Alarma terrorista per un paquet sospitós amb gallines decapitades en València

 

Este dilluns, cap a les 12.50 hores, un paquet sospitós ha obligat a activar el protocol policial d’alerta antiterrorista en el complex administratiu Nou d’Octubre de València. Però finalment tot ha quedat en una falsa alarma, ja que dins del paquet hi havia una gallina i dos caps d’esta au al costat d’uns cocos.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, vigilants del complex van detectar que un home parava amb un cotxe i deixava un paquet sospitós en la zona d’aparcaments per a després anar-se’n. D’esta manera, s’ha hagut de mobilitzar la Policia de la Generalitat i la Policia Nacional.

 

Com a conseqüència, s’ha ordenat el tancament dels accessos a la zona d’aparcament i han hagut d’intervindre els Tècnics en Desactivació d’Artefactes Explosius (TEDAX). Al mateix temps, els especialistes policials han obert el paquet i han descobert que contenia aus mortes i decapitades i altres elements que la Generalitat no ha volgut aclarir. Segons fonts pròximes hi havia també uns cocos.

 

Des de la Conslleria de Justícia ha afirmat que els fets no han comportat el desallotjament de treballadors i usuaris de les instal·lacions autonòmiques. De la mateixa manera, la Policia de la Generalitat continua investigant el cas amb la intenció de localitzar a la persona que va abandonar el paquet.

Últimes notícies

Absoldos els cinc acusats del cas Taula pels contractes de Cultura a València

L’Audiència Provincial de València ha absolt els cinc acusats de prevaricació, suborn i malversació en la peça E del cas Taula-Imelsa, sobre contractes de la Regidoria de Cultura entre 2003 i 2006, en no vore acreditat l’amaño ni el cobrament de comissions.

Mes de maig rècord en hotels valencians amb més de 3 milions de pernoctacions

La Comunitat Valenciana ha superat els 3 milions de pernoctacions hoteleres en maig, amb el pes principal del turisme estranger i una estada mitjana de 3,14 dies. La província d'Alacant lidera les xifres, seguida de València i Castelló.

L’ocupació turística puja un 3,9 % al maig a la Comunitat Valenciana, el major avanç autonòmic

La Comunitat Valenciana ha encapçalat al maig l’augment d’afiliació turística a Espanya amb un 3,9 %, fins als 232.761 treballadors, en un context de creixement general del sector.

Dimarts de calor extrema: nivell taronja en tres comarques de Castelló

Sanitat ha mantingut per a dimarts el nivell de risc mitjà per calor en una vintena de municipis de les comarques del Baix Maestrat, Els Ports i l’Alt Maestrat.

Quatre ferits, dos menors, en l’incendi d’una vivenda a Aldaia

Quatre persones han resultat ferides en l’incendi d’un dúplex a Aldaia, entre elles un bebé d’11 mesos i una xiqueta de 3 anys, atesos per inhalació de fum i cremades.

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 28,6 graus

La passada matinada s’han registrat nits tòrrides en molts municipis de la Comunitat Valenciana, sobretot d’Alacant, amb una mínima de 28,6 graus a Benidorm, mentre que a València i Castelló les mínimes han sigut tropicals, entre 20 i 25 graus.

Enganya diversos clients amb plaques solars i els estafa més de 7.500 euros

Un comercial duna empresa dinstal·lacions fotovoltaiques ha sigut detingut per estafar més de 7.500 euros a diversos clients, després de cobrar avançaments i derivar els pagaments al seu compte bancari sense fer els treballs.

Sis treballadors, detinguts per furtar paquets tecnològics i revendre’ls en una botiga de València

La Guàrdia Civil ha detingut sis treballadors d’una empresa logística i d’un comerç de València per un presumpte furt continuat de paqueteria amb mòbils i tauletes de gamma alta que, suposadament, es revenien a baixa preu en una botiga.