Detingut un xic per apunyalar-ne a uns altres dos després d’una discussió en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 28 anys, d’origen marroquí, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’agredir a un altre xic amb un ganivet i provocar-li un tall profund en el front. De fet, també li ha produït un tall a l’amic de la víctima, en intentar mediar. S’ha intervingut un ganivet de 12 centímetres.

 

Els fets han passat cap a les 03.30 de la matinada de dissabte, quan els agents que estaven patrullant la zona han rebut un avís per a anar al carrer del Marqués de Caro, en el barri del Carme, a on s’estava produint una baralla entre diferents persones.

 

Quan els policies han anat al lloc dels fets, han vist com diverses persones havien enganxat a córrer molt prop d’eixe carrer. Dos d’ells, dos xics jóvens que anaven sense camiseta i estaven ferits. En eixe instant, se’ls ha fet l’alto i s’ha demanat assistència sanitària.

 

Els agents han pogut saber que, moments abans, els dos xics havien estat en un parc amb uns altres amics. En eixe moment, se’ls va acostar un altre xic que els va començar a insultar, cosa que va provocar una discussió. Tot seguit, el primer va traure un ganivet i va apunyalar a un dels jóvens en el front i a l’altre, que estava intentat mediar, el va ferir en la monyica. Gràcies a eixa mediació, les dos víctimes han pogut fugir de l’agressor.

 

En eixe moment, una altra patrulla ha trobat a un xic, també sense camiseta, amb sang en el cap, amb un ganivet en la mà dreta i que encaixava amb la descripció del suposat agressor. Quan els agents l’han parat, el sospitós ha intentat tirar el ganivet en un albelló, però els policies l’han recuperat. Després d’això, els policies han detingut al segon xic com a presumpte agressor. El detingut, amb antecedents policials i en situació irregular en el país, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ convertixen la Llotja del Peix d’Alacant en un espai de reflexió

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins novembre dues exposicions de Miquel Navarro i Andrés Rábago ‘El Roto’ que conviden a una experiència artística profunda i reflexiva.

Pacients d’Elx podran fer la hemodiàlisi des de casa amb suport de l’hospital

L’Hospital General Universitari d’Elx ha posat en marxa un programa de hemodiàlisi domiciliària per a pacients amb malaltia renal crònica, amb formació prèvia i seguiment del servici de Nefrologia.

Campanya d’inspeccions de ulleres per a vore l’eclipsi en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha iniciat una campanya d’inspeccions d’ulleres d’observació solar, físiques i en línia, davant l’eclipsi total del 12 d’agost, que tindrà millors vistes al nord de la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca defensa a La Pobla que el canvi iniciat al País Valencià arribarà fins al final

Juanfran Pérez Llorca assegura a La Pobla de Vallbona que el PPCV ha obert el camí del canvi al País Valencià i que el seguirà fins al final, i augura possibles eleccions generals anticipades el pròxim curs polític.