7.5 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Alarma terrorista per un paquet sospitós amb gallines decapitades en València

 

Este dilluns, cap a les 12.50 hores, un paquet sospitós ha obligat a activar el protocol policial d’alerta antiterrorista en el complex administratiu Nou d’Octubre de València. Però finalment tot ha quedat en una falsa alarma, ja que dins del paquet hi havia una gallina i dos caps d’esta au al costat d’uns cocos.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, vigilants del complex van detectar que un home parava amb un cotxe i deixava un paquet sospitós en la zona d’aparcaments per a després anar-se’n. D’esta manera, s’ha hagut de mobilitzar la Policia de la Generalitat i la Policia Nacional.

 

Com a conseqüència, s’ha ordenat el tancament dels accessos a la zona d’aparcament i han hagut d’intervindre els Tècnics en Desactivació d’Artefactes Explosius (TEDAX). Al mateix temps, els especialistes policials han obert el paquet i han descobert que contenia aus mortes i decapitades i altres elements que la Generalitat no ha volgut aclarir. Segons fonts pròximes hi havia també uns cocos.

 

Des de la Conslleria de Justícia ha afirmat que els fets no han comportat el desallotjament de treballadors i usuaris de les instal·lacions autonòmiques. De la mateixa manera, la Policia de la Generalitat continua investigant el cas amb la intenció de localitzar a la persona que va abandonar el paquet.

Últimes notícies

Els llevaneus de la Generalitat actuen en huit rutes de Castelló per la borrasca Francis

En plena borrasca Francis, la Generalitat ja va activar el pla de serveis viaris hivernals i este dilluns se centra en huit de les 28 rutes de Castelló. València i Alacant romanen en prealerta per a desplegar mitjans si feren falta.

El PSPV alerta d’una escalada històrica de queixes per brutícia i soroll a València al tancament de 2025

El PSPV ha advertit d'un augment rècord de queixes veïnals per falta de neteja i contaminació acústica a València durant 2025 i acusa el govern municipal d'inacció.

Incertesa per a les empreses valencianes per la situació a Veneçuela

Cambra València considera que la intervenció dels EUA i la captura de Nicolás Maduro obri un període d'incertesa. Veneçuela és sèptim mercat client en la zona i dotzé proveïdor de la Comunitat.

Trobats més restes del vaixell afonat en Komodo, sense rastre dels dos xiquets valencians

Els equips de rescat van trobar nous fragments del KM Putri Sakinah, però seguixen sense localitzar als dos menors de 9 i 10 anys desapareguts. L'operatiu, amb 153 persones i 17 embarcacions, es va ampliar fins al dimecres en una zona de forts corrents.

Indonèsia examina la seua seguretat marítima després del naufragi amb víctimes espanyoles en Komodo

El naufragi d'un vaixell turístic al Parc Nacional de Komodo ha deixat dos valencians morts i dos menors desapareguts. El cas ha impulsat a Indonèsia a revisar la seguretat marítima, obrir una investigació i suspendre temporalment la navegació turística.

PSPV acusa el PP de prioritzar la sanitat privada sobre la salut dels valencians

El PSPV ha acusat el PP d'anteposar la sanitat privada i de falta de transparència en les derivacions. Rafa Simó ha denunciat 56 milions i promeses incomplides.

València eleva a 400 euros per fill l’ajuda a la natalitat i obri sol·licituds

València augmenta a 400 euros l'ajuda per naixement, adopció o acolliment en 2026. La convocatòria, dotada amb 1,5 milions, pot demanar-se ja.

Una dona dona a llum a una bebé en el portal d’un edifici d’Alcoi

El Samu ha assistit a una dona de 31 anys que havia donat a llum a una xiqueta en un portal del centre d'Alcoi. Mare i filla han sigut traslladades en bon estat a l'Hospital Verge dels Lliris.