Detingut per abusar de la seua neboda de 4 anys en València

La xiqueta va dir que son tio li tocava per darrere amb ‘un punxó’   | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 29 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual després de, pel que pareix, havera contagiat una classe de berruga genital a la seua neboda de quatre anys, quan la xiqueta es va quedar al seu càrrec en alguna ocasió. Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies que els pares d’una xiqueta de quatre anys havien observat que la menuda presentava una ferida en la zona anal i, en no saber com podia haver-se-la fet, la van portar a la pediatra.

 

Durant les investigacions, els agents van tindre coneixement que la víctima havia sigut assistida en un hospital de València a on li havien fet una biòpsia. El resultat de la prova mèdica va concloure que patia un berruga genital causada pel contacte de pell amb pell amb una altra persona que patira eixa malaltia, sent la manera de transmetre’s sexualment, amb la necessitat de frega-se directament.

 

Continuant amb les investigacions, els policies van descobrir que el tio de la víctima s’havia d’ell en alguna ocasió en febrer, quan la xiqueta encara no havia complit els quatre anys. A partir d’eixe moment, els pares es van donar compte que la xiqueta tenia eixes lesions anals i,a més, ja no volia quedar-se amb son tio. I, més encara, quan li van preguntar a la menor com jugava amb son tio, ella els va dir que apagava el llum i li tocava amb un punxó senyalant-se la part de darrere.

 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van descobrir la identitat del sospitós que, després de tindre coneiximent que estava sent buscat pels policies, es va presentar en una comissaria a on va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial i ha ingressat en la presó.

 

  

També pots llegir…

Últimes notícies

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.

Pérez Llorca espera que la nova proposta siga solvent per a posar fi a la vaga docent

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que el nou oferiment que el Consell farà este divendres als sindicats de professorat valencià siga tècnicament solvent i suficient per a desconvocar la vaga indefinida que ja porta dinou dies. La proposta arribarà sense detalls avançats i enmig de la divisió sindical, especialment pel bloqueig en matèria retributiva.

La criminalitat puja un 4,7 % en el primer trimestre a la Comunitat Valenciana

La criminalitat creix un 4,7 % a la Comunitat Valenciana entre gener i març respecte a 2025, per damunt de la mitjana estatal de l’1 %, amb augments especials en homicidis, segrests i delictes sexuals.