Detingut a home per amenaçar amb un punyal a la seua parella a Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Sagunt a un home de 30 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i resistència i desobediència a agent de l’autoritat, després de pel que sembla agredir a la seua parella amb una arma blanca i amenaçar als agents, a més de propinar-los puntades i cabotades.

La víctima va poder demanar ajuda des d’una finestra als vianants que van avisar la Policia.

Els fets van ocórrer el divendres, al voltant de les sis de la vesprada, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè acudiren a un domicili de la localitat valenciana de Sagunt, on pel que sembla es trobava una dona demanant socors a crits des d’una finestra.

Immediatament, els agents es van dirigir a la zona i allí van observar a una dona que cridava demanant auxili des del seu balcó.

Ràpidament els policies van accedir a l’edifici i van seguir les veus que els van conduir fins a la porta de l’habitatge. Va ser en eixe moment, quan la víctima es va dirigir als policies i va manifestar que la seua parella no li deixava obrir la porta.

No obstant això, la dona va aconseguir escapar del presumpte agressor, i seguint les indicacions dels agents, es va tancar en una habitació per a evitar ser agredida.

Moments després, els policies amb l’ajuda d’una dotació de bombers van accedir a l’habitatge on van ser rebuts per un home que portava a la seua mà dreta un punyal alhora que els amenaçava.

Encara que en reiterades ocasions els policies li van comminar perquè deixara l’arma blanca en el sòl, l’home va fer cas omís a les seues indicacions, per la qual cosa es va iniciar un forcejament en el qual finalment els policies van aconseguir reduir-lo, encara que van rebre puntades i cabotades mentre esgrimia el punyal,

Després d’estos fets, els agents van comprovar que la víctima, immersa en un important estat de nerviosisme, presentava blaus i colps en les extremitats superiors, a més d’una ferida sagnant en l’avantbraç i diversos blaus en tots dos braços.

Així mateix, a causa dels colps de l’home, s’afligia de dolors a l’interior de la boca i en les costelles.

Durant les perquisicions policials, els agents van esbrinar que l’agressió es va iniciar després d’un forcejament, ja que després d’una discussió, la víctima va voler abandonar el domicili i l’home li ho va impedir.

A més, en evitar que la dona marxara, va agafar un punyal, iniciant-se un forcejament entre tots dos, moment en què la víctima va rebre un tall al braç dret.

Per tot el succeït l’home va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i resistència i desobediència a agent de l’autoritat. L’arrestat, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.