Detingut per abusar de la seua neboda de 4 anys en València

La xiqueta va dir que son tio li tocava per darrere amb ‘un punxó’   | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 29 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual després de, pel que pareix, havera contagiat una classe de berruga genital a la seua neboda de quatre anys, quan la xiqueta es va quedar al seu càrrec en alguna ocasió. Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies que els pares d’una xiqueta de quatre anys havien observat que la menuda presentava una ferida en la zona anal i, en no saber com podia haver-se-la fet, la van portar a la pediatra.

 

Durant les investigacions, els agents van tindre coneixement que la víctima havia sigut assistida en un hospital de València a on li havien fet una biòpsia. El resultat de la prova mèdica va concloure que patia un berruga genital causada pel contacte de pell amb pell amb una altra persona que patira eixa malaltia, sent la manera de transmetre’s sexualment, amb la necessitat de frega-se directament.

 

Continuant amb les investigacions, els policies van descobrir que el tio de la víctima s’havia d’ell en alguna ocasió en febrer, quan la xiqueta encara no havia complit els quatre anys. A partir d’eixe moment, els pares es van donar compte que la xiqueta tenia eixes lesions anals i,a més, ja no volia quedar-se amb son tio. I, més encara, quan li van preguntar a la menor com jugava amb son tio, ella els va dir que apagava el llum i li tocava amb un punxó senyalant-se la part de darrere.

 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van descobrir la identitat del sospitós que, després de tindre coneiximent que estava sent buscat pels policies, es va presentar en una comissaria a on va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial i ha ingressat en la presó.

 

  

També pots llegir…

Últimes notícies

Cap de setmana estable i amb pols en suspensió abans d’una forta onada de calor

La Comunitat Valenciana viurà un cap de setmana d’oratge estable, amb pols en suspensió i temperatures sense grans canvis, abans d’una onada de calor a partir de dilluns que deixarà màximes per damunt dels 40 graus i nits tòrrides, segons Aemet.

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.