístic Nacional a la Setmana Santa de Sagunt per discriminar les dones

El Govern obri un expedient per a revocar la declaració de Festa d'Interés Turístic Nacional a la Setmana Santa de Sagunt després de la negativa de la confraria organitzadora a permetre que les dones processionen.

Pérez Llorca encapçala el minut de silenci per l’assassinat de la xicoteta Ainhara

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, presidix un minut de silenci en la seu del Consell per a condemnar l'assassinat de Ainhara, de tres anys, víctima de violència vicària a Torrevieja.

La jutgessa cita a declarar a un càrrec i dos funcionaris autonòmics per les VPP de la Platja de Sant Joan

La magistrada que investiga les possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan ha citat a declarar com a testimonis al director territorial de Vivenda a Alacant i a dos alts funcionaris autonòmics.

PSPV i Compromís exigixen recuperar la taxa turística que xifren en 100 milions

PSPV i Compromís reclamen reimplantar la taxa turística en la Comunitat Valenciana, derogada abans d'entrar en vigor, i calculen que hauria aportat 100 milions d'euros.

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per excloure a les dones per Setmana Santa

Pilar Bernabé considera que la decisió de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt de vetar a les dones en les processons de Setmana Santa té tints contraris a la igualtat i advertix de possibles conseqüències turisticas i legals.

Detingut un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional deté a un menor de 17 anus per la presumpta agresion amb un bat de beisbol a una veïna del seu edifici a Torrent, que sufrio un traumatisme craneoencefalico.

Detingut a Sagunt un jove que va apunyalar per l’esquena al seu company de pis

La Policia Local de Sagunt ha detingut a un jove de 25 anys acusat d'intentar matar al seu company de pis, de 26, amb un ganivet en la vivenda que compartien. La víctima va patir dos ferides a l'esquena i va ser traslladada a l'Hospital de Sagunt, mentres el presumpte autor ha ingressat a la presó provisional.