Un xic admet què intentà matar al germà menut de la seua exnòvia amb un cúter en Altea

Palau de la Justícia Alacant

L’acusat està tancat en presó preventiva des de què es van produir els fets | Wikipedia

 

El juí contra el xic acusat d’intentar matar al germà de la seua exnóvia, de 13 anys, en la partida de Cap Negret d’Altea, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), s’ha celebrat este dimecres. Els fets es van produir el 12 de setembre de 2018.

 

La Fiscalia considera que el processat atacà a la víctima per sorpresa, quan anava a guardar la bicicleta en el quartet a on solia deixar-la, al costat del porxo de sa casa, segons ha avançat el diari ‘Información’. L’acusat portava una màscara amb filtres, una caputxa i ulleres de sol, pel que no se li veia la cara.

 

El fiscal també considera que es tracta d’un delicte d’assassinat en grau de temptativa amb traïdoria i amb l’agreujant de què la víctima és menor d’edat. Per estos delictes, la Fiscalia demanava 25 anys de presó per a l’acusat, que es trobava en presó preventiva des de què es van produir els fets.

 

L’acusat ha admés els fets en el juí i ha abonat els 10.000 euros d’indemnització que se li reclamaven. Per tant, el fiscal ha tingut en compte que el processat ha col·laborat amb la Justícia i entén que s’han d’aplicar els atenuants de confessió i de reparació del dany, pel que ha rebaixat la condemna fins als 15 anys

 

L’autor dels fets s’ha mostrat d’acord amb el relat dels fets escrits per l’acusació, però no ha acceptat la condemna interposada. Tot i que la seua defensa si, ja que les fonts consultades per ‘Información’ han assegurat que en fase posterior a l’informe, es va adherir a la petició del Ministeri Públic.

 

«Perdó, perdó, no volia fer-ho»

El processat estava esperant a què el xiquet entrara a guardar la bicicleta en el lloc que sempre ho feia per a entrar al quartet, assaltar-lo i apunyalar-lo amb un cúter en el coll dos voltes seguides. El menor, de tretze anys, va sobreviure a l’atac.

 

Un familiar del menor i un treballador de la finca van vore a l’acusat pegant a fugir, pel que el van perseguir fins que se’l van trobar en terra, ple de sang i amagat, suplicant-los «perdó, perdó, no volia fer-ho». El xiquet tenia dos ferides en el coll de les dos punyalades i quasi perd la vida per una d’elles, degut a la quantitat de sang que va perdre, però els servicis sanitaris van poder frenar l’hemorràgia i salvar la vida del menut.

 

També pots llegir…

 

 

 

Últimes notícies

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.