14.9 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Apunyalen a una jove en un antic hostal ‘okupa’ a Cheste

 

Els veïns del carrer Godelleta del municipi de Cheste (València), estan farts de la situació que es viu en un antic hostal ‘okupat’ des de fa prop de dos anys per un clan familiar d’origen búlgar. Als habituals incidents que venen vivint les víctimes –agressions, amenaces i tràfec i consum de substàncies estupefaents- es va sumar aquest diumenge l’apunyalament d’una jove de 19 anys en circumstàncies que investiga la Guàrdia Civil.

 

La víctima, una de les filles de la matriarca del clan búlgar, va patir diverses ferides per arma blanca en l’abdomen i va haver de ser evacuada a l’Hospital de Manises per una ambulància del SAMU. De moment no s’han produït detencions vinculades amb aquest succés, i les versions que han pogut recaptar els agents són contradictòries.

 

Malgrat que en aquest habitatge ocupat, resideixen entre quinze i vint persones, ningú semblava saber molt bé l’ocorregut. Alguns van indicar que fins i tot la jove s’hauria provocat lesions a causa del consum de substàncies al·lucinògenes. No obstant això, s’està a l’espera de prendre declaració a més testimonis, entre ells al nóvio de la dona ferida, qui no es trobava en el lloc quan van arribar els agents. 

 

Sorprenen a un xiquet demanant diners en un supermercat

Els bombers van haver de rescatar a la jove per la finestra i una vegada immobilitzada en una llitera. La víctima, que presentava diferents ferides en l’abdomen a conseqüència de l’apunyalament, es trobava conscient i fora de perill. Fa dues setmanes, la Fiscalia de Menors va obrir diligències després que els agents de la Policia Local de Cheste van localitzar a un dels xicotets d’aquesta família, de tot just cinc anys, demanant diners a les portes d’un supermercat. 

 

La seua progenitora es trobava amagada darrere d’un vehicle controlant al seu fill. Davant la gravetat dels fets, la dona búlgara està sent investigada per les autoritats.  

 

La Policia Local ha interposat més d’una vintena de denúncies a aquesta família per molèsties veïnals, consum i tinença de substàncies estupefaents i per provocar desperfectes urbans per tot el municipi de Cheste. A més, diversos membres d’aquest clan compten amb antecedents penals per diferents delictes: violència de gènere, amenaces, furts i robatoris en habitatges

Últimes notícies

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.

Sense sequeres, moment de planificar l’aigua a Espanya, segons un expert

Les últimes borrasques han assegurat recursos per a almenys un any i, en algunes regions, per a dos. Jorge Olcina ha demanat aprofitar esta finestra per a acordar una política estatal de l'aigua.

Tres detinguts per traficar amb drogues des d’un pis de Benidorm i repartir-les en la zona anglesa

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a dos hòmens i una dona per vendre marihuana i cocaïna des de la seua vivenda. Distribuïen en la zona anglesa i usaven un patinet elèctric.

La UPV impulsa el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb IA gràcies a volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a la ressonància magnètica per a mesurar amb precisió estructures cerebrals vinculades a l'epilèpsia i donar suport a decisions clíniques.

Vent fort i pluges febles a l’interior de la Comunitat Valenciana este diumenge

La Comunitat Valenciana registrarà intervals nuvolosos, ruixats febles i vent del nord-oest amb ratxes molt fortes a l'interior; la cota de neu estarà en 1.200-1.400 m. El dilluns augmentaran els núvols i pujaran les màximes.