Alarma terrorista per un paquet sospitós amb gallines decapitades en València

 

Este dilluns, cap a les 12.50 hores, un paquet sospitós ha obligat a activar el protocol policial d’alerta antiterrorista en el complex administratiu Nou d’Octubre de València. Però finalment tot ha quedat en una falsa alarma, ja que dins del paquet hi havia una gallina i dos caps d’esta au al costat d’uns cocos.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, vigilants del complex van detectar que un home parava amb un cotxe i deixava un paquet sospitós en la zona d’aparcaments per a després anar-se’n. D’esta manera, s’ha hagut de mobilitzar la Policia de la Generalitat i la Policia Nacional.

 

Com a conseqüència, s’ha ordenat el tancament dels accessos a la zona d’aparcament i han hagut d’intervindre els Tècnics en Desactivació d’Artefactes Explosius (TEDAX). Al mateix temps, els especialistes policials han obert el paquet i han descobert que contenia aus mortes i decapitades i altres elements que la Generalitat no ha volgut aclarir. Segons fonts pròximes hi havia també uns cocos.

 

Des de la Conslleria de Justícia ha afirmat que els fets no han comportat el desallotjament de treballadors i usuaris de les instal·lacions autonòmiques. De la mateixa manera, la Policia de la Generalitat continua investigant el cas amb la intenció de localitzar a la persona que va abandonar el paquet.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell baixarà impostos i reduirà la burocràcia per a impulsar la ramaderia extensiva

La Generalitat ha anunciat l'eliminació del ITP per a explotacions extensives i un pla 2026-2030 amb 70 mesures per a simplificar tràmits, promoure el producte i reforçar el relleu generacional.

Pérez Llorca ha criticat a Renfe pel seu pla per a Falles: ‘la solució no és deixar a la gent a 10 quilòmetres de...

El president de la Generalitat ha carregat contra l'ajust de Rodalia de Renfe entre el 13 i el 19 de març, que deixa els trens a Albal en la franja de 13 a 15 hores. Demana coordinació i solucions que garantisquen la seguretat sense allunyar als usuaris de València.

Intervinguts 316 quilos de material pirotècnic en quatre locals de València

La Guàrdia Civil ha intervingut 316 quilos de material pirotècnic en quatre establiments de la província de València per irregularitats de venda i emmagatzematge. L'operació s'ha saldat amb cinc denúncies.

FOMOfest reunirà 5.000 persones en la seua segona edició en La Marina de València

El 28 de març, Marina d'Empreses celebrarà la segona edició de FOMOfest en La Marina de València, amb 5.000 assistents, xarrades, tallers i experiències amb referents.

Aumsa pilotarà la futura Agència Municipal de Lloguer a València

La Junta de Govern Local preveu aprovar este divendres el primer pas per a crear l'Agència Municipal de Lloguer, que dissenyarà i gestionarà Aumsa. El pla garantix rendes a propietaris a canvi de preus per davall del mercat i arranca amb 300.000 euros en 2026.

Detingut a Almassora després d’intentar eludir un control amb 26,64 grams de cocaïna

La Guàrdia Civil de Castelló ha detingut a un home a Almassora després d'una maniobra evasiva davant un control; portava 26,64 grams de cocaïna en bosses i una bàscula. L'arrestat, de 38 anys, va quedar a disposició judicial per un presumpte delicte contra la salut pública.

El 83% dels CEO actua com a portaveu però solo el 41,6% està format

El 83,2% dels consellers delegats exercix com a portaveu, però només el 41,6% compta amb formació per a eixe rol. El 35% manca de pla i només 4 de cada 10 dircom estan en el comité de direcció.

Renfe no garantix el reforç de Rodalia en Falles sense un pla de seguretat

Renfe advertix que no podrà mantindre el servici reforçat de Rodalia en Falles si no hi ha dispositius de seguretat suficients. L'empresa veu inviables els transbords per carretera i reclama indicacions clares a l'Ajuntament.