Detingut un xic per apunyalar-ne a uns altres dos després d’una discussió en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 28 anys, d’origen marroquí, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’agredir a un altre xic amb un ganivet i provocar-li un tall profund en el front. De fet, també li ha produït un tall a l’amic de la víctima, en intentar mediar. S’ha intervingut un ganivet de 12 centímetres.

 

Els fets han passat cap a les 03.30 de la matinada de dissabte, quan els agents que estaven patrullant la zona han rebut un avís per a anar al carrer del Marqués de Caro, en el barri del Carme, a on s’estava produint una baralla entre diferents persones.

 

Quan els policies han anat al lloc dels fets, han vist com diverses persones havien enganxat a córrer molt prop d’eixe carrer. Dos d’ells, dos xics jóvens que anaven sense camiseta i estaven ferits. En eixe instant, se’ls ha fet l’alto i s’ha demanat assistència sanitària.

 

Els agents han pogut saber que, moments abans, els dos xics havien estat en un parc amb uns altres amics. En eixe moment, se’ls va acostar un altre xic que els va començar a insultar, cosa que va provocar una discussió. Tot seguit, el primer va traure un ganivet i va apunyalar a un dels jóvens en el front i a l’altre, que estava intentat mediar, el va ferir en la monyica. Gràcies a eixa mediació, les dos víctimes han pogut fugir de l’agressor.

 

En eixe moment, una altra patrulla ha trobat a un xic, també sense camiseta, amb sang en el cap, amb un ganivet en la mà dreta i que encaixava amb la descripció del suposat agressor. Quan els agents l’han parat, el sospitós ha intentat tirar el ganivet en un albelló, però els policies l’han recuperat. Després d’això, els policies han detingut al segon xic com a presumpte agressor. El detingut, amb antecedents policials i en situació irregular en el país, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.