9.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Un xic admet què intentà matar al germà menut de la seua exnòvia amb un cúter en Altea

Palau de la Justícia Alacant

L’acusat està tancat en presó preventiva des de què es van produir els fets | Wikipedia

 

El juí contra el xic acusat d’intentar matar al germà de la seua exnóvia, de 13 anys, en la partida de Cap Negret d’Altea, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), s’ha celebrat este dimecres. Els fets es van produir el 12 de setembre de 2018.

 

La Fiscalia considera que el processat atacà a la víctima per sorpresa, quan anava a guardar la bicicleta en el quartet a on solia deixar-la, al costat del porxo de sa casa, segons ha avançat el diari ‘Información’. L’acusat portava una màscara amb filtres, una caputxa i ulleres de sol, pel que no se li veia la cara.

 

El fiscal també considera que es tracta d’un delicte d’assassinat en grau de temptativa amb traïdoria i amb l’agreujant de què la víctima és menor d’edat. Per estos delictes, la Fiscalia demanava 25 anys de presó per a l’acusat, que es trobava en presó preventiva des de què es van produir els fets.

 

L’acusat ha admés els fets en el juí i ha abonat els 10.000 euros d’indemnització que se li reclamaven. Per tant, el fiscal ha tingut en compte que el processat ha col·laborat amb la Justícia i entén que s’han d’aplicar els atenuants de confessió i de reparació del dany, pel que ha rebaixat la condemna fins als 15 anys

 

L’autor dels fets s’ha mostrat d’acord amb el relat dels fets escrits per l’acusació, però no ha acceptat la condemna interposada. Tot i que la seua defensa si, ja que les fonts consultades per ‘Información’ han assegurat que en fase posterior a l’informe, es va adherir a la petició del Ministeri Públic.

 

«Perdó, perdó, no volia fer-ho»

El processat estava esperant a què el xiquet entrara a guardar la bicicleta en el lloc que sempre ho feia per a entrar al quartet, assaltar-lo i apunyalar-lo amb un cúter en el coll dos voltes seguides. El menor, de tretze anys, va sobreviure a l’atac.

 

Un familiar del menor i un treballador de la finca van vore a l’acusat pegant a fugir, pel que el van perseguir fins que se’l van trobar en terra, ple de sang i amagat, suplicant-los «perdó, perdó, no volia fer-ho». El xiquet tenia dos ferides en el coll de les dos punyalades i quasi perd la vida per una d’elles, degut a la quantitat de sang que va perdre, però els servicis sanitaris van poder frenar l’hemorràgia i salvar la vida del menut.

 

També pots llegir…

 

 

 

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.