Alarma terrorista per un paquet sospitós amb gallines decapitades en València

 

Este dilluns, cap a les 12.50 hores, un paquet sospitós ha obligat a activar el protocol policial d’alerta antiterrorista en el complex administratiu Nou d’Octubre de València. Però finalment tot ha quedat en una falsa alarma, ja que dins del paquet hi havia una gallina i dos caps d’esta au al costat d’uns cocos.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, vigilants del complex van detectar que un home parava amb un cotxe i deixava un paquet sospitós en la zona d’aparcaments per a després anar-se’n. D’esta manera, s’ha hagut de mobilitzar la Policia de la Generalitat i la Policia Nacional.

 

Com a conseqüència, s’ha ordenat el tancament dels accessos a la zona d’aparcament i han hagut d’intervindre els Tècnics en Desactivació d’Artefactes Explosius (TEDAX). Al mateix temps, els especialistes policials han obert el paquet i han descobert que contenia aus mortes i decapitades i altres elements que la Generalitat no ha volgut aclarir. Segons fonts pròximes hi havia també uns cocos.

 

Des de la Conslleria de Justícia ha afirmat que els fets no han comportat el desallotjament de treballadors i usuaris de les instal·lacions autonòmiques. De la mateixa manera, la Policia de la Generalitat continua investigant el cas amb la intenció de localitzar a la persona que va abandonar el paquet.

Últimes notícies

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.