L’ama d’una gossa denuncia la seua mort per enverinament en una platja canina del Campello

 

Sita és una gossa que feia poc que havia complit els tres anys, però algú va decidir que ja havia viscut prou. L’animal va morir el passat 28 de juny, després d’ingerir un verí en la platja canina de la Punta del Riu del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant).

 

La seua ama ha denunciat els fets a través de les xarxes socials, a on assegura que Sita va morir després de menjar una espècie de trampa que algú va posar en esta platja. A demés, l’informe veterinari va concloure que «es tractava d’un verí o tòxic». «És cert, hi ha gent que es dedica a dipositar verins disfressats de menjar, gominoles i altres aliments simplement per a fer mal», assegura la dona.

 

L’ama de Sita ha denunciat els fets davant la Guàrdia Civil, qui assegura que no es tracta d’un cas aïllat, segons afirma la mateixa denunciant. Per això, ha volgut compartir estos fets per a «ajudar i evitar que més amics córreguen la mateixa sort».

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.