Agredeixen en una multitudinària baralla a Picassent a un policia

Un agent de la Policia Local de Picassent, ha resultat ferit en intervindre en una baralla produïda durant les festes que se celebren en el municipi en honor a Sant Cristòfor Mártir. Després de produir-se l’agressió, l’Ajuntament de la localitat valenciana ha emés un comunicat en el qual condemna aquests fets, ocorreguts el dissabte a la vesprada durant l’eixida de bous al recorregut taurí. A més, el consistori ha condemnat l’acte i ha assegurat que «la violència mai tindrà cabuda en les festes en cap de les seues manifestacions».

El policia va patir colps, contusions i, a més, té una cama trencada

En la baralla van haver d’intervindre diversos agents de la Guàrdia Civil. Cal destacar que la batussa entre el grup de joves es va produir en una de les celebracions de bous al carrer de la localitat valenciana de Picassent.

Segons ha apuntat el mitjà de comunicació ‘Levante’, l’agent de Policia Local va haver de ser evacuat en ambulància fins a un centre mèdic on continua ingressat. L’agent ha patit colps, contusions i, a més, ha patit el trencament d’una cama, segons han indicat fonts municipals.

«Des de l’Ajuntament condemnem els fets ocorreguts la vesprada d’ahir durant l’eixida dels bous en la ruta dels bous. La violència mai tindrà lloc en els festivals en cap de les seues manifestacions. Volem apreciar la labor de les forces de seguretat i el bon acompliment de la Policia Local i la Guàrdia Civil per a restablir l’ordre en el lloc. També desitgem ràpida recuperació al Policia Local que va resultar ferit. A Picassent volem continuar vivint les festes en pau i harmonia«, comenta l’Ajuntament de Picassent en les xarxes socials.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.