Apunyalen a una jove en un antic hostal ‘okupa’ a Cheste

 

Els veïns del carrer Godelleta del municipi de Cheste (València), estan farts de la situació que es viu en un antic hostal ‘okupat’ des de fa prop de dos anys per un clan familiar d’origen búlgar. Als habituals incidents que venen vivint les víctimes –agressions, amenaces i tràfec i consum de substàncies estupefaents- es va sumar aquest diumenge l’apunyalament d’una jove de 19 anys en circumstàncies que investiga la Guàrdia Civil.

 

La víctima, una de les filles de la matriarca del clan búlgar, va patir diverses ferides per arma blanca en l’abdomen i va haver de ser evacuada a l’Hospital de Manises per una ambulància del SAMU. De moment no s’han produït detencions vinculades amb aquest succés, i les versions que han pogut recaptar els agents són contradictòries.

 

Malgrat que en aquest habitatge ocupat, resideixen entre quinze i vint persones, ningú semblava saber molt bé l’ocorregut. Alguns van indicar que fins i tot la jove s’hauria provocat lesions a causa del consum de substàncies al·lucinògenes. No obstant això, s’està a l’espera de prendre declaració a més testimonis, entre ells al nóvio de la dona ferida, qui no es trobava en el lloc quan van arribar els agents. 

 

Sorprenen a un xiquet demanant diners en un supermercat

Els bombers van haver de rescatar a la jove per la finestra i una vegada immobilitzada en una llitera. La víctima, que presentava diferents ferides en l’abdomen a conseqüència de l’apunyalament, es trobava conscient i fora de perill. Fa dues setmanes, la Fiscalia de Menors va obrir diligències després que els agents de la Policia Local de Cheste van localitzar a un dels xicotets d’aquesta família, de tot just cinc anys, demanant diners a les portes d’un supermercat. 

 

La seua progenitora es trobava amagada darrere d’un vehicle controlant al seu fill. Davant la gravetat dels fets, la dona búlgara està sent investigada per les autoritats.  

 

La Policia Local ha interposat més d’una vintena de denúncies a aquesta família per molèsties veïnals, consum i tinença de substàncies estupefaents i per provocar desperfectes urbans per tot el municipi de Cheste. A més, diversos membres d’aquest clan compten amb antecedents penals per diferents delictes: violència de gènere, amenaces, furts i robatoris en habitatges

Últimes notícies

Fi del confinament a la Vall d’Uixó per l’incendi forestal

La Generalitat ha alçat este dimarts el confinament de la Vall d'Uixó decretat per l'incendi forestal, encara actiu, que va obligar a evacuar unes 16.000 persones en una vintena de municipis i a confinar també Onda i Betxí. Les restriccions de mobilitat es mantenen en la resta de localitats afectades almenys fins a les 23.59 hores d'este dimarts.

Quatre dies d’incendi a la Vall d’Uixó: 8.500 hectàrees cremades i 10.000 evacuats

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta el quart dia actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i unes 10.000 persones encara evacuades, malgrat el retorn parcial autoritzat anit.

La Comunitat Valenciana suma 33.300 ocupats i redueix l’atur en 23.000 persones en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha incrementat en 33.300 les persones ocupades i ha reduït l’atur en 23.000 en el segon trimestre de l’any, encara amb una taxa de desocupació per damunt de la mitjana estatal.

Nit tranquil·la a la Vall d’Uixó però l’incendi continua actiu i ja ha arrasat 8.500 hectàrees

La nit ha sigut meteorològicament tranquil·la a la zona de l'incendi de la Vall d'Uixó, però el foc continua actiu en el seu quart dia i ja ha cremat unes 8.500 hectàrees, amb centenars de veïns encara evacuats.

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.
FILMOTECA D'ESTIU