12.9 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Detingut un xic per apunyalar-ne a uns altres dos després d’una discussió en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 28 anys, d’origen marroquí, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’agredir a un altre xic amb un ganivet i provocar-li un tall profund en el front. De fet, també li ha produït un tall a l’amic de la víctima, en intentar mediar. S’ha intervingut un ganivet de 12 centímetres.

 

Els fets han passat cap a les 03.30 de la matinada de dissabte, quan els agents que estaven patrullant la zona han rebut un avís per a anar al carrer del Marqués de Caro, en el barri del Carme, a on s’estava produint una baralla entre diferents persones.

 

Quan els policies han anat al lloc dels fets, han vist com diverses persones havien enganxat a córrer molt prop d’eixe carrer. Dos d’ells, dos xics jóvens que anaven sense camiseta i estaven ferits. En eixe instant, se’ls ha fet l’alto i s’ha demanat assistència sanitària.

 

Els agents han pogut saber que, moments abans, els dos xics havien estat en un parc amb uns altres amics. En eixe moment, se’ls va acostar un altre xic que els va començar a insultar, cosa que va provocar una discussió. Tot seguit, el primer va traure un ganivet i va apunyalar a un dels jóvens en el front i a l’altre, que estava intentat mediar, el va ferir en la monyica. Gràcies a eixa mediació, les dos víctimes han pogut fugir de l’agressor.

 

En eixe moment, una altra patrulla ha trobat a un xic, també sense camiseta, amb sang en el cap, amb un ganivet en la mà dreta i que encaixava amb la descripció del suposat agressor. Quan els agents l’han parat, el sospitós ha intentat tirar el ganivet en un albelló, però els policies l’han recuperat. Després d’això, els policies han detingut al segon xic com a presumpte agressor. El detingut, amb antecedents policials i en situació irregular en el país, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.

La jutgessa manté en 230 les víctimes mortals de la dana i rebutja sumar dos morts

La instructora ha denegat incorporar com a víctimes mortals a un home i a una dona al no veure nexe causal amb la dana. També descarta una víctima per lesions psicològiques i ordena recuperar missatges sobre la gestió de l'emergència.

Localitzen a la jove desapareguda a Favara i l’evacuen en helicòpter des d’un barranc

Els bombers han trobat a la jove en una zona de barranc i han iniciat la seua evacuació aèria per a transferir-la als medis sanitaris. La troballa s'ha produït a les 16.19 després d'una busca guiada per indicis.

El camp manté les protestes malgrat la paralització de l’acord UE-Mercosur

Les organitzacions agràries han decidit continuar mobilitzant-se encara que l'Eurocambra ha enviat el pacte UE-Mercosur al TJUE. Reclamen evitar la seua aplicació provisional.

Troben roba i calçat de la desapareguda a Favara i creuen que pot haver-se refugiat a prop

Els equips han localitzat un abric i el calçat de la dona i orienten el rastreig al seu entorn immediat. Després d'una nit de fred i pluja, les previsions són optimistes.

València, premiada en Fitur pels seus avanços en turisme inclusiu i sostenible

València ha rebut en Fitur els premis FITUR4all i FITURNext per integrar accessibilitat i sostenibilitat en el seu model turístic. Els guardons destaquen la gestió de l'aigua i la millora de l'experiència per a totes les persones.

La Guàrdia Civil coordina la busca d’una dona desapareguda en un barranc de Favara (València)

Guàrdia Civil i bombers han activat un ampli operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en un barranc de Favara. En el dispositiu intervenen equips terrestres, canins, drons i suport aeri.