Apunyalen a una jove en un antic hostal ‘okupa’ a Cheste

 

Els veïns del carrer Godelleta del municipi de Cheste (València), estan farts de la situació que es viu en un antic hostal ‘okupat’ des de fa prop de dos anys per un clan familiar d’origen búlgar. Als habituals incidents que venen vivint les víctimes –agressions, amenaces i tràfec i consum de substàncies estupefaents- es va sumar aquest diumenge l’apunyalament d’una jove de 19 anys en circumstàncies que investiga la Guàrdia Civil.

 

La víctima, una de les filles de la matriarca del clan búlgar, va patir diverses ferides per arma blanca en l’abdomen i va haver de ser evacuada a l’Hospital de Manises per una ambulància del SAMU. De moment no s’han produït detencions vinculades amb aquest succés, i les versions que han pogut recaptar els agents són contradictòries.

 

Malgrat que en aquest habitatge ocupat, resideixen entre quinze i vint persones, ningú semblava saber molt bé l’ocorregut. Alguns van indicar que fins i tot la jove s’hauria provocat lesions a causa del consum de substàncies al·lucinògenes. No obstant això, s’està a l’espera de prendre declaració a més testimonis, entre ells al nóvio de la dona ferida, qui no es trobava en el lloc quan van arribar els agents. 

 

Sorprenen a un xiquet demanant diners en un supermercat

Els bombers van haver de rescatar a la jove per la finestra i una vegada immobilitzada en una llitera. La víctima, que presentava diferents ferides en l’abdomen a conseqüència de l’apunyalament, es trobava conscient i fora de perill. Fa dues setmanes, la Fiscalia de Menors va obrir diligències després que els agents de la Policia Local de Cheste van localitzar a un dels xicotets d’aquesta família, de tot just cinc anys, demanant diners a les portes d’un supermercat. 

 

La seua progenitora es trobava amagada darrere d’un vehicle controlant al seu fill. Davant la gravetat dels fets, la dona búlgara està sent investigada per les autoritats.  

 

La Policia Local ha interposat més d’una vintena de denúncies a aquesta família per molèsties veïnals, consum i tinença de substàncies estupefaents i per provocar desperfectes urbans per tot el municipi de Cheste. A més, diversos membres d’aquest clan compten amb antecedents penals per diferents delictes: violència de gènere, amenaces, furts i robatoris en habitatges

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.