9 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Detingut a home per amenaçar amb un punyal a la seua parella a Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Sagunt a un home de 30 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i resistència i desobediència a agent de l’autoritat, després de pel que sembla agredir a la seua parella amb una arma blanca i amenaçar als agents, a més de propinar-los puntades i cabotades.

La víctima va poder demanar ajuda des d’una finestra als vianants que van avisar la Policia.

Els fets van ocórrer el divendres, al voltant de les sis de la vesprada, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè acudiren a un domicili de la localitat valenciana de Sagunt, on pel que sembla es trobava una dona demanant socors a crits des d’una finestra.

Immediatament, els agents es van dirigir a la zona i allí van observar a una dona que cridava demanant auxili des del seu balcó.

Ràpidament els policies van accedir a l’edifici i van seguir les veus que els van conduir fins a la porta de l’habitatge. Va ser en eixe moment, quan la víctima es va dirigir als policies i va manifestar que la seua parella no li deixava obrir la porta.

No obstant això, la dona va aconseguir escapar del presumpte agressor, i seguint les indicacions dels agents, es va tancar en una habitació per a evitar ser agredida.

Moments després, els policies amb l’ajuda d’una dotació de bombers van accedir a l’habitatge on van ser rebuts per un home que portava a la seua mà dreta un punyal alhora que els amenaçava.

Encara que en reiterades ocasions els policies li van comminar perquè deixara l’arma blanca en el sòl, l’home va fer cas omís a les seues indicacions, per la qual cosa es va iniciar un forcejament en el qual finalment els policies van aconseguir reduir-lo, encara que van rebre puntades i cabotades mentre esgrimia el punyal,

Després d’estos fets, els agents van comprovar que la víctima, immersa en un important estat de nerviosisme, presentava blaus i colps en les extremitats superiors, a més d’una ferida sagnant en l’avantbraç i diversos blaus en tots dos braços.

Així mateix, a causa dels colps de l’home, s’afligia de dolors a l’interior de la boca i en les costelles.

Durant les perquisicions policials, els agents van esbrinar que l’agressió es va iniciar després d’un forcejament, ja que després d’una discussió, la víctima va voler abandonar el domicili i l’home li ho va impedir.

A més, en evitar que la dona marxara, va agafar un punyal, iniciant-se un forcejament entre tots dos, moment en què la víctima va rebre un tall al braç dret.

Per tot el succeït l’home va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i resistència i desobediència a agent de l’autoritat. L’arrestat, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La tardor s’acomiada amb núvols i possibles pluges a Alacant i lleus canvis tèrmics

El comiat de la tardor arriba amb cels molt nuvolosos en la Comunitat Valenciana i ruixats puntuals en el litoral d'Alacant que tendiran a remetre al final del dia. Les temperatures només variaran lleugerament i el vent anirà girant a component oest amb algun repunt d'intensitat.

1-1 a Mestalla: Leo Román i la saga sostenen al Mallorca davant un València bolcat

Un València dominador va igualar amb Hugo Duro el punt inicial de Samu Costa, però es va topar amb el pal i amb un excel·lent Leo Román. El Mallorca va resistir i es va emportar un punt valuós.

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.