Anuncios

Apunyalen a una jove en un antic hostal ‘okupa’ a Cheste

 

Els veïns del carrer Godelleta del municipi de Cheste (València), estan farts de la situació que es viu en un antic hostal ‘okupat’ des de fa prop de dos anys per un clan familiar d’origen búlgar. Als habituals incidents que venen vivint les víctimes –agressions, amenaces i tràfec i consum de substàncies estupefaents- es va sumar aquest diumenge l’apunyalament d’una jove de 19 anys en circumstàncies que investiga la Guàrdia Civil.

 

La víctima, una de les filles de la matriarca del clan búlgar, va patir diverses ferides per arma blanca en l’abdomen i va haver de ser evacuada a l’Hospital de Manises per una ambulància del SAMU. De moment no s’han produït detencions vinculades amb aquest succés, i les versions que han pogut recaptar els agents són contradictòries.

 

Malgrat que en aquest habitatge ocupat, resideixen entre quinze i vint persones, ningú semblava saber molt bé l’ocorregut. Alguns van indicar que fins i tot la jove s’hauria provocat lesions a causa del consum de substàncies al·lucinògenes. No obstant això, s’està a l’espera de prendre declaració a més testimonis, entre ells al nóvio de la dona ferida, qui no es trobava en el lloc quan van arribar els agents. 

 

Sorprenen a un xiquet demanant diners en un supermercat

Els bombers van haver de rescatar a la jove per la finestra i una vegada immobilitzada en una llitera. La víctima, que presentava diferents ferides en l’abdomen a conseqüència de l’apunyalament, es trobava conscient i fora de perill. Fa dues setmanes, la Fiscalia de Menors va obrir diligències després que els agents de la Policia Local de Cheste van localitzar a un dels xicotets d’aquesta família, de tot just cinc anys, demanant diners a les portes d’un supermercat. 

 

La seua progenitora es trobava amagada darrere d’un vehicle controlant al seu fill. Davant la gravetat dels fets, la dona búlgara està sent investigada per les autoritats.  

 

La Policia Local ha interposat més d’una vintena de denúncies a aquesta família per molèsties veïnals, consum i tinença de substàncies estupefaents i per provocar desperfectes urbans per tot el municipi de Cheste. A més, diversos membres d’aquest clan compten amb antecedents penals per diferents delictes: violència de gènere, amenaces, furts i robatoris en habitatges

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.