8.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Intervenen un arma simulada a un xic en la platja de Sant Joan d’Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha intervingut este divendres una arma simulada Airsoft que portava un jove en la platja de Sant Joan d’Alacant, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), i ha sigut denunciat per infracció a la Llei de Protecció de Seguretat Ciutadana.

 

La Policia dins del dispositiu de vigilància establit per a fer complir les mesures de seguretat enfront del Covid, ha localitzat en la platja de Sant Joan, sobre les 00.10 hores, a un grup de xics, que estaven al costat d’un cotxe en el carrer de la Dorada i ha procedit a la seua identificació, localitzant i requisant a un d’ells una arma simulada Airsoft que portava.

 

Segons fonts policials, es tracta d’una arma simulada però que és idèntica a les armes de foc reals, i que se sol usar per a les pràctiques de tir, però està prohibit portar-les en el carrer i fora d’este context i suposa una infracció a la Llei de Protecció de la Seguretat Ciutadana.

 

Per tals fets els agents han requisat l’arma. Al mateix grup se li ha estés una acta per tinença i consum de drogues en la via pública.

Últimes notícies

L”ionqui dels diners’ torna a la banqueta amb tres empresaris per tripijocs en Cultura de València

Marcos Benavent torna este dilluns a la banqueta al costat de tres empresaris i al exgerente d'una fundació per suposats tripijocs entre 2003 i 2008 en l'àrea de Cultura de València. La Fiscalia demana fins a 6 anys i mig de presó, multes, inhabilitació i devolució de fons per comissions il·lícites.

Descens general de les temperatures el dissabte i vent fort a l’interior de la Comunitat Valenciana

Este dissabte baixen les temperatures en tota la Comunitat Valenciana, amb mínimes al final del dia i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior. El diumenge pujaran les màximes, la cota de neu s'elevarà i el vent continuarà bufant amb força en zones interiors.

Alerta groga per vent a l’interior de la Comunitat Valenciana i temporal en la costa

L'interior de Castelló, València i Alacant i el litoral sud d'Alacant estan en avís per vent. La costa de València i Alacant suma alerta per fenòmens costaners.

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.