Alarma en l’aeroport d’Alvedro per una amenaça de bomba en un vol procedent de Bilbao

L’aeroport d’Alvedro, a la Corunya, ha viscut el matí d’aquest divendres moments d’alarma i tensió en donar-se a conéixer una amenaça de bomba en el vol V7 3538 procedent de Bilbao. Els serveis d’emergències han activat ràpidament tots els protocols d’actuació, segons informa ‘La Voz de Galícia’. L’avió ha aterrat d’emergència a les 07.25 hores del matí.

Els agents de la Guàrdia Civil van ser els encarregats de traslladar als passatgers i la tripulació del vol a una sala aïllada sense el seu equipatge de cabina per a així procedir a la revisió mèdica de les maletes. Després de la revisió no es va detectar cap equipatge sospitós i ara estan revisant la cabina i el celler. A pesar que per xarxes va circular la informació que una persona havia sigut detinguda, la Guàrdia Civil ho ha desmentit.

Segons informa AENA en el seu compte de Twitter, l’aeroport «ha activat el seu pla d’emergència per amenaça en el vol Bilbao-la Corunya operat per la companyia aèria Volotea». Sobre els passatgers, avisa que «han desembarcat» mentre «l’avió roman en un estacionament allunyat». El desplegament operatiu ha sorprés els usuaris de l’aeroport, encara que l’activitat no s’ha vist alterada.

Per part seua, Volotea ha avisat que en l’avió viatjaven «105 persones a bord i 6 membres de la tripulació». Tots ells «han desembarcat amb normalitat en l’aeroport de la Corunya (LCG), seguint amb el protocol d’emergència». A més, han informat que «Tots els passatgers es troben en perfecte estat».

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.