Detingut un xic per apunyalar-ne a uns altres dos després d’una discussió en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 28 anys, d’origen marroquí, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’agredir a un altre xic amb un ganivet i provocar-li un tall profund en el front. De fet, també li ha produït un tall a l’amic de la víctima, en intentar mediar. S’ha intervingut un ganivet de 12 centímetres.

 

Els fets han passat cap a les 03.30 de la matinada de dissabte, quan els agents que estaven patrullant la zona han rebut un avís per a anar al carrer del Marqués de Caro, en el barri del Carme, a on s’estava produint una baralla entre diferents persones.

 

Quan els policies han anat al lloc dels fets, han vist com diverses persones havien enganxat a córrer molt prop d’eixe carrer. Dos d’ells, dos xics jóvens que anaven sense camiseta i estaven ferits. En eixe instant, se’ls ha fet l’alto i s’ha demanat assistència sanitària.

 

Els agents han pogut saber que, moments abans, els dos xics havien estat en un parc amb uns altres amics. En eixe moment, se’ls va acostar un altre xic que els va començar a insultar, cosa que va provocar una discussió. Tot seguit, el primer va traure un ganivet i va apunyalar a un dels jóvens en el front i a l’altre, que estava intentat mediar, el va ferir en la monyica. Gràcies a eixa mediació, les dos víctimes han pogut fugir de l’agressor.

 

En eixe moment, una altra patrulla ha trobat a un xic, també sense camiseta, amb sang en el cap, amb un ganivet en la mà dreta i que encaixava amb la descripció del suposat agressor. Quan els agents l’han parat, el sospitós ha intentat tirar el ganivet en un albelló, però els policies l’han recuperat. Després d’això, els policies han detingut al segon xic com a presumpte agressor. El detingut, amb antecedents policials i en situació irregular en el país, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.