Agredix sexualment a la companya de pis d’una cosina seua en València

El xic va intentar abusar d’ella en diferents ocasions  | València Diari

 

La Policia Local de València ha detingut a un xic de 25 anys com a presumpte autor d’un delicte d’abusos sexuals a una jove. La víctima, de 21 anys, ha indicat que denunciarà els fets i demanarà una ordre d’allunyament, han informat fonts de la Policia Local.

 

L’agressió es va produir cap a les 3.30 hores de divendres quan la víctima va tocar a la policia per a comunicar que havia sigut víctima d’abusos sexuals i que l’agressor es trobava en el domicili. Quan els agents arriben al lloc es van trobar en l’escala amb un xic que presentava talls superficials en els llavis, baixava precipitadament i va intentar esquivar als policies. En eixe moment, va ser detingut.

 

El presumpte agressor, veí de Madrid, és cosí de la companya de pis de la víctima i passava uns dies en la casa que les dos xiques compartien en València. Segons les primeres investigacions, la xica s’estava vegent la televisió quan l’home va intentar tocar-la. En ser rebutjat diferents voltes, la va perseguir fins a l’habitació, a on se li va tirar damunt i, presumptament, la va agredir sexualment mentres ella es defenia de l’agressor.

 

La víctima va conseguir refugiar-se en el balcó i, encara que l’agressor se’n va anar de la casa en un primer moment, va tornar poc després i va començar a pegar a la porta, moment en què ella va cridar per a demanar auxili a la policia. L’agressor, que es va mostrar agressiu i desafiador quan va ser traslladat a dependències policials, va dir que havia mantingut una discussió sense importància amb la xica i que les ferides se les havia fet mentres s’afaitava.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.

Obres d’emergència al tram urbà del riu Magre a Utiel després de la DANA

El Consell ha avalat la declaració d’emergència per reparar amb 4,7 milions el tram urbà del riu Magre al seu pas per Utiel, molt afectat per la DANA del 29 d’octubre de 2024, i millorar-ne el funcionament hidràulic.

Catalá aposta per l’atletisme i la vela davant de la Fórmula 1 a València

L’alcaldessa María José Catalá ha defensat que València aposte per la vela i l’atletisme, per tradició i menor cost públic, i ha reobert la porta a acollir de nou la Copa de l’Amèrica.