17.8 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Alarma en l’aeroport d’Alvedro per una amenaça de bomba en un vol procedent de Bilbao

L’aeroport d’Alvedro, a la Corunya, ha viscut el matí d’aquest divendres moments d’alarma i tensió en donar-se a conéixer una amenaça de bomba en el vol V7 3538 procedent de Bilbao. Els serveis d’emergències han activat ràpidament tots els protocols d’actuació, segons informa ‘La Voz de Galícia’. L’avió ha aterrat d’emergència a les 07.25 hores del matí.

Els agents de la Guàrdia Civil van ser els encarregats de traslladar als passatgers i la tripulació del vol a una sala aïllada sense el seu equipatge de cabina per a així procedir a la revisió mèdica de les maletes. Després de la revisió no es va detectar cap equipatge sospitós i ara estan revisant la cabina i el celler. A pesar que per xarxes va circular la informació que una persona havia sigut detinguda, la Guàrdia Civil ho ha desmentit.

Segons informa AENA en el seu compte de Twitter, l’aeroport «ha activat el seu pla d’emergència per amenaça en el vol Bilbao-la Corunya operat per la companyia aèria Volotea». Sobre els passatgers, avisa que «han desembarcat» mentre «l’avió roman en un estacionament allunyat». El desplegament operatiu ha sorprés els usuaris de l’aeroport, encara que l’activitat no s’ha vist alterada.

Per part seua, Volotea ha avisat que en l’avió viatjaven «105 persones a bord i 6 membres de la tripulació». Tots ells «han desembarcat amb normalitat en l’aeroport de la Corunya (LCG), seguint amb el protocol d’emergència». A més, han informat que «Tots els passatgers es troben en perfecte estat».

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Condemnen a un menor per intentar agredir sexualment a un altre en un viatge d’estudis

Un Jutjat de Menors de València ha imposat 15 mesos d'internament tancat i 2 anys de llibertat vigilada a un menor per intentar agredir sexualment a un altre durant un viatge escolar a Màlaga. La sentència afig formació obligatòria, allunyament per quatre anys i indemnització de 17.400 euros.

Localitzen sense vida a un senderista de 71 anys en la rambla salada d’Albatera

El cos d'un senderista de 71 anys, denunciat com desaparegut per la seua esposa, ha sigut localitzat en la rambla salada d'Albatera després de trobar el seu cotxe. No hi ha signes de violència i es remena una mort accidental

Pérez Llorca defén al Consell per les adjudicacions de vivendes públiques a Alacant i l’oposició demana dimissions

El president ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures com la suspensió del funcionari implicat i l'enviament del cas a Fiscalia. PSPV i Compromís exigixen cessaments i major control, i Vox reclama una comissió d'investigació.

Igualtat estudia si l’assassinat d’una dona i la seua filla a Xilxes és violència masclista

La Delegació del Govern contra la Violència de Gènere ha anunciat que recapta dades per a determinar si el doble crim de Xilxes és violència masclista. L'exmarit ha sigut detingut per infringir una orde d'allunyament de 300 metres vigent fins a 2027.

Avís taronja este dijous per ratxes de 100 km/h en el nord de Castelló

Aemet ha establit per a este dijous l'avís taronja en el nord de Castelló per vent del nord-oest de fins a 100 km/h. Hi haurà avisos grocs a Alacant i València.

La Guàrdia Civil reclama les càmera de Xilxes per a contrastar la versió de l’exmarit

La Guàrdia Civil ha demanat a l'Ajuntament de Xilxes les gravacions que enfoquen la vivenda on van ser trobades una dona i la seua filla. Busca contrastar la versió de l'exmarit, detingut per infringir l'orde d'allunyament.

Pérez Llorca defén l’actuació del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha defés la resposta del Consell a les irregularitats en adjudicacions de vivendes a Alacant. PSPV i Compromís han demanat dimissions i eleccions.

Esclarixen una estafa de l’amor per 216.839 euros amb quatre detinguts a Alacant

La Policia Nacional ha desarticulat part d'una xarxa que va captar a una dona per Facebook i li va sostraure 216.839 euros. Huit persones han sigut identificades i quatre detingudes a Alacant.