Un xic admet què intentà matar al germà menut de la seua exnòvia amb un cúter en Altea

Palau de la Justícia Alacant

L’acusat està tancat en presó preventiva des de què es van produir els fets | Wikipedia

 

El juí contra el xic acusat d’intentar matar al germà de la seua exnóvia, de 13 anys, en la partida de Cap Negret d’Altea, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), s’ha celebrat este dimecres. Els fets es van produir el 12 de setembre de 2018.

 

La Fiscalia considera que el processat atacà a la víctima per sorpresa, quan anava a guardar la bicicleta en el quartet a on solia deixar-la, al costat del porxo de sa casa, segons ha avançat el diari ‘Información’. L’acusat portava una màscara amb filtres, una caputxa i ulleres de sol, pel que no se li veia la cara.

 

El fiscal també considera que es tracta d’un delicte d’assassinat en grau de temptativa amb traïdoria i amb l’agreujant de què la víctima és menor d’edat. Per estos delictes, la Fiscalia demanava 25 anys de presó per a l’acusat, que es trobava en presó preventiva des de què es van produir els fets.

 

L’acusat ha admés els fets en el juí i ha abonat els 10.000 euros d’indemnització que se li reclamaven. Per tant, el fiscal ha tingut en compte que el processat ha col·laborat amb la Justícia i entén que s’han d’aplicar els atenuants de confessió i de reparació del dany, pel que ha rebaixat la condemna fins als 15 anys

 

L’autor dels fets s’ha mostrat d’acord amb el relat dels fets escrits per l’acusació, però no ha acceptat la condemna interposada. Tot i que la seua defensa si, ja que les fonts consultades per ‘Información’ han assegurat que en fase posterior a l’informe, es va adherir a la petició del Ministeri Públic.

 

«Perdó, perdó, no volia fer-ho»

El processat estava esperant a què el xiquet entrara a guardar la bicicleta en el lloc que sempre ho feia per a entrar al quartet, assaltar-lo i apunyalar-lo amb un cúter en el coll dos voltes seguides. El menor, de tretze anys, va sobreviure a l’atac.

 

Un familiar del menor i un treballador de la finca van vore a l’acusat pegant a fugir, pel que el van perseguir fins que se’l van trobar en terra, ple de sang i amagat, suplicant-los «perdó, perdó, no volia fer-ho». El xiquet tenia dos ferides en el coll de les dos punyalades i quasi perd la vida per una d’elles, degut a la quantitat de sang que va perdre, però els servicis sanitaris van poder frenar l’hemorràgia i salvar la vida del menut.

 

També pots llegir…

 

 

 

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.