Alarma terrorista per un paquet sospitós amb gallines decapitades en València

 

Este dilluns, cap a les 12.50 hores, un paquet sospitós ha obligat a activar el protocol policial d’alerta antiterrorista en el complex administratiu Nou d’Octubre de València. Però finalment tot ha quedat en una falsa alarma, ja que dins del paquet hi havia una gallina i dos caps d’esta au al costat d’uns cocos.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, vigilants del complex van detectar que un home parava amb un cotxe i deixava un paquet sospitós en la zona d’aparcaments per a després anar-se’n. D’esta manera, s’ha hagut de mobilitzar la Policia de la Generalitat i la Policia Nacional.

 

Com a conseqüència, s’ha ordenat el tancament dels accessos a la zona d’aparcament i han hagut d’intervindre els Tècnics en Desactivació d’Artefactes Explosius (TEDAX). Al mateix temps, els especialistes policials han obert el paquet i han descobert que contenia aus mortes i decapitades i altres elements que la Generalitat no ha volgut aclarir. Segons fonts pròximes hi havia també uns cocos.

 

Des de la Conslleria de Justícia ha afirmat que els fets no han comportat el desallotjament de treballadors i usuaris de les instal·lacions autonòmiques. De la mateixa manera, la Policia de la Generalitat continua investigant el cas amb la intenció de localitzar a la persona que va abandonar el paquet.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.