Agredix sexualment a la companya de pis d’una cosina seua en València

El xic va intentar abusar d’ella en diferents ocasions  | València Diari

 

La Policia Local de València ha detingut a un xic de 25 anys com a presumpte autor d’un delicte d’abusos sexuals a una jove. La víctima, de 21 anys, ha indicat que denunciarà els fets i demanarà una ordre d’allunyament, han informat fonts de la Policia Local.

 

L’agressió es va produir cap a les 3.30 hores de divendres quan la víctima va tocar a la policia per a comunicar que havia sigut víctima d’abusos sexuals i que l’agressor es trobava en el domicili. Quan els agents arriben al lloc es van trobar en l’escala amb un xic que presentava talls superficials en els llavis, baixava precipitadament i va intentar esquivar als policies. En eixe moment, va ser detingut.

 

El presumpte agressor, veí de Madrid, és cosí de la companya de pis de la víctima i passava uns dies en la casa que les dos xiques compartien en València. Segons les primeres investigacions, la xica s’estava vegent la televisió quan l’home va intentar tocar-la. En ser rebutjat diferents voltes, la va perseguir fins a l’habitació, a on se li va tirar damunt i, presumptament, la va agredir sexualment mentres ella es defenia de l’agressor.

 

La víctima va conseguir refugiar-se en el balcó i, encara que l’agressor se’n va anar de la casa en un primer moment, va tornar poc després i va començar a pegar a la porta, moment en què ella va cridar per a demanar auxili a la policia. L’agressor, que es va mostrar agressiu i desafiador quan va ser traslladat a dependències policials, va dir que havia mantingut una discussió sense importància amb la xica i que les ferides se les havia fet mentres s’afaitava.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig