Mastodon
30.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Detingut a home per amenaçar amb un punyal a la seua parella a Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Sagunt a un home de 30 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i resistència i desobediència a agent de l’autoritat, després de pel que sembla agredir a la seua parella amb una arma blanca i amenaçar als agents, a més de propinar-los puntades i cabotades.

La víctima va poder demanar ajuda des d’una finestra als vianants que van avisar la Policia.

Els fets van ocórrer el divendres, al voltant de les sis de la vesprada, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè acudiren a un domicili de la localitat valenciana de Sagunt, on pel que sembla es trobava una dona demanant socors a crits des d’una finestra.

Immediatament, els agents es van dirigir a la zona i allí van observar a una dona que cridava demanant auxili des del seu balcó.

Ràpidament els policies van accedir a l’edifici i van seguir les veus que els van conduir fins a la porta de l’habitatge. Va ser en eixe moment, quan la víctima es va dirigir als policies i va manifestar que la seua parella no li deixava obrir la porta.

No obstant això, la dona va aconseguir escapar del presumpte agressor, i seguint les indicacions dels agents, es va tancar en una habitació per a evitar ser agredida.

Moments després, els policies amb l’ajuda d’una dotació de bombers van accedir a l’habitatge on van ser rebuts per un home que portava a la seua mà dreta un punyal alhora que els amenaçava.

Encara que en reiterades ocasions els policies li van comminar perquè deixara l’arma blanca en el sòl, l’home va fer cas omís a les seues indicacions, per la qual cosa es va iniciar un forcejament en el qual finalment els policies van aconseguir reduir-lo, encara que van rebre puntades i cabotades mentre esgrimia el punyal,

Després d’estos fets, els agents van comprovar que la víctima, immersa en un important estat de nerviosisme, presentava blaus i colps en les extremitats superiors, a més d’una ferida sagnant en l’avantbraç i diversos blaus en tots dos braços.

Així mateix, a causa dels colps de l’home, s’afligia de dolors a l’interior de la boca i en les costelles.

Durant les perquisicions policials, els agents van esbrinar que l’agressió es va iniciar després d’un forcejament, ja que després d’una discussió, la víctima va voler abandonar el domicili i l’home li ho va impedir.

A més, en evitar que la dona marxara, va agafar un punyal, iniciant-se un forcejament entre tots dos, moment en què la víctima va rebre un tall al braç dret.

Per tot el succeït l’home va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i resistència i desobediència a agent de l’autoritat. L’arrestat, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Detinguda per escanyar amb el cable d’una aspiradora a una amiga a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys ha sigut arrestada pel presumpte escanyament amb el cable d'una aspiradora de la seua amiga, de 66, en un apartament de Benidorm. La Policia Nacional dirigix una investigació que continua oberta.

Sanitat pagarà 34.673 euros als fills d’un pacient mort per una sonda mal col·locada

El CJC estima parcialment la reclamació per funcionament anormal del servici i proposa 34.673 euros per als dos fills d'un pacient mort després d'una PEG mal posicionada.

La Gonzalo Anaya denuncia la calor en col·legis i IES i exigix bioclimatización en la Comunitat Valenciana

La confederació d'AMPA alerta de temperatures superiors a 30 graus en aules sense ventilació ni climatització i reclama a la Conselleria un pla global i urgent.

Mor l’home que es va autolesionar després d’agredir a un altre amb un pal a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a l'hospital després de tallar-se el coll amb una arma blanca després d'agredir amb un pal a un altre a Sant Joan. La disputa va ser laboral i el ferit de 48 anys està fora de perill.

Afectats d’ELA, pendents del pla del Govern per a aplicar la llei el 31 d’octubre

Pacients i entitats esperen que el 31 d'octubre el Govern plantege a les autonomies un pla per a aplicar la llei ELA, amb finançament estatal i execució autonòmica. El moviment confia en un impuls real després d'un primer any frenat per la falta de recursos.

Sánchez anuncia 1.154 milions per a l’aeroport d’Alacant-Elx: més terminal, dic no Schengen i nou carrer de rodatge

El Govern invertirà 1.154 milions en l'aeroport Alacant-Elx entre 2027 i 2031 per a ampliar un 30% la terminal, crear un dic no Schengen i millorar l'operativa en pista. L'alcalde i el sector turístic reclamen segona pista i connexió ferroviària.

Les obres en el Mercat Central destapen mosaic Nolla, reixeria i una taula numerada

La retirada de set parades per a ampliar el Central Bar trau a la llum pavimente de mosaic Nolla, reixeria i una taula de marbre amb bancada. Les troballes es conservaran i es posaran en valor amb supervisió arqueològica.

La Comunitat Valenciana rebrà 7,63 milions per a ampliar la cartera de salut bucodental

La Comunitat Valenciana rebrà 7,63 milions dins del repartiment estatal per a ampliar la cartera de salut bucodental i incorporar de manera progressiva als majors de 65. El desplegament començarà per les residències i es manté la prioritat per a infància, embarassades, persones amb discapacitat i pacients oncològics cervicofaciales.