Detingut per abusar de la seua neboda de 4 anys en València

La xiqueta va dir que son tio li tocava per darrere amb ‘un punxó’   | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 29 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual després de, pel que pareix, havera contagiat una classe de berruga genital a la seua neboda de quatre anys, quan la xiqueta es va quedar al seu càrrec en alguna ocasió. Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies que els pares d’una xiqueta de quatre anys havien observat que la menuda presentava una ferida en la zona anal i, en no saber com podia haver-se-la fet, la van portar a la pediatra.

 

Durant les investigacions, els agents van tindre coneixement que la víctima havia sigut assistida en un hospital de València a on li havien fet una biòpsia. El resultat de la prova mèdica va concloure que patia un berruga genital causada pel contacte de pell amb pell amb una altra persona que patira eixa malaltia, sent la manera de transmetre’s sexualment, amb la necessitat de frega-se directament.

 

Continuant amb les investigacions, els policies van descobrir que el tio de la víctima s’havia d’ell en alguna ocasió en febrer, quan la xiqueta encara no havia complit els quatre anys. A partir d’eixe moment, els pares es van donar compte que la xiqueta tenia eixes lesions anals i,a més, ja no volia quedar-se amb son tio. I, més encara, quan li van preguntar a la menor com jugava amb son tio, ella els va dir que apagava el llum i li tocava amb un punxó senyalant-se la part de darrere.

 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van descobrir la identitat del sospitós que, després de tindre coneiximent que estava sent buscat pels policies, es va presentar en una comissaria a on va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial i ha ingressat en la presó.

 

  

També pots llegir…

Últimes notícies

El calor extrem ja s’associa amb 249 morts a la Comunitat Valenciana des de juliol

Les altes temperatures han causat 249 morts estimades a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol, 75 d’elles a la província de València. El sistema MoMo adverteix que les xifres són provisionals i es revisen de manera contínua.

Mig segle de l’arribada de Mario Kempes, el gran mite del valencianisme

Fa 50 anys que un desconegut Mario Kempes va aterrar a València. Hui és considerat el major ídol de la història del club.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior de València dimecres

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior de la província de València i el Racó d’Ademús, coincidint amb l’eclipsi de sol. L’avís estarà vigent entre les 13.00 hores i la mitjanit del dia 13.

Controlat l’incendi de Tírig després de cremar 810 hectàrees de massa forestal

L’incendi declarat divendres a Tírig ha quedat controlat este dimarts després d’afectar 810 hectàrees, sobretot forestals, entre Tírig i Catí.

On vore l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana: 9 punts oficials i fins a 60.000 persones

La Comunitat Valenciana ha habilitat nou punts oficials per a observar l’eclipsi solar, amb aforaments que van de 600 a 60.000 persones, principalment a les platges de Castelló i València i en diversos municipis d’interior.

Parcs naturals tancats i màximes restriccions per l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha declarat el nivell 3 de preemergència per risc d’incendis en tota la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, amb el tancament dels parcs naturals i la prohibició de transitar per senders i encendre foc. Les acampades i activitats a l’aire lliure en zones forestals també queden fortament limitades.

Com evitar lesions oculars durant l’eclipsi solar amb ulleres adequades

Mirar l’eclipsi solar sense protecció adequada pot causar lesions irreversibles als ulls. Sanitat reforça urgències i Oftalmologia i recomana ulleres homologades i supervisió dels menors.

La valenciana Natalia Palomares triomfa com a única ballarina europea de Shakira

La valenciana Natalia Palomares és l’única ballarina europea que acompanya Shakira en la gira mundial 'Las mujeres ya no lloran', un espectacle que, segons destaca, transforma el dolor en poder inspirador. La seua trajectòria passa per deixar el Grau de Dret per la dansa i arribar a escenaris com la final del Mundial de futbol.