Dos adults i cinc xiquets ferits en un accident en la A-35 en Montesa

Accident A-35

Lloc de l’accident en la A-35 | Maps

 

Un total de dos adults i cinc xiquets, menors de 10 anys, un d’ells, de tan sols dos, han resultat ferits este diumenge després d’eixir-se el seu cotxe de la carretera a l’altura de Montesa, dins de la comarca de La Costera, en València. 

 

Segons ha indicat el Centre d’Informació i Comunicació d’Urgències (CICU), el succés s’ha produït al voltant de les 07.45 hores en el quilòmetre 37 de la A-35, a l’altura d’esta localitat de la Costanera.

 

Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat a una unitat del Servicis d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i dos ambulàncies del Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Els servicis mèdics han atés i traslladat a l’hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva per diferents policontusions a l’home, de 41 anys; la dona, de 30; tres xiquetes de quatre, cinc i set anys i dos xiquets de dos i 10 anys.

 

Fins el moment, es desconéix l’estat de salut de tots els ferits. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.