10.4 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

La nova anàlisi del mòbil de Jorge Ignacio P. revelarà què va fer amb el cos de Marta Calvo

El cas sobre l’assassinat de Marta Calvo, la jove d’Estivella, en el Camp de Morvedre (València), desapareguda el passat 7 de novembre en Manuel, en la comarca de la Ribera (València), continua sent una incògnita a dia de hui i cada volta els investigadors dubten més sobre si la versió de l’acusat, Jorge Ignacio P., és certa o no.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’ i han afimat els mateixos investigadors de la Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil, la versió de Jorge Ignacio és pròpia de qui pretén amagar proves o «entorpir l’acció policial i/o judicial». Per esta mateixa raó, la Guàrdia Civil ha demanat ara a la jutgessa d’Alzira que porta el cas fer un nou estudi tècnic d’un dels telèfons mòbils de l’acusat, empresonat en Picassent.

 

Jorge Ignacio P. utilitzava un sistema d’encriptat, propi dels traficants de droga, com ell, però això no ha impedit als investigadors poder conéixer la geolocalització del telèfon mòbil. Per això, els experts en telecomunicacions del Grup de Suport Tècnic Operatiu (GATO) de l’UCO faran un mapa molt més precís de la localització de l’acusat entre les 20 hores del 6 de novembre, unes hores abans de quedar amb Marta Calvo, i les 22 hores del 8 de novembre, just quan arribà la mare de l’acusat des de Mallorca per a celebrar l’aniversari del seu fill.

 

La versió de l’acusat, en dubte

La versió de l’acusat, tal com va declarar quan es va entregar en la caserna de la Guàrdia Civil de Carcaixent, és que Marta Calvo va morir per una sobredosi de cocaïna, pel que va decidir trossejar el cos en sa casa de Manuel i, després, va tirar les restes en diferents contenidors d’Alzira i Silla.

 

A pesar de què les càmeres de seguretat i els tiquets de compra corroborarien que Jorge Ignacio P. va comprar guants, bosses de fem, dos serres, un desembossador i amoníac, els investigadors no s’acaben de creure esta versió, que Jorge Ignacio P. podria haver donat per a entorpir la investigació i que no es trobe el cos de Marta Calvo, ja que no s’ha pogut obtindre ADN de cap de les mostres arreplegades en la casa de Manuel.

 

A pesar d’això, la Guàrdia Civil continua buscant les restes de Marta Calvo en l’abocador de Dos Aguas, en la Foia de Bunyol, que és fins a on els han portat la versió de Jorge Ignacio P. i les corroboracions de la mateixa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investiguen explosions en clavegueres del centre de Castelló després d’un desallotjament preventiu

La Policia Local investiga diverses explosions en clavegueres del centre de Castelló que van obligar a desallotjar un edifici. No va haver-hi ferits i la zona es va estabilitzar.

Primer dia de vaga ferroviària per la seguretat amb centenars de trens cancel·lats

Tres jornades de 24 hores reclamen un canvi estructural en la seguretat després dels sinistres de Adamuz i Gelida. Servicis mínims i cancel·lacions en tota la xarxa

El vent no amaina a l’inici de la setmana en la Comunitat Valenciana: pugen les màximes i el cel continua nuvolós

La Comunitat arranca la setmana amb ratxes molt fortes d'oest a l'interior al final del dia. Les màximes pugen i tornen les pluges febles en el terç nord.

Mor un home després de ser apunyalat en el barri del Xenillet de Torrent

Un home ha mort a l'Hospital Clínic de València després de ser apunyalat anit en el barri del Xenillet, a Torrent. No hi ha detinguts i Homicidis s'ha fet càrrec de la investigació.

Molt més que una obra: la Generalitat es bolca amb la reconstrucció

La Generalitat Valenciana ha desplegat un ampli conjunt d’actuacions...

Mor un home després de ser apunyalat en el barri del Xenillet de Torrent

Un home ha mort a l'Hospital Clínic de València després de ser apunyalat la nit del diumenge en el barri del Xenillet, a Torrent. No hi ha detencions ara com ara.

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán