20.9 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

L’ama d’una gossa denuncia la seua mort per enverinament en una platja canina del Campello

 

Sita és una gossa que feia poc que havia complit els tres anys, però algú va decidir que ja havia viscut prou. L’animal va morir el passat 28 de juny, després d’ingerir un verí en la platja canina de la Punta del Riu del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant).

 

La seua ama ha denunciat els fets a través de les xarxes socials, a on assegura que Sita va morir després de menjar una espècie de trampa que algú va posar en esta platja. A demés, l’informe veterinari va concloure que «es tractava d’un verí o tòxic». «És cert, hi ha gent que es dedica a dipositar verins disfressats de menjar, gominoles i altres aliments simplement per a fer mal», assegura la dona.

 

L’ama de Sita ha denunciat els fets davant la Guàrdia Civil, qui assegura que no es tracta d’un cas aïllat, segons afirma la mateixa denunciant. Per això, ha volgut compartir estos fets per a «ajudar i evitar que més amics córreguen la mateixa sort».

Últimes notícies

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.

Més de 30.000 atletes van completar la Marató València per primera vegada en la seua història

València va reunir 30.777 corredors que van acabar la Marató València Trinidad Alfonso, màxim històric, amb 36.000 dorsals i un 85,4% de finalització. John Korir i Joyciline Jepkosgei es van imposar amb les millors marques de l'any a nivell mundial

Hugo Duro empata en el 93 i salva el 1-1 del València davant el Sevilla

Hugo Duro va firmar l'empat en el 93 després d'una passada de Ugrinic, després que un autogol de Tárrega avançara al Sevilla. Repartiment de punts que va deixar insatisfets als dos.