Una ambulància queda avariada després d’un accident a València mentre traslladava un pacient

Un accident de trànsit lleu entre una ambulància i cotxe en la Gran Via Marqués del Túria de València ha deixat inutilitzat el vehicle sanitari, que traslladava aquest dilluns a un pacient d'un hospital a un altre de la ciutat.

    

L'accident s'ha produït sobre les deu del matí quan una unitat del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) ha col·lisionat contra un altre vehicle sense que s'haja produït cap ferit, segons ha informat a EFE el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU).

  

A causa de la col·lisió l'ambulància ha quedat inoperativa i des del CICU s'ha enviat una altra unitat del SAMU per a efectuar el servei que estava realitzant la unitat accidentada, que era traslladar a un pacient d'un hospital a un altre.

    

Les mateixes fonts han assegurat que l'accident ha sigut lleu i que ningú ha patit cap mal.

Ferit un ciclista després d'una discussió de trànsit a València

 

Un enfrontament entre una conductora i un ciclista s'ha produït este cap de setmana en València. Els dos s'han posat a discutir i finalment el ciclista ha resultat ferit per un home durant la discussió. Com ha avançat 'La Provincias', l'enfrontament, que ha sorgit d'una discussió de trànsit en el creuament dels carrers Maderas i Jerónimo de Monsoliu, ha ocorregut a les 13:30 hores del dissabte després que el ciclista recriminara a la conductora d'un cotxe per què la dona no havia respectat un senyal de cedir el pas en un creuament on tenia preferència el ciclista. Després de discrepar amb ell, els dos van iniciar una discussió i un creuament d'insults. En eixe moment un home que anava en el cotxe amb la dona i una xiqueta, va baixar del vehicle i es va enfrontar al ciclista. Els crits, els espentons i les punyades en ple carrer van ser enregistrats per un veí amb el telèfon mòbil, mentrestant, altres dos persones van cridar al 112 i van intentar separar als dos homes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.