Agredix sexualment a la companya de pis d’una cosina seua en València

El xic va intentar abusar d’ella en diferents ocasions  | València Diari

 

La Policia Local de València ha detingut a un xic de 25 anys com a presumpte autor d’un delicte d’abusos sexuals a una jove. La víctima, de 21 anys, ha indicat que denunciarà els fets i demanarà una ordre d’allunyament, han informat fonts de la Policia Local.

 

L’agressió es va produir cap a les 3.30 hores de divendres quan la víctima va tocar a la policia per a comunicar que havia sigut víctima d’abusos sexuals i que l’agressor es trobava en el domicili. Quan els agents arriben al lloc es van trobar en l’escala amb un xic que presentava talls superficials en els llavis, baixava precipitadament i va intentar esquivar als policies. En eixe moment, va ser detingut.

 

El presumpte agressor, veí de Madrid, és cosí de la companya de pis de la víctima i passava uns dies en la casa que les dos xiques compartien en València. Segons les primeres investigacions, la xica s’estava vegent la televisió quan l’home va intentar tocar-la. En ser rebutjat diferents voltes, la va perseguir fins a l’habitació, a on se li va tirar damunt i, presumptament, la va agredir sexualment mentres ella es defenia de l’agressor.

 

La víctima va conseguir refugiar-se en el balcó i, encara que l’agressor se’n va anar de la casa en un primer moment, va tornar poc després i va començar a pegar a la porta, moment en què ella va cridar per a demanar auxili a la policia. L’agressor, que es va mostrar agressiu i desafiador quan va ser traslladat a dependències policials, va dir que havia mantingut una discussió sense importància amb la xica i que les ferides se les havia fet mentres s’afaitava.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.