Agredix sexualment a la companya de pis d’una cosina seua en València

El xic va intentar abusar d’ella en diferents ocasions  | València Diari

 

La Policia Local de València ha detingut a un xic de 25 anys com a presumpte autor d’un delicte d’abusos sexuals a una jove. La víctima, de 21 anys, ha indicat que denunciarà els fets i demanarà una ordre d’allunyament, han informat fonts de la Policia Local.

 

L’agressió es va produir cap a les 3.30 hores de divendres quan la víctima va tocar a la policia per a comunicar que havia sigut víctima d’abusos sexuals i que l’agressor es trobava en el domicili. Quan els agents arriben al lloc es van trobar en l’escala amb un xic que presentava talls superficials en els llavis, baixava precipitadament i va intentar esquivar als policies. En eixe moment, va ser detingut.

 

El presumpte agressor, veí de Madrid, és cosí de la companya de pis de la víctima i passava uns dies en la casa que les dos xiques compartien en València. Segons les primeres investigacions, la xica s’estava vegent la televisió quan l’home va intentar tocar-la. En ser rebutjat diferents voltes, la va perseguir fins a l’habitació, a on se li va tirar damunt i, presumptament, la va agredir sexualment mentres ella es defenia de l’agressor.

 

La víctima va conseguir refugiar-se en el balcó i, encara que l’agressor se’n va anar de la casa en un primer moment, va tornar poc després i va començar a pegar a la porta, moment en què ella va cridar per a demanar auxili a la policia. L’agressor, que es va mostrar agressiu i desafiador quan va ser traslladat a dependències policials, va dir que havia mantingut una discussió sense importància amb la xica i que les ferides se les havia fet mentres s’afaitava.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU