13.6 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Agredix sexualment a la companya de pis d’una cosina seua en València

El xic va intentar abusar d’ella en diferents ocasions  | València Diari

 

La Policia Local de València ha detingut a un xic de 25 anys com a presumpte autor d’un delicte d’abusos sexuals a una jove. La víctima, de 21 anys, ha indicat que denunciarà els fets i demanarà una ordre d’allunyament, han informat fonts de la Policia Local.

 

L’agressió es va produir cap a les 3.30 hores de divendres quan la víctima va tocar a la policia per a comunicar que havia sigut víctima d’abusos sexuals i que l’agressor es trobava en el domicili. Quan els agents arriben al lloc es van trobar en l’escala amb un xic que presentava talls superficials en els llavis, baixava precipitadament i va intentar esquivar als policies. En eixe moment, va ser detingut.

 

El presumpte agressor, veí de Madrid, és cosí de la companya de pis de la víctima i passava uns dies en la casa que les dos xiques compartien en València. Segons les primeres investigacions, la xica s’estava vegent la televisió quan l’home va intentar tocar-la. En ser rebutjat diferents voltes, la va perseguir fins a l’habitació, a on se li va tirar damunt i, presumptament, la va agredir sexualment mentres ella es defenia de l’agressor.

 

La víctima va conseguir refugiar-se en el balcó i, encara que l’agressor se’n va anar de la casa en un primer moment, va tornar poc després i va començar a pegar a la porta, moment en què ella va cridar per a demanar auxili a la policia. L’agressor, que es va mostrar agressiu i desafiador quan va ser traslladat a dependències policials, va dir que havia mantingut una discussió sense importància amb la xica i que les ferides se les havia fet mentres s’afaitava.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La policia judicial intentarà recuperar els missatges de WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La policia judicial adscrita al jutjat de Catarroja ha assumit la sol·licitud a Meta per a intentar recuperar els xats de José Manuel Cuenca del dia de la DANA. Un acarament tècnic previ ha fallat perquè el telèfon es va retornar reinicialitzat i la jutgessa, amb la Fiscalia, ha avalat el nou pas.

El Consell cessa a Alberto Martín, número 3 d’Interior durant la dana

El Consell ha aprovat este divendres el cessament a petició pròpia d'Alberto Martín, que va ser número 3 d'Interior durant la dana de 2024, i ha designat a Andrés Balfagó com a substitut. Martín està citat a declarar com a testimoni el 6 de febrer en la causa sobre la gestió d'aquell episodi.

L’excap de gabinet de Mazón nega esborrar missatges i diu que va restablir el mòbil abans de retornar-lo

José Manuel Cuenca ha defés que no va esborrar missatges del telèfon usat durant la DANA i que només ho va restaurar abans de retornar-ho. La pericial no va poder recuperar els xats.

UGT, CCOO i SITVAL han aconseguit un acord per al conveni col·lectiu de les ITV

El nou conveni de les ITV valencianes reforça permisos i conciliació, homogeneïtza la classificació professional i avança cap a l'equiparació de condicions.

Conclou sense èxit el rescat dels wasaps de l’excap de gabinet de Mazón

La pericial en el telèfon de José Manuel Cuenca ha acabat sense recuperar els missatges del dia de la DANA. Amb la seua autorització, la jutgessa sol·licitarà les dades a Meta.

Aemet establix l’avís groc en el nord de Castelló per al dissabte per pluja i neu

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc en el nord de Castelló per pluja i neu. En el litoral s'esperen 20 l/m² en una hora i a l'interior 5 cm de neu sobre 1.000 m amb probabilitat baixa.

Dos menors i huit adults arriben en pastera a Benidorm, primera arribada de 2026 a la Comunitat Valenciana

Deu persones, dos d'elles menors, han aconseguit la costa de Benidorm i han sigut ateses en relatiu bon estat. És la primera arribada a la Comunitat Valenciana en 2026.

El València encadena 5 anys sense perdre fora en Copa i més de 20 sense caure davant rivals de menor categoria

El València es va ficar en quarts després d'imposar-se al Burgos en El Cultivable i enllaça cinc anys invicte a domicili en la Copa del Rei. A més, acumula més de dos dècades sense caure davant equips de menor categoria.