Agredeixen en una multitudinària baralla a Picassent a un policia

Un agent de la Policia Local de Picassent, ha resultat ferit en intervindre en una baralla produïda durant les festes que se celebren en el municipi en honor a Sant Cristòfor Mártir. Després de produir-se l’agressió, l’Ajuntament de la localitat valenciana ha emés un comunicat en el qual condemna aquests fets, ocorreguts el dissabte a la vesprada durant l’eixida de bous al recorregut taurí. A més, el consistori ha condemnat l’acte i ha assegurat que “la violència mai tindrà cabuda en les festes en cap de les seues manifestacions”.

El policia va patir colps, contusions i, a més, té una cama trencada

En la baralla van haver d’intervindre diversos agents de la Guàrdia Civil. Cal destacar que la batussa entre el grup de joves es va produir en una de les celebracions de bous al carrer de la localitat valenciana de Picassent.

Segons ha apuntat el mitjà de comunicació ‘Levante’, l’agent de Policia Local va haver de ser evacuat en ambulància fins a un centre mèdic on continua ingressat. L’agent ha patit colps, contusions i, a més, ha patit el trencament d’una cama, segons han indicat fonts municipals.

Des de l’Ajuntament condemnem els fets ocorreguts la vesprada d’ahir durant l’eixida dels bous en la ruta dels bous. La violència mai tindrà lloc en els festivals en cap de les seues manifestacions. Volem apreciar la labor de les forces de seguretat i el bon acompliment de la Policia Local i la Guàrdia Civil per a restablir l’ordre en el lloc. També desitgem ràpida recuperació al Policia Local que va resultar ferit. A Picassent volem continuar vivint les festes en pau i harmonia“, comenta l’Ajuntament de Picassent en les xarxes socials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.