Andy i Lucas demanen perdó per haver ensenyat una samarreta de Gabriel

Andy y Lucas muestran la polémica camiseta en un concierto

Andy i Lucas ensenyen la polèmica samarreta en un concert | El Confidencial

 

La polèmica entre els cantants Andy i Lucas i la família de Gabriel Cruz per haver fet una a samarreta amb imatges de diferents menors assassinats continua. El duet va presentar la samarreta en un dels seus últims concerts i els pares de Gabriel van lamentar que no els hagueren demanat permís per utilitzar la foto del seu fill.  

 

Este comentari va ser contestat per Lucas que va publicar un vídeo a les seues xarxes socials i on, tot que es disculpava amb ells, comentava que no li agradava la seua actitud. Davant les crítiques rebudes per este vídeo, els artistes s’han hagut de tornar a disculpar. 

 

Andy i Lucas volen «passar página» 

Esta nova disculpa va arribar en un dels seus últims concerts a la població madrilenya de San Sebastián de los Reyes. En uns dels descansos entre cançó i cançó, Lucas va agafar el micròfon i va dir: «Sabeu com som. Som tot cor, pensàvem que este gest no molestaria». 

 

El cantant justificava la seua acció dient: «Només volíem ser un altaveu perquè esta causa no mora. Tot i això, li demano perdó, senyora, per ser tan grosser ahir». I parlant directament a la mare de Gabriel Patricia, afegia: «Volem tancar este tema i passar pàgina»

 

 

Lucas: «La culpa és nostra»

Encara que es va voler disculpar sincerament, el cantant no va poder mostrar el seu cabreig amb la qual considera una mala actitud dels pares del xiquet assassinat. Lucas va comentar: «no hauria estat malament fer-ho de manera privada. Que ella s’haguera dirigit personalment a nosaltres i no fer un comunicat, però no passa res. La culpa és d’Andy i Lucas, la culpa és nostra».                             

 

Andy y Lucas

Andy i Lucas, en arxiu   | Cedida

 

 

Sobre l’acusació de Patricia, on assegurava que la imatge del seu fill havia estat utilitzada com «un eslògan polític», va ser el mateix Lucas qui va optar per defensar-se que «nosaltres som de causes, i esta causa ens ha afectat»

 

 

Últimes notícies

L’oposició titlla de negoci el decret per a portar a València 220 obres de Sorolla

PSPV i Compromís critiquen la urgència del decret que permet a la Generalitat arrendar col·leccions culturals per a portar 220 obres de Sorolla, mentres PP i Vox ho defenen com una aposta per la cultura.

El Vila-real manté el seu ple de victòries de lliga en Montilivi davant el Girona

El Vila-real arriba a Montilivi amb un ple de cinc triomfs de lliga en les seues visites al Girona, inclosa l'última per 0-1 amb gol decisiu de Etta Eyong en el tram final.

Mazón reclama saber si seguix investigat en la causa judicial sobre la dana

Carlos Mazón defén que té dret a conéixer si continua sent investigat en la causa per la gestió de la dana en un jutjat de Catarroja i explica per què ha demanat personar-se en el procediment.

Alerta groga a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

La Aemet activa l'avís groc en tota la província de Castelló per fortes ratxes de vent del nord-oest i per fenòmens costaners durant la matinada del dimecres.

AMDComVal aposta per créixer més enllà de l’àmbit digital després de la celebració de la seua Assemblea General a Alacant

Així mateix, es va presentar la proposta econòmica per a 2026 i els seus pressupostos, i es va consultar els associats sobre la possible incorporació de nous membres de diferents segments, així com sobre una futura reforma dels estatuts

Vandalitzen el mural de l’IES Cabanyal dedicat a la científica Eva Nogales amb la frase ‘Oltra encobridora’

El mural de l'IES Cabanyal dedicat a la biofísica Eva Nogales apareix amb la pintada 'Oltra encobridora', un atac que la UPV condemna com a acte vandàlic contra la cultura i la ciència.

Cau a València una xarxa de robatoris de coure a empreses del transport ferroviari

Sis detinguts, cinc d'ells a la presó, per una sèrie de robatoris de cable de coure en la xarxa ferroviària de València que van afectar més de 700 trens i van causar importants danys econòmics.

El València encadena nou partits de Lliga sense perdre davant el Celta a Mestalla

El València rep al Celta a Mestalla en la trentena jornada de Lliga amb una ratxa de nou partits invicte com a local davant el conjunt gallec, amb set triomfs i dos empats des de 2016.