Dos adults i cinc xiquets ferits en un accident en la A-35 en Montesa

Accident A-35

Lloc de l’accident en la A-35 | Maps

 

Un total de dos adults i cinc xiquets, menors de 10 anys, un d’ells, de tan sols dos, han resultat ferits este diumenge després d’eixir-se el seu cotxe de la carretera a l’altura de Montesa, dins de la comarca de La Costera, en València. 

 

Segons ha indicat el Centre d’Informació i Comunicació d’Urgències (CICU), el succés s’ha produït al voltant de les 07.45 hores en el quilòmetre 37 de la A-35, a l’altura d’esta localitat de la Costanera.

 

Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat a una unitat del Servicis d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i dos ambulàncies del Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Els servicis mèdics han atés i traslladat a l’hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva per diferents policontusions a l’home, de 41 anys; la dona, de 30; tres xiquetes de quatre, cinc i set anys i dos xiquets de dos i 10 anys.

 

Fins el moment, es desconéix l’estat de salut de tots els ferits. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.

El Port de València reobri després del tancament per ratxes de vent

El Port de València ha reobert després d'un tancament marítim per ratxes de vent a primera hora. La normalitat s'ha recuperat a les 14.33, amb obertura parcial prèvia a les 09.24.

La Generalitat impulsa un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

La Generalitat va plantejar un Pla 2030 d'investigació per a donar estabilitat a l'I+D+i valencià, atraure talent i consolidar inversions estratègiques, amb coordinació entre Sanitat i Educació.

L’IVAM ha adquirit en ARC 30 obres de 23 artistes per a reforçar la seua col·lecció

El museu ha comprat 30 obres en ARC 2026, amb majoria d'autoria femenina, per a cobrir llacunes i consolidar línies d'investigació. L'operació va ser aprovada pel seu Consell Rector.