Un xic admet què intentà matar al germà menut de la seua exnòvia amb un cúter en Altea

Palau de la Justícia Alacant

L’acusat està tancat en presó preventiva des de què es van produir els fets | Wikipedia

 

El juí contra el xic acusat d’intentar matar al germà de la seua exnóvia, de 13 anys, en la partida de Cap Negret d’Altea, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), s’ha celebrat este dimecres. Els fets es van produir el 12 de setembre de 2018.

 

La Fiscalia considera que el processat atacà a la víctima per sorpresa, quan anava a guardar la bicicleta en el quartet a on solia deixar-la, al costat del porxo de sa casa, segons ha avançat el diari ‘Información’. L’acusat portava una màscara amb filtres, una caputxa i ulleres de sol, pel que no se li veia la cara.

 

El fiscal també considera que es tracta d’un delicte d’assassinat en grau de temptativa amb traïdoria i amb l’agreujant de què la víctima és menor d’edat. Per estos delictes, la Fiscalia demanava 25 anys de presó per a l’acusat, que es trobava en presó preventiva des de què es van produir els fets.

 

L’acusat ha admés els fets en el juí i ha abonat els 10.000 euros d’indemnització que se li reclamaven. Per tant, el fiscal ha tingut en compte que el processat ha col·laborat amb la Justícia i entén que s’han d’aplicar els atenuants de confessió i de reparació del dany, pel que ha rebaixat la condemna fins als 15 anys

 

L’autor dels fets s’ha mostrat d’acord amb el relat dels fets escrits per l’acusació, però no ha acceptat la condemna interposada. Tot i que la seua defensa si, ja que les fonts consultades per ‘Información’ han assegurat que en fase posterior a l’informe, es va adherir a la petició del Ministeri Públic.

 

«Perdó, perdó, no volia fer-ho»

El processat estava esperant a què el xiquet entrara a guardar la bicicleta en el lloc que sempre ho feia per a entrar al quartet, assaltar-lo i apunyalar-lo amb un cúter en el coll dos voltes seguides. El menor, de tretze anys, va sobreviure a l’atac.

 

Un familiar del menor i un treballador de la finca van vore a l’acusat pegant a fugir, pel que el van perseguir fins que se’l van trobar en terra, ple de sang i amagat, suplicant-los «perdó, perdó, no volia fer-ho». El xiquet tenia dos ferides en el coll de les dos punyalades i quasi perd la vida per una d’elles, degut a la quantitat de sang que va perdre, però els servicis sanitaris van poder frenar l’hemorràgia i salvar la vida del menut.

 

També pots llegir…

 

 

 

Últimes notícies

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.