15 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Intervenen un arma simulada a un xic en la platja de Sant Joan d’Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha intervingut este divendres una arma simulada Airsoft que portava un jove en la platja de Sant Joan d’Alacant, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), i ha sigut denunciat per infracció a la Llei de Protecció de Seguretat Ciutadana.

 

La Policia dins del dispositiu de vigilància establit per a fer complir les mesures de seguretat enfront del Covid, ha localitzat en la platja de Sant Joan, sobre les 00.10 hores, a un grup de xics, que estaven al costat d’un cotxe en el carrer de la Dorada i ha procedit a la seua identificació, localitzant i requisant a un d’ells una arma simulada Airsoft que portava.

 

Segons fonts policials, es tracta d’una arma simulada però que és idèntica a les armes de foc reals, i que se sol usar per a les pràctiques de tir, però està prohibit portar-les en el carrer i fora d’este context i suposa una infracció a la Llei de Protecció de la Seguretat Ciutadana.

 

Per tals fets els agents han requisat l’arma. Al mateix grup se li ha estés una acta per tinença i consum de drogues en la via pública.

Últimes notícies

L’ex secretari de Presidència nega haver informat a Mazón d’un possible confinament per la DANA

Cayetano García ha negat davant la jutgessa haver informat a Carlos Mazón de la consulta sobre un possible confinament durant la DANA de 2024. La causa ha incorporat un informe de l'Advocacia que va avalar la viabilitat jurídica d'eixa mesura i ha revelat versions contradictòries amb l'entorn de Salomé Pradas.

Vueling programa més de 1,6 milions de seients a Alacant per a l’estiu de 2026

L'aerolínia incrementa un 18% la seua capacitat respecte a 2025 i operarà 16 rutes, nou internacionals, després de basar un avió addicional a Alacant i afegir freqüències.

Pérez Llorca ressalta les dades ‘magnífiques’ del turisme en les tres províncies valencianes

Pérez Llorca ha qualificat de 'magnífics' els resultats turístics de Castelló, València i Alacant en l'últim any. Ha defés una presència 'positiva' en Fitur per a reforçar l'oferta provincial.

Sanitat no detecta reutilització de catèters a l’Hospital del Vinalopó i avisa de mesures

El conseller Marciano Gómez ha assegurat que la inspecció urgent a l'Hospital del Vinalopó no ha trobat proves de reutilització de catèters. Si afloren irregularitats, promet actuar amb 'amb contundència'.

Pérez Llorca defén que l’estatut d’expresidents valencià és molt similar al d’altres regions

Pérez Llorca ha defés que l'estatut per als expresidents valencians és 'molt similar' al d'altres regions i ha acusat a Compromís de buscar titulars. També ha enlletgit que es condicione la reunió del 27 de gener al fet que reclame l'acta de Carlos Mazón.

Dimitix l’alcaldessa de Llocnou de la Corona i manté l’acta

Paqui Llopis ha presentat la seua renúncia per motius personals, familiars i laborals després d'una profunda reflexió. Mantindrà l'acta i les delegacions de Participació i Festes mentres s'ordena el relleu.

Pérez Llorca exigix al Govern aclarir la reducció de velocitat en l’AVE Madrid-Comunitat Valenciana

El president Juanfran Pérez Llorca ha demanat explicacions per la reducció de velocitat en l'AVE Madrid-Comunitat Valenciana després de l'accident de Adamuz. Advertix d'impacte en la seguretat percebuda i possibles efectes en el turisme.

Alliberat un noruec segrestat per la banda sueca Dalen a Alacant: quatre detinguts

La Policia Nacional ha alliberat a Alacant a un ciutadà noruec segrestat per la banda sueca Dalen. Quatre persones han sigut detingudes sense pagament de rescat.