Alarma en l’aeroport d’Alvedro per una amenaça de bomba en un vol procedent de Bilbao

L’aeroport d’Alvedro, a la Corunya, ha viscut el matí d’aquest divendres moments d’alarma i tensió en donar-se a conéixer una amenaça de bomba en el vol V7 3538 procedent de Bilbao. Els serveis d’emergències han activat ràpidament tots els protocols d’actuació, segons informa ‘La Voz de Galícia’. L’avió ha aterrat d’emergència a les 07.25 hores del matí.

Els agents de la Guàrdia Civil van ser els encarregats de traslladar als passatgers i la tripulació del vol a una sala aïllada sense el seu equipatge de cabina per a així procedir a la revisió mèdica de les maletes. Després de la revisió no es va detectar cap equipatge sospitós i ara estan revisant la cabina i el celler. A pesar que per xarxes va circular la informació que una persona havia sigut detinguda, la Guàrdia Civil ho ha desmentit.

Segons informa AENA en el seu compte de Twitter, l’aeroport «ha activat el seu pla d’emergència per amenaça en el vol Bilbao-la Corunya operat per la companyia aèria Volotea». Sobre els passatgers, avisa que «han desembarcat» mentre «l’avió roman en un estacionament allunyat». El desplegament operatiu ha sorprés els usuaris de l’aeroport, encara que l’activitat no s’ha vist alterada.

Per part seua, Volotea ha avisat que en l’avió viatjaven «105 persones a bord i 6 membres de la tripulació». Tots ells «han desembarcat amb normalitat en l’aeroport de la Corunya (LCG), seguint amb el protocol d’emergència». A més, han informat que «Tots els passatgers es troben en perfecte estat».

 

Últimes notícies

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.