Apunyalen a una jove en un antic hostal ‘okupa’ a Cheste

 

Els veïns del carrer Godelleta del municipi de Cheste (València), estan farts de la situació que es viu en un antic hostal ‘okupat’ des de fa prop de dos anys per un clan familiar d’origen búlgar. Als habituals incidents que venen vivint les víctimes –agressions, amenaces i tràfec i consum de substàncies estupefaents- es va sumar aquest diumenge l’apunyalament d’una jove de 19 anys en circumstàncies que investiga la Guàrdia Civil.

 

La víctima, una de les filles de la matriarca del clan búlgar, va patir diverses ferides per arma blanca en l’abdomen i va haver de ser evacuada a l’Hospital de Manises per una ambulància del SAMU. De moment no s’han produït detencions vinculades amb aquest succés, i les versions que han pogut recaptar els agents són contradictòries.

 

Malgrat que en aquest habitatge ocupat, resideixen entre quinze i vint persones, ningú semblava saber molt bé l’ocorregut. Alguns van indicar que fins i tot la jove s’hauria provocat lesions a causa del consum de substàncies al·lucinògenes. No obstant això, s’està a l’espera de prendre declaració a més testimonis, entre ells al nóvio de la dona ferida, qui no es trobava en el lloc quan van arribar els agents. 

 

Sorprenen a un xiquet demanant diners en un supermercat

Els bombers van haver de rescatar a la jove per la finestra i una vegada immobilitzada en una llitera. La víctima, que presentava diferents ferides en l’abdomen a conseqüència de l’apunyalament, es trobava conscient i fora de perill. Fa dues setmanes, la Fiscalia de Menors va obrir diligències després que els agents de la Policia Local de Cheste van localitzar a un dels xicotets d’aquesta família, de tot just cinc anys, demanant diners a les portes d’un supermercat. 

 

La seua progenitora es trobava amagada darrere d’un vehicle controlant al seu fill. Davant la gravetat dels fets, la dona búlgara està sent investigada per les autoritats.  

 

La Policia Local ha interposat més d’una vintena de denúncies a aquesta família per molèsties veïnals, consum i tinença de substàncies estupefaents i per provocar desperfectes urbans per tot el municipi de Cheste. A més, diversos membres d’aquest clan compten amb antecedents penals per diferents delictes: violència de gènere, amenaces, furts i robatoris en habitatges

Últimes notícies

Cap de setmana estable i amb pols en suspensió abans d’una forta onada de calor

La Comunitat Valenciana viurà un cap de setmana d’oratge estable, amb pols en suspensió i temperatures sense grans canvis, abans d’una onada de calor a partir de dilluns que deixarà màximes per damunt dels 40 graus i nits tòrrides, segons Aemet.

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.