Assalten i saquegen la seu local del PSPV-PSOE de l’Alcúdia

Assalten i saquegen la seu local del PSPV-PSOE de l'Alcúdia

Assalten i saquegen la seu local del PSPV-PSOE de l’Alcúdia | Francesc Signes | Facebook

 

La passada nit de dissabte l’agrupació del PSPV-PSOE de l’Alcúdia, a la comarca de la Ribera Alta, també va patir accions vandàliques. Així ho mostra Francesc Signes, actual Sotsecretari de la Conselleria de Vivenda de la Generalitat Valenciana, al seu perfil d’una xarxa social.

 

Assalten i saquegen la seu local del PSPV-PSOE de l'Alcúdia

Assalten i saquegen la seu local del PSPV-PSOE de l’Alcúdia | Francesc Signes | Facebook

 

El que fora alcalde de la població, durant quatre legislatures, descriu que la seu socialista va ser «agredida i saquejada», un fet que mai els «havia passat en els darrers 42 anys». Signes, i .

 

 

Apareixen pintades en la casa de l’alcalde de l’Alcúdia de Crespins

 

L’agrupació local de Compromís a l’Alcúdia de Crespins, a la comarca de la Costera, ha denunciat un «atac» amb pintades a la casa de l’alcalde de la localitat i portaveu d’aquesta formació, Pepe Garrigós.

Mitjançant un comunicat han condemnat l’atac i li han mostrat «tota la solidaritat». «No és la primera vegada que els intolerants i els enemics de la democràcia mostren la seua cara més lletja al nostre poble, ni la primera que les propietats de persones relacionades amb Compromís són atacades», han explicat.

 

«Només tenim un missatge per a aquests totalitaris antidemocràtics: Si els vostres únics arguments són la por i l’agressió, no teniu res. No ens feu por i no deixarem que tanqueu al nostre poble en la presó de la vostra intolerància», han manifestat.

Últimes notícies

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.

Els accidents laborals causen 12 morts en la Comunitat Valenciana fins a març

Els accidents laborals provoquen 170 morts a Espanya en el primer trimestre, 12 d'elles en la Comunitat Valenciana, on totes les defuncions es produïxen durant la jornada de treball.

Els ajuntaments activen projectes locals per a 120.000 vivendes de protecció pública

Els ajuntaments poden posar en marxa Projectes Residencials Locals per a promoure fins a 120.000 vivendes de protecció pública en sòls dotacionals i patrimonials hui infrautilitzats.

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.

La Guàrdia Civil d’Alacant honra als agents morts en el seu 182 aniversari

La Guàrdia Civil d'Alacant va celebrar el 182 aniversari de la seua fundació amb un acte institucional marcat per l'homenatge als agents morts i ferits a Huelva i el reconeixement als guàrdies retirats.

València destina més de 1,8 milions a renovar el sanejament dels Poblats Marítims

L'Ajuntament de València invertix 1,81 milions a modernitzar la xarxa de sanejament dels Poblats Marítims per a millorar l'evacuació d'aigües pluvials i residuals i reforçar la resposta davant pluges intenses.

València i Raig es juguen a Mestalla la permanència i somiar amb Europa

València i Rayo Vallecano, separats per un punt, s'enfronten a Mestalla amb la permanència en joc i la sèptima plaça europea encara a l'abast en LaLiga.