7.9 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Agredeixen en una multitudinària baralla a Picassent a un policia

Un agent de la Policia Local de Picassent, ha resultat ferit en intervindre en una baralla produïda durant les festes que se celebren en el municipi en honor a Sant Cristòfor Mártir. Després de produir-se l’agressió, l’Ajuntament de la localitat valenciana ha emés un comunicat en el qual condemna aquests fets, ocorreguts el dissabte a la vesprada durant l’eixida de bous al recorregut taurí. A més, el consistori ha condemnat l’acte i ha assegurat que “la violència mai tindrà cabuda en les festes en cap de les seues manifestacions”.

El policia va patir colps, contusions i, a més, té una cama trencada

En la baralla van haver d’intervindre diversos agents de la Guàrdia Civil. Cal destacar que la batussa entre el grup de joves es va produir en una de les celebracions de bous al carrer de la localitat valenciana de Picassent.

Segons ha apuntat el mitjà de comunicació ‘Levante’, l’agent de Policia Local va haver de ser evacuat en ambulància fins a un centre mèdic on continua ingressat. L’agent ha patit colps, contusions i, a més, ha patit el trencament d’una cama, segons han indicat fonts municipals.

Des de l’Ajuntament condemnem els fets ocorreguts la vesprada d’ahir durant l’eixida dels bous en la ruta dels bous. La violència mai tindrà lloc en els festivals en cap de les seues manifestacions. Volem apreciar la labor de les forces de seguretat i el bon acompliment de la Policia Local i la Guàrdia Civil per a restablir l’ordre en el lloc. També desitgem ràpida recuperació al Policia Local que va resultar ferit. A Picassent volem continuar vivint les festes en pau i harmonia“, comenta l’Ajuntament de Picassent en les xarxes socials.

Últimes notícies

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.